Skocz do zawartości

+ i - 8v i 16v?? LONG


Jasonic

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko jakie są plusy i minusy tych silników??

chodzi mi o:

-awaryjność

-który lepszy pod Turbo i czy wogóle 16 można pod Turbo??

-który się łatwiej dłubie (chodzi mi oto aby dało się tym jeździć cywilnie czyli bez ekstremalnego dłubania smile.gif )

-czy sc freestylera a teraz Alfiego jeździ ok po mieście i ogólnie nie na wyścigach?? czy trzeba się jakoś męczyć jeżeli miało lub ma około 119 koni??

-ostatnie cenowo dłubanie 8 i 16

dzięki za wszystkie odpowiedzi proszę o wypowiedź posiadaczy zarówno 8 jak i 16 Dzięki grinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanko jakie są plusy i minusy tych silników??

> chodzi mi o:

> -awaryjność

raczej bez roznicy...

> -który lepszy pod Turbo i czy wogóle 16 można pod Turbo??

osemka bez problemu... ale szesnastke na upartego tez da sie uturbic grinser006.gif

> -który się łatwiej dłubie (chodzi mi oto aby dało się tym jeździć

> cywilnie czyli bez ekstremalnego dłubania )

generalnie szesnastka jest ze wszystkim drozsza... eksploatacja, czesci itp. dlubanie 16v tez jest drozsze ale imo mozna osiagnac wieksze moce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanko jakie są plusy i minusy tych silników??

> chodzi mi o:

> -awaryjność

Silniki z rodziny FIRE sa mało awaryjne - w 16V jest wiecej rzeczy ktore moga sie psuc, jednak bym sie nie sugerowal tym.

> -który lepszy pod Turbo i czy wogóle 16 można pod Turbo??

Oba sa dobre, 16V moze byc naprawde fajna pod turbo - jesli bedzie osiągniety odpowiedni stopien sprężania, a nie jest to problemem wink.gif

> -który się łatwiej dłubie (chodzi mi oto aby dało się tym jeździć

> cywilnie czyli bez ekstremalnego dłubania )

Wg mnie latwiej wolnossacy 8V

> -czy sc freestylera a teraz Alfiego jeździ ok po mieście i ogólnie

> nie na wyścigach?? czy trzeba się jakoś męczyć jeżeli miało lub

> ma około 119 koni??

Nawet to sie odpycha zlosnik.gif - po miescie daloby rade jezdzic bez problemow.

> -ostatnie cenowo dłubanie 8 i 16

Generalnie - taniej wyjdzie dlubanie wolnossacego 8V, przy turbo koszty rozlożą sie podobnie dla obu silników.

> dzięki za wszystkie odpowiedzi proszę o wypowiedź posiadaczy zarówno

> 8 jak i 16 Dzięki

Nie ma sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja siem nie znam ale ktoś kiedyś pisał że w 8v są mniejsze ale z 16v można wiecj kuniów wyciągnąć i szybciej biglaugh.gif to teraz wiem że prawie na jedno hmm.gifwaytogo.gif to ja jak coś brał bym 16v i uturbił bym go biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze dlatego ze w 8v da rade na malym cisnieniu jezdzic bez

> odprezania a w 16v raczej od odrezania trzeba zaczac zabawe z

> turbina ?

No to tak, ale myslalem ze mowimy o pozadnej instalacji z odprezaniem i elektroniką - wiec koszt bardzo zbliżony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8v w sumie tańszy w eksploatacji, tuningu i łatwiej dostępny i lepiej kręci na wolnych obrotach od 16v, za to 16v kompensuje to z nawiązką na wysokich obtotach - dłubanie trochę bardziej skomplikowane ele efekt końcowy lepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.