Jasonic Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 Mam pytanko jakie są plusy i minusy tych silników?? chodzi mi o: -awaryjność -który lepszy pod Turbo i czy wogóle 16 można pod Turbo?? -który się łatwiej dłubie (chodzi mi oto aby dało się tym jeździć cywilnie czyli bez ekstremalnego dłubania ) -czy sc freestylera a teraz Alfiego jeździ ok po mieście i ogólnie nie na wyścigach?? czy trzeba się jakoś męczyć jeżeli miało lub ma około 119 koni?? -ostatnie cenowo dłubanie 8 i 16 dzięki za wszystkie odpowiedzi proszę o wypowiedź posiadaczy zarówno 8 jak i 16 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 109km panie bez problemu do normalnej jazdy siem jeszcze nadaje, pod turbo tylko 8v,dłubanie 8v tansze, 16v tylko n/a i drozsze, awaryjnosci -brak w moim przypadku pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 Ja tam będe swapował na 1.2 8v 16 pod świstaka nie da rady Łatwiej i taniej dłubać 8 pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Mam pytanko jakie są plusy i minusy tych silników?? > chodzi mi o: > -awaryjność raczej bez roznicy... > -który lepszy pod Turbo i czy wogóle 16 można pod Turbo?? osemka bez problemu... ale szesnastke na upartego tez da sie uturbic > -który się łatwiej dłubie (chodzi mi oto aby dało się tym jeździć > cywilnie czyli bez ekstremalnego dłubania ) generalnie szesnastka jest ze wszystkim drozsza... eksploatacja, czesci itp. dlubanie 16v tez jest drozsze ale imo mozna osiagnac wieksze moce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jasonic Napisano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 Liczyłem na więcej odpowiedzi tyle tu fachur i swapowców moze ktoś jeszcze się wypowie?? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > Mam pytanko jakie są plusy i minusy tych silników?? > chodzi mi o: > -awaryjność Silniki z rodziny FIRE sa mało awaryjne - w 16V jest wiecej rzeczy ktore moga sie psuc, jednak bym sie nie sugerowal tym. > -który lepszy pod Turbo i czy wogóle 16 można pod Turbo?? Oba sa dobre, 16V moze byc naprawde fajna pod turbo - jesli bedzie osiągniety odpowiedni stopien sprężania, a nie jest to problemem > -który się łatwiej dłubie (chodzi mi oto aby dało się tym jeździć > cywilnie czyli bez ekstremalnego dłubania ) Wg mnie latwiej wolnossacy 8V > -czy sc freestylera a teraz Alfiego jeździ ok po mieście i ogólnie > nie na wyścigach?? czy trzeba się jakoś męczyć jeżeli miało lub > ma około 119 koni?? Nawet to sie odpycha - po miescie daloby rade jezdzic bez problemow. > -ostatnie cenowo dłubanie 8 i 16 Generalnie - taniej wyjdzie dlubanie wolnossacego 8V, przy turbo koszty rozlożą sie podobnie dla obu silników. > dzięki za wszystkie odpowiedzi proszę o wypowiedź posiadaczy zarówno > 8 jak i 16 Dzięki Nie ma sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 da rade nie wprowadzaj w błąd ale tak jak mówisz w 8 mniejsza koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > da rade nie wprowadzaj w błąd ale tak jak mówisz w 8 mniejsza koszta A niby dlaczego mniejsze ? Wg mnie takie same praktycznie - moze +/- 10% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > A niby dlaczego mniejsze ? Wg mnie takie same praktycznie - moze +/- > 10% moze dlatego ze w 8v da rade na malym cisnieniu jezdzic bez odprezania a w 16v raczej od odrezania trzeba zaczac zabawe z turbina ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 ja siem nie znam ale ktoś kiedyś pisał że w 8v są mniejsze ale z 16v można wiecj kuniów wyciągnąć i szybciej to teraz wiem że prawie na jedno to ja jak coś brał bym 16v i uturbił bym go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 2 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2005 > moze dlatego ze w 8v da rade na malym cisnieniu jezdzic bez > odprezania a w 16v raczej od odrezania trzeba zaczac zabawe z > turbina ? No to tak, ale myslalem ze mowimy o pozadnej instalacji z odprezaniem i elektroniką - wiec koszt bardzo zbliżony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jasonic Napisano 3 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > No to tak, ale myslalem ze mowimy o pozadnej instalacji z odprezaniem > i elektroniką - wiec koszt bardzo zbliżony. A jakie koszty tak w przybliżeniu takiego turbo z odprężaniem i elektronika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grahtyf Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 8v w sumie tańszy w eksploatacji, tuningu i łatwiej dostępny i lepiej kręci na wolnych obrotach od 16v, za to 16v kompensuje to z nawiązką na wysokich obtotach - dłubanie trochę bardziej skomplikowane ele efekt końcowy lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekcc Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 Koszty 16v moga byc wyzsze poczynajac od zakupu, a przykaldowo na remoncie glowicy konczac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.