Skocz do zawartości

IAW 59F.M3 na M2 czyli jak mówił Grigorij "Machniom?"


paczeko

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie i licze na szybkie odpowiedzi bo sprawa paląca i najprawdopodobniej mocno czyszcząca portfel confused.gif :

Mam

Centralke wtryskową o numerach IAW 59F.M3/HW003/3502-ML2

61600.376.02

C146

46808846

a więc dwusondowa... najstarsza wersja chyba

Na pokładzie gazownia II generacji.

Czy do mojego kropusa podejdzie centralka IAW 59F.M2 od Punta z jednosondowego. Mam możliwość kupić nową "czystą" taniej niż w ASO, na fakturke z gwarancją. Facet mówił że sprzedawał i podchodziło do Punciaków dwusondowych - trzeba tylko było trzy razy zrobić przegazówke. Co Koledzy na takie rozwiązanie? Czy spotkali sie z taką przekładką? Czy ma to wpływ na głównego compa, prace silnika itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No toc pewnie ze podejdze , tylko ile na tym zarobisz lub nie

> stracisz?

Ot i ciekawa informacja shocked.gif Różnica w cenie dwóch centralek to 1355 - M3 i 870-M2 Nowe na paragon. To jeśli chodzi o różnice cenowe. A jaki wpływ na prace samochodu z dwiema sondami ma ta M2 to chętnie bym posłuchał. smile.gif W celach edukacyjnych już.... bo w między czasie trafiłem na nową za 1100 M3 i poszła do punciocha i jest git na razie cool.gif Adaptacja wg twojej procedury kolego WaldiGSI piwo.gif (szukajka wreszcie zadziałała bo coś bloked był na stronie). A w serwisie chłopaki chcieli 4 dychy wziąć za przegazówke. Tak po 13 zet polskich wychodzi od jednej grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.