Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Bazi1986

CC 1.1 jak zwiekszyć moc ??

Recommended Posts

Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1 CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ??

z góry dziękuje 20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1

> CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ??

> z góry dziękuje

było tysiacpińcet razy o tym szukajka nie gryzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie jakoś dziwnym trafem durś każe mi czekać sick.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> u mnie jakoś dziwnym trafem durś każe mi czekać

moje gadu znasz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1

> CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ??

> z góry dziękuje

gora od 1.2mpi razem z kolektorem,wtryskiwaczami i przepustnica..

planowanie glowicy,walek,odchudzone kolo zamachowe,wydech 4-2-1,albo 4-1, no i jeszcze dolot.. a na koniec wystrojenie kompa zlosnik.gif

ale juz chyba bardziej oplaca sie wsadzic 1.2 16v cfaniaczek.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> u mnie jakoś dziwnym trafem durś każe mi czekać

jak zadasz pytanie wyszukiwarce, to musisz odczekac kilka minut i nie mozesz sprawdzac czy juz minal, bo liczenie przerwy startuje od nowa. zadajesz pytanie i sprawdzasz wyniki. zajmuje Ci to kilak minut i juz mozesz szukac dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1

> CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ??

> z góry dziękuje

dołożyć turbinę. (tak w skrócie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Góre 1.2 bym odpuścił crazy.gif

To już lepiej dać wałek 866 noo chyba że jakies lepsze kici kici zlosnik.gif

Wydech i do tego jakiegoś programa od majstra Huby i wsio zlosnik.gif

Bo dolot w sumie masz swiety.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm... 1,2 16v też myślałem nawet nad 8v ale nie wiem ... mam mętlik w głowie xD confused.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> hmm... 1,2 16v też myślałem nawet nad 8v ale nie wiem ... mam

> mętlik w głowie xD

zalezy czy planujesz dlugo jeszcze pojezdzic cento tongue.gif

ale 8v to juz troche starawy silnik...a tak jak wsadzisz 1.2 16v to jak ci bedzie ci malo koni to zawsze mozesz zwiekszyc zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zalezy czy planujesz dlugo jeszcze pojezdzic cento

> ale 8v to juz troche starawy silnik...a tak jak wsadzisz 1.2 16v to

> jak ci bedzie ci malo koni to zawsze mozesz zwiekszyc

Dokladnie... Jezeli chcesz zrobic swapa, to tylko 1.2 16v (8v sobie nawet glowy nie zawracaj) 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dokladnie... Jezeli chcesz zrobic swapa, to tylko 1.2 16v (8v sobie

> nawet glowy nie zawracaj)

bo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bo ?

Tak jak wyzej - To jest starszy silnik, do tego z 16v osiagnac moc rzedu 100 km to nie jest wielki problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

to żeś napisał starawy silnik, dziwne że dół jest prawie identyko

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dokladnie... Jezeli chcesz zrobic swapa, to tylko 1.2 16v (8v sobie

> nawet glowy nie zawracaj)

yhym

Tylko obadaj sobie koszta dłubania 16 V i 8V.

Spójrz np. na ceny wałków !

A później mów o opłacalności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bo ?

Pytasz o sens wypowiedzi? hehe.gif Jak ktoś pyta o "zwiększanie mocy" to zawsze zaraz się zlatuje wuchta specjalistów i powtarza to samo. Turbo! Swap! Przepustnica, wałek, dolot, wydech!

Ja bym jeszcze powiedział magnetyzer i sportowe świece bo w tym wątku nie było smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pytasz o sens wypowiedzi? Jak ktoś pyta o "zwiększanie mocy" to

> zawsze zaraz się zlatuje wuchta specjalistów i powtarza to samo.

> Turbo! Swap! Przepustnica, wałek, dolot, wydech!

> Ja bym jeszcze powiedział magnetyzer i sportowe świece bo w tym wątku

> nie było

nie, poprostu nie rozumiem jak mozna mowic, ze 16v jest od razu lepsze. Nie kazdy lubi silniki 16to zaworowe bo maja inna charakterystyke niz 8v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> gora od 1.2mpi razem z kolektorem,wtryskiwaczami i przepustnica..

ale to już nei bedzie typowa 1.1 270751858-jezyk.gif hmm pieroszę:] bede zbierał na coś mocniejszego ;P poźniej zaświece hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to żeś napisał starawy silnik, dziwne że dół jest prawie identyko

Napisalem starszy, nie starawy, a to roznica

Share this post


Link to post
Share on other sites

> yhym

> Tylko obadaj sobie koszta dłubania 16 V i 8V.

> Spójrz np. na ceny wałków !

> A później mów o opłacalności.

A czy ja cos napisalem o kosztach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A czy ja cos napisalem o kosztach?

ok a jak już jesteśmy na temacie kosztów to co jest tańsze ?? mody 1.1 do podobnej mocy jak 1,2 16v czy swap na 1,2 16v ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ok a jak już jesteśmy na temacie kosztów to co jest tańsze ?? mody

> 1.1 do podobnej mocy jak 1,2 16v czy swap na 1,2 16v ??

Moj znajomy, robil sobie swapa jakies pol roku temu i nie pamietam dokladnie, ale z montazem trzeba liczyc ok 2000 zl (sam silnik w dobrym stanie 1.2 16v z punto to okolo 800 zl). Chyba ze masz znajomego mechanika ktory by sie tego podial to sa mniejsze koszty. Natomiast jesli chodzio dlubanie w 1.1 to nie mam pojecia ile to moze kosztowac. W kazdym razie, seryjne 1.2 16v ma 75 KM wiec na poczatek powinno wystarczyc, a potem mozesz sie bawic dalej. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Moj znajomy, robil sobie swapa jakies pol roku temu i nie pamietam

> dokladnie, ale z montazem trzeba liczyc ok 2000 zl (sam silnik w

> dobrym stanie 1.2 16v z punto to okolo 800 zl). Chyba ze masz

> znajomego mechanika ktory by sie tego podial to sa mniejsze

> koszty. Natomiast jesli chodzio dlubanie w 1.1 to nie mam

> pojecia ile to moze kosztowac. W kazdym razie, seryjne 1.2 16v

> ma 75 KM wiec na poczatek powinno wystarczyc, a potem mozesz sie

> bawic dalej. Pozdrawiam

sie znasz jak kura na pieprzu seryjne 1,2 16v z punto I ma 86 koni grinser006.gifgrinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> sie znasz jak kura na pieprzu seryjne 1,2 16v z punto I ma 86 koni

Hmm no ok... Niech sobie nawet ma 150... Nie pamietam ile mial w serii, w kazdym razie wiadomo ocb

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Napisalem starszy, nie starawy, a to roznica

> jezeli chcesz zrobic swapa, to tylko 1.2 16v (8v sobie nawet

> glowy nie zawracaj) 270751858-jezyk.gif

> Hmm no ok... Niech sobie nawet ma 150... Nie pamietam ile mial w

> serii, w kazdym razie wiadomo ocb

Wiec jak nie pamiętasz lub nie wiesz to nie pisz bzdur.

Bo sporo userów łyka jak młode pelikany takie tematy, a potem rodzą się legendy i mity o 75'konnych 16V itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1

> CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ??

> z góry dziękuje

Wałek w 8V jest jeden.Możesz go zmienić, założyć większą przepustnicę, zrobić z głową wydech na odpowiedniej średnicy i kolektorze rurowym. Możesz poddać obróbce głowicę. Możesz te modyfikacje poprzeć odpowiednim wystrojeniem całości. Odelżyć koło zamachowe, zmienić skrzynię na taką o krótszym przełożeniu. Możesz to wszystko i jeszcze wiecej. Temat rzeka, a tak jak ktoś napisał wyżej - wszystko można znaleźć TU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yhymm takie buty zeby.GIF hihi a Ty podombo mistrzu masz jakieś flaczki z 1,2 8v ?? dobrze pamiętam ?? za ile kąplecik by poleciał??:D priv prosze smile.gifbow.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ok a jak już jesteśmy na temacie kosztów

No właśnie temat kosztów. Krótka piłka zmojej strony Majster: Ile masz do wydania na to i jak będziesz się bawił tym autem? Ma być sport (KJS, ćwiartka, wyścigi łodzi podwodnych) czy może lansowóz na ulicę albo auto do offroadu? Co masz tam teraz? rozumiem, że silnik SPI. Jaka skrzynia (bo może już wymiana z eskowej na paliową da dużo) i jeszcze jedna sprawa czy jest w okolicy ktoś ogarnięty w temacie dłubania we fiatach (sądząc po pytaniu Ty raczej nie jesteś).

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Napisalem starszy, nie starawy, a to roznica

A kto ty zdzislaw wogule jestes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wiec jak nie pamiętasz lub nie wiesz to nie pisz bzdur.

> Bo sporo userów łyka jak młode pelikany takie tematy, a potem rodzą

> się legendy i mity o 75'konnych 16V itd.

Ok... Masz racje... Sory - moj blad

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A kto ty zdzislaw wogule jestes?

Tak... dokladnie... Zdzislaw jestem

Share this post


Link to post
Share on other sites

> gora od 1.2mpi razem z kolektorem,wtryskiwaczami i przepustnica..

> planowanie glowicy,walek,odchudzone kolo zamachowe,wydech 4-2-1,albo

> 4-1, no i jeszcze dolot.. a na koniec wystrojenie kompa

> ale juz chyba bardziej oplaca sie wsadzic 1.2 16v

Eee, 1.2 16v nie jedzie grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Tak... dokladnie... Zdzislaw jestem

Chetnie bym Cie poznal, inni napewno tez ale najpierw uzupelnij profil i sie przywitaj bo narazie wypisujesz swoje madrosci zyciowe a nawet Cie nie znamy ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zalezy czy planujesz dlugo jeszcze pojezdzic cento

> ale 8v to juz troche starawy silnik...a tak jak wsadzisz 1.2 16v to

> jak ci bedzie ci malo koni to zawsze mozesz zwiekszyc

Starawy, ale jarawy, dobrze zrobiony daje bardzo dużo frajdy grinser006.gif

Oldschool rules grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Eee, 1.2 16v nie jedzie

Jak jest z glowa wsadzone i zrobione to uwierz mi ze jedzie, wsadz do Ciebie sportingowa skrzynie i wtedy sie lap z Muzykiem to sie przekonasz zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak jest z glowa wsadzone i zrobione to uwierz mi ze jedzie, wsadz do

> Ciebie sportingowa skrzynie i wtedy sie lap z Muzykiem to sie

> przekonasz

Oj gościu śmieję się, wiadomo, że 16v ma większy potencjał grinser006.gif

Jest szansa, że Muzyk na abarcie też by dostał, tylko mniej skromny.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1

> CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ??

> z góry dziękuje

To samo co zawsze - daj do porządnego zrobienia glowicę, wsadź krótką skrzynię, zrób cały wydech, program pod mody, lekkie koło, odelżyj brykę i będzie pan zadowolony ok.gif

Chyba, że chcesz zmienić motorek albo uturbić, zależy od budżetu zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Chetnie bym Cie poznal, inni napewno tez ale najpierw uzupelnij

> profil i sie przywitaj bo narazie wypisujesz swoje madrosci

> zyciowe a nawet Cie nie znamy ...

Ok. Na poczatek cos tam dodalem w profilu. Wiec ogolnie juz sie przywitalem w innym temacie, tu dodam tylko ze jestem z Kielc, mam 18 lat i CC mam od prawie miesiaca (bez 2 dni) i jest to moje pierwsze auto 270751858-jezyk.gif, ale motoryzacja oczywiscie interesuje sie od x lat. Od jakichs 4 lat moja pasja sa wyscigi samochodowe i wyzej wymieniony furacz, bedzie mi pomagal uczestniczyc, juz nie biernie ale czynnie (tak - bede go przerabial i w miare mozliwosci finansowych startowal narazie w SuperOESach na Miedzianej Gorze (Tor Kielce). Faktycznie po malo udanym wstepie w tym temacie, mam nadzieje ze jakos sie bedziemy dogadywac i ze dowiem sie od Was wiele na temat CC wink.gif Pozdrawiam i w razie jakichs pytan pytac smialo

Share this post


Link to post
Share on other sites

że z 1,1 100 KM wyciągnąć to tez nie jest problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

> że z 1,1 100 KM wyciągnąć to tez nie jest problem

a z 1.0 (teoretycznie) wyciagnieto 150KM, wiec wszystko sie da, kwestia tylko wiedzy i umiejetnosci

Share this post


Link to post
Share on other sites

to napisz jakie tajle zeby.GIF bo z checią wyłuskam 100 z mojej 1.1 zeby.GIFgrinser006.gif bo $$ to chyba nie bedzie problem smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak Ci napisali góra od 1,2 75. oczywiście sknuta, pod to 4 przepustnice zapodajesz tylko z kolektorem dolotowym liczonym pod głowicę i wałek. do tego airbox i masz na mientko ponad 100 KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

w trasie palił około 8 l. Przy pałowanie po nalaniu v powera 99 + dawałem radę przejechać 5 razy 400 m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja raz przejechalem na pelnym baku 400km w trasie zlosnik.gif

A spalanie w miescie pewnie oscyluje ok 11 literkow hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki koszt takiej zabawy wliczajac fakt ze bedzie robil to tesciu mechanik zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.