Bazi1986 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1 CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ?? z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1 > CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ?? > z góry dziękuje było tysiacpińcet razy o tym szukajka nie gryzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 u mnie jakoś dziwnym trafem durś każe mi czekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > u mnie jakoś dziwnym trafem durś każe mi czekać moje gadu znasz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1 > CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ?? > z góry dziękuje gora od 1.2mpi razem z kolektorem,wtryskiwaczami i przepustnica.. planowanie glowicy,walek,odchudzone kolo zamachowe,wydech 4-2-1,albo 4-1, no i jeszcze dolot.. a na koniec wystrojenie kompa ale juz chyba bardziej oplaca sie wsadzic 1.2 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > u mnie jakoś dziwnym trafem durś każe mi czekać jak zadasz pytanie wyszukiwarce, to musisz odczekac kilka minut i nie mozesz sprawdzac czy juz minal, bo liczenie przerwy startuje od nowa. zadajesz pytanie i sprawdzasz wyniki. zajmuje Ci to kilak minut i juz mozesz szukac dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1 > CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ?? > z góry dziękuje dołożyć turbinę. (tak w skrócie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjAvrix Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 Góre 1.2 bym odpuścił To już lepiej dać wałek 866 noo chyba że jakies lepsze kici kici Wydech i do tego jakiegoś programa od majstra Huby i wsio Bo dolot w sumie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 hmm... 1,2 16v też myślałem nawet nad 8v ale nie wiem ... mam mętlik w głowie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > hmm... 1,2 16v też myślałem nawet nad 8v ale nie wiem ... mam > mętlik w głowie xD zalezy czy planujesz dlugo jeszcze pojezdzic cento ale 8v to juz troche starawy silnik...a tak jak wsadzisz 1.2 16v to jak ci bedzie ci malo koni to zawsze mozesz zwiekszyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > zalezy czy planujesz dlugo jeszcze pojezdzic cento > ale 8v to juz troche starawy silnik...a tak jak wsadzisz 1.2 16v to > jak ci bedzie ci malo koni to zawsze mozesz zwiekszyc Dokladnie... Jezeli chcesz zrobic swapa, to tylko 1.2 16v (8v sobie nawet glowy nie zawracaj) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Dokladnie... Jezeli chcesz zrobic swapa, to tylko 1.2 16v (8v sobie > nawet glowy nie zawracaj) bo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > bo ? Tak jak wyzej - To jest starszy silnik, do tego z 16v osiagnac moc rzedu 100 km to nie jest wielki problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 to żeś napisał starawy silnik, dziwne że dół jest prawie identyko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyx Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Dokladnie... Jezeli chcesz zrobic swapa, to tylko 1.2 16v (8v sobie > nawet glowy nie zawracaj) yhym Tylko obadaj sobie koszta dłubania 16 V i 8V. Spójrz np. na ceny wałków ! A później mów o opłacalności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > bo ? Pytasz o sens wypowiedzi? Jak ktoś pyta o "zwiększanie mocy" to zawsze zaraz się zlatuje wuchta specjalistów i powtarza to samo. Turbo! Swap! Przepustnica, wałek, dolot, wydech! Ja bym jeszcze powiedział magnetyzer i sportowe świece bo w tym wątku nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Pytasz o sens wypowiedzi? Jak ktoś pyta o "zwiększanie mocy" to > zawsze zaraz się zlatuje wuchta specjalistów i powtarza to samo. > Turbo! Swap! Przepustnica, wałek, dolot, wydech! > Ja bym jeszcze powiedział magnetyzer i sportowe świece bo w tym wątku > nie było nie, poprostu nie rozumiem jak mozna mowic, ze 16v jest od razu lepsze. Nie kazdy lubi silniki 16to zaworowe bo maja inna charakterystyke niz 8v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > gora od 1.2mpi razem z kolektorem,wtryskiwaczami i przepustnica.. ale to już nei bedzie typowa 1.1 hmm pieroszę bede zbierał na coś mocniejszego ;P poźniej zaświece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > to żeś napisał starawy silnik, dziwne że dół jest prawie identyko Napisalem starszy, nie starawy, a to roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > yhym > Tylko obadaj sobie koszta dłubania 16 V i 8V. > Spójrz np. na ceny wałków ! > A później mów o opłacalności. A czy ja cos napisalem o kosztach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > A czy ja cos napisalem o kosztach? ok a jak już jesteśmy na temacie kosztów to co jest tańsze ?? mody 1.1 do podobnej mocy jak 1,2 16v czy swap na 1,2 16v ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > ok a jak już jesteśmy na temacie kosztów to co jest tańsze ?? mody > 1.1 do podobnej mocy jak 1,2 16v czy swap na 1,2 16v ?? Moj znajomy, robil sobie swapa jakies pol roku temu i nie pamietam dokladnie, ale z montazem trzeba liczyc ok 2000 zl (sam silnik w dobrym stanie 1.2 16v z punto to okolo 800 zl). Chyba ze masz znajomego mechanika ktory by sie tego podial to sa mniejsze koszty. Natomiast jesli chodzio dlubanie w 1.1 to nie mam pojecia ile to moze kosztowac. W kazdym razie, seryjne 1.2 16v ma 75 KM wiec na poczatek powinno wystarczyc, a potem mozesz sie bawic dalej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Moj znajomy, robil sobie swapa jakies pol roku temu i nie pamietam > dokladnie, ale z montazem trzeba liczyc ok 2000 zl (sam silnik w > dobrym stanie 1.2 16v z punto to okolo 800 zl). Chyba ze masz > znajomego mechanika ktory by sie tego podial to sa mniejsze > koszty. Natomiast jesli chodzio dlubanie w 1.1 to nie mam > pojecia ile to moze kosztowac. W kazdym razie, seryjne 1.2 16v > ma 75 KM wiec na poczatek powinno wystarczyc, a potem mozesz sie > bawic dalej. Pozdrawiam sie znasz jak kura na pieprzu seryjne 1,2 16v z punto I ma 86 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > sie znasz jak kura na pieprzu seryjne 1,2 16v z punto I ma 86 koni Hmm no ok... Niech sobie nawet ma 150... Nie pamietam ile mial w serii, w kazdym razie wiadomo ocb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Napisalem starszy, nie starawy, a to roznica > jezeli chcesz zrobic swapa, to tylko 1.2 16v (8v sobie nawet > glowy nie zawracaj) > Hmm no ok... Niech sobie nawet ma 150... Nie pamietam ile mial w > serii, w kazdym razie wiadomo ocb Wiec jak nie pamiętasz lub nie wiesz to nie pisz bzdur. Bo sporo userów łyka jak młode pelikany takie tematy, a potem rodzą się legendy i mity o 75'konnych 16V itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1 > CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ?? > z góry dziękuje Wałek w 8V jest jeden.Możesz go zmienić, założyć większą przepustnicę, zrobić z głową wydech na odpowiedniej średnicy i kolektorze rurowym. Możesz poddać obróbce głowicę. Możesz te modyfikacje poprzeć odpowiednim wystrojeniem całości. Odelżyć koło zamachowe, zmienić skrzynię na taką o krótszym przełożeniu. Możesz to wszystko i jeszcze wiecej. Temat rzeka, a tak jak ktoś napisał wyżej - wszystko można znaleźć TU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 yhymm takie buty hihi a Ty podombo mistrzu masz jakieś flaczki z 1,2 8v ?? dobrze pamiętam ?? za ile kąplecik by poleciał??:D priv prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 kąplecik to pewnie za darmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > ok a jak już jesteśmy na temacie kosztów No właśnie temat kosztów. Krótka piłka zmojej strony Majster: Ile masz do wydania na to i jak będziesz się bawił tym autem? Ma być sport (KJS, ćwiartka, wyścigi łodzi podwodnych) czy może lansowóz na ulicę albo auto do offroadu? Co masz tam teraz? rozumiem, że silnik SPI. Jaka skrzynia (bo może już wymiana z eskowej na paliową da dużo) i jeszcze jedna sprawa czy jest w okolicy ktoś ogarnięty w temacie dłubania we fiatach (sądząc po pytaniu Ty raczej nie jesteś). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Napisalem starszy, nie starawy, a to roznica A kto ty zdzislaw wogule jestes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Wiec jak nie pamiętasz lub nie wiesz to nie pisz bzdur. > Bo sporo userów łyka jak młode pelikany takie tematy, a potem rodzą > się legendy i mity o 75'konnych 16V itd. Ok... Masz racje... Sory - moj blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > A kto ty zdzislaw wogule jestes? Tak... dokladnie... Zdzislaw jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > gora od 1.2mpi razem z kolektorem,wtryskiwaczami i przepustnica.. > planowanie glowicy,walek,odchudzone kolo zamachowe,wydech 4-2-1,albo > 4-1, no i jeszcze dolot.. a na koniec wystrojenie kompa > ale juz chyba bardziej oplaca sie wsadzic 1.2 16v Eee, 1.2 16v nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Tak... dokladnie... Zdzislaw jestem Chetnie bym Cie poznal, inni napewno tez ale najpierw uzupelnij profil i sie przywitaj bo narazie wypisujesz swoje madrosci zyciowe a nawet Cie nie znamy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > zalezy czy planujesz dlugo jeszcze pojezdzic cento > ale 8v to juz troche starawy silnik...a tak jak wsadzisz 1.2 16v to > jak ci bedzie ci malo koni to zawsze mozesz zwiekszyc Starawy, ale jarawy, dobrze zrobiony daje bardzo dużo frajdy Oldschool rules Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Eee, 1.2 16v nie jedzie Jak jest z glowa wsadzone i zrobione to uwierz mi ze jedzie, wsadz do Ciebie sportingowa skrzynie i wtedy sie lap z Muzykiem to sie przekonasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Jak jest z glowa wsadzone i zrobione to uwierz mi ze jedzie, wsadz do > Ciebie sportingowa skrzynie i wtedy sie lap z Muzykiem to sie > przekonasz Oj gościu śmieję się, wiadomo, że 16v ma większy potencjał Jest szansa, że Muzyk na abarcie też by dostał, tylko mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Siemka mom pytanko co trzeba zmienić żeby trochę podrasować serie 1.1 > CC ... wiem że wałki przepustnica ale co jeszcze ?? > z góry dziękuje To samo co zawsze - daj do porządnego zrobienia glowicę, wsadź krótką skrzynię, zrób cały wydech, program pod mody, lekkie koło, odelżyj brykę i będzie pan zadowolony Chyba, że chcesz zmienić motorek albo uturbić, zależy od budżetu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > Chetnie bym Cie poznal, inni napewno tez ale najpierw uzupelnij > profil i sie przywitaj bo narazie wypisujesz swoje madrosci > zyciowe a nawet Cie nie znamy ... Ok. Na poczatek cos tam dodalem w profilu. Wiec ogolnie juz sie przywitalem w innym temacie, tu dodam tylko ze jestem z Kielc, mam 18 lat i CC mam od prawie miesiaca (bez 2 dni) i jest to moje pierwsze auto , ale motoryzacja oczywiscie interesuje sie od x lat. Od jakichs 4 lat moja pasja sa wyscigi samochodowe i wyzej wymieniony furacz, bedzie mi pomagal uczestniczyc, juz nie biernie ale czynnie (tak - bede go przerabial i w miare mozliwosci finansowych startowal narazie w SuperOESach na Miedzianej Gorze (Tor Kielce). Faktycznie po malo udanym wstepie w tym temacie, mam nadzieje ze jakos sie bedziemy dogadywac i ze dowiem sie od Was wiele na temat CC Pozdrawiam i w razie jakichs pytan pytac smialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 że z 1,1 100 KM wyciągnąć to tez nie jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > że z 1,1 100 KM wyciągnąć to tez nie jest problem a z 1.0 (teoretycznie) wyciagnieto 150KM, wiec wszystko sie da, kwestia tylko wiedzy i umiejetnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 ok 1.1 = 100km ... ale bez turbinki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 oczywiście że tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 to napisz jakie tajle bo z checią wyłuskam 100 z mojej 1.1 bo $$ to chyba nie bedzie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 tak jak Ci napisali góra od 1,2 75. oczywiście sknuta, pod to 4 przepustnice zapodajesz tylko z kolektorem dolotowym liczonym pod głowicę i wałek. do tego airbox i masz na mientko ponad 100 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 A jakie spalanie takiego ustrojstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 w trasie palił około 8 l. Przy pałowanie po nalaniu v powera 99 + dawałem radę przejechać 5 razy 400 m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Ja raz przejechalem na pelnym baku 400km w trasie A spalanie w miescie pewnie oscyluje ok 11 literkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 tak gdzies paliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Jaki koszt takiej zabawy wliczajac fakt ze bedzie robil to tesciu mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.