Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 tak tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Chetnie bym Cie poznal, inni napewno tez ale najpierw uzupelnij > profil i sie przywitaj bo narazie wypisujesz swoje madrosci > zyciowe a nawet Cie nie znamy ... jedni znają inni nie wiec wara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > jak pyta co chwile ile kosztuje to, a ile tamto to raczej nie ma. eee to nie tak kędziorku. Ja pytam co gdzie ile porównuje a wydaje mała fortune na auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > tak tak. to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 to znaczy przycina na ludziach naiwnych jak nie wiem co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > ale na mientko zamkne sie w 1100 PLN na miętko to można sobie jajka ugotować a z czystego rozsądku to byś sam sobie policzył i już głupot nie pisał, brałeś pod uwagę pasek rozrządu z rolką napinacza, olej + filtr( ale to nie obowiązkowe jak jest świerzy), płyn do chłodnicy, uszczelki, uszczelniacze i wszystko to co potrzeba do przeknucia, ewentualne pospawanie wydechu cenę gratów czyli głowica i kol. ssący, komputer bez immo, pompa paliwa (lub sam wkład pompy) planowanie głowicy + robota ( jak robisz sam to wiadomo bezcenna) wiadomo że graty kupuje się oddzielnie tak jakby na raty to i koszt całości wydaje się mniejszy ale jak by chciał kupić wszystko jednego dnia to portfel będzie szybko chudł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > to znaczy przycina na ludziach naiwnych jak nie wiem co a tego nie wiem, być może... jest takie powiedzenie, chcesz mieć dobrze zrobione - zrób to sam i chyba to się sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > na miętko to można sobie jajka ugotować > a z czystego rozsądku to byś sam sobie policzył i już głupot nie > pisał, brałeś pod uwagę pasek rozrządu z rolką napinacza, olej + > filtr( ale to nie obowiązkowe jak jest świerzy), płyn do > chłodnicy, uszczelki, uszczelniacze i wszystko to co potrzeba do > przeknucia, ewentualne pospawanie wydechu > cenę gratów czyli głowica i kol. ssący, komputer bez immo, pompa > paliwa (lub sam wkład pompy) planowanie głowicy + robota ( jak > robisz sam to wiadomo bezcenna) > wiadomo że graty kupuje się oddzielnie tak jakby na raty to i koszt > całości wydaje się mniejszy ale jak by chciał kupić wszystko > jednego dnia to portfel będzie szybko chudł ot co dlatego ja stopniowo będę modził w moim burbie bo duża kwota wydana na raz bardziej boli niż wydawana stopniowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 a zakładasz się ze w tych pieniądzach to ogarne i będzie 72 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > a nie wiem bo np taquito, sebec, czy lincoln nazwali by to drutem, > dla mnie to bez rożnicy jak juz piszesz to pisz jak naprawde masz... nikt nie mowi ze uzywka to drut... drut to jestto co masz. instalacje turbo, kibelrurki, nie wspomne o smarowaniu T... gdzie zrobiles dziure jak w dupie w redukcji, pozatym klepiesz wszsytkim na ak co lepsze i takie tam bzdury. ludzie to łykaja... a powiem Ci, ze widzac to co masz pod maska nie udzielalbym sie bo Twoja kultura techniczna jak i sposob wykonania jest bliski zeru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > a zakładasz się ze w tych pieniądzach to ogarne i będzie 72 KM Nie ogarniesz, ceny sa chore :/ Chociaz badi ostatnio wzial komplet gory, z kompem, walkiem, kolektorem kaluzy za 1000 zl, ale trzeba bylo wymienic zaworki itd... wiec nie wierze ze zamknal sie w kwocie 1500 zl... a kupil w naprawde dobrych cenach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 ty a kto mówi że kolektor trzeba rurowy ? miało być 72 KM i tyle w takich pieniądzach da się zrobić, przynajmniej mi się uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 tak właśnie myślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > jak juz piszesz to pisz jak naprawde masz... nikt nie mowi ze uzywka > to drut... drut to jestto co masz. instalacje turbo, kibelrurki, > nie wspomne o smarowaniu T... gdzie zrobiles dziure jak w dupie > w redukcji, pozatym klepiesz wszsytkim na ak co lepsze i takie > tam bzdury. ludzie to łykaja... a powiem Ci, ze widzac to co > masz pod maska nie udzielalbym sie bo Twoja kultura techniczna > jak i sposob wykonania jest bliski zeru taaa, nie każdy musi mieć stylowo. jaką dziure w dupie redukckji o czym Ty wogóle gadasz? a tobie to wszystko widze nie pasuje, na biksenony Krzyśka też kręcisz nosem, a co Cie obchodzą jego ksenony, miał ochotę to sobie zrobił. Ty masz wszystko originali ricambi ładujesz duże sumki, co chwile wymieniasz silniki a i tak Ci nie jeździ bo jak nie tyrkoli to znowu co innego sie rypie, więc weź się mnie nie czepiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > taaa, nie każdy musi mieć stylowo. widzieles moj pierwszy silnik w cc? nie był stylowy, ale wszystko bylo mega dopiete pod wzgledem kulturki technicznej > jaką dziure w dupie redukckji o > czym Ty wogóle gadasz? o redukcji na wezu do smarowanie turbiny > a tobie to wszystko widze nie pasuje, na biksenony Krzyśka też > kręcisz nosem, a co Cie obchodzą jego ksenony, miał ochotę to > sobie zrobił. dał to na towarzyski i wyrazilem swoje zdanie, bo jak na zewnatrz wygladaja fajnie to w srudku (pod maska) kibel... kasa w bloto jak dla mnie, bo wolalbym sobie zrobic zawias i hamulce a i bym zapomniał ze jeszcze zosatło by na zarowki philipsa +30% > Ty masz wszystko originali ricambi ładujesz duże > sumki, co chwile wymieniasz silniki a i tak Ci nie jeździ bo jak > nie tyrkoli to znowu co innego sie rypie, więc weź się mnie nie > czepiaj hehehe nic sie nie rypie bo wszsytko jest nowe ,a rypia sie dostawy, ktore poprostu nie dochodza do mnie... a czy nie jezdzi hmmm to pojecie wzgledne, bo dla mojego szwagra to zapie....la przeokrutnie a tyrkoli jak kazdemu co nie zmiania faktu ze mnie to denerwuje. i co jest pewne ze w sierpniu auto jak wyjedzie nie bedzie tyrkolilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > o redukcji na wezu do smarowanie turbiny redukcja jest ok i nie widze w niej nic złego. > dał to na towarzyski i wyrazilem swoje zdanie, bo jak na zewnatrz > wygladaja fajnie to w srudku (pod maska) kibel... a mnie nie to obchodzi co kto ma pod maską, i JAK WYGLĄDAJĄ POD MASKĄ ważne że swięcą (BO TAKI JEST CEL BIKSENONÓW) o niebo lepiej niż seryjne. a nie po to tylko żeby wyglądały. a co do wyrażania zdań to też wyraziłem swoje że turbo nawet drut wydaje mi sie lepszym rozwiązaniem, niż wysilone n/a, nigdy nikomu nie rozkazywałem że ma być tak a nie inaczej a pozatym do jasnej ciasnej pisałem że kibel rura będzie po jakimś czasie wymieniona. kasa w bloto > jak dla mnie, bo wolalbym sobie zrobic zawias i hamulce > hehehe nic sie nie rypie bo wszsytko jest nowe ,a rypia sie dostawy, > ktore poprostu nie dochodza do mnie... a czy nie jezdzi hmmm to > pojecie wzgledne, bo dla mojego szwagra to zapie....la > przeokrutnie a tyrkoli jak kazdemu co nie zmiania faktu ze > mnie to denerwuje. i co jest pewne ze w sierpniu auto jak > wyjedzie nie bedzie tyrkolilo oby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > ty a kto mówi że kolektor trzeba rurowy ? miało być 72 KM > i tyle w takich pieniądzach da się zrobić, przynajmniej mi się uda to udowodnij że z serii 1.1 sc lub cc zrobisz tyle koni (znaczy 72 KM) za 1100 zł ale mierzone na obciążeniowej hamowni, a nie inercji lub paintowej warunek, auto total seria i wszystkie graty kupujesz (zakładamy że nic nie masz nawet głupich tyrtytek i opasek) auto potem ma jeździć rok lub więcej bez dotykania się i ma jeździć codziennie po około 30-50 km, a nie od wielkiego dzwona raz na miesiąc wszystkie poniesione koszty wypisujesz co do centa, nawet te głupie tyrtyrki z konkursu można wykluczyć Seja 1.1 MPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 chłopaki spokojnie bez "kłutni" mi tu spoko po czytaniu postów i szukania w necie doszłem do wniosku że wole dociepnąć troche $$ wiecej i miec serie 1,2 16v albo 1,4 bo jak by nie było wyżyłowanego engina nie moge mieć z racji że szybko by padł przy dziennych kursach ponad 100km a turbawka ... wtedy to już bedzie autko zabawka... kiedyś może bedzie mnie stać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 o ile się zakładasz ? tyle że pewne rzeczy bendę miał za darmo porobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > o ile się zakładasz ? tyle że pewne rzeczy bendę miał za darmo > porobione. możesz mieć i wszystko za free ale pytanie jak i na jak długo koniec tematu . pozatym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 widzisz tak miałem robione,i co jakos jeździło i nie wybuchało a katowane było niemiłosiernie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > widzisz tak miałem robione,i co jakos jeździło i nie wybuchało a katowane było niemiłosiernie. to widac jak dbasz o to co masz....lub miałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > redukcja jest ok i nie widze w niej nic złego. jak to sie mowi Twoj cyrk Twoje małpy... byle bys nie pisalal ze nowka silnik Ci umarł > a mnie nie to obchodzi co kto ma pod maską, ważne że swięcą o niebo > lepiej niż seryjne. a ze tak sie spytam czy jest samopoziomowanie i spryskiwacze do tego? bo chyba jest to obowiazek? > a co do wyrażania zdań to też wyraziłem swoje że turbo nawet drut > wydaje mi sie lepszym rozwiązaniem, niż wysilone n/a, nigdy poza mckenem nikt wysiloneg na ak n/a nie mial reszta to seria + duperele + wałki > nikomu nie rozkazywałem że ma być tak a nie inaczej a pozatym do > jasnej ciasnej pisałem że kibel rura będzie po jakimś czasie > wymieniona. > kasa w bloto > oby... wymieniaj i wcale nei musi byc to kwasówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > z konkursu można wykluczyć Seja 1.1 MPI Skoro został wywołany MPI, to jaki by mógł być koszt zrobienia tych "magicznych" 72 kucy? Tak teoretycznie pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > to widac jak dbasz o to co masz....lub miałeś co?? Takiego auta sie nie buduje do jazdy kapeluszowej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > jak to sie mowi Twoj cyrk Twoje małpy... byle bys nie pisalal ze > nowka silnik Ci umarł > a ze tak sie spytam czy jest samopoziomowanie i spryskiwacze do tego? > bo chyba jest to obowiazek? > poza mckenem nikt wysiloneg na ak n/a nie mial reszta to seria + > duperele + wałki > wymieniaj i wcale nei musi byc to kwasówka żeby nie spamować priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > co?? > Takiego auta sie nie buduje do jazdy kapeluszowej.. no ok ale żeby non stop deptać też nie... pozatym nie mamy ulic do ściganek chyba że auto masz tylko na "wycieczki" po zawodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > o ile się zakładasz ? tyle że pewne rzeczy bendę miał za darmo > porobione. to nie ma sensu pisanie że się za tyle da, postaw się w sytuacji kogoś co nie ma znajomych i dobrych układów i za każdą pierdołę beceluje a nawet dobra, usługi będziesz miał za darmo ale nie graty to i tak twierdzę że będzie ciężko już bez przesady, nikt dla idei nie będzie tego robił tylko żeby się przekonać ale wypisz rzeczy które byś kupił i podliczymy koszty ale tak rzetelnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 kupiłbym główkę z ssącym wtryskami i przepustnicą. śruby i uszczelkę. dolot wykminiłbym sam z puchy spi coś na wzór dolotu jaki miałem , a i paliowy kolektorek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 po to było budowane, jako zabawka a nie do wożenia całej rodziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > jedni znają inni nie wiec wara. Az tak ostro ... Ja nie znam i chcialbym poznac, inni napewno tez wiec podaruj sobie takie teksty bo wchodzic z buciorami to kazdy moze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Az tak ostro ... > Ja nie znam i chcialbym poznac, inni napewno tez wiec podaruj sobie > takie teksty bo wchodzic z buciorami to kazdy moze ... Spoko u nas wara nei jest aż tak obraźliwe wiec spokojnie. A chlopak młody ale naoglądał sie wiecej aut i przesiedział więcej godzin w garażu niż cześć osób tu piszących. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FuRioN Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Az tak ostro ... > Ja nie znam i chcialbym poznac, inni napewno tez wiec podaruj sobie > takie teksty bo wchodzic z buciorami to kazdy moze ... Hmm... Ty tez mnie w pewien sposob "zaatakowales";) ale mniejsza o to. Fakt - nie napisalem od razu nic o sobie (nie wiedzialem ze macie taki zwyczaj). W sumie to wiesz... ja tez o Tobie nic nie wiem Czuczu - dzieki za obrone mnie heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 na allegro masz cale 1.2 16v z punto 1 za 1150 zl po przebiegu 40 tys km wyglada jak igla do tego sterownik jakies 300 zl wydech do 2000 zl sie zmiescisz za tyle nie zdlubiesz 1.1 do takiej mocy jak 1.2 16v pozatym zawsze tu masz seryjny motor ktory bedzie mniej palil i bedzie mniej awaryjny niz dlubane takie 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 > na allegro masz cale 1.2 16v z punto 1 za 1150 zl po przebiegu 40 tys > km wyglada jak igla do tego sterownik jakies 300 zl wydech do > 2000 zl sie zmiescisz za tyle nie zdlubiesz 1.1 do takiej mocy > jak 1.2 16v pozatym zawsze tu masz seryjny motor ktory bedzie > mniej palil i bedzie mniej awaryjny niz dlubane takie 1.1 teraz sterownik to juz 200 zł a wydech hmm, nawet rurowiec mozna za 450 zł + rura 150 + srodek 120 i koniec 140... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 > na allegro masz cale 1.2 16v z punto 1 za 1150 zl po przebiegu 40 tys > km wyglada jak igla do tego sterownik jakies 300 zl wydech do > 2000 zl sie zmiescisz za tyle nie zdlubiesz 1.1 do takiej mocy > jak 1.2 16v pozatym zawsze tu masz seryjny motor ktory bedzie > mniej palil i bedzie mniej awaryjny niz dlubane takie 1.1 >teraz sterownik to juz 200 zł a wydech hmm, nawet rurowiec mozna za 450 zł + rura 150 + srodek 120 i koniec 140... a no też tak właśnie podliczyłem wole 1.2 16v / może 1,4 no i oczywiście dziekuje chlopaki za wyczerpującą odp. i pomoc w podjęciu decyzji pozdrwiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 > a no też tak właśnie podliczyłem wole 1.2 16v / może 1,4 no i > oczywiście dziekuje chlopaki za wyczerpującą odp. i pomoc w > podjęciu decyzji pozdrwiam słuszna decyzja, zwłaszcza, że jeździsz autem na codzien, a wydumka to wydumka, lubi focha strzelic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.