Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Bazi1986

CC 1.1 jak zwiekszyć moc ??

Recommended Posts

> Chetnie bym Cie poznal, inni napewno tez ale najpierw uzupelnij

> profil i sie przywitaj bo narazie wypisujesz swoje madrosci

> zyciowe a nawet Cie nie znamy ...

jedni znają inni nie wiec wara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak pyta co chwile ile kosztuje to, a ile tamto to raczej nie ma.

eee to nie tak kędziorku. Ja pytam co gdzie ile porównuje a wydaje mała fortune na auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

to znaczy przycina na ludziach naiwnych jak nie wiem co

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale na mientko zamkne sie w 1100 PLN

na miętko to można sobie jajka ugotować

a z czystego rozsądku to byś sam sobie policzył i już głupot nie pisał, brałeś pod uwagę pasek rozrządu z rolką napinacza, olej + filtr( ale to nie obowiązkowe jak jest świerzy), płyn do chłodnicy, uszczelki, uszczelniacze i wszystko to co potrzeba do przeknucia, ewentualne pospawanie wydechu

cenę gratów czyli głowica i kol. ssący, komputer bez immo, pompa paliwa (lub sam wkład pompy) planowanie głowicy + robota ( jak robisz sam to wiadomo bezcenna)

wiadomo że graty kupuje się oddzielnie tak jakby na raty to i koszt całości wydaje się mniejszy ale jak by chciał kupić wszystko jednego dnia to portfel będzie szybko chudł

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to znaczy przycina na ludziach naiwnych jak nie wiem co

a tego nie wiem, być może... jest takie powiedzenie, chcesz mieć dobrze zrobione - zrób to sam smile.gif i chyba to się sprawdza

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na miętko to można sobie jajka ugotować

> a z czystego rozsądku to byś sam sobie policzył i już głupot nie

> pisał, brałeś pod uwagę pasek rozrządu z rolką napinacza, olej +

> filtr( ale to nie obowiązkowe jak jest świerzy), płyn do

> chłodnicy, uszczelki, uszczelniacze i wszystko to co potrzeba do

> przeknucia, ewentualne pospawanie wydechu

> cenę gratów czyli głowica i kol. ssący, komputer bez immo, pompa

> paliwa (lub sam wkład pompy) planowanie głowicy + robota ( jak

> robisz sam to wiadomo bezcenna)

> wiadomo że graty kupuje się oddzielnie tak jakby na raty to i koszt

> całości wydaje się mniejszy ale jak by chciał kupić wszystko

> jednego dnia to portfel będzie szybko chudł

ot co dlatego ja stopniowo będę modził w moim burbie bo duża kwota wydana na raz bardziej boli niż wydawana stopniowo zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zakładasz się ze w tych pieniądzach to ogarne i będzie 72 KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a nie wiem bo np taquito, sebec, czy lincoln nazwali by to drutem,

> dla mnie to bez rożnicy

jak juz piszesz to pisz jak naprawde masz... nikt nie mowi ze uzywka to drut... drut to jestto co masz. instalacje turbo, kibelrurki, nie wspomne o smarowaniu T... gdzie zrobiles dziure jak w dupie w redukcji, pozatym klepiesz wszsytkim na ak co lepsze i takie tam bzdury. ludzie to łykaja... a powiem Ci, ze widzac to co masz pod maska nie udzielalbym sie sick.gif bo Twoja kultura techniczna jak i sposob wykonania jest bliski zeru zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a zakładasz się ze w tych pieniądzach to ogarne i będzie 72 KM

Nie ogarniesz, ceny sa chore :/

Chociaz badi ostatnio wzial komplet gory, z kompem, walkiem, kolektorem kaluzy za 1000 zl, ale trzeba bylo wymienic zaworki itd... wiec nie wierze ze zamknal sie w kwocie 1500 zl... a kupil w naprawde dobrych cenach...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty a kto mówi że kolektor trzeba rurowy ? miało być 72 KM

i tyle w takich pieniądzach da się zrobić, przynajmniej mi się uda

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak juz piszesz to pisz jak naprawde masz... nikt nie mowi ze uzywka

> to drut... drut to jestto co masz. instalacje turbo, kibelrurki,

> nie wspomne o smarowaniu T... gdzie zrobiles dziure jak w dupie

> w redukcji, pozatym klepiesz wszsytkim na ak co lepsze i takie

> tam bzdury. ludzie to łykaja... a powiem Ci, ze widzac to co

> masz pod maska nie udzielalbym sie bo Twoja kultura techniczna

> jak i sposob wykonania jest bliski zeru

taaa, nie każdy musi mieć stylowo. jaką dziure w dupie redukckji o czym Ty wogóle gadasz?

a tobie to wszystko widze nie pasuje, na biksenony Krzyśka też kręcisz nosem, a co Cie obchodzą jego ksenony, miał ochotę to sobie zrobił. Ty masz wszystko originali ricambi ładujesz duże sumki, co chwile wymieniasz silniki a i tak Ci nie jeździ bo jak nie tyrkoli to znowu co innego sie rypie, więc weź się mnie nie czepiaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

> taaa, nie każdy musi mieć stylowo.

widzieles moj pierwszy silnik w cc? nie był stylowy, ale wszystko bylo mega dopiete pod wzgledem kulturki technicznej

> jaką dziure w dupie redukckji o

> czym Ty wogóle gadasz?

o redukcji na wezu do smarowanie turbiny

> a tobie to wszystko widze nie pasuje, na biksenony Krzyśka też

> kręcisz nosem, a co Cie obchodzą jego ksenony, miał ochotę to

> sobie zrobił.

dał to na towarzyski i wyrazilem swoje zdanie, bo jak na zewnatrz wygladaja fajnie to w srudku (pod maska) kibel... kasa w bloto jak dla mnie, bo wolalbym sobie zrobic zawias i hamulce a i bym zapomniał ze jeszcze zosatło by na zarowki philipsa +30% zlosnik.gif

> Ty masz wszystko originali ricambi ładujesz duże

> sumki, co chwile wymieniasz silniki a i tak Ci nie jeździ bo jak

> nie tyrkoli to znowu co innego sie rypie, więc weź się mnie nie

> czepiaj

hehehe nic sie nie rypie bo wszsytko jest nowe zlosnik.gif,a rypia sie dostawy, ktore poprostu nie dochodza do mnie... a czy nie jezdzi hmmm to pojecie wzgledne, bo dla mojego szwagra to zapie....la przeokrutnie zlosnik.gif a tyrkoli jak kazdemu zlosnik.gif co nie zmiania faktu ze mnie to denerwuje. i co jest pewne ze w sierpniu auto jak wyjedzie nie bedzie tyrkolilo ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> o redukcji na wezu do smarowanie turbiny

redukcja jest ok i nie widze w niej nic złego.

> dał to na towarzyski i wyrazilem swoje zdanie, bo jak na zewnatrz

> wygladaja fajnie to w srudku (pod maska) kibel...

a mnie nie to obchodzi co kto ma pod maską, i JAK WYGLĄDAJĄ POD MASKĄ ważne że swięcą (BO TAKI JEST CEL BIKSENONÓW) o niebo lepiej niż seryjne. a nie po to tylko żeby wyglądały.

a co do wyrażania zdań to też wyraziłem swoje że turbo nawet drut wydaje mi sie lepszym rozwiązaniem, niż wysilone n/a, nigdy nikomu nie rozkazywałem że ma być tak a nie inaczej a pozatym do jasnej ciasnej pisałem że kibel rura będzie po jakimś czasie wymieniona.

kasa w bloto

> jak dla mnie, bo wolalbym sobie zrobic zawias i hamulce

> hehehe nic sie nie rypie bo wszsytko jest nowe ,a rypia sie dostawy,

> ktore poprostu nie dochodza do mnie... a czy nie jezdzi hmmm to

> pojecie wzgledne, bo dla mojego szwagra to zapie....la

> przeokrutnie a tyrkoli jak kazdemu co nie zmiania faktu ze

> mnie to denerwuje. i co jest pewne ze w sierpniu auto jak

> wyjedzie nie bedzie tyrkolilo

oby...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ty a kto mówi że kolektor trzeba rurowy ? miało być 72 KM

> i tyle w takich pieniądzach da się zrobić, przynajmniej mi się uda

to udowodnij że z serii 1.1 sc lub cc zrobisz tyle koni (znaczy 72 KM) za 1100 zł ale mierzone na obciążeniowej hamowni, a nie inercji lub paintowej

warunek, auto total seria i wszystkie graty kupujesz (zakładamy że nic nie masz nawet głupich tyrtytek i opasek)

auto potem ma jeździć rok lub więcej bez dotykania się i ma jeździć codziennie po około 30-50 km, a nie od wielkiego dzwona raz na miesiąc

wszystkie poniesione koszty wypisujesz co do centa, nawet te głupie tyrtyrki

z konkursu można wykluczyć Seja 1.1 MPI

Share this post


Link to post
Share on other sites

chłopaki spokojnie bez "kłutni" mi tu 270751858-jezyk.gif spoko po czytaniu postów i szukania w necie doszłem do wniosku że wole dociepnąć troche $$ wiecej i miec serie 1,2 16v albo 1,4 wink.gif bo jak by nie było wyżyłowanego engina nie moge mieć z racji że szybko by padł przy dziennych kursach ponad 100km a turbawka ... wtedy to już bedzie autko zabawka... kiedyś może bedzie mnie stać smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

o ile się zakładasz ? tyle że pewne rzeczy bendę miał za darmo porobione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> o ile się zakładasz ? tyle że pewne rzeczy bendę miał za darmo

> porobione.

możesz mieć i wszystko za free ale pytanie jak i na jak długo 270751858-jezyk.gif koniec tematu .

pozatym offtopic.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

widzisz tak miałem robione,i co jakos jeździło i nie wybuchało a katowane było niemiłosiernie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> widzisz tak miałem robione,i co jakos jeździło i nie wybuchało a katowane było niemiłosiernie.

to widac jak dbasz o to co masz....lub miałeś passed_out.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> redukcja jest ok i nie widze w niej nic złego.

jak to sie mowi Twoj cyrk Twoje małpy... byle bys nie pisalal ze nowka silnik Ci umarł

> a mnie nie to obchodzi co kto ma pod maską, ważne że swięcą o niebo

> lepiej niż seryjne.

a ze tak sie spytam czy jest samopoziomowanie i spryskiwacze do tego? bo chyba jest to obowiazek?

> a co do wyrażania zdań to też wyraziłem swoje że turbo nawet drut

> wydaje mi sie lepszym rozwiązaniem, niż wysilone n/a, nigdy

poza mckenem nikt wysiloneg na ak n/a nie mial zlosnik.gif reszta to seria + duperele + wałki

> nikomu nie rozkazywałem że ma być tak a nie inaczej a pozatym do

> jasnej ciasnej pisałem że kibel rura będzie po jakimś czasie

> wymieniona.

> kasa w bloto

> oby...

wymieniaj i wcale nei musi byc to kwasówka zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> z konkursu można wykluczyć Seja 1.1 MPI

Skoro został wywołany MPI, to jaki by mógł być koszt zrobienia tych "magicznych" 72 kucy? Tak teoretycznie pytam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to widac jak dbasz o to co masz....lub miałeś

co??

Takiego auta sie nie buduje do jazdy kapeluszowej..

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak to sie mowi Twoj cyrk Twoje małpy... byle bys nie pisalal ze

> nowka silnik Ci umarł

> a ze tak sie spytam czy jest samopoziomowanie i spryskiwacze do tego?

> bo chyba jest to obowiazek?

> poza mckenem nikt wysiloneg na ak n/a nie mial reszta to seria +

> duperele + wałki

> wymieniaj i wcale nei musi byc to kwasówka

żeby nie spamować priv ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> co??

> Takiego auta sie nie buduje do jazdy kapeluszowej..

no ok ale żeby non stop deptać też nie... pozatym nie mamy ulic do ściganek 270751858-jezyk.gif chyba że auto masz tylko na "wycieczki" po zawodach

Share this post


Link to post
Share on other sites

> o ile się zakładasz ? tyle że pewne rzeczy bendę miał za darmo

> porobione.

to nie ma sensu pisanie że się za tyle da, postaw się w sytuacji kogoś co nie ma znajomych i dobrych układów i za każdą pierdołę beceluje

a nawet dobra, usługi będziesz miał za darmo ale nie graty to i tak twierdzę że będzie ciężko

już bez przesady, nikt dla idei nie będzie tego robił tylko żeby się przekonać ale wypisz rzeczy które byś kupił i podliczymy koszty ale tak rzetelnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupiłbym główkę z ssącym wtryskami i przepustnicą. śruby i uszczelkę. dolot wykminiłbym sam z puchy spi coś na wzór dolotu jaki miałem , a i paliowy kolektorek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

po to było budowane, jako zabawka a nie do wożenia całej rodziny

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jedni znają inni nie wiec wara.

Az tak ostro ...

Ja nie znam i chcialbym poznac, inni napewno tez wiec podaruj sobie takie teksty bo wchodzic z buciorami to kazdy moze ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Az tak ostro ...

> Ja nie znam i chcialbym poznac, inni napewno tez wiec podaruj sobie

> takie teksty bo wchodzic z buciorami to kazdy moze ...

Spoko u nas wara nei jest aż tak obraźliwe wiec spokojnie.

A chlopak młody ale naoglądał sie wiecej aut i przesiedział więcej godzin w garażu niż cześć osób tu piszących.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Az tak ostro ...

> Ja nie znam i chcialbym poznac, inni napewno tez wiec podaruj sobie

> takie teksty bo wchodzic z buciorami to kazdy moze ...

Hmm... Ty tez mnie w pewien sposob "zaatakowales";) ale mniejsza o to. Fakt - nie napisalem od razu nic o sobie (nie wiedzialem ze macie taki zwyczaj). W sumie to wiesz... ja tez o Tobie nic nie wiem wink.gif

Czuczu - dzieki za obrone mnie 270751858-jezyk.gif heh

Share this post


Link to post
Share on other sites

na allegro masz cale 1.2 16v z punto 1 za 1150 zl po przebiegu 40 tys km wyglada jak igla do tego sterownik jakies 300 zl wydech do 2000 zl sie zmiescisz za tyle nie zdlubiesz 1.1 do takiej mocy jak 1.2 16v pozatym zawsze tu masz seryjny motor ktory bedzie mniej palil i bedzie mniej awaryjny niz dlubane takie 1.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na allegro masz cale 1.2 16v z punto 1 za 1150 zl po przebiegu 40 tys

> km wyglada jak igla do tego sterownik jakies 300 zl wydech do

> 2000 zl sie zmiescisz za tyle nie zdlubiesz 1.1 do takiej mocy

> jak 1.2 16v pozatym zawsze tu masz seryjny motor ktory bedzie

> mniej palil i bedzie mniej awaryjny niz dlubane takie 1.1

teraz sterownik to juz 200 zł a wydech hmm, nawet rurowiec mozna za 450 zł + rura 150 + srodek 120 i koniec 140...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na allegro masz cale 1.2 16v z punto 1 za 1150 zl po przebiegu 40 tys

> km wyglada jak igla do tego sterownik jakies 300 zl wydech do

> 2000 zl sie zmiescisz za tyle nie zdlubiesz 1.1 do takiej mocy

> jak 1.2 16v pozatym zawsze tu masz seryjny motor ktory bedzie

> mniej palil i bedzie mniej awaryjny niz dlubane takie 1.1

>teraz sterownik to juz 200 zł a wydech hmm, nawet rurowiec mozna za 450 zł + rura 150 + srodek 120 i koniec 140...

a no też tak właśnie podliczyłem wole 1.2 16v / może 1,4 wink.gif no i oczywiście dziekuje chlopaki za wyczerpującą odp. i pomoc w podjęciu decyzji wink.gif pozdrwiam 20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a no też tak właśnie podliczyłem wole 1.2 16v / może 1,4 no i

> oczywiście dziekuje chlopaki za wyczerpującą odp. i pomoc w

> podjęciu decyzji pozdrwiam

słuszna decyzja, zwłaszcza, że jeździsz autem na codzien, a wydumka to wydumka, lubi focha strzelic 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.