Skocz do zawartości

CC900 żre paliwo


Radex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam mały problem z CC900. Samochód był z lekka zaniedbany i miał 2 problemy:

- na zimnym silniku przez pierwszy 1 km był zduszony, kiepsko ciągnął, chodził jakby na 3 cylindrach

- zażywał beznyny w ilości powyżej 10 l/100 km

Pojechałem z nich na przegląd (przebieg 89 000 km) i wymieniłem olej, fltry (oleju, paliwa, powietrza) oraz świece. Mechanicy też mówili, że przycięli przewody ciśnieniowe bo końcówki były spraciałe. W efekcie samochód ciągnie teraz nawet na zimnym silniku, ale zużycie paliwa nadal jest wysokie.

CC jeździ głównie na krótkich dystansach (do 20 km) i rozumiem, że może palić troszkę więcej niż zwykle (powiedzmy do 8 l /100 km). Ale ponad 10 to chyba za dużo.

Zauważyłem też, że nawet przy rozgrzanym silniku (po przejechaniu 20-30 km) wskaźnik temperatury obok licznika stoi na "50". Czy to może być przyczyną tego pijaństwa CC?

Co może być jeszcze powodem nadmiernego zużycia pliwa?

Będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> mam mały problem z CC900. Samochód był z lekka zaniedbany i miał 2

> problemy:

> - na zimnym silniku przez pierwszy 1 km był zduszony, kiepsko

> ciągnął, chodził jakby na 3 cylindrach

> - zażywał beznyny w ilości powyżej 10 l/100 km

> Pojechałem z nich na przegląd (przebieg 89 000 km) i wymieniłem olej,

> fltry (oleju, paliwa, powietrza) oraz świece. Mechanicy też

> mówili, że przycięli przewody ciśnieniowe bo końcówki były

> spraciałe. W efekcie samochód ciągnie teraz nawet na zimnym

> silniku, ale zużycie paliwa nadal jest wysokie.

> CC jeździ głównie na krótkich dystansach (do 20 km) i rozumiem, że

> może palić troszkę więcej niż zwykle (powiedzmy do 8 l /100 km).

> Ale ponad 10 to chyba za dużo.

> Zauważyłem też, że nawet przy rozgrzanym silniku (po przejechaniu

> 20-30 km) wskaźnik temperatury obok licznika stoi na "50". Czy

> to może być przyczyną tego pijaństwa CC?

> Co może być jeszcze powodem nadmiernego zużycia pliwa?

> Będę wdzięczny za pomoc.

stawiam na termostat jak silknik jest niedogrzany to pali więcej grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mysle ze termostat,... dluzej chodzi na ssaniu... poza tym zimny silnik...moze dochodzic do dyszki/100... a poza tym moj juz po 1-2 km ma 50-teczke... a po okolo 10 km jakies 70 stopni...tylkoze mam 1.1 ale powinno u Ciebie byc podobnie... moze wogole masz termostat wyjety ???? oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo w swoim CC900. Winą był termostat. Teraz autko pięknie sie nagrzewa, paliwa starcza na dłużej smile.gif Padniety termostat najłatwiej sprawdzić, dotykająć rur płynu chłodzącego idących w stronę chłodnicy. Jeżeli po ok 3minutach od załączenia silnika są gorące to termostat masz do wymiany. A co najlepsze, to że po wyjęciu starego term. wyglądał on na sprawy (zamknięty) a wcale takim nie był :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zauważyłem też, że nawet przy rozgrzanym silniku (po przejechaniu

> 20-30 km) wskaźnik temperatury obok licznika stoi na "50". Czy

> to może być przyczyną tego pijaństwa CC?

> Co może być jeszcze powodem nadmiernego zużycia pliwa?

> Będę wdzięczny za pomoc.

na 200% termostat. ja do niedawna mialem to samo-tera jest git ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.