Radex Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 Witam, mam mały problem z CC900. Samochód był z lekka zaniedbany i miał 2 problemy: - na zimnym silniku przez pierwszy 1 km był zduszony, kiepsko ciągnął, chodził jakby na 3 cylindrach - zażywał beznyny w ilości powyżej 10 l/100 km Pojechałem z nich na przegląd (przebieg 89 000 km) i wymieniłem olej, fltry (oleju, paliwa, powietrza) oraz świece. Mechanicy też mówili, że przycięli przewody ciśnieniowe bo końcówki były spraciałe. W efekcie samochód ciągnie teraz nawet na zimnym silniku, ale zużycie paliwa nadal jest wysokie. CC jeździ głównie na krótkich dystansach (do 20 km) i rozumiem, że może palić troszkę więcej niż zwykle (powiedzmy do 8 l /100 km). Ale ponad 10 to chyba za dużo. Zauważyłem też, że nawet przy rozgrzanym silniku (po przejechaniu 20-30 km) wskaźnik temperatury obok licznika stoi na "50". Czy to może być przyczyną tego pijaństwa CC? Co może być jeszcze powodem nadmiernego zużycia pliwa? Będę wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > Witam, > mam mały problem z CC900. Samochód był z lekka zaniedbany i miał 2 > problemy: > - na zimnym silniku przez pierwszy 1 km był zduszony, kiepsko > ciągnął, chodził jakby na 3 cylindrach > - zażywał beznyny w ilości powyżej 10 l/100 km > Pojechałem z nich na przegląd (przebieg 89 000 km) i wymieniłem olej, > fltry (oleju, paliwa, powietrza) oraz świece. Mechanicy też > mówili, że przycięli przewody ciśnieniowe bo końcówki były > spraciałe. W efekcie samochód ciągnie teraz nawet na zimnym > silniku, ale zużycie paliwa nadal jest wysokie. > CC jeździ głównie na krótkich dystansach (do 20 km) i rozumiem, że > może palić troszkę więcej niż zwykle (powiedzmy do 8 l /100 km). > Ale ponad 10 to chyba za dużo. > Zauważyłem też, że nawet przy rozgrzanym silniku (po przejechaniu > 20-30 km) wskaźnik temperatury obok licznika stoi na "50". Czy > to może być przyczyną tego pijaństwa CC? > Co może być jeszcze powodem nadmiernego zużycia pliwa? > Będę wdzięczny za pomoc. stawiam na termostat jak silknik jest niedogrzany to pali więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolor Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 Tez mysle ze termostat,... dluzej chodzi na ssaniu... poza tym zimny silnik...moze dochodzic do dyszki/100... a poza tym moj juz po 1-2 km ma 50-teczke... a po okolo 10 km jakies 70 stopni...tylkoze mam 1.1 ale powinno u Ciebie byc podobnie... moze wogole masz termostat wyjety ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baryl Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 Miałem tak samo w swoim CC900. Winą był termostat. Teraz autko pięknie sie nagrzewa, paliwa starcza na dłużej Padniety termostat najłatwiej sprawdzić, dotykająć rur płynu chłodzącego idących w stronę chłodnicy. Jeżeli po ok 3minutach od załączenia silnika są gorące to termostat masz do wymiany. A co najlepsze, to że po wyjęciu starego term. wyglądał on na sprawy (zamknięty) a wcale takim nie był :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 3 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2005 > Zauważyłem też, że nawet przy rozgrzanym silniku (po przejechaniu > 20-30 km) wskaźnik temperatury obok licznika stoi na "50". Czy > to może być przyczyną tego pijaństwa CC? > Co może być jeszcze powodem nadmiernego zużycia pliwa? > Będę wdzięczny za pomoc. na 200% termostat. ja do niedawna mialem to samo-tera jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radex Napisano 4 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > na 200% termostat. ja do niedawna mialem to samo-tera jest git OK, dzięki za pomoc. A ile może to to kosztować? BTW pozdrowienia z forum Daewoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 > OK, dzięki za pomoc. A ile może to to kosztować? termostat ok 50zł, wymienić da się samemu pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabol Napisano 4 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2005 Jedz na przedzalniana za termostat i uszczelke nie zaplacisz wiecej niz 35 zl. Za wymiane od 30 do 50. Ale roboty jest malo mozna dzialac samemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.