Jorgus89 Napisano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 Witam. Posiadam Fiata Uno z silnikiem 1.4 i.e.S z instalacją gazową. Wymieniałem w nim uszczelke pod głowicą i rozrząd. Przed wymianą uszczelki oddałem głowice do planowania. Wymienili w niej zawory oraz uszczelki. Po złożeniu wszystkiego silnik chodzi jak powinien jednak po dodaniu gazu silnik dławi sie i gaśnie. Dodam, ze dzisiaj wymieniłem silnik krokowy ale nadal nic. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 > Witam. > Posiadam Fiata Uno z silnikiem 1.4 i.e.S z instalacją gazową. > Wymieniałem w nim uszczelke pod głowicą i rozrząd. > Przed wymianą uszczelki oddałem głowice do planowania. > Wymienili w niej zawory oraz uszczelki. > Po złożeniu wszystkiego silnik chodzi jak powinien jednak po dodaniu > gazu silnik dławi sie i gaśnie. > Dodam, ze dzisiaj wymieniłem silnik krokowy ale nadal nic. > Proszę o pomoc czujnik na przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jorgus89 Napisano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 > czujnik na przepustnicy Przeczyszcze go i zobaczymy. A jesli wymiana to musiałbym byc na 100% pewny ze to jest to. Bo ktos mi doradził silnik krokowy, wymienilem i jestem 120zl w plecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 > Przeczyszcze go i zobaczymy. Jest po lewej stronie aparatu wtryskowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 > Przeczyszcze go i zobaczymy. A jesli wymiana to musiałbym byc na 100% > pewny ze to jest to. Bo ktos mi doradził silnik krokowy, > wymienilem i jestem 120zl w plecy. to ktoś Cię ładnie w balona zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jorgus89 Napisano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 > to ktoś Cię ładnie w balona zrobił no widocznie tak. przeczyściłem i nadal nic. nie wiem czy to przypadkiem nie bedzie wina zle ustawionego rozrzadu lub zapłonu. Nie jestem pewien czy dobrze je ustawilem. A moze ktos z okolic mojego miasta mogłby mi posłuzyć pomocną dłonia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 > no widocznie tak. > przeczyściłem i nadal nic. nie wiem czy to przypadkiem nie bedzie > wina zle ustawionego rozrzadu lub zapłonu. Nie jestem pewien czy > dobrze je ustawilem. > A moze ktos z okolic mojego miasta mogłby mi posłuzyć pomocną dłonia > ? Źle ustawiony rozrząd i zapłon objawiał by się nierówną pracą silnika, albo by palił ma 3 gary. Gdzie masz ten garaż? to postaram się podskoczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jorgus89 Napisano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 > Źle ustawiony rozrząd i zapłon objawiał by się nierówną pracą > silnika, albo by palił ma 3 gary. Gdzie masz ten garaż? to > postaram się podskoczyć Aktualnie autko stoi na tym parkingu od strony Irysu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 > Aktualnie autko stoi na tym parkingu od strony Irysu. prześlij mi privem adres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jorgus89 Napisano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2009 > prześlij mi privem adres Najpierw odblokuj mozliwosc wysylania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaher Napisano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2009 To ja się podepnę pod temat , mam podobny problem ale nie występuję cały czas -wymieniłem filtr paliwa , kopułkę , palec, przewody ,świece i cewkę mam w porządku elektryk sprawdził - co może być przypuszczam że to ten czujnik o którym mowa wyżej ale może coś innego , mój silnik to 1,4 ie proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jorgus89 Napisano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2009 > To ja się podepnę pod temat , mam podobny problem ale nie występuję > cały czas -wymieniłem filtr paliwa , kopułkę , palec, przewody > ,świece i cewkę mam w porządku elektryk sprawdził - co może być > przypuszczam że to ten czujnik o którym mowa wyżej ale może coś > innego , mój silnik to 1,4 ie proszę o pomoc Ja już nie miałem sił do tego auta i dzisiaj poszedł do mechanika. Jutro powinien dzwonić co i jak. Więc jak się dowiem czegoś więcej to napisze tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stettiner Napisano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2009 > Więc jak się dowiem czegoś > więcej to napisze tutaj i jak, dowiedziales sie czegos ciekawego ? u mnie wyglada to podobnie, na szczescie zdarza sie rzadko, zwlaszcza jak wiecej jezdze. Na poczatku mialem teorie, ze jest zuzyty filtr paliwa, owszem bylo w nim niezle blotko, ale wymiana nic nie dala. Objawy podobne, czasami na niskich obrotach tak jakby nie bylo paliwa sie zachowuje, pracuje bardzo nierowno, wcisniecie gazu do podlogi nic nie daje, obroty dalej sa niskie i bardzo nierowne. Pomaga kilakrotne puszczenie gazu i wcisniecie na wysokie obroty - z 5x i problem znika na dluzszy czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppphoenix Napisano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 jak sie dlawi to moze to byc np sonda lambda, lub cos sie przypchalo ponizej kolektora wylotowego (jak masz kat. to sprawdz) i spaliny nie odchodza z komory silnika i sie dlawi i nie ma mocy - ja tak mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 > jak sie dlawi to moze to byc np sonda lambda, lub cos sie przypchalo > ponizej kolektora wylotowego (jak masz kat. to sprawdz) i > spaliny nie odchodza z komory silnika i sie dlawi i nie ma mocy > - ja tak mialem Mam podobnie, ale wydech przelotowy i kat out wiec nie ma się co blokować. Filtr paliwa i oleju zmieniony. Znajomy mechanik twierdzi, że u mnie to krokowiec. Przeczyszczę i zobaczymy. A sonde lambda jak ew. sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stettiner Napisano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 > jak sie dlawi to moze to byc np sonda lambda, lub cos sie przypchalo > ponizej kolektora wylotowego (jak masz kat. to sprawdz) to nie lambda, przy przegladzie byl sprawdzany sklad spalin, gdyby lambda nie dzialala, to by wyszlo, a wszystko bylo ze skladem w jak najlepszym porzadku, przeglad byl 1k km temu. poza tym problem wystepuje sporadycznie, podusi sie z 10 sekund, a potem jade 300 km i wszystko jest ok, gdyby bylo cos przyblokowane przy wydechu, to mysle ze mulilby caly czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaher Napisano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2009 A ja wymieniłem filtr paliwa zrobiłem 600km i bez większych problemów się obyło nie dusi się już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katjan Napisano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2009 > to nie lambda, przy przegladzie byl sprawdzany sklad spalin, gdyby > lambda nie dzialala, to by wyszlo, a wszystko bylo ze skladem w > jak najlepszym porzadku, przeglad byl 1k km temu. poza tym > problem wystepuje sporadycznie, podusi sie z 10 sekund, apotem > jade 300 km i wszystko jest ok, gdyby bylo cos przyblokowane > przy wydechu, to mysle ze mulilby caly czas. Witam W Szczecinie wykonuję komputerową diagnostykę silnika. Sam miałem problemy z moim uno, te same objawy. W końcu zainwestowałem w lapka z fejsem i naprawilem swojego. Zaprawszam do Polic na podpięcie się do kompa, polatamy i obadamu online, co go boli. Jesli to wtrysk oczywiscie. gg 4832652 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
killer1984 Napisano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2009 > Witam > W Szczecinie wykonuję komputerową diagnostykę silnika. Sam miałem > problemy z moim uno, te same objawy. W końcu zainwestowałem w > lapka z fejsem i naprawilem swojego. > Zaprawszam do Polic na podpięcie się do kompa, polatamy i obadamu > online, co go boli. Jesli to wtrysk oczywiscie. > gg 4832652 możesz powiedzieć jaki posiadasz interfejs ? i jaki soft do tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katjan Napisano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2009 > możesz powiedzieć jaki posiadasz interfejs ? i jaki soft do tego ? lapek z PCMCIA + Silicom 2xRS232 + visa euroscan = jakies 700PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
killer1984 Napisano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2009 > lapek z PCMCIA + Silicom 2xRS232 + visa euroscan = jakies 700PLN koszt tego wszystkiego powalił mnie na kolana... idę się przespać, może uda się coś wymodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katjan Napisano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2009 > koszt tego wszystkiego powalił mnie na kolana... idę się > przespać, może uda się coś wymodzić można taniej np. kupic samego euroscana za 150PLN, wyciągnąć stary stacjonarny komputer z dwoma RS232, wrzucuć DOSa i jazda Tylko ze stacjonarnym się nie przejedziesz A nie ma lapropów z dwoma COM (przynajmniej ja nie znalazłem, a szukałe mdługo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.