Skocz do zawartości

Sam wchodzi na obroty


Przemas

Rekomendowane odpowiedzi

i nie chce z nich spaść. Dopiero po jakimś czasie udaje z nich zejść.

Trochę jest to męczące w mieście, bo na trasie działa praktycznie jak tempomat wink.gif

czyżby się krokowiec blokował ?

co z tym zrobić ??

pozdrawiam Przemas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i nie chce z nich spaść. Dopiero po jakimś czasie udaje z nich zejść.

> Trochę jest to męczące w mieście, bo na trasie działa praktycznie jak

> tempomat

> czyżby się krokowiec blokował ?

> co z tym zrobić ??

> pozdrawiam Przemas.

sprawdź czy Ci się linka od gazu nie zacina, miałem taka sytuację w uno ojca... trzymał stlae na 3k obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdzałem, to nie linka

> 3k obrotów to bym jeszcze zaakceptował, ja mam z 5k

lewe powietrze?? bo nic innego mi do głowy nie przychodzi... chociaż jak schodzi, zaobserwuj jak sie przepustnica zachowuje, to sporo wyjaśni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak u mnie poleciał czujnik temperatury w kolektorze ssącym to miałem

> podobne objawy.

możliwe, że awaria tego czujnika powoduje szybkie nagrzewanie się silnika i trzymanie temperatury około 80`C ??

a i dzieje się to tylko jak jest gorący silnik (ok90`C)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> możliwe, że awaria tego czujnika powoduje szybkie nagrzewanie się

> silnika i trzymanie temperatury około 80`C ??

> a i dzieje się to tylko jak jest gorący silnik (ok90`C)

Czujnik ten jest głównie odpowiedzialny za wzbogacanie mieszanki, gdy silnik jest zimny. Potem, jak silnik się nagrzeje tez trochę zmienia mieszankę, lecz nie aż w tak dużym stopniu. U mnie gdy nie łączył, to nie dało się praktycznie uruchomić zimnego auta, a ciepły przerywał strasznie i ciężko było jechać. Jeżeli natomiast popsuł się w drugą stronę, czyli cały czas ma taką rezystancję jak na zimnym, to ciągle wzbogaca, no i efekt na ciepłym silniku może być taki właśnie jak piszesz. Ale jeżeli dzieje się tak na LPG, to raczej to nie jest to. 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę OT - zlosnik.gif

Kiedyś byłem na Mazurach i padła mi pompka paliwowa i przy okazji aq - zawsze jak jeździłem pod namiot - to brałem aq na zapas - wiadomo - muza i te sprawy biglaugh.gif

No i odpaliłem Unofilca z drugiego aq, na LPG w trybie awaryjnym - inaczej nie szło clown.gif

No lecę sobie do Łomży a Uniak sam dostaje speeda icon_eek.gif - myśle, linka od gazu się przycięła - dupa sciana.gif

Sqbaniec rozpędzał mi się na V biegu

sam do 160 km/h icon_rolleyes.gif

Lubię popierdzielać szybko, ale nie na zakrętach...

Dobra... Sumując - objawy przeszły dopiero po resecie, odpaleniu na NoPb - oczywiście po wymianie pompki icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.