Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

sfiatowiec

Adaptacja wydechu z Dużego Fiata

Recommended Posts

Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z

> Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym

> wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

Trzeba przespawać mocowania zlosnik.gif Koszt u mechanika to jakies 30 zł. Chyba ze masz migomat w domu to 30 min zabawy zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Trzeba przespawać mocowania Koszt u mechanika to jakies 30 zł. Chyba

> ze masz migomat w domu to 30 min zabawy

Ale wydech z Dużego Fiata jest całkiem prosty, a ten z Cieniasa pokręcony... Jak to się obchodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale wydech z Dużego Fiata jest całkiem prosty, a ten z Cieniasa

> pokręcony... Jak to się obchodzi?

Najprościej to ta wygiętą rurę odciąć od tłumika z cc i wspawać do kanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Najprościej to ta wygiętą rurę odciąć od tłumika z cc i wspawać do

> kanta.

A tam średnice są te same i długość puszki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A tam średnice są te same i długość puszki?

Juz nie pamietam jutro zerknę to Ci powiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z

> Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym

> wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

trzeba zrobić coś takiego grinser006.gif

http://picasaweb.google.com/kieroster/1#

może nie CCs ale ogólny zarys masz ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy tłumikarz Ci to zrobi smile.gif - ja mam więc się da smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Każdy tłumikarz Ci to zrobi - ja mam więc się da

Ty masz kanta w 900 nie? zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak ma kanta w 900

i pełny przelot? zastanawiam się nad wstawieniem ale do 1.1 kanta , ale oczywiście środkowy i zamiast kata dać jeszcze tłumik żeby go jeszcze wyciszyło, miał może ktoś taki zestaw? blush.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> i pełny przelot? zastanawiam się nad wstawieniem ale do 1.1 kanta ,

> ale oczywiście środkowy i zamiast kata dać jeszcze tłumik żeby

> go jeszcze wyciszyło, miał może ktoś taki zestaw?

Miałem 3 zestawy

-od kolektora przelot końcowy kant rycał jak dla mnie za bardzo

-od kolektora przelot środkowy i kant trochę ciszej, znośnie

-teraz mam kata środkowego brak i kant i jest wg mnie idealnie

Wszystko to w ccs 1.1spi

Share this post


Link to post
Share on other sites

> i pełny przelot? zastanawiam się nad wstawieniem ale do 1.1 kanta ,

> ale oczywiście środkowy i zamiast kata dać jeszcze tłumik żeby

> go jeszcze wyciszyło, miał może ktoś taki zestaw?

Ja mam 4-2-1 z punto - katalizator + pelny przelot i jest elegancko wink.gif Na niskich obrotach sie nie drze ale tak przy 5-7 jest ladny rajdowy ryk zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrzebuje wymiary tłumika z kanat, tzn.:

- długosc i obwód puszki

- średnice rur wejściowych zew. i wew.

Z góry dzięki za pomoc!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie. smile.gif Czyli w poniedziałek kupuję tłumik z Kanta i zawożę do kogoś, żeby mi go przerobił. smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Założyłem dziś końcowy od Kanta i brzmi to co najmniej ładnie zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Założyłem dziś końcowy od Kanta i brzmi to co najmniej ładnie

Ale oczywiscie brzmi tak bez katalizatora, bo jak ja mialem z katem to efektu nie zauwazylem i z wywalonym srodkowym tez nie bardzo tyle ze kat byl ale od dluzszego czasu jest weglarski i jest pieknie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Założyłem dziś końcowy od Kanta i brzmi to co najmniej ładnie

Dokładnie smile.gif Klang przelotu jest piękny love.gif Ja mam full przelot i tylko koniec z Kanta palacz.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja mam 4-2-1 z punto - katalizator + pelny przelot i jest elegancko

> Na niskich obrotach sie nie drze ale tak przy 5-7 jest ladny

> rajdowy ryk

ja w lanosie mialem strumienice i pelny przelot na serii kolektorze i koncowym z kanta i do 3,5 tysiaca czyli normalna jazda bylo elegancko... mozna bylo sie w trase wybrac... powyzej tego to juz pasazerowie musieli byc hardcorami zeby wytrzymac zlosnik.gif bo mi sie osobiscie ten dzwiek podobal... i wyroznial sie wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u mnie powyżej 4,5 tys. obrotów zaczyna być ciszej niż przy mniejszych, i mniej słychać wydech, a bardziej silnik... Więc jakoś na odwrót mam, ale to tym lepiej, bo przy większych prędkościach na 5-ce nie przeszkadza smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale oczywiscie brzmi tak bez katalizatora, bo jak ja mialem z katem

> to efektu nie zauwazylem i z wywalonym srodkowym tez nie bardzo

> tyle ze kat byl ale od dluzszego czasu jest weglarski i jest

> pieknie

No tak tak. U mnie kat jest wywalony, a zamiast środkowego jest strumienica, która została po poprzedniej właścicielce (co mnie zdziwiło, bo ona nigdy nie przekraczała magicznej wartości 3 tys. obrotów na żadnym biegu... grinser006.gif), no i końcowy z Kanta smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A u mnie powyżej 4,5 tys. obrotów zaczyna być ciszej niż przy

> mniejszych, i mniej słychać wydech, a bardziej silnik... Więc

> jakoś na odwrót mam, ale to tym lepiej, bo przy większych

> prędkościach na 5-ce nie przeszkadza

Ale to i u mnie tak jest smile.gif Dół głośny, środek średni, góra głośna smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale to i u mnie tak jest Dół głośny, środek średni, góra głośna

No to widzę, że nie jestem odosobniony. Bo już się zastanawiałem czy coś jest u mnie jednak nie do końca w porządku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale to i u mnie tak jest Dół głośny, środek średni, góra głośna

odnoszę wrażenie że mam podobnie ok.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> odnoszę wrażenie że mam podobnie

Widocznie ten typ tak ma smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No tak tak. U mnie kat jest wywalony, a zamiast środkowego jest

> strumienica, która została po poprzedniej właścicielce (co mnie

> zdziwiło, bo ona nigdy nie przekraczała magicznej wartości 3

> tys. obrotów na żadnym biegu... ), no i końcowy z Kanta

a jaki masz kolor , może troche w cytrynowy wpada ?

kiedyś kupiła odemnie z lublina baba ccs

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a jaki masz kolor , może troche w cytrynowy wpada ?

> kiedyś kupiła odemnie z lublina baba ccs

Nie nie. Ona była pierwszą właścicielką, bo to znajoma więc wiem. A jak kupowałem 10 letni samochód to miał 65 tys. km smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie nie. Ona była pierwszą właścicielką, bo to znajoma więc wiem. A

> jak kupowałem 10 letni samochód to miał 65 tys. km

myślałem ,że może mój ci się trafił

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ale to i u mnie tak jest Dół głośny, środek średni, góra głośna

Ja mam u siebie kata + przelot + końcowy kant i sprawa wygląda bardzo podobnie smile.gif

Dół głośny, środek cichy (słychać bardziej silnik niż wydech), góra głośna (radia nie słychać frown.gif ) ale mi się podoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z

> Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym

> wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

większego kołopotu nie ma a dzwiek jest naprawde fajny

Share this post


Link to post
Share on other sites

> większego kołopotu nie ma a dzwiek jest naprawde fajny

Wiem wiem, bo już wszystko założone smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wiem wiem, bo już wszystko założone

tylko jak ja bym teraz zakładał to dał bym jakąś końcówkę co by miała większą średnice wylotową

Share this post


Link to post
Share on other sites

> większego kołopotu nie ma a dzwiek jest naprawde fajny

A dźwięk rzeczywiście fajny i to za relatywnie małe pieniądze ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tylko jak ja bym teraz zakładał to dał bym jakąś końcówkę co by miała

> większą średnice wylotową

A czemu tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A dźwięk rzeczywiście fajny i to za relatywnie małe pieniądze

ładnie ciągnie basem

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A dźwięk rzeczywiście fajny i to za relatywnie małe pieniądze

dokładnie

przerabiałem kilka tłumików różnych i jak nie ma isę gromady pięniędzy to ten jest naprawdę fajny

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ładnie ciągnie basem

No ja bym powiedział, że taka rajdowa charakterystyka biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> inny dźwięk by miał

Bardziej w kierunku basu czy czego? Ja u siebie zostawiłem rurę z CCS z tą seryjną owalną końcówką ozdobną. I dźwięk mi się podoba. Coś takiego jak mieliśmy w rajdowym Seicento w klasie N-0

Share this post


Link to post
Share on other sites

> inny dźwięk by miał

coś w tych dyfuzorach jest ,mam założony w 16v i w koncu nie brzęczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Bardziej w kierunku basu czy czego? Ja u siebie zostawiłem rurę z CCS

> z tą seryjną owalną końcówką ozdobną. I dźwięk mi się podoba.

> Coś takiego jak mieliśmy w rajdowym Seicento w klasie N-0

na seryjnej końcówce bardziej pierdzący jest dźwięk

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na seryjnej końcówce bardziej pierdzący jest dźwięk

Jak dla mnie jest ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak dla mnie jest

mi też się podoba tym bardziej że jest to koszt wydatku jakięś 50 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mi też się podoba tym bardziej że jest to koszt wydatku jakięś 50 zł

No mnie troszkę więcej wyszło, bo za sam tłumik z Kanta dałem 38 zł, ale są to niewielkie koszty w porównaniu do efektu biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No mnie troszkę więcej wyszło, bo za sam tłumik z Kanta dałem 38 zł,

> ale są to niewielkie koszty w porównaniu do efektu

sam wydech 40zł + ewemtualna robota

u mnie w okolicy te tłumiki są już trudno dostępne do kupna

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez sie właśnie przymierzam do kanta, wymienilem cały wydech od kolektora, srodkowy ponoc mam supersprinta z taka puszka przelorwa za miast katalizatora, na koncu po swapie został mi seryjny z cc700 i jest cisza ze szok w trampach;]

a mam tylko pytanie, czy normalne ze ta rura co idzie od kolktora co sie do niej sonde wkreca opiera sie o miske olejowa, czy cos ladnie w fabryce zwalili;]??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tez sie właśnie przymierzam do kanta, wymienilem cały wydech od

> kolektora, srodkowy ponoc mam supersprinta z taka puszka

> przelorwa za miast katalizatora, na koncu po swapie został mi

> seryjny z cc700 i jest cisza ze szok w trampach;]

> a mam tylko pytanie, czy normalne ze ta rura co idzie od kolktora co

> sie do niej sonde wkreca opiera sie o miske olejowa, czy cos

> ladnie w fabryce zwalili;]??

nie powinno sie opierać... mały luz powinien byc

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tez sie właśnie przymierzam do kanta, wymienilem cały wydech od

> kolektora, srodkowy ponoc mam supersprinta z taka puszka

> przelorwa za miast katalizatora, na koncu po swapie został mi

> seryjny z cc700 i jest cisza ze szok w trampach;]

> a mam tylko pytanie, czy normalne ze ta rura co idzie od kolktora co

> sie do niej sonde wkreca opiera sie o miske olejowa, czy cos

> ladnie w fabryce zwalili;]??

No raczej normalne to to nie jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym momencie mam w cc 1.1 brak środkowego, zamiast kata strumienica turbinowa i puszka orginalna z przyspawaną końcówką micahela... zastanawiam się nad puszką od 125 i jestem ciekawy jak to będzie brzmieć, czy nie za głośno w tym zestawieniu i w jakiej cenie można dostać puszke od 125??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> W tym momencie mam w cc 1.1 brak środkowego, zamiast kata strumienica

> turbinowa i puszka orginalna z przyspawaną końcówką micahela...

> zastanawiam się nad puszką od 125 i jestem ciekawy jak to będzie

> brzmieć, czy nie za głośno w tym zestawieniu i w jakiej cenie

> można dostać puszke od 125??

nowy tłumik fabryczny kosztuje 36zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.