Skocz do zawartości

Adaptacja wydechu z Dużego Fiata


sfiatowiec

Rekomendowane odpowiedzi

> Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z

> Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym

> wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

Trzeba przespawać mocowania zlosnik.gif Koszt u mechanika to jakies 30 zł. Chyba ze masz migomat w domu to 30 min zabawy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba przespawać mocowania Koszt u mechanika to jakies 30 zł. Chyba

> ze masz migomat w domu to 30 min zabawy

Ale wydech z Dużego Fiata jest całkiem prosty, a ten z Cieniasa pokręcony... Jak to się obchodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z

> Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym

> wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

trzeba zrobić coś takiego grinser006.gif

http://picasaweb.google.com/kieroster/1#

może nie CCs ale ogólny zarys masz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i pełny przelot? zastanawiam się nad wstawieniem ale do 1.1 kanta ,

> ale oczywiście środkowy i zamiast kata dać jeszcze tłumik żeby

> go jeszcze wyciszyło, miał może ktoś taki zestaw?

Miałem 3 zestawy

-od kolektora przelot końcowy kant rycał jak dla mnie za bardzo

-od kolektora przelot środkowy i kant trochę ciszej, znośnie

-teraz mam kata środkowego brak i kant i jest wg mnie idealnie

Wszystko to w ccs 1.1spi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i pełny przelot? zastanawiam się nad wstawieniem ale do 1.1 kanta ,

> ale oczywiście środkowy i zamiast kata dać jeszcze tłumik żeby

> go jeszcze wyciszyło, miał może ktoś taki zestaw?

Ja mam 4-2-1 z punto - katalizator + pelny przelot i jest elegancko wink.gif Na niskich obrotach sie nie drze ale tak przy 5-7 jest ladny rajdowy ryk zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Założyłem dziś końcowy od Kanta i brzmi to co najmniej ładnie

Ale oczywiscie brzmi tak bez katalizatora, bo jak ja mialem z katem to efektu nie zauwazylem i z wywalonym srodkowym tez nie bardzo tyle ze kat byl ale od dluzszego czasu jest weglarski i jest pieknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam 4-2-1 z punto - katalizator + pelny przelot i jest elegancko

> Na niskich obrotach sie nie drze ale tak przy 5-7 jest ladny

> rajdowy ryk

ja w lanosie mialem strumienice i pelny przelot na serii kolektorze i koncowym z kanta i do 3,5 tysiaca czyli normalna jazda bylo elegancko... mozna bylo sie w trase wybrac... powyzej tego to juz pasazerowie musieli byc hardcorami zeby wytrzymac zlosnik.gif bo mi sie osobiscie ten dzwiek podobal... i wyroznial sie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie powyżej 4,5 tys. obrotów zaczyna być ciszej niż przy mniejszych, i mniej słychać wydech, a bardziej silnik... Więc jakoś na odwrót mam, ale to tym lepiej, bo przy większych prędkościach na 5-ce nie przeszkadza smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale oczywiscie brzmi tak bez katalizatora, bo jak ja mialem z katem

> to efektu nie zauwazylem i z wywalonym srodkowym tez nie bardzo

> tyle ze kat byl ale od dluzszego czasu jest weglarski i jest

> pieknie

No tak tak. U mnie kat jest wywalony, a zamiast środkowego jest strumienica, która została po poprzedniej właścicielce (co mnie zdziwiło, bo ona nigdy nie przekraczała magicznej wartości 3 tys. obrotów na żadnym biegu... grinser006.gif), no i końcowy z Kanta smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A u mnie powyżej 4,5 tys. obrotów zaczyna być ciszej niż przy

> mniejszych, i mniej słychać wydech, a bardziej silnik... Więc

> jakoś na odwrót mam, ale to tym lepiej, bo przy większych

> prędkościach na 5-ce nie przeszkadza

Ale to i u mnie tak jest smile.gif Dół głośny, środek średni, góra głośna smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to i u mnie tak jest Dół głośny, środek średni, góra głośna

No to widzę, że nie jestem odosobniony. Bo już się zastanawiałem czy coś jest u mnie jednak nie do końca w porządku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak tak. U mnie kat jest wywalony, a zamiast środkowego jest

> strumienica, która została po poprzedniej właścicielce (co mnie

> zdziwiło, bo ona nigdy nie przekraczała magicznej wartości 3

> tys. obrotów na żadnym biegu... ), no i końcowy z Kanta

a jaki masz kolor , może troche w cytrynowy wpada ?

kiedyś kupiła odemnie z lublina baba ccs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jaki masz kolor , może troche w cytrynowy wpada ?

> kiedyś kupiła odemnie z lublina baba ccs

Nie nie. Ona była pierwszą właścicielką, bo to znajoma więc wiem. A jak kupowałem 10 letni samochód to miał 65 tys. km smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to i u mnie tak jest Dół głośny, środek średni, góra głośna

Ja mam u siebie kata + przelot + końcowy kant i sprawa wygląda bardzo podobnie smile.gif

Dół głośny, środek cichy (słychać bardziej silnik niż wydech), góra głośna (radia nie słychać frown.gif ) ale mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z

> Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym

> wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

większego kołopotu nie ma a dzwiek jest naprawde fajny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> inny dźwięk by miał

Bardziej w kierunku basu czy czego? Ja u siebie zostawiłem rurę z CCS z tą seryjną owalną końcówką ozdobną. I dźwięk mi się podoba. Coś takiego jak mieliśmy w rajdowym Seicento w klasie N-0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardziej w kierunku basu czy czego? Ja u siebie zostawiłem rurę z CCS

> z tą seryjną owalną końcówką ozdobną. I dźwięk mi się podoba.

> Coś takiego jak mieliśmy w rajdowym Seicento w klasie N-0

na seryjnej końcówce bardziej pierdzący jest dźwięk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez sie właśnie przymierzam do kanta, wymienilem cały wydech od kolektora, srodkowy ponoc mam supersprinta z taka puszka przelorwa za miast katalizatora, na koncu po swapie został mi seryjny z cc700 i jest cisza ze szok w trampach;]

a mam tylko pytanie, czy normalne ze ta rura co idzie od kolktora co sie do niej sonde wkreca opiera sie o miske olejowa, czy cos ladnie w fabryce zwalili;]??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez sie właśnie przymierzam do kanta, wymienilem cały wydech od

> kolektora, srodkowy ponoc mam supersprinta z taka puszka

> przelorwa za miast katalizatora, na koncu po swapie został mi

> seryjny z cc700 i jest cisza ze szok w trampach;]

> a mam tylko pytanie, czy normalne ze ta rura co idzie od kolktora co

> sie do niej sonde wkreca opiera sie o miske olejowa, czy cos

> ladnie w fabryce zwalili;]??

nie powinno sie opierać... mały luz powinien byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez sie właśnie przymierzam do kanta, wymienilem cały wydech od

> kolektora, srodkowy ponoc mam supersprinta z taka puszka

> przelorwa za miast katalizatora, na koncu po swapie został mi

> seryjny z cc700 i jest cisza ze szok w trampach;]

> a mam tylko pytanie, czy normalne ze ta rura co idzie od kolktora co

> sie do niej sonde wkreca opiera sie o miske olejowa, czy cos

> ladnie w fabryce zwalili;]??

No raczej normalne to to nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym momencie mam w cc 1.1 brak środkowego, zamiast kata strumienica turbinowa i puszka orginalna z przyspawaną końcówką micahela... zastanawiam się nad puszką od 125 i jestem ciekawy jak to będzie brzmieć, czy nie za głośno w tym zestawieniu i w jakiej cenie można dostać puszke od 125??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W tym momencie mam w cc 1.1 brak środkowego, zamiast kata strumienica

> turbinowa i puszka orginalna z przyspawaną końcówką micahela...

> zastanawiam się nad puszką od 125 i jestem ciekawy jak to będzie

> brzmieć, czy nie za głośno w tym zestawieniu i w jakiej cenie

> można dostać puszke od 125??

nowy tłumik fabryczny kosztuje 36zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.