Skocz do zawartości

Adaptacja wydechu z Dużego Fiata


sfiatowiec

Rekomendowane odpowiedzi

> robie auto do kjs, i zalezy mi zeby wlasciwie rure dobrac. to

> zostawic seryjna czy 45 ??

> i czy zostawic katalizator czy nie ?

Do KJS-ów się mogą przywalić, że nie masz Kata. Chyba, że zostawisz puszkę i wspawasz rurę w środek smile.gif A ja tam mam złożony na oryginalnej średnicy i jest ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jak zwykle o auta z gazem pytam:

1. czy można zastosować układ katek, dalej brak środkowego i na końcu 125 w zagazowanym 1.1spi?

2. jeśli można to czy do takowego wydechu warto zakładać kolektor 4-2-1? daje to jakąś poprawe dźwięku lub osiągów? i żeby nowego tematu nie zakładać pytam tutaj czy da rade samemu zrobić taki kolektor czy lepiej sobie coś takiego odpuścić i jak zakładać to już w porządny zainwestować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja jak zwykle o auta z gazem pytam:

> 1. czy można zastosować układ katek, dalej brak środkowego i na końcu

> 125 w zagazowanym 1.1spi?

> 2. jeśli można to czy do takowego wydechu warto zakładać kolektor

> 4-2-1? daje to jakąś poprawe dźwięku lub osiągów? i żeby nowego

> tematu nie zakładać pytam tutaj czy da rade samemu zrobić taki

> kolektor czy lepiej sobie coś takiego odpuścić i jak zakładać to

> już w porządny zainwestować?

Ja podpinam się do tego pytania, też jestem zainteresowany odpowiedzią na nie. Jak to zrobić, jeśli jest sonda lambda która musi zostać bo gaz będzie świrował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja jak zwykle o auta z gazem pytam:

> 1. czy można zastosować układ katek, dalej brak środkowego i na końcu

> 125 w zagazowanym 1.1spi?

> 2. jeśli można to czy do takowego wydechu warto zakładać kolektor

> 4-2-1? daje to jakąś poprawe dźwięku lub osiągów? i żeby nowego

> tematu nie zakładać pytam tutaj czy da rade samemu zrobić taki

> kolektor czy lepiej sobie coś takiego odpuścić i jak zakładać to

> już w porządny zainwestować?

ja miałem w gazie tylko że bez kolektora 4-2-1 i było zacnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja jak zwykle o auta z gazem pytam:

> 1. czy można zastosować układ katek, dalej brak środkowego i na końcu

> 125 w zagazowanym 1.1spi?

> 2. jeśli można to czy do takowego wydechu warto zakładać kolektor

> 4-2-1? daje to jakąś poprawe dźwięku lub osiągów? i żeby nowego

> tematu nie zakładać pytam tutaj czy da rade samemu zrobić taki

> kolektor czy lepiej sobie coś takiego odpuścić i jak zakładać to

> już w porządny zainwestować?

1. Można. Ja u siebie mam 1.1 SPI z LPG i mam nawet wywalony kat, później strumienica zamiast środkowego i ostatni z 125p. Nie ma problemów z tym smile.gif

2. Ja tam nie ruszałbym kolektora jeżeli chodzi Ci tylko o dźwięk. Lepiej katalizator wywal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja podpinam się do tego pytania, też jestem zainteresowany

> odpowiedzią na nie. Jak to zrobić, jeśli jest sonda lambda która

> musi zostać bo gaz będzie świrował?

W CCS 1.1 SPI nie ma problemu, bo sonda jest przed katem, więc można go spokojnie wyciąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja mam Pandę i chyba kolektor, katalizator i lambda to jeden

> element (jedna całość) więc dupa blada..

Lambda na pewno jest wykręcana. A co do kolektora i katalizatora to nie wypowiadam się, bo nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z

> Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym

> wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

witam ja mam wdech z poloneza ale środkowy ale w fiacie cc z swap z una 1.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za robotę??

> drogo!

No wiem ze drogo tylko koles konkretnie zrobil robote, aha i dal jeszcze kawalek rury bo orginalna za krotka byla, i popsikal to srebrzanka, takze nie nazekam, ale mysle czy nie dac teraz koncowego z DF tylko nie wime jak to sie bedzie mialo do 700cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wiem ze drogo tylko koles konkretnie zrobil robote, aha i dal

> jeszcze kawalek rury bo orginalna za krotka byla, i popsikal to

> srebrzanka, takze nie nazekam, ale mysle czy nie dac teraz

> koncowego z DF tylko nie wime jak to sie bedzie mialo do 700cm

max 50zł u mnie w okolicy najwięcej tyle biorą

jak założysz od DF będzie ciszej w środku niż na mugenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> max 50zł u mnie w okolicy najwięcej tyle biorą

tam gdzie ja robilem za jeden spaw koles bierze 40zl :/ moze nie malo ale dobrze zrobione a ze spawy byly dwa to reszta robocizna i za rure smile.gif

A dzwiek jaki bedzie?? Pierdzący bardziej?? Rajdowkowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tam gdzie ja robilem za jeden spaw koles bierze 40zl :/ moze nie malo

> ale dobrze zrobione a ze spawy byly dwa to reszta robocizna i za

> rure

> A dzwiek jaki bedzie?? Pierdzący bardziej?? Rajdowkowy??

przejrzyj cały wątek ktoś wrzucał filmik tylko nie kojarze z jakim silnikiem

ja mam filmik jak u mnie to chodziło w 1.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ignac chyba wrzucal ale to na 899cm a na 700cm nie ma.

Dokładnie, ja mam na 899 spi, jak chcesz mogę filmik wrzucić smile.gif ale w necie jest tego pełno. ok.gif

EDIT:

W tamtym wątku, to ludzie siakieś mięczaki są 270751858-jezyk.gif Ja śmigam tak pół roku i nie narzekam smile.gif Jest bardzo głośno, bo Chrysler od sąsiada zawsze się mnie boi i zaczyna piszczeć, ale spokojnie daję radę smile.gif Co kto lubi. Dźwięk przelotowego tłumika serce.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłącze się do tematu żeby nie zakładać nowego

myślę nad złożeniem sobie wydechu

rurę mam średnicy 47 i wydech z kata

czyli chcę zrobić w miarę wolny wydech

po środku nie będzie już żadnego tłumika a wylotowa z kanta będzie powiększona do średnicy bodajrze 50 lub 60

czy auto przy takim wydechu nie straci na mocy i momencie??

wiem będzie głośno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podłącze się do tematu żeby nie zakładać nowego

> myślę nad złożeniem sobie wydechu

> rurę mam średnicy 47 i wydech z kata

> czyli chcę zrobić w miarę wolny wydech

> po środku nie będzie już żadnego tłumika a wylotowa z kanta będzie

> powiększona do średnicy bodajrze 50 lub 60

> czy auto przy takim wydechu nie straci na mocy i momencie??

> wiem będzie głośno

rura z kanta ma 40 mm po zewnątrz a ty planujesz całość 47mm . będzie mega głośny bo brat ma w 8v i jeszcze da się wytrzymać a 16v są głośniejsze ,ale rób może brzęczał chociaż nie bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rura z kanta ma 40 mm po zewnątrz a ty planujesz całość 47mm . będzie

> mega głośny bo brat ma w 8v i jeszcze da się wytrzymać a 16v są

> głośniejsze ,ale rób może brzęczał chociaż nie bedzie

to że będzie głośny to wiem

a o to chodzi

zastanawiam sie tylko czy nie straci na mocy i momencie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to że będzie głośny to wiem

> a o to chodzi

> zastanawiam sie tylko czy nie straci na mocy i momencie

nie powinin stracić mocy ,ja zrobiłem rure 45mm po drodze jest jeszcze jakiś tłumik przelotowy i na końcu średnica zredukowana do 40mm i tłumik sportowy,jak straciłem 0.5 s na konto ładnie ciądnącego basem wydechu to nic ,w poprzedniej 16 wydech zrobiłem nz tłumiku z seata toledo ,brzęczał niemiłośiernie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to że będzie głośny to wiem

> a o to chodzi

> zastanawiam sie tylko czy nie straci na mocy i momencie

Z taką średnicą to poszukaj wydechu chyba ze ściery, też przelot, ale większa średnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.