Glaca Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 ...na skrzyni z 1.0 '97 na dużych kołach 175/70 R13 osiągnąć na 3-cim biegu 140km/h? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > ...na skrzyni z 1.0 '97 na dużych kołach 175/70 R13 osiągnąć na 3-cim > biegu 140km/h? hmmm... jako ze przy u mnie na 155/70 bylo by 100km/h to tam byłoby 105km/h, wiec przy 6800obr mam 125km/h to 130km/h mogloby byc wiec stawiam na ok 7200obr = 140km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 Oj duuużo. 7600 masz chyba odcinkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > Oj duuużo. 7600 masz chyba odcinkę Odcinkę na gazie? Nigdy nie uświadczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > hmmm... > jako ze przy u mnie na 155/70 bylo by 100km/h to tam byłoby 105km/h, > wiec przy 6800obr mam 125km/h to 130km/h mogloby byc > wiec stawiam na ok 7200obr = 140km/h Wydaje mi się, że dodawanie 5km/h przy każdej prędkości jest założeniem błędnym bo należy dodawać to stosunkowo, czyli jak przy 100 dodajesz 5 to przy 140 jakieś 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > Odcinkę na gazie? Nigdy nie uświadczyłem. Ja o benzynie. Na LPG nie ma odcinek. Leci ile wlezie. Tak tylko posty nabijam. Stawiam na 7800 przy twoim palow... naciśnięciu na pedał gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
januszlaz Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > ...na skrzyni z 1.0 '97 na dużych kołach 175/70 R13 osiągnąć na 3-cim > biegu 140km/h? Może to pomoże ????http://klub.chip.pl/krzysiekz/fiat126p/obroty.htm Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > Wydaje mi się, że dodawanie 5km/h przy każdej prędkości jest > założeniem błędnym bo należy dodawać to stosunkowo, czyli jak > przy 100 dodajesz 5 to przy 140 jakieś 8 czyli nie duża różnica myślę o ponad 7krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > czyli nie duża różnica > myślę o ponad 7krpm To tyle dzisiaj miałem... może to i lepiej, że brak obrotomierza Mina kierowcy wyprzedzonego bmw? Bezcenna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > To tyle dzisiaj miałem... może to i lepiej, że brak obrotomierza > Mina kierowcy wyprzedzonego bmw? Bezcenna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > Może to pomoże ????http://klub.chip.pl/krzysiekz/fiat126p/obroty.htm > Pozdrawiam Nie mam teraz pod ręką przełożeń tej skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2009 Zapomniałem, że mam program cartest2000 a tam wprowadzone wszystkie dane mojej niemocy. Wychodzi 6720 obr/min... czyli mogłem jeszcze cisnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > Nie mam teraz pod ręką przełożeń tej skrzyni. 3 = 1,344 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > Zapomniałem, że mam program cartest2000 a tam wprowadzone wszystkie > dane mojej niemocy. > Wychodzi 6720 obr/min... czyli mogłem jeszcze cisnąć wątpie - myślę ze więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > ...na skrzyni z 1.0 '97 na dużych kołach 175/70 R13 osiągnąć na 3-cim > biegu 140km/h? Że tak zapytam... skrzynia długa czy krótka? Bo na krótkiej to na III biegu to przy niecałych 70km/h mam już 4,5krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > Ja o benzynie. Na LPG nie ma odcinek. Leci ile wlezie. Tak tylko > posty nabijam. Stawiam na 7800 przy twoim palow... naciśnięciu > na pedał gazu ja na LPG mam odcinkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 > ja na LPG mam odcinkę Już nie długo się nią nacieszysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 24 Września 2009 Udostępnij Napisano 24 Września 2009 bardzo możliwe że takie obroty, a prędkość licznikowa czy gps bo jeżeli licznikowa, to akurat niezależnie jaki koła założysz, to przy tej samej ilości obrotów pokaże tą samą prędkość... jak testowałem swojego do odcinki (6300 rpm) to wychodziła prędkość w granicy 130 km/h na 3-cim biegu, więc 6720 jest bardzo prawdopodobne, bardziej niż ponad 7tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Wydaje mi się, że dodawanie 5km/h przy każdej prędkości jest > założeniem błędnym bo należy dodawać to stosunkowo, czyli jak > przy 100 dodajesz 5 to przy 140 jakieś 8 Zgadza się, porównując do standardowej dla mnie 165/65/R13 oponę 175/70/R13 otrzymałem równicę liczoną w procentach - 5.3% czyli gdy licznik pokazuje 100 - to rzeczywiście masz 105,3, a gdy pokazuje 140 to rzeczywiście masz 147,4, więc aby jechać 140 Twój licznik musi wskazywać 132,9km/h. Co do ilości obrotów to nie chce mi sie liczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Explorer Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Że tak zapytam... skrzynia długa czy krótka? > Bo na krótkiej to na III biegu to przy niecałych 70km/h mam już > 4,5krpm Na długiej skrzyni wychodzi coś około 2500 / 3000 obr. Zapomniałem, że miałem zwrócić na to uwagę :/ No dobrze... a jak wygląda to przekłamywanie na oponach 135 R13? Gdzieś czytałem, że powodno seryjnie licznik zawyżał o 10 km/h. U mnie różnica była podobna :/ Pytam się z ciekawości, bo na podstawie wskazań GPS udało mi się mniejszyć stopień przekłamania prędkości do mniej więcej 3 km/h... Pozdrawiam, Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Na długiej skrzyni wychodzi coś około 2500 / 3000 obr. Zapomniałem, > że miałem zwrócić na to uwagę :/ > No dobrze... a jak wygląda to przekłamywanie na oponach 135 R13? > Gdzieś czytałem, że powodno seryjnie licznik zawyżał o 10 km/h. > U mnie różnica była podobna :/ Pytam się z ciekawości, bo na > podstawie wskazań GPS udało mi się mniejszyć stopień > przekłamania prędkości do mniej więcej 3 km/h... > Pozdrawiam, > Piotrek Wszyscy tak o tych przekłamaniach, a u mnie prędkość jest pokazywana prawie idealnie w zakresie 0-100km/h opony mam seryjne i przy sprawdzaniu licznika z GPS wyszła mi różnica ok 1-2 km/h, dzisiaj jeszcze sprawdzę to dokładnie, bo nie będę jechał sam, więc będzie łatwiej Aha oponki mam serie 135/80/13, a zegarki jeśli to ma znaczenie są od turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 >a jak wygląda to przekłamywanie na oponach 135 R13? Gdzieś czytałem, że podobno seryjnie licznik zawyżał o 10 km/h Na takich oponach przynajmniej u mnie licznik nie zawyżał. A sprawdzili mnie suszarką i prędkość na suszarce była taka jaka na liczniku +/- 2 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Na takich oponach przynajmniej u mnie licznik nie zawyżał. A > sprawdzili mnie suszarką i prędkość na suszarce była taka jaka > na liczniku +/- 2 km Taniej wychodzi sprawdzanie licznika z GPS`em niż suszarką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > 3 = 1,344 podaj jeszcze przełożenie główne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Explorer Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 Dobra, sprawdziłem. Na III biegu 70km/h = 3500 obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Dobra, sprawdziłem. Na III biegu 70km/h = 3500 obr. A czemu mi to mowisz ja na pewno mam więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Dobra, sprawdziłem. Na III biegu 70km/h = 3500 obr. Bede mial mniej na mur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Explorer Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Bede mial mniej na mur Nie wydaje mi się ale zawsze możesz sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Zapomniałem, że mam program cartest2000 a tam wprowadzone wszystkie > dane mojej niemocy. > Wychodzi 6720 obr/min... czyli mogłem jeszcze cisnąć Ten program ma nieprawdziwe dane, albo kopnąłeś sie w wyliczeniach... przełożenie 3. biegu --> 1,444 przełożenie przekładni głównej --> 16/63 = 3,9375 Obliczenia przeprowadzę dla nominalnego rozmiaru opon --> 135/80R13. Jest to warunek konieczny dla określenia prędkości obrotowej silnika. Otóż: 140[km/h] = 2333 [m/min] obwód koła --> 1,71 [m] Przy prędkości 140 [km/h], koła obracają się 2333 / 1,71 = 1364,5 [obr/min] Czyli na wejściu do skrzyni biegów mamy 1364,5 [obr/min], mnożymy to przez przełożenie przekładni głównej i mnożymy przez przełożenie 3. biegu: 1364,5 * 3,9375 * 1,444 = 7758,33 [obr/min] Więc przy licznikowych 140 [km/h] silnik w Twoim wozie kręcił się z prędkością ponad 7700 [obr/min] Innym jest fakt, że tak naprawdę jechałeś z prędkością 148,5 [km/h] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > A czemu mi to mowisz ja na pewno mam więcej Jak już pisałem ja też napewno mam więcej. A na V biegu przy 140 mam ponad 4,5krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 25 Września 2009 Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > podaj jeszcze przełożenie główne... 3,733 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Zgadza się, porównując do standardowej dla mnie 165/65/R13 oponę > 175/70/R13 > otrzymałem równicę liczoną w procentach - 5.3% > czyli gdy licznik pokazuje 100 - to rzeczywiście masz 105,3, a gdy > pokazuje 140 to rzeczywiście masz 147,4, więc aby jechać 140 > Twój licznik musi wskazywać 132,9km/h. Nie zgodzę się. Mój licznik na fabrycznych kołach zawyżał o 10 a na 175-tkach pokazuje równo albo max 1% za mało. Sprawdzałem z GPS i innymi nowymi autami (chociaż i nowy golf V zawyżał o 10 ale już nowy mercedes nie zawyża ani nie zaniża). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Ten program ma nieprawdziwe dane, albo kopnąłeś sie w wyliczeniach... > przełożenie 3. biegu --przełożenie przekładni głównej -- > Obliczenia przeprowadzę dla nominalnego rozmiaru opon -- > Otóż: > 140[km/h] = 2333 [m/min] > obwód koła -- > Przy prędkości 140 [km/h], koła obracają się 2333 / 1,71 = 1364,5 > [obr/min] > Czyli na wejściu do skrzyni biegów mamy 1364,5 [obr/min], mnożymy to > przez przełożenie przekładni głównej i mnożymy przez przełożenie > 3. biegu: > 1364,5 * 3,9375 * 1,444 = 7758,33 [obr/min] > Więc przy licznikowych 140 [km/h] silnik w Twoim wozie kręcił się z > prędkością ponad 7700 [obr/min] > Innym jest fakt, że tak naprawdę jechałeś z prędkością 148,5 [km/h] Moim zdaniem masz sporo błędnych założeń/danych i stąd tak kosmiczne obroty których nie da się osiągnąć na tym silniku a ja faktycznie jechałem 140 na trójce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2009 > Dobra, sprawdziłem. Na III biegu 70km/h = 3500 obr. Nie wiem jaki masz silnik, ale jeśli taką skrzynię jak u mnie to by się zgadzało - 140km/h to jest 7000obr/min i ja mam duże koła to mniej czyli 6720 jak nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > Nie wiem jaki masz silnik, ale jeśli taką skrzynię jak u mnie to by > się zgadzało - 140km/h to jest 7000obr/min i ja mam duże koła to > mniej czyli 6720 jak nic. Słusznie przypuszczasz, można było jeszcze trochę potrzymać Ja przy dobrym shifcie i dotknięciu odcinki miałem ponad 130km/h, ile dokładnie tego już teraz nie stwierdzę. Opony 175/50/13. Oczywiście na benzynie. Przy ostrzejszym wałku ten silnik znacznie chętniej się kręci do powiedzmy 7200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > Moim zdaniem masz sporo błędnych założeń/danych w którym miejscu popełniłem błąd? > i stąd tak kosmiczne > obroty których nie da się osiągnąć na tym silniku da się wykręcić > a ja > faktycznie jechałem 140 na trójce. GPS jest taki dokładny? Bo nie wierzę w bezbłędność licznika w mercu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 jeszcze raz się zapytam czy ta prędkość była licznikowa czy gps ?? bo jeżeli licznikowa, to wielkość kółek nie ma nic do tego... i będę to zawsze powtarzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 wielkość kółek nie ma nic do tego... i > będę to zawsze powtarzał Oj błądzisz i to bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 zauważ, że nie... jeżeli ktoś ma skrzynię taką samą, silnik taki sam, licznik taki sam to zmiana wielkości kółek nie wpłynie za zmianę prędkości obrotowej silnika przy danej prędkości licznikowej, podkreślam licznikowej gdyż linka prędkościomierza wychodzi ze skrzyni a nie jest do obwodu kółek przyczepiona, dlatego się pytam czy ta prędkość była licznik czy gps... ps. i z tego też faktu soję przy swoim... ps.2 przy oponach 155/65 r14 licznik seryjny z 1.0 pokazuje idealnie co do 1km prędkość zgodną z gps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 No tysh prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > ps.2 przy oponach 155/65 r14 licznik seryjny z 1.0 pokazuje idealnie > co do 1km prędkość zgodną z gps A u mnie licznik z Poldoneza przy oponach 165/50 R15 pokazuje +/- 1km/h różnicy w stosunku do GPSa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > zauważ, że nie... jeżeli ktoś ma skrzynię taką samą, silnik taki sam, > licznik taki sam to zmiana wielkości kółek nie wpłynie za zmianę > prędkości obrotowej silnika przy danej prędkości licznikowej, > podkreślam licznikowej gdyż linka prędkościomierza wychodzi ze > skrzyni a nie jest do obwodu kółek przyczepiona, dlatego się > pytam czy ta prędkość była licznik czy gps... Wszystko się zgadza, tylko że u mnie przy oponach 175/70 licznik wskazuje idealnie tak jak GPS. Na fabrycznych oponach zawyża i to dużo (choć widziałem takie uniaki co zawyżały jeszcze więcej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > w którym miejscu popełniłem błąd? Przełożenie 3-go biegu i główne jest inne niż podałeś. > da się wykręcić 7700? hmmm brzmi niewiarygodnie bez modyfikacji. > GPS jest taki dokładny? Bo nie wierzę w bezbłędność licznika w > mercu... GPS jest dokładny jeśli utrzymujesz stałą prędkość przez kilka sekund. Licznik w mercu c180 kompresor sprawdzaliśmy z gps i wskazywał idealnie. Licznik w moim uno też sprawdzałem z gps i też wskazywał idealnie (błąd rzędu 1%). Ponadto są miejscowości gdzie nad ulicą wisi tablica świetlna pokazująca Twoją aktualną prędkość - też pokazywała tak samo zawsze (sprawdziłem na 2-ch różnych takich radarach). Jak dla mnie to wystarczy. Napisałeś że jechałem prawie 150 nie wiem zupełnie czemu. Założyłeś że licznik pokazuje prawidłowo przy fabrycznych oponach a u mnie właśnie wtedy zawyża o 10% a na 175-tkach pokazuje idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > Przełożenie 3-go biegu i główne jest inne niż podałeś. Odczytałem z instrukcji: > 7700? hmmm brzmi niewiarygodnie bez modyfikacji. Mój 899 kręcił się do 7500 i bałem się dalej... > GPS jest dokładny jeśli utrzymujesz stałą prędkość przez kilka > sekund. Licznik w mercu c180 kompresor sprawdzaliśmy z gps i > wskazywał idealnie. Licznik w moim uno też sprawdzałem z gps i > też wskazywał idealnie (błąd rzędu 1%). Ponadto są miejscowości > gdzie nad ulicą wisi tablica świetlna pokazująca Twoją aktualną > prędkość - też pokazywała tak samo zawsze (sprawdziłem na 2-ch > różnych takich radarach). Jak dla mnie to wystarczy. W takim razie zwracam honor > Napisałeś że jechałem prawie 150 nie wiem zupełnie czemu. Założyłeś > że licznik pokazuje prawidłowo przy fabrycznych oponach Tak właśnie założyłem. > a u mnie > właśnie wtedy zawyża o 10% a na 175-tkach pokazuje idealnie. Ok, można to wziąć pod uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > Odczytałem z instrukcji: No to w takim razie ja coś pomotałem z tymi przełożeniami, a dziwne bo mam tą samą instrukcję. Z którego masz roku książkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > Odczytałem z instrukcji: A ten opis odnosi się do skrzyni krótkiej czy długiej? To ile rpm by było przy 140km/h na krótkiej ? Skoro przy 5000 na III biegu mam ~80km/h, dziś sprawdzane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > A ten opis odnosi się do skrzyni krótkiej czy długiej? > To ile rpm by było przy 140km/h na krótkiej ? > Skoro przy 5000 na III biegu mam ~80km/h, dziś sprawdzane A nie na II-gim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 i błąd, gdyż na nominalnej wielkości opon licznik zawyża... więc powinieneś wziąć do obliczeń rozmiar opon u Glacy prędkość 140km/h - 2333 m/min obwód koła 1.81 metra przy prędkości 140km/h koła obracają się 1289 obrotów na minutę 1289 * 3,9375 * 1,444 = 6956,69 wyniki lekko zaokrąglane więc może być +- 200 obrotów i faktem jest, że jechał jednak 140 ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > A nie na II-gim? na II przy około 80 to w fire jest już blisko odcinki (lekko ponad 6000tys) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 26 Września 2009 Udostępnij Napisano 26 Września 2009 > A ten opis odnosi się do skrzyni krótkiej czy długiej? > To ile rpm by było przy 140km/h na krótkiej ? > Skoro przy 5000 na III biegu mam ~80km/h, dziś sprawdzane Sam tez dziś sprawdziłem na swoim, i na III begu licznikowe 70km/h mam przy 3200obr/min licząc że przełożenie jest stałe to pewnie 140 będę miał przy ok 6400 więc tuż przed odcinką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.