krzysiek82 Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Witajcie Planuje jutro zabezpieczyć podwozie i usunąć zaczątki rdzy, zaplanowałem usunięcie korozji, na to cortanol F jak wyschnie lekko papierem na to hammerite dwie warstwy jak wyschnie na całą podłogę baranek w sprayu. W sumie zawsze mi się to sprawdzało, ale z drugiej strony nie miałem żadnego auta dłużej niż dwa lata, żeby sprawdzić czy to co zrobiłem było faktycznie dobrą robotą Z góry dzięki za wszelkie wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Hameride daje rade jak oczywiscie odpowiednio przygotujesz "rdze" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2009 > Hameride daje rade jak oczywiscie odpowiednio przygotujesz "rdze" Założenie jest takie, że chcę to rdzę usunąć prawie całkowicie (bo całkowicie to tylko piasek, a po przeliczeniu funduszy nie stać mnie ) mam rdzwy nalod wzdłuż podproża na łączeniu z podłogą oraz w kilku miejscach przy wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 > Założenie jest takie, że chcę to rdzę usunąć prawie całkowicie (bo > całkowicie to tylko piasek, a po przeliczeniu funduszy nie stać > mnie ) mam rdzwy nalod wzdłuż podproża na łączeniu z podłogą > oraz w kilku miejscach przy wydechu. tez tak mam w sc 99 niestety i jutro robie to samo, tzn szczotka druciana i hammerite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2009 > tez tak mam w sc 99 niestety i jutro robie to samo, tzn szczotka > druciana i hammerite to widzę, że nie będę sam w swoich poczynaniach. Oby tylko pogoda dopisała, żeby szybciej schło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 widzę, że nie tylko mi chodzi po głowie dłubanie podwozia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theboss78 Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 > widzę, że nie tylko mi chodzi po głowie dłubanie podwozia oj nie tylko ja ostatnio pryskałem bitexem jednak będę musiał jeszcze raz 60/40 robi swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > Witajcie > Planuje jutro zabezpieczyć podwozie i usunąć zaczątki rdzy, > zaplanowałem usunięcie korozji, na to cortanol F jak wyschnie > lekko papierem na to hammerite dwie warstwy jak wyschnie na całą > podłogę baranek w sprayu. W sumie zawsze mi się to sprawdzało, > ale z drugiej strony nie miałem żadnego auta dłużej niż dwa > lata, żeby sprawdzić czy to co zrobiłem było faktycznie dobrą > robotą Z góry dzięki za wszelkie wypowiedzi. hammeshit jest na bazie benzyny lakowej albo innego cuda a baranek w spraju taki pospolity ze sklepu jest na rozpuszczalniku i sie zgryza jak popsikasz. robilem tak w padace weekend progi i wyszla kupa. po tygodniu schniecia hammera baranek w spaju go zjadl i wszystko odlazlo duzymi marszczacymi sie platami. teraz mam sam hammerite i jest ok ale co rok trzeba odsiezac bo wychodza male rdzawe kropki. zimowki tez sa pokryte hammerem i tez trzeba je po kazdym sezonie podmalowac bo pokazuje sie rdza - jest lepiej niz po pomalowaniu zwykla farba ale cudow nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > Witajcie > Planuje jutro zabezpieczyć podwozie i usunąć zaczątki rdzy, > zaplanowałem usunięcie korozji, na to cortanol F jak wyschnie > lekko papierem na to hammerite dwie warstwy jak wyschnie na całą > podłogę baranek w sprayu. W sumie zawsze mi się to sprawdzało, > ale z drugiej strony nie miałem żadnego auta dłużej niż dwa > lata, żeby sprawdzić czy to co zrobiłem było faktycznie dobrą > robotą Z góry dzięki za wszelkie wypowiez zamiast robic dwa razy zrób raz. Kup minię okrętową - wystepuje obecnie pod nazwą CORRINA. To jest nie do zdarcia. http://www.budujesz.pl/produkt/8922?utm_...tm_content=8922 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 na tą Corrinę dajesz jeszcze coś? Występuje ona w spreyu? Podłącze się. Co najlepiej Panowie użyć na obtarcia podłogi, miejsca wypłukane od wody? Pod Boll trzeba dawać podkład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasq Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 Dwa lata temu robilem Hammeritem drobne ogniska korozji na progach i podwoziu i nawet dało rade przez ten okres czasu Niedawno jak zaczołem czyścić progi i podwozie wyszło sporo "baboli" pod konserwacją była już skorodowana blacha Chciałem zrobić już teraz to porządnie i tak: - oczyściłem wszystkie miejsca do gołej blachy (prawie całe progi aż do podwozia, łącznie z tym kołnierzem na lewarek zachodząc jeszcze do podłogi ze 3cm) - na to cortanin f pozostawiony na całą noc żeby wszystko wyżarło - pozniej przemyłem jeszcze benzyną i kolejne środki to: - podkład epoksydowy Novol + utwardzacz link - na to "baranek" z Novola na cale progi (3 wartswy) - poźniej "BOLL Środek do konserwacji podwozia na pędzel" od dołu progów na całej długosci tego kołnierza na lewarek, no i oczywiscie całe podwozie (przy progach 2 warstwy ) Jeszcze warto sprawdzić stan kanałów odpływowych w progach czy nie są pozatykane, no i na koniec konserwacja do profili zamkniętych + zdjęcie boczków i "malunek" barankiem łączenia wewnętrznych nadkoli z budą etc Myśle, że jakiś czas to posłuży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cdash Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > Witajcie > Planuje jutro zabezpieczyć podwozie i usunąć zaczątki rdzy, > zaplanowałem usunięcie korozji, na to cortanol F jak wyschnie > lekko papierem na to hammerite dwie warstwy jak wyschnie na całą > podłogę baranek w sprayu. W sumie zawsze mi się to sprawdzało, > ale z drugiej strony nie miałem żadnego auta dłużej niż dwa > lata, żeby sprawdzić czy to co zrobiłem było faktycznie dobrą > robotą Z góry dzięki za wszelkie wypowiedzi. Panowie Hammerrite to SHIT !! Przerabialem juz wiele farb i hammerrite absolutnie nie nadaje sie do podwozia. Farba ta jest przystosowana do metali ktore nie "pracują" Blacha jest elastyczna i pracuje przez co hammerite po pewnym czasie zaczyna odpadac bo nie potrafi pracowac razem z blachą... Bezposrednio na rdze Cortanin F i jak wyschnie najlepiej sprawdza sie STALOCHRON a na pewno kazda farba na bazie kauczuku bedzie lepsza od hammerite. Hammerite jest idealną farbą ale do OGRODZENIA Pamietaj Cortanin F, stalochron i min 5 lat masz z głowy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > na tą Corrinę dajesz jeszcze coś? Występuje ona w spreyu? na corrine kladlem lakier zaprawkowy. Nic sie nei gryzie, nie pęka itp kladlem tez sniezkę na dach rewelacyjna, trwala i szybkoschnąca farba nie wysteouje w spraju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2009 Po rozebraniu auta stwierdziłem, że nie będę się bawił w pół środki. Cała podłoga będzie wypiaskowana każdy element zawieszenia także. Jest tam tyle zakamarków i tyle rzeczy do wymiany (np przewody hamulcowe z nalotem rdzy) że odechciało mi się wczoraj wszelkich prac polegających na półśrodkach. Mam następujący plan: wycięcie progów (z powodu nalotu rdzawego wewnątrz) wycięcie wzmocnienia czołowego (poprzedni właściciel miał małą stłuczkę i zamiast wymienić wyprostował dosyć ordynarnie) piaskowanie spodu i podproży, malowanie podproży, montaż progów i wzmocnienia. Lakierowanie całości. Przy okazji tych prac chciałbym obspawać karoserię w newralgicznych punktach. Chodzi mi oczywiście o wytrzymałość fartuchów przednich. I tutaj pytanie do Was czy ktoś z Was robił coś takiego? Całą podłogę chciałbym mieć w kolorze białym, jaki środek konserwujący w tym kolorze polecacie (biały bo na białym wszystko widać)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > Po rozebraniu auta stwierdziłem, że nie będę się bawił w pół środki. > Cała podłoga będzie wypiaskowana każdy element zawieszenia > także. Jest tam tyle zakamarków i tyle rzeczy do wymiany (np > przewody hamulcowe z nalotem rdzy) że odechciało mi się wczoraj > wszelkich prac polegających na półśrodkach. > Mam następujący plan: > wycięcie progów (z powodu nalotu rdzawego wewnątrz) > wycięcie wzmocnienia czołowego (poprzedni właściciel miał małą > stłuczkę i zamiast wymienić wyprostował dosyć ordynarnie) > piaskowanie spodu i podproży, malowanie podproży, montaż progów i > wzmocnienia. Lakierowanie całości. > Przy okazji tych prac chciałbym obspawać karoserię w newralgicznych > punktach. Chodzi mi oczywiście o wytrzymałość fartuchów > przednich. I tutaj pytanie do Was czy ktoś z Was robił coś > takiego? Całą podłogę chciałbym mieć w kolorze białym, jaki > środek konserwujący w tym kolorze polecacie (biały bo na białym > wszystko widać)? auto smar ale on jest czarny nie wiem czy wogóle są jakieś środki w białym kolorze, chyba że jakieś farby chlorokauczukowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > zamiast robic dwa razy zrób raz. Kup minię okrętową - wystepuje > obecnie pod nazwą CORRINA. To jest nie do zdarcia. > http://www.budujesz.pl/produkt/8922?utm_...tm_content=8922 I chyba właśnie to zastosuje po wypiaskowaniu podłogi, jeśli działa antykorozyjnie to nawet jeśli nic nie będzie to jest szansa, że dłużej nic się nie pojawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.