Hexyl Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Właśnie wróciłem i przegrałem walkę z moim sejem... Chciałem zamontować obrotomierz miałem książkę Fiat Seicetno wraz ze schematami i tu zaczął się problem. Na jednym schemacie było pokazane że obrotomierz należy podłączyć do pinu 23 na komputerze i ze ta wiązka wychodzi na desce rozdzielczej, a na drugim schemacie było zaznaczone ze pin 23 to pin od kontrolki paliwa i trzeba go podłączyć zupełnie inaczej. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak go podłączyć? Fiat Seicento 1.1 mpi 2003 obrotomierz Auto Gauge Indiglo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dudzik87 Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 może to Ci się na coś przyda http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=5295&postdays=0&postorder=asc&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > może to Ci się na coś przyda do bani. cza sie logowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Podepne sie do tematu wiazka kabiny w moim SC wyglada na taką ze sportinga uważam tak dlatego ze jest już wiazka od elektrycznych szyb od CZ i do tego w kostce tej przy lewym słupku znalazłem przewód z impulsem do obrotka do tej kostki (łaczy wiazke kabinowa z ta spod maski) wchodzi przwód z impulsem i z niej wychodzi i według schematu powinien trafić do wtyczki obrotomierza i tu moje pytanie gdzie mam jej szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hexyl Napisano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Kopiuje go i wstawiam. """Jak podpiąć obrotomierz w seicento... narzedzia: -kable ( ok 5 metrow) -szkot( tasma chyba kazdy wie jaka) -srubokret krzyzakowy -noz ( maly ostry) -lutownica opis: a wiec tak obrotomierz nie jest trudna czynnoscia ale troche rzezby w **** jest glownym celem jest podlaczenie kostki ( SPI ) lub kabli (MPI) do obrotomierza kable bedziemy ciagnac z zapalniczki ( 3 kable ) i z kostki ( 1 kabel) tak wiec odkrecamy 4 srubki w tapicerce( 2 sa pod popielniczka , 1 przy galce do zmiany biegow pod skorka , 1 na koncu za takim malym plastikiem) wyciagamy ja i odpinamy kostke od zapalniczki ( tam jest taki guziczek , latwo wychodzi ) do kostki wchodza 3 kabelki [ czarny ( masa) bialo-zielony( V12 inaczej napiecie od stacyjki) i chyba zolty ( podswietlenie zapalniczki) bierzemy sobie kabelki i po wyciagnieciu nawiewu na srodku tapicerki ( wystarczy lekko podwazyc ) spuszczamy je w dol by starczylo do podlaczenia i schowania , podlanczamy sie 3 kbelkami do tych kabelkow z kostki ( masa, v12, swiatlo) skracamy tapicerke i bierzemy sie za 4 kabel ( sygnal ) zeby dostac sie do sygnalu musimy kabelek poprowadzic do lewych drzwi pod bezpiecznikami ( spuszczamy sobie kabelek w nawiewie srodkowym , ciagniemy sobie pod wykladzinka zeby go nie bylo widac i dochodzimy do drzwi ) przy drzwiach jest taka listewka rogowa ( 2 srubki) odkrecamy zdejmujemy plastik i pod wykladzinka znajdujemy 3 kostki ( biala duza, biala mala, i zolta ) w zoltej kostce od dolu wchodzi kabelek ( czerwono-czarny) i sie do niego podpinamy i skrecamy sobie plastik zeby bylo ladnie mamy juz 4 kabelki ktore wchodza w nawiew , teraz bierzemy sobie wzor (nizej chyba bedzie fotka) i robimy ciecie w naszej tapicerce ok 30 mm nad nawiewem ( jak kto woli) gdy juz bedzie dziura idziemy do domu ( jesli nie mamy garazu) bierzemy 4 jakies male kabelki i lutujemy je do obrotomierza( taka tasiemka i 4 paseczki , jesli nie mamy kostki w obrotku ) wracamy do auta i wkladamy obrotomierz do dziurki podlanczamy kolejno kable : od lewej strony patrzac od tylu obrotka ( idzie taka linia do gory ) pierw zasilanie v12 potem podswietlenie potem masa a 4 kabelek to sygnal , skrecamy obrotek wkladamy klapke odpalamy auto i ..... DZIALA ! milej zabawy Skopiuje to i mysle ze jest to wyczerpujacy manual mi bardzo pomogl w przeciagu 1h zamontowalem obrotomierz. Dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > z impulsem i z niej wychodzi i według schematu powinien trafić > do wtyczki obrotomierza i tu moje pytanie gdzie mam jej szukać jak wyjmiesz środkowy nawiew to po spojzeniu do środka koste powinno być widać u góry, na nagrzewnicy. Jezeli jest oczywiście. [edit] jest, powinna być biała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpi_user Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Hexyl poka no jakąś fote tego obrotka i jak to wygląda u Ciebie po zamontowaniu Mnie też to czeka niebawem, ale na szczęście do Katowic mam blisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.