Yaninnya Napisano 3 Lipca 2003 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2003 Ja widzę, że jesteś z tych co robią komentarze typu: "a skrzydła założysz?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pir8 Napisano 3 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2003 Po prostu widzialem twoja 1.6 i na 2.0 nie ma miejsca w cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 3 Lipca 2003 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2003 > Po prostu widzialem twoja 1.6 i na 2.0 nie ma miejsca w cc A widzałeś silniki np. mój 1.6 i 2.0 obok siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 3 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2003 > Moze ty jestes bez jaj ... ja swoje mam x100000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Field Napisano 4 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2003 No wlasnie na tyle dokladnych ze wiem co psze:) Mialem silnik 2.0 z alfy 156 i rozebranego CC do ktorego wlasnie wkladalismy z kolega silnik 1.4 12V(z bravo) I za zadna jasna nagla cholere ta 2.0 nie wejdzie. Ale na pocieszenie dodam ze jesli obetniesz obie podluznice i wstawisz nowe(byle symetrie zachowac), poszerzysz przod, itp.... Wsatwisz kompletne zawieszenie z alfy(na przyklad) i inne takie pierdoly, to jeszcze pamietaj ze to autko bedzie juz MAX niestabilne:( Ci ktorzy mieli okazje jechac chocby CC1.4 wiedza o co chodzi No tu skonczylbym temat A na oslode powiem ze zamiast latac klonkra CC/SC i wstawiac mu jakies cudaczne silniki, taniej wyjdzie zakup Peugeota 206 1.6 lub Citroenka C3 1.6 i sa to lepsze, ladniejsze i cokolwiek szybsze auta niz CC1.2 lub 1.4 wiem bo mialem i nie wroce do klonkra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Field Napisano 4 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2003 > A dlaczego chcesz obciążać tył? Wez mase silnika i rozklad mas autka to ci wyjdze czemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Field Napisano 4 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2003 > Tak samo mówili że nieda się wsadzić 1.6T a Yaninnya > jest tego najlepszym przykładem że JEST TO MOŻLIWE > Podejrzewam że 2.0T też się da wsadzić Ja nie twierdze ze 1.6 sie nie da Dla mnie przezbrajanie CC/SC powyzej 1.2 16V to juz paranoja :0 Ale co kraj to obyczaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Field Napisano 4 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2003 Tak i silnik po 20kkm wyrzucic bo zlom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 4 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2003 > Tak i silnik po 20kkm wyrzucic bo zlom wszystko jak to mowi ( Y ) kwestia podejscia, materialow i checi no i kasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 4 Lipca 2003 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2003 No i w ten sposób wykładasz się na całej linii, bo 1.4 12v Fiata i 2.0 16v Alfy to ta sama rodzina silników. Owszem, głowica jest inna, lecz największym problemem w CC/SC jest szerokość komory silnika. Tak więc jeśli 1.4 12v wchodzi (piszesz, że założyłeś taki silnik do CC), to nie ma powodu dla którego 2.0 16v miałby nie wejść. Owszem, trzeba dorobić nowe kolektory, napęd osprzęty, itp. ale to już są dalsze sprawy. A poza tym miałem na myśli stary silnik Fiat/Lancia (np. 831), który jest jeszcze bardziej krótki. A jeśli jesteś miłośnikiem francuskich samochodów, to chyba nieco pomyliły Ci się kąciki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 4 Lipca 2003 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2003 > Wez mase silnika i rozklad mas autka to ci wyjdze czemu Nie, nic z tego nie wyjdzie. Są samochody o rozkładzie mas ponad 30/70 i jakoś jeżdżą, mało tego dociążenie osi napędzanej tylko poprawi trakcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawekw Napisano 5 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2003 > CO WY NA TO? Przewiduję spore problemy ze zmieszczeniem tego w CC. I nie chodzi o sam blok silnika (ten się zmieści) ale o osprzęt: większa chłodnica, turbina itp. Ale trzymam kciuki - jak się uda to pierwszy będę gratulował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 5 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2003 a co powiesz na 1,6T w CC?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawekw Napisano 5 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2003 > a co powiesz na 1,6T w CC?????? Powiem że już jest (sam wrzucałem fotki) - szkoda tylko że nie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 5 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2003 powiem ze niedlugo bedzie jezdzic co ty na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawekw Napisano 5 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2003 > powiem ze niedlugo bedzie jezdzic Super ! Aż żal było patrzeć jak stoi (a raczej leży) i niszczeje ! Ktoś go kupił i restauruje czy właściciel wziął się za niego ? > co ty na to Bardzo się cieszę ! Lubie fajne i szybkie autka - więc każde kolejne na drodze jest mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 5 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2003 wlasciciel wzial sie za niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 5 Lipca 2003 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2003 Coś wiem na ten temat. Przedsmak tego miałem "upychając" 1.6 Turbo do CC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oliniaabebe Napisano 13 Lipca 2003 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2003 jak wymienisz to sprzedaj mi stary silnik chciałem podrasować kosiarkę do trawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 13 Lipca 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2003 Ale ja pytałem czysto teoretycznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 15 Października 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2003 Czy ktoś ma (gdziekolwiek w Polsce) namiar na frmę handlującą używanymi częściami i zespołami Fiata/Lancii (mam na myśli taką, w których nie ma standardowej odpowiedzi "ooo, to będzie problem...")? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 15 Października 2003 Udostępnij Napisano 15 Października 2003 > CO WY NA TO? mnie sie już podoba chciałbym to zobaczyć a jeszcze chętniej sie tym przejechać jak zbudujesz to pisze się na testy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cowall Napisano 15 Października 2003 Udostępnij Napisano 15 Października 2003 > CO WY NA TO? jakieś przeróbki na wiosne szykujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 15 Października 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2003 To jest stary post, looknij do tego poniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 15 Października 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2003 To jest stary post, looknij do tego poniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Października 2003 Udostępnij Napisano 15 Października 2003 > Czy ktoś ma (gdziekolwiek w Polsce) namiar na frmę > handlującą używanymi częściami i zespołami > Fiata/Lancii (mam na myśli taką, w których nie ma > standardowej odpowiedzi "ooo, to będzie > problem...")? Ja mam jak niemają od ręki to można u nich zamówić to jak będą zagramanicą to przywiozą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 15 Października 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2003 Na którymś spocie pogadamy, będę dzisiaj pod Sobkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Października 2003 Udostępnij Napisano 15 Października 2003 > Na którymś spocie pogadamy, będę dzisiaj pod Sobkiem. Niewiem bo od 18 mam poprawkę w szkole jak się wyrobie to podjade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 16 Października 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2003 A dzisiaj na GM będziesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 16 Października 2003 Udostępnij Napisano 16 Października 2003 > A dzisiaj na GM będziesz? bendem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 16 Października 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2003 To sobie zamienimy parę słówek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 16 Października 2003 Udostępnij Napisano 16 Października 2003 > Czy ktoś ma (gdziekolwiek w Polsce) namiar na frmę > handlującą używanymi częściami i zespołami > Fiata/Lancii (mam na myśli taką, w których nie ma > standardowej odpowiedzi "ooo, to będzie > problem...")? zobacz moze tutaj - z gosciem mozna sie dogadac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 16 Października 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2003 Dzięki - spróbuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 16 Października 2003 Udostępnij Napisano 16 Października 2003 MAX-CAR Auto usługi, części nowe i używane do samochodów włoskich, pełny serwis naprawczy 93-005 Łódź, Wólczańska 225 (wiazd od wróblewskiego 1, drugie podwórko) tel. 683-17-53, tel. kom. 600 16-05-62 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 16 Października 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2003 Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 16 Października 2003 Udostępnij Napisano 16 Października 2003 Zamiast tak bez sensu gadac o tym co mozna wpakowac a co nie , ja proponowal bym sie zajac tym w praktyce . Ale jesli juz jest taki super watek to chetnie cos powiem od siebie . Dla mnie wsadzenie 2.0 turbo jest mocnym wyzwaniem dla ludzi ktorzy chca zbudowac CC/Sc jedne pewnie takie na swiecie (z takim motorem), ale czy ktos wogole zastanowil sie jak to bedzie od strony praktycznej, widzielm cc 1.3 t od uno (zdjecia w z netu ) tam jest tak napchane i po przerabiane ,ze nie daje temu autu zbyt dlugiej przyszlosci. Np. jednym z powodow dla ktorego ja wlozylem 1.2 16V bylo mozliwosc uzytkowania samochodu na codzien , tak jak normalnym autem sie nim poruszam , dodam ze calosc lacznie z tuningiem silnika kosztowalo tyle ,ze spokojnie moglbym myslec o wkladaniu 1.6 czy nawet 2.0, jednak wtedy na 100% nie mial bym auta na codzien lub jezdzilbym bardzo krotko , nie oszukujmy sie ale nawet kasta tego nie wytrzyma , bardzo szybko zacznie pekac itp. Podsumowujac wpakowac da sie wszystko , ale co dalej ????, aha i aby czy to jest gra warta swieczki !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 17 Października 2003 Udostępnij Napisano 17 Października 2003 Jest warta swieczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 17 Października 2003 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2003 Widzisz, Dawid, przez to, że mieszkasz w, skądinąd niezwykle lubianym przeze mnie, Poznaniu (pozdrówki dla Sandry, hi, hi..., może przeczyta przypadkowo ten post), omijają Cię rozmowy na warszawskich spotach. Ten CC z silnikiem Uno turbo to zapewne moje auto (ewentualnie drugie, bliżej mi nie znane, wiśniowe, z seryjnym silnikiem). Wiedziałbyś, że moje 1.6 stoi coś koło roku (!) bez wałka, w najbliższym czasie już go będę miał i składał auto. Ponieważ dojdę do momentu, kiedy niewiele więcej będę mógł z tego silnika wyciągnąć, pusciłem parę miesięcy temu prowokacyjny post. Nie wiem, jakie będą efekty moich obecnych dłubań (oprócz wałka będie inna turbina, intercooler, alu przewody dolotowe, powiększona przepustnica, mocne sprzęgło i jeszcze kilka innych rzeczy, pomijając oczywiście te, które już są zrobione - np. głowica, zmodyfikowany kolektor ssący, czy wydech 3'), ale może się okazać, że po jakimś czasie będzie znowu za mało (mocy oczywiście). Tak wiec post był pewnego rodzaju zasygnalizowaniem wariantu B. Nad tym pomysłem się sporo zastanawiałem i moim zdaniem fiatowsie 2.0 T 16v powinno wejść do CC/SC lecz przy bardzo dużych modyfikacjach silnika. Nie wiem, dlaczego uważasz, że takie auto nie nadawałoby się do codziennej eksploatacji? Czy z tego powodu, że byłoby bardzo szybkie? To nie dyskwalifikuje auta pod kątem codziennej jazdy. Dlaczego uważasz, że nadwozie zaczęło by pękać? Chyba nie z powodu lepszych przyspieszeń? Pamiętaj, że waga zespołu napędowego nie wpływa w zasadniczy sposób na sztywność nadwozia, siły dynamiczne, działające na szkielet nadwozia w czasie jazdy są wielokrotnie większe od tych statycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 17 Października 2003 Udostępnij Napisano 17 Października 2003 > Widzisz, Dawid, przez to, że mieszkasz w, skądinąd > niezwykle lubianym przeze mnie, Poznaniu (pozdrówki > dla Sandry, hi, hi..., może przeczyta przypadkowo > ten post), omijają Cię rozmowy na warszawskich > spotach. Ten CC z silnikiem Uno turbo to zapewne > moje auto (ewentualnie drugie, bliżej mi nie znane, > wiśniowe, z seryjnym silnikiem). Wiedziałbyś, że > moje 1.6 stoi coś koło roku (!) bez wałka, w > najbliższym czasie już go będę miał i składał auto. > Ponieważ dojdę do momentu, kiedy niewiele więcej > będę mógł z tego silnika wyciągnąć, pusciłem parę > miesięcy temu prowokacyjny post. Nie wiem, jakie > będą efekty moich obecnych dłubań (oprócz wałka > będie inna turbina, intercooler, alu przewody > dolotowe, powiększona przepustnica, mocne sprzęgło > i jeszcze kilka innych rzeczy, pomijając oczywiście > te, które już są zrobione - np. głowica, > zmodyfikowany kolektor ssący, czy wydech 3'), ale > może się okazać, że po jakimś czasie będzie znowu > za mało (mocy oczywiście). Tak wiec post był > pewnego rodzaju zasygnalizowaniem wariantu B. > Nad tym pomysłem się sporo zastanawiałem i moim zdaniem > fiatowsie 2.0 T 16v powinno wejść do CC/SC lecz > przy bardzo dużych modyfikacjach silnika. > Nie wiem, dlaczego uważasz, że takie auto nie nadawałoby > się do codziennej eksploatacji? Czy z tego powodu, > że byłoby bardzo szybkie? To nie dyskwalifikuje > auta pod kątem codziennej jazdy. > Dlaczego uważasz, że nadwozie zaczęło by pękać? Chyba > nie z powodu lepszych przyspieszeń? Pamiętaj, że > waga zespołu napędowego nie wpływa w zasadniczy > sposób na sztywność nadwozia, siły dynamiczne, > działające na szkielet nadwozia w czasie jazdy są > wielokrotnie większe od tych statycznych. musielibysmy pogadac normalne przy piwersonie a nie na tym forum , moj post nie byla atakiem na to co robisz, jestem wrecz zdumiony twoim postepowaniem, chcialbym miec tyle odwagi co ty !!! . Moim zdaniem inzynierowie ktorzy pracowali nad danymi podzespolami np w sc/cc obliczyli np wytrzymalosc skrzyni, polosi itp. Montujac silnik o mocy ok 200Km i np 300Nm do sc/cc jestes skazany na usterki zwiazane z przeniesieniem tak poterznego momentu obrotowego na kola. Zycze ci jak najlepiej , naprawde, jestem milosnikiem Sc i chyba moje auto najlepiej swiadczy o moim zamilowaniu doi niego . mam nadzieje ze jak spotkamy sie kiedys na jakis wyscigach(bo chyba po to robisz miedzy innymi to auto ,to pogadamy w cztery oczy lub w grupie takich fanatykow jak ty i ja . Jednym slowem powodzenia !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 18 Października 2003 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2003 O przeniesienie napędu się nie martwię, bo skrzynia, półosie i przeguby pochodzą również z Uno Turbo. Ponieważ sprzęgło w tych autach zaczyna się ślizgac od ca. 150 KM (skrót myślowy, tak naprawdę zależy to od momentu obrotowego) - lekko ślizgało się już wcześniej, już jestem w trakcie przystosowywania sprzęgła z Coupe Turbo. Wiem z wielu żródeł (m.in. Novitec, Merkur, Fritch), że sportingowa skrzynia C.514 wylatuje w powietrze powyżej ca. 160 Nm. Seryjne Uno Turbo miało taki moment, więc nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby próbować zastosować tą skrzynię. Rozumiem twojego posta, bo sam się często spotykam z oszołomami, którzy chcą zrobić total potwora,nie mając elemetarnej wiedzy, koniecznej do zabawy w tuning (jakoś strasznie nie lubię tego słowa, źle mi się kojarzy). Mi raczej brak wiedzy nie grozi (raczej brak środków), chociaż nie jestem alfą i omegą i nie uważam się za wszechwiedzącego i nieomylnego. Auto robię raczej tylko i wyłącznie na ulicę (inaczej bym tak nie rozpowiadał, że jest 1.6 - klasy w 1/4 mili!), co nie znaczy, że raz czy dwa nie przyjadę do Modlina sprawdzić realne możliwości auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 26 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2003 Tak dla pokazania, że to o czym pisałem nie jest "out of space", podaję linka do zdjęć na których można porównać silnik z Punto GT (póżniejsza "ewolucja" silnika Uno Turbo i.e., który mam założony w moim CC) i silnika 2.0 T 16v z Coupe Turbo: http://www.puntoabarth.co.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=10050 Zdjęcia są na samym dole. Co wy na to? Zdziffffko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slownik Napisano 26 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2003 niezle niezle Janku - czekamy z niecierpliwoscia na wynik Twojego dzialania - dla mnie ten silnik w CC to - powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 26 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2003 No wiesz, na razie to tylko teoria... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slownik Napisano 26 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2003 > No wiesz, na razie to tylko teoria... dobra dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 26 Listopada 2003 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2003 > Tak dla pokazania, że to o czym pisałem nie jest "out of space", podaję linka do zdjęć na > których można porównać silnik z Punto GT (póżniejsza "ewolucja" silnika Uno Turbo i.e., > który mam założony w moim CC) i silnika 2.0 T 16v z Coupe Turbo: Co zrobisz z wyjetym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 27 Listopada 2003 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2003 No jak to? Nie wiesz? Ja przecież snuję tylko teoretyczne rozważania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 16 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 Wczoraj oglądałem sobie taki silnikczek 834F2.000 i była to niezwykle kusząca propozycja. W pięknym stanie, tylko bez osprzętu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 16 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 chiba suty ciem drom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 > chiba suty ciem drom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 16 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 Że com, bo nie jarzem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.