Skocz do zawartości

16v kilka pytań


maniac

Rekomendowane odpowiedzi

> za to TY chwalisz sie czyms o czym nie masz pojęcia, sugerujesz

> jakies głupie tezy o czujnikach... i do tego chwalisz pod

> niebiosy mechaniora co srednio 3-4 miesiace stroi auto a moze

> wiecej. normalnie super sezonu by mi zabraklo z takim

> podejsciem

Dzis jechalem ta wydmka i jestem pod wrazeniem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coś szczególnego widziałeś w wiązce ?

Ta to ze o 6 jest cma jak w du** sick.gif

Lookalem pod maska ale pod swiatlem z latarni nic nie widac a nie bede komus kazal do garazu wjezdzal.

Wiazka byla z seja 1,1 polaczona normalnie kostka bo ja widzialem, nie wiem czy wiazka z seja pasuje pod kostke do scsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj widzialem sie z Blazejem i troszke Go podpytalem o ten czujnik polozenia walu wspomnialem cos o tym ze niby nawet z 900 moze byc to powiedzial ze robcie jak chcecie i sie zasmial powiedzial ze tylko 1 czujnik do tych silnikow jest dobry

sebec a co do naszych 1.4 to wydech musi byc odpowiednio wyliczony, dawki paliwa i cos jeszcze ale teraz mi umknelo

ale z tego co wiem to tez juz z nim kilka slow zamieniles wiec teraz zostalo ci sie tylko zdecydowac czy skorzystasz z jego uslug czy nie uzbroj_zlo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzisiaj widzialem sie z Blazejem i troszke Go podpytalem o ten

> czujnik polozenia walu wspomnialem cos o tym ze niby nawet z 900

> moze byc to powiedzial ze robcie jak chcecie i sie zasmial

> powiedzial ze tylko 1 czujnik do tych silnikow jest dobry

> sebec a co do naszych 1.4 to wydech musi byc odpowiednio wyliczony,

> dawki paliwa i cos jeszcze ale teraz mi umknelo

> ale z tego co wiem to tez juz z nim kilka slow zamieniles wiec teraz

> zostalo ci sie tylko zdecydowac czy skorzystasz z jego uslug czy

> nie

Mi Rally powiedzial jaki ma czujnik skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzisiaj widzialem sie z Blazejem i troszke Go podpytalem o ten

> czujnik polozenia walu wspomnialem cos o tym ze niby nawet z 900

z 900 to raczej nie zlosnik.gif

> moze byc to powiedzial ze robcie jak chcecie i sie zasmial

> powiedzial ze tylko 1 czujnik do tych silnikow jest dobry

i mam wlasnie ten ok.gif

> sebec a co do naszych 1.4 to wydech musi byc odpowiednio wyliczony,

> dawki paliwa i cos jeszcze ale teraz mi umknelo

> ale z tego co wiem to tez juz z nim kilka slow zamieniles wiec teraz

> zostalo ci sie tylko zdecydowac czy skorzystasz z jego uslug czy

> nie

dokladnie ok.gif i jestem umówiony po borkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak obiecalem -sorki za jakość obrazu znów filmik robiony na bardzo

> szybko

> http://w49.wrzuta.pl/film/9XozBUwBBVv/tyrkotanie.

no nie tyrkoli zlosnik.gif

> P.S ja mam czujnik MM

ponoc ma byc tylko 1 rodzaj zlosnik.gif a oryginał to bosch zlosnik.gif z czystej ciekawości mozesz zmierzyc rezystancje tego czujnika? (bedze tylko na 2 pinach, rzecz jasna na wyłączonym silniku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jaki był układ wytrysku, a na jaki przechodzisz w tym wypadku nie

> ma najmniejszego znaczenia. Kwestia napisania odpowiedniego

> programu.

bulszit, jak zasadzasz kompa od 8v to tylko w wiązce sterowanie pinów przerabiasz i już działa..... nawet AFR wychodzi w normie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak, ale biorąc pod uwage silnik 1,4 + wałki

czekaj czekaj, komp to jakieś 400pln wiązka ze 200pln niech będzie że jeszcze różne duperszmice dobiją do 1tyś za graty, do tego przekładka wiązki, uruchomienie i strojenie tak? i on bierze za to mniej niż za strojenie by wziął? icon_eek.gif to ile on woła za strojenie icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czekaj czekaj, komp to jakieś 400pln wiązka ze 200pln niech będzie że

> jeszcze różne duperszmice dobiją do 1tyś za graty, do tego

> przekładka wiązki, uruchomienie i strojenie tak? i on bierze za

> to mniej niż za strojenie by wziął? to ile on woła za

> strojenie

na strojeniu kompa MM nie konczy sie... zmienia kilka rzeczy jeszcze (mowa cały czas o silniku 1,4 na osprzecie p1)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czekaj czekaj, komp to jakieś 400pln wiązka ze 200pln niech będzie że

> jeszcze różne duperszmice dobiją do 1tyś za graty, do tego

> przekładka wiązki, uruchomienie i strojenie tak? i on bierze za

> to mniej niż za strojenie by wziął? to ile on woła za

> strojenie

komplet osprzetu na hybrydzie to koszt kolo 1 tysiaka + wsadzenie i strojenie tego, minus graty z p1 = mniejsze koszta niz strojenie mm i wymania kilku gratów to miełem na mysli ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jaki był układ wytrysku, a na jaki przechodzisz w tym wypadku nie

> ma najmniejszego znaczenia. Kwestia napisania odpowiedniego

> programu.

to to akurat nie problem bo jeśli nie remap to nawet można tę głupią świnke zapodać żeby to ogarnąć hmm.gif

takie małe OT czy silniki 1.2 i 1.4 mają taki sam skok tłoka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie jeżeli są takie problemy z tym Magneti Marelli to czemu

> prawie nikt nie stosuje osprzętu boscha z bravo? Ponoć nie

> tyrkoli, przynajmniej tak mi tu kolega pisze

bo taniej, nie musisz rzeźbić tak bardzo wiązki co i tak niektórym udaje się "wyrzeźbić cuda wianki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo taniej, nie musisz rzeźbić tak bardzo wiązki co i tak niektórym

> udaje się "wyrzeźbić cuda wianki"

na początku może taniej ale co z tego skoro potem trzeba jeździć "po Błażejach" lub innych magikach i bulić grube kwoty żeby nie tyrkoliło. Z dwojga złego gdybym miał zakładać 16v to bym wolał tydzień lub dwa dłużej posiedziec w garażu i porzeźbić na osprzęcie z bravo lub 1.2 8v, ale żeby chodziło jak żyleta niż potem sie wqrwiać że nie chodzi tak jak powinien zlosnik.gif

szkoda tylko że te kompy 1.2 8v nie mają pamięci flash tylko trzeba wymieniać te epromy sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na początku może taniej ale co z tego skoro potem trzeba jeździć "po

> Błażejach" lub innych magikach i bulić grube kwoty żeby nie

> tyrkoliło. Z dwojga złego gdybym miał zakładać 16v to bym wolał

> tydzień lub dwa dłużej posiedziec w garażu i porzeźbić na

> osprzęcie z bravo lub 1.2 8v, ale żeby chodziło jak żyleta niż

> potem sie wqrwiać że nie chodzi tak jak powinien

> szkoda tylko że te kompy 1.2 8v nie mają pamięci flash tylko trzeba

> wymieniać te epromy

to kwestia gustu, jednym tyrkoli, a innym tyrknie i można z tym żyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja jeszcze takie pytanko. Kolega wczesniej pisal ze soft jest seria

> tylko parametry poustawiane tak jak ksiazka mowi. A jakie

> parametry mozna ustawiac w kompie MM. W jaki sposob

ja jak to czytam to mam wielki uśmiech na twarzy

no ale z tym to albo trzeba 15 lat robić w fiatach albo hmmm wybulić kapuche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to kwestia gustu, jednym tyrkoli, a innym tyrknie i można z tym żyć

mi na turbionym 1.1 nic nie przerywa ani nie muli, i jak bym sie kiedyś miał swapowac to też bym chciał żeby też było ok.gif bo jeśli bym swapował to zmyślą o T oczywiście. Przyznaje że ostatnio troche zachorowałem na szesnastkę.

w serii 16v może nie jest to aż taki problem, ale potem chcąc to uturbić to trzeba się poważnie zastanowić (może widziałeś filmiki Sejacza...), bo pisali tu powyżej że EGT skacze pod niebiosy a to już trzeba poważnie traktować niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi na turbionym 1.1 nic nie przerywa ani nie muli, i jak bym sie

> kiedyś miał swapowac to też bym chciał żeby też było

> w serii 16v może nie jest to aż taki problem, ale potem chcąc uturbić

> taką 16stke to trzeba się poważnie zastanowić (może widziałeś

> filmiki Sejacza...), bo pisali tu powyżej że EGT skacze pod

> niebiosy

musiałem to przegapić no ale faktycznie było trochę problemów opisywanych z tym, ale chyba chłopaki to ogarneli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> musiałem to przegapić no ale faktycznie było trochę problemów

> opisywanych z tym, ale chyba chłopaki to ogarneli

ogarnęli, sej rozebrany i rozsprzedany wink.gif

ale na poważnie to ogłądałem pod koniec żywota sej jeździł już całkiem płynnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jakim cudem to jeździ na osprzęcie z 1.2

A co ma mieć osprzęt do średnicy i skoku tłoka?

Osprzęt ma dostarczyć powietrze, paliwo, iskrę w odpowiednim momencie i to raczej tyle.

A to że ilości powietrza, paliwa mogą być kapkę niedopasowane do samego w sobie silnika (skoki i średnice) to inna bajka, stąd może brać się np. tyrkolenie i inne niedomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.