Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

marcin19JTD

silnik 700

Recommended Posts

witam z sąsiedniego kącika oraz pozdrawiam wszystkich miłośników FIATów.

od jakiegoś 2 miesięcy w domu mam CC z silnikiem 700, po 3 tygodniach spokojnej i bezproblemowej jazdy płyn chłodniczy zniknał z układu chłodzenia, a po uzupełnieiniu do odpowiedniego stanu pojawił sie w nim olej. mechanik twierdzi ze to coś z blokiem i lepiej kupic 2 silnik, kupiłem, dzisiaj okazało się że też ma wade,a za każdą wymiane silnika wola 400 zl sick.gif

moje pytanie jest takie

1.czy to faktycznie moze być blok?

2.czy blok z fiata 126 bis bedzie pasował do tego CC?

3.czy ktoś z szanownej userii cento ma możliwość załatwienia/sprzedania sprawnego silnika CC700 lub sam sprawny blok(jak w rozsądnej cenie to moze być nowy)?

4.czy ktoś zna dobrego fachowca od CC itp. w okolicach Świdnicy Wałbrzycha ew. Wrocławia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

po prostu padło Ci kolego UPG. Czasami na giełdzie pojawia się ogłoszenie, że ktoś chce sprzedać takowy silnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak masz auto od 2 miesiecy a problemów nie było przez pierwsze 3 tygodnie i nie walnołeś w blok (krawężnikiem) to on sam z siebie raczej nie pęka.

Jak jeszcze jeździł to wydobywał sie jakiś dym z tłumika ?.

Sprawdz uszczelke pod głowicą

ZMIEŃ MECHANIKA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak jeszcze jeździł to wydobywał sie jakiś dym z tłumika ?.

tylko na ssaniu biały po wyłączeniu ssania zanikał a jaki ma to związek wspomne ze gaźnik ASIAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tylko na ssaniu biały po wyłączeniu ssania zanikał a jaki ma to związek wspomne ze gaźnik ASIAN

Związek ma taki ,że dym oznacza wydmuchaną uszczelke pod głowicą.Sprawdz jak poprzednik pisał UPG zanim zaczniesz kupować 3-ci silnik.jeżeli to uszczelka to roboty mniej, silnika nie trzeba sciągać a co najważniejsze to mniej kasy wydasz na naprawe.Wyciągnij bagnet oleju i zobacz czy poziom oleju jest sporo większy co oznacza że płyn z chłodnicy tam sie gromadzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poziom oleju jest sporo większy co oznacza że płyn z chłodnicy tam sie gromadzi.

oleju troche ubywa nie ma wiekszego staniu, a pod korkiem wlewu oleju jeest spora ilość "masła" w zbiurniku wyrównawczym też na bagnecie też sa śladowe ilości. jezdąć cienkim musze dolewac na kazde 60 km 15 L wody

Share this post


Link to post
Share on other sites

> po prostu padło Ci kolego UPG. Czasami na giełdzie pojawia się ogłoszenie, że ktoś chce sprzedać

> takowy silnik

a co to jest UPG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPG - uszczelka pod głowicą

Share this post


Link to post
Share on other sites

odstaw go na noc ,podłóż paier pod silnik,a rano zlokalizuj z kąd kapie.jeżeli nie zbiera sie woda w misce olejowej to najprawdopodobniej uszczelka jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blok bedzie raczej ten sam kiedys porownywalem ze swoja 700stka z ciekawosci i wygladalo ze to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak koledzy napisali na 99% to UPG, zapytaj na towarzyskim o ile sam ktos sie nie zgłosi z Twoich okolic i może coś podumacie, w zeszłym roku z Saperem zmienialiśmy UPG w agencie i tak naprawdę nie ma z tym dużo roboty, trzeba tylko mieć odrobine wiedzy i miejsca, my zdjmowaliśmy to na parkingu bez kanału, bo czapka wychodzi przecież bokiem przez koło od strony kierowcy, najlepiej mieć klucz dynamometryczny i wiedze jak sie nim poslugiwać wink.gif i jakiś warsztat gdzie splanujecie glowice, bo ta którą my zdejmowalismy była nieźle popitolona i dokręcona tak na słowo honoru, a co do tego mechanika co u niego robiłeś to jakiś melepeta chyba, tez kiedyś do takiego malusza oddałem i naprawiając niby jedna rzecz psuł czy wymienial na starą inną żeby do niego wrócic za jakiś czas, kiedy sie zorientowałem pan dostał klapsa i od tamtej pory robię sam albo z kimś z cementowni waytogo.gif bo to jedyne pewne mechaniory pub2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdybym był pewin ze blok z BISA pasuje do CC to nie było byproblemu oddał bym do innego mechaniora z nowym blokiem i auto mialoby prawie nowe serce. co do UPG jest taki myk ze koles od ktorego kupilem CC mówił ze uszczelke wymieniał. jest możliwość ze poszłe drugi raz w przeciagu na 6 miesiecy a nawet krucej?i skąd ten olej w zbiorniczku wyrównawczym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

silnik z BISa jest taki sam, bo to ta sama pojemność i tez leżący silnik, co do UPG to mogła pierdyknąć po 6miechach a nawet szybciej jezeli była źle założona albo niesplanowana główka , a olej łączy sie z płynem chlodniczym w miejscu nieszczelności uszczelki, ewentualnie pękła głowica na co bym bardziej stawial niz na blok silnika, mam ndzieje że dasz radę wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> bede walczyl

nie poddawaj się, ja 2 tygodnie temu wymieniłem z Prozaqiem belkę, zbiornik paliwa i przewód hamulcowy, a w zeszłym tygodniu padło sprzęgło i znowu pod górkę oslabiony.gif, ale ta miłość wymaga wyrzeczeń wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.