krzysiek82 Napisano 11 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2005 Witam Mam następujący problem silnik nie ma równych obrotów, na gazie jest troche lepiej ale także nie rewelacyjnie. Wymieniłem kable WN, swiece. Zamieniałem już krokowca i map sensor ale to nie to. Cewki WN także są ok. Byłem na badaniu komputererowym ale diagnoza była taka "trudno jednoznacznie określić co jest z tym silnikiem ja bym tak zostawił przecież działa". Proszę o porady co może być nie tak bo już sam nie wiem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu_80 Napisano 11 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2005 > Witam > Mam następujący problem silnik nie ma równych obrotów, na gazie jest > troche lepiej ale także nie rewelacyjnie. Wymieniłem kable WN, > swiece. Zamieniałem już krokowca i map sensor ale to nie to. > Cewki WN także są ok. Byłem na badaniu komputererowym ale > diagnoza była taka "trudno jednoznacznie określić co jest z tym > silnikiem ja bym tak zostawił przecież działa". Proszę o porady > co może być nie tak bo już sam nie wiem. Pozdrawiam. a dostales wydruk? jest tam ()chyba na pierwszej stronie) cos takiego jak obecny blad pamieci eeprom? moze byc padnieta centralka wtrysku. w niektorych centralkach da sie wymienic ten uklad a w niektorych nie (nie da sie w tych starszych rocznikach 97-98 bodajze)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 11 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2005 Nie dostałem wydruku bo im sie drukarka uszkodziła:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu_80 Napisano 11 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2005 > Nie dostałem wydruku bo im sie drukarka uszkodziła:( to co to za badanie gdzie ci nawet wydruku nie dadza. to za co im placisz? powinni oddac ci kase albo duuuuuza ulge zastosowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 11 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2005 kosztowało to 50zł a normalnie 120zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu_80 Napisano 11 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2005 > kosztowało to 50zł a normalnie 120zł to cosik drogo... u mnie w miescie u mojego mechanika takie cus kosztuje 60zl brutto i dostaje do tego wydruk wraz z ocena co jest nie tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Javoreczek Napisano 12 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2005 > Zamieniałem już krokowca i map sensor ale to nie to. A tem map sensor stary masz może na zbyciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
atalas Napisano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2006 Witam miałem bardzo podobny problem ze swoją Sieną nierówna praca na wolnych obrotach wymieniłem swiece przewody cewki i nic nie mogli nic znalesc nawet w serwisie fiata. I problem był do momentu gdy pękł pasek rozrządu, okazało sie ze to problem z paskiem i z czujniekiem ustawienia wału. dzis autko pojechało do mechanika ciekawe ile ten remont bedzie mnie kosztował crazy: a moze ktos robiłe remont w 1,6 16v??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
squadnet Napisano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2006 > Witam miałem bardzo podobny problem ze swoją Sieną nierówna praca na > wolnych obrotach wymieniłem swiece przewody cewki i nic nie > mogli nic znalesc nawet w serwisie fiata. I problem był do > momentu gdy pękł pasek rozrządu, okazało sie ze to problem z > paskiem i z czujniekiem ustawienia wału. dzis autko pojechało do > mechanika ciekawe ile ten remont bedzie mnie kosztował > crazy: a moze ktos robiłe remont w 1,6 16v??? Od 2,5tys. w serwisie lub warsztacie (jakoś zgodni byli co do ceny wyjściowej) jeżeli poszedł pasek. Ja robiłem sam - koszt części ok. 800 ale poszły tylko dwa zawory i nie uszkowdziły prowadnicy, rozrząd kpl., dwa popychacze które wymieniłem na wszelki wypadek w tych kosztach są też płyn chłodniczy, pasek alternatora i pompy wspomagania + uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.