Sylwo87 Napisano 24 Maja 2010 Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 sprawa wyglada tak.. silnik swiezo poskladany, zero wyciekow, nowa uszczelka pod glowice, a sama glowica poprawiona. mimo to gdzies po troszku znika plyn chlodniczy. macie jakies pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 24 Maja 2010 Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 > sprawa wyglada tak.. silnik swiezo poskladany, zero wyciekow, nowa uszczelka pod glowice, a sama > glowica poprawiona. mimo to gdzies po troszku znika plyn chlodniczy. macie jakies pomysly? a nie widziałes nigdzie zadnych wycieków z pod autem ? i dużo ci tego ubywa ? jezeli płyn by trafiał na tloki to by z wydechu leciał biały dym a tak z ciekawosci sprawdz jescze czy nie podnosi ci sie stan oleju i co to masz za motor w aucie bo nigdzie nie masz napisane ani w profilu ani w poscie a nikt wróż ką niestety nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 24 Maja 2010 Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 Od ilu dni Ci ubywa płynu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 24 Maja 2010 Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 Kolega ja właśnie skończyłem przerabiać temat chłodzenia, chłodnic, przecieków etc. Pierwsza sprawa odpal auto i poczekaj aż się troche zagrzeje i zwiększy się ciśnienie w układzie chłodzenia. Wskocz pod auto i przy chłodnicy pooglądaj wąż doprowadzający wodę, wąż odprowadzający, i w prawym górnym rogu ten słabo widoczny mały wężyk służący doi odpowietrzania. Wiesz, na zimnym silniku, gdzie nie ma dużego ciśnienia w układzie może nic nie kapać. Jak jest ciśnienie to u mnie zaczynało kapać... Musisz w ten sposób posprawdzać wszelkie możliwe węże wodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 24 Maja 2010 Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 A ja bym sprawdził inaczej... zagrzej auto do włączenia się wentylatora i zobacz co i jak czy gdzieś nie ma wycieków, jeśli takich nie zauważysz to powoli odkręć korek w zbiorniczku. Wywali Ci wode, znaczy że jest skopana UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 > a nie widziałes nigdzie zadnych wycieków z pod autem ? i dużo ci tego ubywa ? > jezeli płyn by trafiał na tloki to by z wydechu leciał biały dym > a tak z ciekawosci sprawdz jescze czy nie podnosi ci sie stan oleju > i co to masz za motor w aucie bo nigdzie nie masz napisane ani w profilu ani w poscie a nikt wróż > ką niestety nie jest 1.2 16v na rozgrzanym sprawdzalem nic nie kapie, ale korka nie odkrecalem. ubywa niewiele jak przy zimnym bylo w polowie miedzy min a max tak teraz jest prawie min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 24 Maja 2010 Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 a moze fura byla zle/nie calkiem odpowietrzona i to resztki powietrza z ukladu schodza... 1. ile razy juz dolewales? 2. jak z temperatura silnika w czasie dlugiej jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 > a moze fura byla zle/nie calkiem odpowietrzona i to resztki powietrza z ukladu schodza... > 1. ile razy juz dolewales? > 2. jak z temperatura silnika w czasie dlugiej jazdy? 2 razy, bez korkow w trasie 70stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 24 Maja 2010 Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 > korkow w trasie 70stopni no to za malo moim zdaniem. a w korkach ile masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 > no to za malo moim zdaniem. > a w korkach ile masz? niewiele wiecej niz 90 i wentylator sie wlancza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 24 Maja 2010 Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 odchyl te szmate, ktora oddziela komore silnika od nagrzewnicy i zobaczy nie leci z dwoch wezy, ktore przychodza do nagrzewnicy. a nie smierdzi Ci slodkawo w kabinie, jak wlaczysz nawiew cieplego powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 > odchyl te szmate, ktora oddziela komore silnika od nagrzewnicy i zobaczy nie leci z dwoch wezy, > ktore przychodza do nagrzewnicy. > a nie smierdzi Ci slodkawo w kabinie, jak wlaczysz nawiew cieplego powietrza? tego nie sprawdzalem.. pozniej zobacze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 24 Maja 2010 Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 > no to za malo moim zdaniem. > a w korkach ile masz? mi w trasie tez 70 pokazuje przy zakreconym nawiewie, stane na chwile to se rośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 > odchyl te szmate, ktora oddziela komore silnika od nagrzewnicy i zobaczy nie leci z dwoch wezy, > ktore przychodza do nagrzewnicy. > a nie smierdzi Ci slodkawo w kabinie, jak wlaczysz nawiew cieplego powietrza? w srodku nie ma slodkawo. ostatnio jakos praktycznie nie ubylo plynu.. moze sie ulozylo wszystko.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.