Skocz do zawartości

ubywa wody.. dlaczego?


Sylwo87

Rekomendowane odpowiedzi

> sprawa wyglada tak.. silnik swiezo poskladany, zero wyciekow, nowa uszczelka pod glowice, a sama

> glowica poprawiona. mimo to gdzies po troszku znika plyn chlodniczy. macie jakies pomysly?

a nie widziałes nigdzie zadnych wycieków z pod autem ? i dużo ci tego ubywa ?

jezeli płyn by trafiał na tloki to by z wydechu leciał biały dym

a tak z ciekawosci sprawdz jescze czy nie podnosi ci sie stan oleju

i co to masz za motor w aucie bo nigdzie nie masz napisane ani w profilu ani w poscie a nikt wróż

ką niestety nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ja właśnie skończyłem przerabiać temat chłodzenia, chłodnic, przecieków etc.

Pierwsza sprawa odpal auto i poczekaj aż się troche zagrzeje i zwiększy się ciśnienie w układzie chłodzenia. Wskocz pod auto i przy chłodnicy pooglądaj wąż doprowadzający wodę, wąż odprowadzający, i w prawym górnym rogu ten słabo widoczny mały wężyk służący doi odpowietrzania. Wiesz, na zimnym silniku, gdzie nie ma dużego ciśnienia w układzie może nic nie kapać. Jak jest ciśnienie to u mnie zaczynało kapać... Musisz w ten sposób posprawdzać wszelkie możliwe węże wodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym sprawdził inaczej... zagrzej auto do włączenia się wentylatora i zobacz co i jak czy gdzieś nie ma wycieków, jeśli takich nie zauważysz to powoli odkręć korek w zbiorniczku. Wywali Ci wode, znaczy że jest skopana UPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie widziałes nigdzie zadnych wycieków z pod autem ? i dużo ci tego ubywa ?

> jezeli płyn by trafiał na tloki to by z wydechu leciał biały dym

> a tak z ciekawosci sprawdz jescze czy nie podnosi ci sie stan oleju

> i co to masz za motor w aucie bo nigdzie nie masz napisane ani w profilu ani w poscie a nikt wróż

> ką niestety nie jest

1.2 16v na rozgrzanym sprawdzalem nic nie kapie, ale korka nie odkrecalem. ubywa niewiele jak przy zimnym bylo w polowie miedzy min a max tak teraz jest prawie min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a moze fura byla zle/nie calkiem odpowietrzona i to resztki powietrza z ukladu schodza...

> 1. ile razy juz dolewales?

> 2. jak z temperatura silnika w czasie dlugiej jazdy?

2 razy, bez korkow w trasie 70stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odchyl te szmate, ktora oddziela komore silnika od nagrzewnicy i zobaczy nie leci z dwoch wezy,

> ktore przychodza do nagrzewnicy.

> a nie smierdzi Ci slodkawo w kabinie, jak wlaczysz nawiew cieplego powietrza?

tego nie sprawdzalem.. pozniej zobacze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odchyl te szmate, ktora oddziela komore silnika od nagrzewnicy i zobaczy nie leci z dwoch wezy,

> ktore przychodza do nagrzewnicy.

> a nie smierdzi Ci slodkawo w kabinie, jak wlaczysz nawiew cieplego powietrza?

w srodku nie ma slodkawo. ostatnio jakos praktycznie nie ubylo plynu.. moze sie ulozylo wszystko..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.