Tommi Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > Z tego co widzę to wiszą przewody od chłodnicy, nie boisz się go tak odpalać bez płynu? Nie chodził dłużej jak 1minute, nawet blok się ciepły nie zrobił, wiec bez obaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > Ogluchniesz od tej skrimer pipy, po co Ci to, wez ja spal Dobrze jest, nie cza psuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > żeby nie było że to że sro i że nikt nic nie pisze co robi > coś tam sie zadziało pytanie jak długo plastik z kolektora wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > pytanie jak długo plastik z kolektora wytrzyma nieważne założone tylko po to by nie robić sobie problemów przy odpaleniu i strojeniu na docieranie. docelowe 4P są już przygotowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > nieważne założone tylko po to by nie robić sobie problemów przy odpaleniu i strojeniu na > docieranie. > docelowe 4P są już przygotowane a więc po to miała być ta listwa z wtryskami. a co to daje przy turbie te 4p, nie lepiej jedną jakąś 70mm założyć i wyspawać górną cześc kolektora zamiast części plastikowej? aha jaki to silnik 1.2, 1.4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > jakąś 70mm założyć i wyspawać górną cześc kolektora zamiast części plastikowej? mozna, ale zalezy co kto lubi > aha jaki to silnik 1.2, 1.4? wygląda na filmie jak 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > a więc po to miała być ta listwa z wtryskami. a co to daje przy turbie te 4p, nie lepiej jedną > jakąś 70mm założyć i wyspawać górną cześc kolektora zamiast części plastikowej? > aha jaki to silnik 1.2, 1.4? zamiast jednej dużej P będą 4-y trochę mniejsze, w związku z tym że seria kolektor nie jest idealny, jego przerabianie mija się z celem, a charakterystyka silnika jaką chce uzyskać wymaga krótkiego kolektora postanowiłem zbudować od podstaw kolektor ssący i tak też będzie zrobione na 4P. silnik 1.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > mozna, ale zalezy co kto lubi i czego oczekuje > wygląda na filmie jak 1.2 bo z wyglądu to 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > zamiast jednej dużej P będą 4-y trochę mniejsze, w związku z tym że seria kolektor nie jest > idealny, jego przerabianie mija się z celem, a charakterystyka silnika jaką chce uzyskać > wymaga krótkiego kolektora postanowiłem zbudować od podstaw kolektor ssący i tak też będzie > zrobione na 4P. silnik 1.3 no to sie ciekawie zapowiada. czym bedzie strojone ms-em vemsikiem czy jeszcze czym innym? czemu nie wybrałeś całego t-jeta? Widze że masz dośc cienkie rury dolotowe więc pewnie byś chciał żeby nie było laga zbyt dużego. I takie myślenie popieram. maks bost od 2 tys to troche przesada ale od 3-3,5tys do końca to sie fajnie wyprzedza i ściga też sie fajnie. to będzie auto na 1/4 czy na zakręty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > no to sie ciekawie zapowiada. czym bedzie strojone ms-em vemsikiem czy jeszcze czym innym? czemu > nie wybrałeś całego t-jeta? Widze że masz dośc cienkie rury dolotowe więc pewnie byś chciał > żeby nie było laga zbyt dużego. I takie myślenie popieram. maks bost od 2 tys to troche > przesada ale od 3-3,5tys do końca to sie fajnie wyprzedza i ściga też sie fajnie. to będzie > auto na 1/4 czy na zakręty? Znając tomiego, nie będzie się bawił w dziecinny boost i ładowanie od samego dołu tylko coś konkretniejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > no to sie ciekawie zapowiada. czym bedzie strojone ms-em vemsikiem czy jeszcze czym innym? zwykły remap seryjnego ecu > czemu nie wybrałeś całego t-jeta? bo jest za drogi... bo miałem na stanie dwa silniki 1.2 itp. itd > Widze że masz dośc cienkie rury dolotowe więc pewnie byś chciał > żeby nie było laga zbyt dużego. rury są fi50 i wychodze z założenia "No LAG--> No Turbo" > I takie myślenie popieram. maks bost od 2 tys to troche > przesada ale od 3-3,5tys do końca to sie fajnie wyprzedza i ściga też sie fajnie. to będzie > auto na 1/4 czy na zakręty? max boost ma być od ~4.5-5tyś auto typowo do zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > Znając tomiego, nie będzie się bawił w dziecinny boost i ładowanie od samego dołu tylko coś > konkretniejszego doładowanie od samego dołu jest dobre do mocy ~150km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > zwykły remap seryjnego ecu a jeżeli będzie tyrkolić? > bo jest za drogi... bo miałem na stanie dwa silniki 1.2 itp. itd > rury są fi50 i wychodze z założenia "No LAG-- aha myślałem że chcesz krótki kolektor zeby mieć mniejsza pojemność układu i mniejszego turbodziura > max boost ma być od ~4.5-5tyś auto typowo do zabawy zgodzę się ale pod warunkiem że ciśnienie by sobie pomału narastało np 2tys 0.1 bar 3tys 0.4 bara 4tys 0.8 5tys maks do końca a nie że nic nic nic a potem pierdut od razu i auto stoi a koła siem krencom albo korba wyszła bokiem albo nie wiem co jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > a jeżeli będzie tyrkolić? nie będzie na pewno nie trykoli tak jak "zwykłe" 16v, czyli od o do 2000odr jest cisza. Gozej troszkę jest powyzej 4000 bo gubi zapłony i nie umiem sobie narazie z tym poradzić... Przynajmniej ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > doładowanie od samego dołu jest dobre do mocy ~150km I tez do zwykłej cywilnej ulicznej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > nie będzie na pewno nie trykoli tak jak "zwykłe" 16v, czyli od o do 2000odr jest cisza. > Gozej troszkę jest powyzej 4000 bo gubi zapłony i nie umiem sobie narazie z tym poradzić... > Przynajmniej ja nie rozumiem? Chodzi Ci o Twoje auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > nie rozumiem? Chodzi Ci o Twoje auto? Nie, moje jeszcze n/a, chodzi o auto kolegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > nie będzie na pewno nie trykoli tak jak "zwykłe" 16v, czyli od o do 2000odr jest cisza. > Gozej troszkę jest powyzej 4000 bo gubi zapłony i nie umiem sobie narazie z tym poradzić... > Przynajmniej ja Gubi zapłony czy zdmuchuje iskrę ? Jakie objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > a jeżeli będzie tyrkolć? Nie będzie > aha myślałem że chcesz krótki kolektor zeby mieć mniejsza pojemność układu i mniejszego turbodziura To nie jest sposób na lag-a > zgodzę się ale pod warunkiem że ciśnienie by sobie pomału narastało np 2tys 0.1 bar 3tys 0.4 bara > 4tys 0.8 5tys maks do końca a nie że nic nic nic a potem pierdut od razu i auto stoi a koła > siem krencom albo korba wyszła bokiem albo nie wiem co jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > nie będzie na pewno nie trykoli tak jak "zwykłe" 16v, czyli od o do 2000odr jest cisza. > Gozej troszkę jest powyzej 4000 bo gubi zapłony i nie umiem sobie narazie z tym poradzić... > Przynajmniej ja Spróbuj owinąć izolacją przewody WN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > Nie będzie > To nie jest sposób na lag-a dlaczego? To jakie sa inne, lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > Gubi zapłony czy zdmuchuje iskrę ? Jakie objawy? raczej gubienie zapłonu. Jak połącze kabelki od wtrysków i załoze kompa z 75 to nie ma tego problemu czyli raczej sprawę cewek/kabli/świec eliminuję . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > dlaczego? To jakie sa inne, lepsze? np. N2O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > raczej gubienie zapłonu. Jak połącze kabelki od wtrysków i załoze kompa z 75 to nie ma tego > problemu czyli raczej sprawę cewek/kabli/świec eliminuję . na seria programie czy modzonym? sterowanie jakąś świnią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > na seria programie czy modzonym? sterowanie jakąś świnią? w 75 coś tam modzone + korekcja map, z 16v seria tylko korygowane mapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > w 75 coś tam modzone + korekcja map, z 16v seria tylko korygowane mapy no to tak to nigdy nie dojdziesz gdzie jest babol zobacz na serii, jak na serii będą wypadały to będziesz miał winowajce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > no to tak to nigdy nie dojdziesz gdzie jest babol zobacz na serii, jak na serii będą wypadały to > będziesz miał winowajce tylko ze na serri całkowitej to z turbo na większych wtryskach sobie nie pojade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > np. N2O a tam mi od razu jakimś hardkorem zajeżdżasz równie dobrze mógłbym założyć ALS. mi chodzi o taki bardziej delikatny setup a nie jakiś wydumany Wiem że krótki kolektor wydechowy robi robote, coś tam zapłonem można też zyskać, i pojemność dolotu też jest ważna. Weź napompuj dentke od roweru a dentke od ciągnika. Takie porównanie troche z dupy ale mniej więcej obrazuje sytuacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > tylko ze na serri całkowitej to z turbo na większych wtryskach sobie nie pojade a sterowanie jest trylko przez remap czy świnią? jak świnią to niema problemu, jak remap to trza zjechać paliwem tak coby sie nie zalewał i wtedy testować (ruszając same paliwo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > a tam mi od razu jakimś hardkorem zajeżdżasz równie dobrze mógłbym założyć ALS. mi chodzi o taki > bardziej delikatny setup a nie jakiś wydumany > Wiem że krótki kolektor wydechowy robi robote, coś tam zapłonem można też zyskać, i pojemność > dolotu też jest ważna. Weź napompuj dentke od roweru a dentke od ciągnika. Takie porównanie > troche z dupy ale mniej więcej obrazuje sytuacje a czy ja robie delikatny setup na ulice ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > a czy ja robie delikatny setup na ulice ? ale mi nie chodzi o Twój tylko ogólnie co byś mi poradził do mojego delikatnego na przykład teraz miałem RHB4 i np jakbym chciał założyć większą np k03 to co zrobić żeby nie stracić na dole obrotów, a zyskać górą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > a sterowanie jest trylko przez remap czy świnią? remap > jak świnią to niema problemu, jak remap to trza zjechać paliwem tak coby sie nie zalewał i wtedy > testować (ruszając same paliwo) i tak tez jest zrobione, w kompie 16v samo paliwo, zapłon nie ruszany jeszcze wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > remap > i tak tez jest zrobione, w kompie 16v samo paliwo, zapłon nie ruszany jeszcze wcale. no to jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że remap nie jest dobrze zrobiony patrz prv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > ale mi nie chodzi o Twój tylko ogólnie co byś mi poradził do mojego delikatnego na przykład > teraz miałem RHB4 i np jakbym chciał założyć większą np k03 to co zrobić żeby nie stracić na dole > obrotów, a zyskać górą? RHB4 i k03 są prawie identyczne, ja bym szedł w RHB5 vl6 z tego co pamiętam i przełożyć jak będzie mało kompresor z vl9 ale nie zmieni to faktu że albo rybki albo pipki, albo dół, albo góra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > RHB4 i k03 są prawie identyczne, ja bym szedł w RHB5 vl6 z tego co pamiętam i przełożyć jak będzie > mało kompresor z vl9 ale nie zmieni to faktu że albo rybki albo pipki, albo dół, albo góra No to trochę nie dobrze. Z dwojga złego lepszy dół wydaje mi się. Moje na rhb4 ciągnie najmocniej od 3 do 5tys z ogonem wtedy wydziera kiere z rąk. To chyba to nie jest dol bo niby prawa polowka obrotomierza. A może by tak ze zmienna geometria założyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > raczej gubienie zapłonu. Jak połącze kabelki od wtrysków i załoze kompa z 75 to nie ma tego > problemu czyli raczej sprawę cewek/kabli/świec eliminuję . u mnie po podłączeniu kompa z 8v tez wszystko działało jak należy a jednak winne były przewody wn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > Moje na rhb4 ciągnie najmocniej > od 3 do 5tys z ogonem wtedy wydziera kiere z rąk. Zbieżność se ustaw to nie będzie wyrywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > No to trochę nie dobrze. Z dwojga złego lepszy dół wydaje mi się. Moje na rhb4 ciągnie najmocniej > od 3 do 5tys z ogonem wtedy wydziera kiere z rąk. To chyba to nie jest dol bo niby prawa > polowka obrotomierza. A może by tak ze zmienna geometria założyć? Jak dół będzie mega to będziesz palił sprzeglo, laczki, wał będzie bardziej w d**e dostawał, skrzynia tez. Ja po wczesniejszej małej turbinie już nigdy do niej nie wrócę... To nie dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > Jak dół będzie mega to będziesz palił sprzeglo, laczki, wał będzie bardziej w d**e dostawał, > skrzynia tez. Ja po wczesniejszej małej turbinie już nigdy do niej nie wrócę... To nie dla > mnie. co racja to racja, jak jest wszystko OK to i w podcisnieniu nie ma tragedii. Tez nigdy nie zdecydowalbym sie na ustawienie turbo od samego dolu, to dobre dla T dieseli a nie benzyny. Przy nastepnym strojeniu chyba tez postaram sie aby przesuneli moment wyzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > Jak dół będzie mega to będziesz palił sprzeglo, laczki, wał będzie bardziej w d**e dostawał, > skrzynia tez. Ja po wczesniejszej małej turbinie już nigdy do niej nie wrócę... To nie dla > mnie. no niby wiadomo czym większa turbina tym lepiej. Na większej wystarczy 0.5 dmuchnac zeby był szał i drugie tyle mocy więcej a np taki t-jet ponad bara dmucha i tylko 20 koni więcej ma niż zwykle 1.4. Jest tylko jedno ale ja nie umiem jeździć na wysokich obrotach. Tzn od zera się rozpędzam dobrze tylko mi te cholerne redukcje beznadziejnie wychodzą i silnik mi zawyje jak puszczam sprzęgło kupa i dlatego charakterystyka takiego t-jeta by mi o wiele bardziej pasowała do wyprzedzania na trasie i ścigania po zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > co racja to racja, jak jest wszystko OK to i w podcisnieniu nie ma tragedii. > Tez nigdy nie zdecydowalbym sie na ustawienie turbo od samego dolu, to dobre dla T dieseli a nie > benzyny. Przy nastepnym strojeniu chyba tez postaram sie aby przesuneli moment wyzej. Diesel to fajna sprawa tam nie ma przepustnicy i wystarczy już trochę dodać gazu i już jakieś tam małe nadciśnienie się robi. Te moje turbo to już chyba ostatni benzyniak jakiego miałem i raczej będę kupował diesle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > no niby wiadomo czym większa turbina tym lepiej. Na większej wystarczy 0.5 dmuchnac zeby był szał i > drugie tyle mocy więcej Tylko troche wpadnie w surge a np taki t-jet ponad bara dmucha i tylko 20 koni więcej ma niż zwykle > 1.4 Bo ma przelatac 200tysi i nie zrobic bum i zrobili ulepa na bezpiecznych wartosciach . Jest tylko jedno ale ja nie umiem jeździć na wysokich obrotach. Tzn od zera się rozpędzam > dobrze tylko mi te cholerne redukcje beznadziejnie wychodzą i silnik mi zawyje jak puszczam > sprzęgło to raczej normalne przy redukcji kupa i dlatego charakterystyka takiego t-jeta by mi o wiele bardziej pasowała do > wyprzedzania na trasie i ścigania po zakrętach Swapuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > Tylko troche wpadnie w surge > Bo ma przelatac 200tysi i nie zrobic bum i zrobili ulepa na bezpiecznych wartosciach no ale przecież mocny dol jest ponoć nie zdrowy dla silnika... > to raczej normalne przy redukcji no tak i dlatego żal mi go tak męczyć wiem wiem jestem pod tym względem mientki > Swapuj raczej nie, pokombinuje z tym moim zeby był mniejszy lag i zostanie to co jest. Jak swapne to całe auto od razu i to na m-jet (patrz post powyżej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > Diesel to fajna sprawa tam nie ma przepustnicy i wystarczy już trochę dodać gazu i już jakieś tam > małe nadciśnienie się robi. chyba piszesz o jakiś zabytkach Te moje turbo to już chyba ostatni benzyniak jakiego miałem i > raczej będę kupował diesle. kupuj zobaczysz ile kosztuje utrzymanie nowoczesnego dizla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > no ale przecież mocny dol jest ponoć nie zdrowy dla silnika... Ale t jet jest na kuciznie. inna bajka > no tak i dlatego żal mi go tak męczyć wiem wiem jestem pod tym względem mientki > raczej nie, pokombinuje z tym moim zeby był mniejszy lag i zostanie to co jest. Jak swapne to całe > auto od razu i to na m-jet (patrz post powyżej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > chyba piszesz o jakiś zabytkach co ? > kupuj zobaczysz ile kosztuje utrzymanie nowoczesnego dizla szlachta siem bawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > co ? pokaż mi samochód po 2005 któr nie ma przepustnicy > szlachta siem bawi może sie bawić ale po co szukać sobie problemów, może i mniej pali ale drożej kosztuje utrzymanie i naprawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > pokaż mi samochód po 2005 któr nie ma przepustnicy > może sie bawić ale po co szukać sobie problemów, może i mniej pali ale drożej kosztuje utrzymanie i > naprawa... yyyy weź napisz że to żart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > yyyy weź napisz że to żart yyy a po co ludzi okłamywać że jazda dizlami jest tania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > yyy a po co ludzi okłamywać że jazda dizlami jest tania od 2-ch lat latam dizlem, nic tylko wlewam ON i latam, spalanie po mieście w silniku 1.9 tdi 6l w ostrych Warszawskich korkach, po trasie schodze do 4.5/5l , standardowe wymiany eksploatacyjne są w podobnych cenach co benzyna, ostatnio się namnorzyło baboli to 3tyś wsadziłem w kompletną naprawę, a mała nie była więc reasumując jazda dizlami JEST tania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.