ZeXeL Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 Chopaki i Dziefcyny czy ktoś montował coś większego w sejakach?? od czego pasuje coś większego?? bo moja 16v podczas tych upałów ma problemu z odprowadzaniem ciepła przez standartową chłodnicę, mimo że latam na nonstop włączonej wichurze chłodnicy i boję się o przegrzanie silnika. Foty mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > Chopaki i Dziefcyny > czy ktoś montował coś większego w sejakach?? od czego pasuje coś większego?? bo moja 16v podczas > tych upałów ma problemu z odprowadzaniem ciepła przez standartową chłodnicę, mimo że latam na > nonstop włączonej wichurze chłodnicy i boję się o przegrzanie silnika. Foty mile widziane To masz cos nie halo z chlodnica albo z ukladem Chlodnica daje rady bez problemu, u mnie wlacza sie normalnie tak jak za czasow 1,1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 w moim 1.4 nie zauważyłem problemu, wentylator załączy się dopiero jak stane w korku to po chwili się włączy (tak samo jak w 1.1 było) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > To masz cos nie halo z chlodnica albo z ukladem > Chlodnica daje rady bez problemu, u mnie wlacza sie normalnie tak jak za czasow 1,1 układ mam sprawny i sprawdzony o to się nie bój (wszystko nowe graty:chłodnica, pompa, wiatrak, płyn i dobrze odpowietrzony), tylko jak jest ok 30 stopni i dynamicznie jeżdżę po mieście to chłodnica nie nadąża za prawą nogą , jak jeżdżę grzecznie to problemu nie ma. Pytam tylko czy ktoś montował większą chłodnicę , jeżeli tak to od czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 skąd wiesz że nowe = sprawne ? jaką masz tą pompę wody i chłodnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > skąd wiesz że nowe = sprawne ? jaką masz tą pompę wody i chłodnicę? graty są chlodnica mm pompa hepu plyn G12 objaw jest taki ze temp rosnie podczas jazdy z pracy do domu i odwrotnie trasą siekierkowską w stolicy z prędkością ok.200 przez ok 10km i obr ok. 6000 oczywiście nie zawsze tak zapier....lalalalam , objaw występuje tylko przy tych extremalnych czynnikach chcę założyc większą chłodnicę i pytam czy ktoś coś w tym temacie robił i co zamontował, jeszcze raz napiszę że jeżdząc normalnie i grzecznie wyżej opisana sytuacja nie ma miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > stolicy z prędkością ok.200 przez ok 10km i obr ok. 6000 przy takiej prędkości mam jakieś 80 stopni jak wjadę do miasta czy się zatrzymam to wentyl prawie się nie wyłącza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 > Chopaki i Dziefcyny > czy ktoś montował coś większego w sejakach?? od czego pasuje coś większego?? bo moja 16v podczas > tych upałów ma problemu z odprowadzaniem ciepła przez standartową chłodnicę, mimo że latam na > nonstop włączonej wichurze chłodnicy i boję się o przegrzanie silnika. Foty mile widziane kup nowy oryginalny (!) termostat i będzie spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2010 Na bank masz coś nie tak z układem... Przy 200 podmuch powietrza powinien wychłodzić motor... poza tym przy 200 km/h odcinek 10km pokonujesz w 3 minuty więc wjeżdżając na normalną drogę samochód powinien być tylko dobrze dogrzany. U mnie problem występuje ale tylko w korkach - żarzy się kontrolka temperatury ale wentyl włącza się normalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2010 nie napisaleś o termostacie, może spróbuj go wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2010 > układ mam sprawny i sprawdzony o to się nie bój > (wszystko nowe graty:chłodnica, pompa, wiatrak, płyn i dobrze odpowietrzony), tylko jak jest ok 30 > stopni i dynamicznie jeżdżę po mieście to chłodnica nie nadąża za prawą nogą , jak jeżdżę > grzecznie to problemu nie ma. > Pytam tylko czy ktoś montował większą chłodnicę , jeżeli tak to od czego seria chłodnica wystarcza spokojnie, jak termostat jest ok to jeszcze jedyne co mi przychodzi do głowy to program, jak był modzony i jest ubogo to silnik sie mocno grzeje...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2010 jednego nie rozumiem. skoro styknie chlodnica z seja to po kiego grzyba w punto/stilo dają wiekszą ? ps. nikt nie odp na meritum tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2010 Chcę w dbałości o swoj silnik powiększyc mu układ chłodzenia, a nie naprawiac sprawny samochód i wymieniac dobre na dobre bo nie o to pytam w temacie, miałem nadzieję że ktoś coś takiego już robił i może coś podpowiedziec. Chłodnicę już mam zamówioną , program mam zrobiony przez Błażeja z BYtomia więc mam nadzieję że jest git, bo po jego strojeniu auto jezdzi zajebiaszczo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > Chcę w dbałości o swoj silnik powiększyc mu układ chłodzenia, a nie naprawiac sprawny samochód i > wymieniac dobre na dobre bo nie o to pytam w temacie, miałem nadzieję że ktoś coś takiego już > robił i może coś podpowiedziec. Chłodnicę już mam zamówioną , program mam zrobiony przez > Błażeja z BYtomia więc mam nadzieję że jest git, bo po jego strojeniu auto jezdzi zajebiaszczo sprawdź AFR a nie polegasz na dupohamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > sprawdź AFR a nie polegasz na dupohamowni afr?? dupohamownia?? po polsku poproszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > afr?? dupohamownia?? po polsku poproszę jedź na hamownię z pomiarem AFR, albo do kogoś kto ma szerokopasmówkę, daj wykres AFR tu na forum to sie oceni czy powodem jest zbyt oboga mieszanka czy może coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > afr?? dupohamownia?? po polsku poproszę airfuel ratio, a dupohamownia to hamownia bazujaca na wlasnych odczuciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > Chcę w dbałości o swoj silnik powiększyc mu układ chłodzenia, a nie naprawiac sprawny samochód i > wymieniac dobre na dobre bo nie o to pytam w temacie, miałem nadzieję że ktoś coś takiego już > robił i może coś podpowiedziec. Chłodnicę już mam zamówioną , program mam zrobiony przez > Błażeja z BYtomia więc mam nadzieję że jest git, bo po jego strojeniu auto jezdzi zajebiaszczo jaka chłodnica? Z czego? Większa? Z moich obserwacji wynika, ze przy odrobinie zaparcia mozna by załozyć chłodnicę z opla corsy A 1.2. Jest o około 1,5cm niższa, ale za to jest około 10cm dłuższa Trzeba by tylko przekustomować podłączenie węzy bo jest na krzyż. Poza tym kwestia wentylatora, tu tez będzie drut. Oryginalny oplowski jest bardzo duzy, oryginalny fiatowski nie ma jak zamocować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > airfuel ratio, a dupohamownia to hamownia bazujaca na wlasnych odczuciach auto było na hamowni ma 96km przy 5000obr i 146 Nm przy 4000 (zdrowa serja 1,4), po strojeniu równo pracuje (bez wypadania zapłonów) i nie "tyrkoli". Chłodnica będzie to hybryda zwykłej chłodnicy z 1,1 z wymienionym rdzeniem na dłuższy o ok 15 cm i odrobine szerszy bo zależało mi na oryginalnej koncepcji mocowania w pasie przednim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > auto było na hamowni ma 96km przy 5000obr i 146 Nm przy 4000 (zdrowa serja 1,4), po strojeniu równo > pracuje (bez wypadania zapłonów) i nie "tyrkoli". > Chłodnica będzie to hybryda zwykłej chłodnicy z 1,1 z wymienionym rdzeniem na dłuższy o ok 15 cm i > odrobine szerszy bo zależało mi na oryginalnej koncepcji mocowania w pasie przednim kiedy stroiles i ile czasu czekales moze byc priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > kiedy stroiles i ile czasu czekales moze byc priv z umówieniem się na wizytę nie było problemu, strojone było w kwietniu auto stało 3 tygodnie, jak odbiorę chłodnicę wrzucę ją na auto porobię fotki i powklejam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 dziś zamontowałem większą chłodnicę i jestem zadowolony z efektów przeróbki to temp. silnika juz tak nie skacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 1 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 to może napisz z czego ta chłodnica, wymieniłeś samą chłodnice czy wentylator też ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 musiałem zmienic dolny szlaf wodny i przedłużyc górne mocowanie po stroni krucca wodnego i wszystko pasowało p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 > to może napisz z czego ta chłodnica, wymieniłeś samą chłodnice czy wentylator też ? chłodnica jest od sc/cc 1,1 tyle że ma wymieniony rdzeń na grubszy i dłuższy, wentylator seryjny 100W z wydłużonymi ramionami od wspornika, żeby przymocować to wszystko do nowej chłodnicy na fabryczne mocowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 2 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 zrobiłem dzisiaj trasę ok. 300km i efekty są mocno odczuwalne. Jadąc miejscami 180-200km/h silnik cały czas trzyma stałą temp. bez konieczności włączania ciepłego nadmuchu w kabinie celem wychłodzenia silnika. No i wiatrak chłodnicy tak często nie musi pracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 > zrobiłem dzisiaj trasę ok. 300km i efekty są mocno odczuwalne. Jadąc miejscami 180-200km/h silnik > cały czas trzyma stałą temp. bez konieczności włączania ciepłego nadmuchu w kabinie celem > wychłodzenia silnika. No i wiatrak chłodnicy tak często nie musi pracować napisz może jaki był koszt zrobienia takiej przeróbki i jak to w korku wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 > napisz może jaki był koszt zrobienia takiej przeróbki i jak to w korku wyglada nowa chłodnica i wymiany w niej rdzenia kosztowała mnie 300, wymieniłem ją sam , przewody wodne miałem w garażu to coś dobrałem , wszystko zalane nowym G12, w korku wiatrak załącza się tylko czasami, wcześniej musiał robić nonstop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 3 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 A można więcej fotek Rdzeń był robiony na zamówienie ? Gdzie takie cuda zrobią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 > A można więcej fotek > Rdzeń był robiony na zamówienie ? Gdzie takie cuda zrobią ? chłodnice robiłem w warszawie na grójeckiej 210, zajmują się tam tylko chłodnicami, powiedziałem że chce na bazie sc/cc dłuższą i grubszą chłodnicę i mi to ogarnęli bez problemów , mam jeszcze 2 foty ale wkleje je pozniej bo teraz nie mam kabla do telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 > A można więcej fotek porównanie chłodnic przed montażem na auto: większa chłodnica na aucie: wszystko zmontowane, tablica przesunięta w róg zderzaka żeby nie zasłaniać nowej chłodnicy;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 > porównanie chłodnic przed montażem na auto: > większa chłodnica na aucie: > wszystko zmontowane, tablica przesunięta w róg zderzaka żeby nie zasłaniać nowej chłodnicy;] Masz taka rejestrację, czy to jakis fotomontażyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 > Masz taka rejestrację, czy to jakis fotomontażyk no proszę Cie........ fotomontaż by paint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2010 > Masz taka rejestrację, czy to jakis fotomontażyk WB4909C na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.