Stebi Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 Co trzeba robić po kolei żeby odpowietrzyć układ chłodzenia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z0mek Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > Co trzeba robić po kolei żeby odpowietrzyć układ chłodzenia?? stojąc przed maską po lewej tuż nad reflektorem powinieneś mieć wystający wężyk na końcu z takim 'motylkiem' odkręcanym oraz taki sam wystający wężyk koło akumulatora.. na zmiane odkręcasz je przy włączonym silniku tak aby z obydwu leciał płyn chłodniczy - tylko ostrożnie bo się poparzysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gumis666 Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > Co trzeba robić po kolei żeby odpowietrzyć układ chłodzenia?? nie zapomnij przekręcić ogrzewania na full w kabinie bo sie nie doczekasz tego płynu z 2 wężyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > Co trzeba robić po kolei żeby odpowietrzyć układ chłodzenia?? I bądź dokładny w tym co robisz. Płyn z odpowietrzników leci pomału (nie że w twarz wali jak z węża ogrodniczego ) i podczas tego odpowietrzania poczekaj moment aż na DOBRE płyn zleci. I nie lej płynu do zbiorniczka pod MAX. Zostaw troszkę miejsca to nie będzie takich ciśnień w układzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stebi Napisano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 Czyli generalnie musi przestać lecieć z odpowietrzników dopiero zakończyć wszystko?? Czy źle mi sie wydaje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > stojąc przed maską po lewej tuż nad reflektorem powinieneś mieć wystający wężyk na końcu z takim > 'motylkiem' odkręcanym oraz taki sam wystający wężyk koło akumulatora.. na zmiane odkręcasz je > przy włączonym silniku tak aby z obydwu leciał płyn chłodniczy - tylko ostrożnie bo się > poparzysz moze lepszym okresleniem by bylo -odkrecasz 1,5 obrotu, tak by korek nadal sie trzymal w wezyku. i czekasz az bedzie lecial sam plyn bez odglosow powietrza. dobrze odpowietrzone seicento wlacza sobie wentylator co 5 minut podczas postoju w korku przy tem zewnetrznej w granicach 20-25 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 ma przestac "parskac" powietrzem, czyli ma leciec sam plyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stebi Napisano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 Czyli powinno być dobrze Leci sam płyn a nie pryska, wentylator też się załącza w korku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.