Jump to content
Sign in to follow this  
djluck

zbior wykresow z hamowni !!

Recommended Posts

Możecie pisać przy T jakie doładowanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 1.2 MPI turbo

> Turbina IHI RHB4

> Doładowanie 0.8 bara

> Przekładka 2.5mm (ale głowica splanowana)

> Mały intercooler, wydech z przelotowymi tłumikami i katem, fi 50mm.

> Program: własny ze współpracą Huby i finalnym full tjunem na hamowni

Jaki kolektor?

Jakie osiągi na drodze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Bardzo milutko jak na 1.1. Ja mam teraz tylko problem taki, że przestałem rozumieć wykresy Choćby

> Twój w porównaniu z moim, wszystko przestało mi się zgadzać...

Na tym wykresie wszystko się zgadza.

Jak miałem małe ihi to właśnie tak jechał jak na tym wykresie. Od dołu szedł równo do 4 tysi a potem było czuć wyraźnie, że kiśnie. Może u mnie byłoby jeszcze "zagięcie" przy 2 tys gdzie czuć było jak turbo wstaje, tutaj mniejsze to pewnie nawet nie czuć kiedy ono wstaje bo pompuje "od zera" grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> seria 1.1mpi na gazie, doładowanie 0.75 - 0.8 bara

> turbina od POLO 1.4TDI (GT1544S)

> intercooler omega 2.5 TD

> 124 KM 186 Nm

Pewnie jedzie podobnie do mojego pierwszego setupu, dołem ładnie a górą pęka ale i tak fajnie grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> kreski są równe prawie i na drodze też nie czuć aż tak bardzo, ciągnie równo do 6 tys rpm jakby był

> wolnossący 2.0 pod maską. Na wykresie widac że najbardziej użytecznym zakresem obrotów jest

> 2.5-4.5 tys rpm i tak też w sumie jeżdże, rzadko kiedy kręce wyżej 5 tys. Bardzo mnie cieszy

> że moment i moc nie leci na łeb na szyję tak jak w ihi które miałem i które ma Wojtek w 1.2

No to git ok.gif

Ja też nie kręcę powyżej 4.5 bo mi z niewyjaśnionych przyczyn szarpie od 4.5 do 5 hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie cento i nie fire ale czuję się tu zawsze jak wśród swoich więc wrzucam.

Stare 2.0 8v turbo z cromy. Slupek seria.

Turbo TD04 (dłubane przez coobcia)

1.4 bara w piku i 1.25 do końca.

IC z forda tdci

LPG - KME Diego G3, wtryski HANA 2001 niebieskie

Cyfry są jakie są ale jeździ się na prawdę przyjemnie.

1974134_653930391308995_981020496_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nazwa użytkownika: Michaswawa

> Sterowanie EMU

> Odprezenie 2 mm + dwie stalowe uszczelki

> Samochód: Fiat SC

> Jednostka: 1.4 t-jet

> Skrzynia:500 abarth

> Turbo TD05

> Wtryski GT2

Masz tam max momentu, gdzie u mnie jest już koniec wszystkiego spineyes.gif - ciekawie musi to jeździć grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Żre jeb%ny

Ja to sobie chyba CC kupię spineyes.gif

60 koni więcej a mógłbym z daleka wąchać spaliny facepalm%5B1%5D.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> O to to Będzie TD04 będzie lepiej

A jaką masz tam masę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 720?

Mój równą tonę. To jest przepaść.

Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Musisz zmienić budę - i jedna i druga to chu$ówka , ale cento lżejsze

Zostanę przy tym - jakoś nie mógłbym zmienić, poza tym przyzwyczaiłem się do tego kloca pod maską i wiem, że ma potencjał na duże moce grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.