Skocz do zawartości
djluck

zbior wykresow z hamowni !!

Rekomendowane odpowiedzi

Możecie pisać przy T jakie doładowanie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> 1.2 MPI turbo

> Turbina IHI RHB4

> Doładowanie 0.8 bara

> Przekładka 2.5mm (ale głowica splanowana)

> Mały intercooler, wydech z przelotowymi tłumikami i katem, fi 50mm.

> Program: własny ze współpracą Huby i finalnym full tjunem na hamowni

Jaki kolektor?

Jakie osiągi na drodze?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo milutko jak na 1.1. Ja mam teraz tylko problem taki, że przestałem rozumieć wykresy Choćby

> Twój w porównaniu z moim, wszystko przestało mi się zgadzać...

Na tym wykresie wszystko się zgadza.

Jak miałem małe ihi to właśnie tak jechał jak na tym wykresie. Od dołu szedł równo do 4 tysi a potem było czuć wyraźnie, że kiśnie. Może u mnie byłoby jeszcze "zagięcie" przy 2 tys gdzie czuć było jak turbo wstaje, tutaj mniejsze to pewnie nawet nie czuć kiedy ono wstaje bo pompuje "od zera" grinser006.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> seria 1.1mpi na gazie, doładowanie 0.75 - 0.8 bara

> turbina od POLO 1.4TDI (GT1544S)

> intercooler omega 2.5 TD

> 124 KM 186 Nm

Pewnie jedzie podobnie do mojego pierwszego setupu, dołem ładnie a górą pęka ale i tak fajnie grinser006.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> kreski są równe prawie i na drodze też nie czuć aż tak bardzo, ciągnie równo do 6 tys rpm jakby był

> wolnossący 2.0 pod maską. Na wykresie widac że najbardziej użytecznym zakresem obrotów jest

> 2.5-4.5 tys rpm i tak też w sumie jeżdże, rzadko kiedy kręce wyżej 5 tys. Bardzo mnie cieszy

> że moment i moc nie leci na łeb na szyję tak jak w ihi które miałem i które ma Wojtek w 1.2

No to git ok.gif

Ja też nie kręcę powyżej 4.5 bo mi z niewyjaśnionych przyczyn szarpie od 4.5 do 5 hehe.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie cento i nie fire ale czuję się tu zawsze jak wśród swoich więc wrzucam.

Stare 2.0 8v turbo z cromy. Slupek seria.

Turbo TD04 (dłubane przez coobcia)

1.4 bara w piku i 1.25 do końca.

IC z forda tdci

LPG - KME Diego G3, wtryski HANA 2001 niebieskie

Cyfry są jakie są ale jeździ się na prawdę przyjemnie.

1974134_653930391308995_981020496_o.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Nazwa użytkownika: Michaswawa

> Sterowanie EMU

> Odprezenie 2 mm + dwie stalowe uszczelki

> Samochód: Fiat SC

> Jednostka: 1.4 t-jet

> Skrzynia:500 abarth

> Turbo TD05

> Wtryski GT2

Masz tam max momentu, gdzie u mnie jest już koniec wszystkiego spineyes.gif - ciekawie musi to jeździć grinser006.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Żre jeb%ny

Ja to sobie chyba CC kupię spineyes.gif

60 koni więcej a mógłbym z daleka wąchać spaliny facepalm%5B1%5D.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> O to to Będzie TD04 będzie lepiej

A jaką masz tam masę?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> 720?

Mój równą tonę. To jest przepaść.

Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

> Musisz zmienić budę - i jedna i druga to chu$ówka , ale cento lżejsze

Zostanę przy tym - jakoś nie mógłbym zmienić, poza tym przyzwyczaiłem się do tego kloca pod maską i wiem, że ma potencjał na duże moce grinser006.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.