Jump to content
bydluck

zbior wykresow z hamowni !!

Recommended Posts

> CC 1,2 16v Turbo

> turbina GT15

> cisnienie 1bar

> IC omega

> Soft: Huba301

> budowa projektu: driver0027

> u mnie zostal narodzony..

> cc1216vt.jpg

> http://zapodaj.net/606849397dbac.jpg.html

Możesz podac dokładny model tej turbiny i z jakiego silnika ona jest? Wykresik wyszedł pięknyok.gif tak sie powinno turbić auta zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

SILNIK 1.1MPI SERIA DZIEWICA

BURBO: GT1544s najmniejsze jakie mieli

DOŁADOWANIE 0.9b

IC omega

Wydech fi 50 tłumik duzy fiat.

550787_450165775025352_1595056425_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Bardzo milutko jak na 1.1. Ja mam teraz tylko problem taki, że przestałem rozumieć wykresy Choćby

> Twój w porównaniu z moim, wszystko przestało mi się zgadzać...

jak miałem IHI to było tak jak pisał Glaca do 4,5 tys ciągło a potem już nie, teraz ciągnie mniej więcej równomiernieod 3 do 6 tys. Po moim strojeniu było tylko 114KM i zaledwie 180Nm z hakiem, ale pan Andrzej podpowiedział mi parę trików co i jak zrobić i wyszło tyle (a właściwie to on zrobił a ja stałem i się patrzyłem jak młodę cielę zlosnik.gif). swoją drogą zajebisty gość i ma super warsztat, chciałbym u niego pracować

Share this post


Link to post
Share on other sites

seria 1.1mpi na gazie, doładowanie 0.75 - 0.8 bara

turbina od POLO 1.4TDI (GT1544S)

intercooler omega 2.5 TD

124 KM 186 Nm

1376499_603355493039712_1594394979_n.jpg

1375295_603355236373071_1737947063_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pewnie jedzie podobnie do mojego pierwszego setupu, dołem ładnie a górą pęka ale i tak fajnie

kreski są równe prawie i na drodze też nie czuć aż tak bardzo, ciągnie równo do 6 tys rpm jakby był wolnossący 2.0 pod maską. zlosnik.gif Na wykresie widac że najbardziej użytecznym zakresem obrotów jest 2.5-4.5 tys rpm i tak też w sumie jeżdże, rzadko kiedy kręce wyżej 5 tys. Bardzo mnie cieszy że moment i moc nie leci na łeb na szyję tak jak w ihi które miałem i które ma Wojtek w 1.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Myślałem, że większego TDI niż u mnie wyszło to już się nie da zrobić, ale jednak Jak na 1.1 to

> bardzo ładny wynik, bardzo mi się podoba jak moment trzyma biorąc pod uwagę, gdzie się

> zaczyna. Na wykresie tzn., bo max power masz prawie w tym samym miejscu co ja (u mnie 5300) i

> moc podobna (z poprawką na różnice 1.1 i 1.2, tzn u ciebie jest lepiej), co wskazywało by, że

> jednak ten moment się bardzo podobnie rozkłada. W sumie jak spojrzałem na swój wykres to przy

> 5000 rpm jeszcze cały czas jest 170 Nm, potem leci na ryj. Tak czy owak jest

ja tylko dodam że silnik jest całkowicie fabryczny z żadną górą od 1.2, z plastikowym kolektorem i tą malutką przepustnicą, (35 albo 36mm nie pamiętam) nieodprężany ani nic. Sprzęgło też jeszcze seryjne od 1.1, teraz mam przejechane jakieś 45tys od uturbienia i nie ślizga. I na dużym kompie z EOBD zlosnik.gif To ja nie wiem jak to wcześniej robili że mówili że się nie da na tym kompie wystroić i że sie mapy rozjeżdżały czy coś. Tak się może tutaj jaram i brandzluję i zalatuje troche zarozumialstwem ale naprawde jestem mega zadowolony no i poprostu muszę zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wszystko jak wcześniej

> Seicento

> Auto odpala i rozgrzewa się na PB

> Pełne obciążenie tylko na LPG-tak jak ten wykres

> 1.2 16V

> K03

> Przepustnica 1.6

> zamiast wydechu- 47mm katalizator+tłumik środkowy+tłumik końcowy

> jest--przelot 64mm z 1 tłumikiem przelotowym

> doładowanie ok 1.3b

> Niestety przy pomiarze puściło sprzęgło.

> Możliwe że jak by dało radę to moment by nie poszedł w dół tak drastycznie.

> Nie do końca też był wystrojony,bo po mianie wydechu nie miałem jeszcze na to czasu.

> Jak będzie kasa i czas na wymianę to pomiar postaram się powtórzyć.

no ładnie 20 i 50Nm koni samym wydechem teraz ma czym oddychać ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm).

> Wałki Świątek R259

> Skrzynia: S

> Max HP: 224 KM

> Max moment: 216 NM

> Turbo: Garrett GT2056s

> Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000.

> A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar:

czemu tak mało tego momentu a mocy aż tyle? To ja w 1.1 mam 186Nm od 2,5tys obr przy 124 koniach

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wałki i małe turbo

a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę. Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056, więc wałki albo wałki+zapłon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zwykłym sterowniku nevo da się to wystroić?

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.