Jump to content
Sign in to follow this  
djluck

zbior wykresow z hamowni !!

Recommended Posts

> CC 1,2 16v Turbo

> turbina GT15

> cisnienie 1bar

> IC omega

> Soft: Huba301

> budowa projektu: driver0027

> u mnie zostal narodzony..

> cc1216vt.jpg

> http://zapodaj.net/606849397dbac.jpg.html

Możesz podac dokładny model tej turbiny i z jakiego silnika ona jest? Wykresik wyszedł pięknyok.gif tak sie powinno turbić auta zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

SILNIK 1.1MPI SERIA DZIEWICA

BURBO: GT1544s najmniejsze jakie mieli

DOŁADOWANIE 0.9b

IC omega

Wydech fi 50 tłumik duzy fiat.

550787_450165775025352_1595056425_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Bardzo milutko jak na 1.1. Ja mam teraz tylko problem taki, że przestałem rozumieć wykresy Choćby

> Twój w porównaniu z moim, wszystko przestało mi się zgadzać...

jak miałem IHI to było tak jak pisał Glaca do 4,5 tys ciągło a potem już nie, teraz ciągnie mniej więcej równomiernieod 3 do 6 tys. Po moim strojeniu było tylko 114KM i zaledwie 180Nm z hakiem, ale pan Andrzej podpowiedział mi parę trików co i jak zrobić i wyszło tyle (a właściwie to on zrobił a ja stałem i się patrzyłem jak młodę cielę zlosnik.gif). swoją drogą zajebisty gość i ma super warsztat, chciałbym u niego pracować

Share this post


Link to post
Share on other sites

seria 1.1mpi na gazie, doładowanie 0.75 - 0.8 bara

turbina od POLO 1.4TDI (GT1544S)

intercooler omega 2.5 TD

124 KM 186 Nm

1376499_603355493039712_1594394979_n.jpg

1375295_603355236373071_1737947063_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pewnie jedzie podobnie do mojego pierwszego setupu, dołem ładnie a górą pęka ale i tak fajnie

kreski są równe prawie i na drodze też nie czuć aż tak bardzo, ciągnie równo do 6 tys rpm jakby był wolnossący 2.0 pod maską. zlosnik.gif Na wykresie widac że najbardziej użytecznym zakresem obrotów jest 2.5-4.5 tys rpm i tak też w sumie jeżdże, rzadko kiedy kręce wyżej 5 tys. Bardzo mnie cieszy że moment i moc nie leci na łeb na szyję tak jak w ihi które miałem i które ma Wojtek w 1.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Myślałem, że większego TDI niż u mnie wyszło to już się nie da zrobić, ale jednak Jak na 1.1 to

> bardzo ładny wynik, bardzo mi się podoba jak moment trzyma biorąc pod uwagę, gdzie się

> zaczyna. Na wykresie tzn., bo max power masz prawie w tym samym miejscu co ja (u mnie 5300) i

> moc podobna (z poprawką na różnice 1.1 i 1.2, tzn u ciebie jest lepiej), co wskazywało by, że

> jednak ten moment się bardzo podobnie rozkłada. W sumie jak spojrzałem na swój wykres to przy

> 5000 rpm jeszcze cały czas jest 170 Nm, potem leci na ryj. Tak czy owak jest

ja tylko dodam że silnik jest całkowicie fabryczny z żadną górą od 1.2, z plastikowym kolektorem i tą malutką przepustnicą, (35 albo 36mm nie pamiętam) nieodprężany ani nic. Sprzęgło też jeszcze seryjne od 1.1, teraz mam przejechane jakieś 45tys od uturbienia i nie ślizga. I na dużym kompie z EOBD zlosnik.gif To ja nie wiem jak to wcześniej robili że mówili że się nie da na tym kompie wystroić i że sie mapy rozjeżdżały czy coś. Tak się może tutaj jaram i brandzluję i zalatuje troche zarozumialstwem ale naprawde jestem mega zadowolony no i poprostu muszę zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wszystko jak wcześniej

> Seicento

> Auto odpala i rozgrzewa się na PB

> Pełne obciążenie tylko na LPG-tak jak ten wykres

> 1.2 16V

> K03

> Przepustnica 1.6

> zamiast wydechu- 47mm katalizator+tłumik środkowy+tłumik końcowy

> jest--przelot 64mm z 1 tłumikiem przelotowym

> doładowanie ok 1.3b

> Niestety przy pomiarze puściło sprzęgło.

> Możliwe że jak by dało radę to moment by nie poszedł w dół tak drastycznie.

> Nie do końca też był wystrojony,bo po mianie wydechu nie miałem jeszcze na to czasu.

> Jak będzie kasa i czas na wymianę to pomiar postaram się powtórzyć.

no ładnie 20 i 50Nm koni samym wydechem teraz ma czym oddychać ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm).

> Wałki Świątek R259

> Skrzynia: S

> Max HP: 224 KM

> Max moment: 216 NM

> Turbo: Garrett GT2056s

> Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000.

> A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar:

czemu tak mało tego momentu a mocy aż tyle? To ja w 1.1 mam 186Nm od 2,5tys obr przy 124 koniach

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wałki i małe turbo

a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę. Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056, więc wałki albo wałki+zapłon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zwykłym sterowniku nevo da się to wystroić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.