Jump to content
Sign in to follow this  
djluck

zbior wykresow z hamowni !!

Recommended Posts

Nazwa użytkownika: Stopencja15

Samochód: Seicento

Jednostka: 1.4 t-jet

Skrzynia: Sporting

Max HP: 167hp

Max moment: 221,5

Turbo : Garrett T25

IC - FMIC

Boost - 1bar

Det 3 FIT

20130830-114453.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> doładowanie na 0,35bar 2 mapki mam

z możliwością zmiany "na drodze"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> z możliwością zmiany "na drodze"?

tak wink.gif 2 "mapki" znaczy się wył/włącz ebc 0,35/1bar

Share this post


Link to post
Share on other sites

User: dippaolo

Samochód: Seicento

Jednostka: T-Jet

Turbina: Oryginalna od T-jet'a, IHI VL36

Doładowanie: 1bar

Skrzynia: Od Stilo - 6 biegowa frown.gif

Max HP: 160KM

Max moment: 249Nm

ECU: EMU - Ecumaster

Miały być dwa pomiary. Na 4 i 5 biegu. Pierwszy pomiar przeszedł OK, drugi na 5 biegu już nie - EBC mam skręcone na maksa i nie zwróciłem uwagi że Fuel cut above pressure mam ustawione na 230 kPa, chyba turbo na piatym biegu przeładowało, wystraszyłem się że coś jeb.. i przerwaliśmy pomiar zlosnik.gif

Poniżej zdjęcie wykresu, potem filmik na 4 biegu i na 5 biegu. Żeby nie zaśmiecać tego wątku do komentowania zapraszam TUTAJ

Wykres:

wykres.JPG

Filmik: 4 bieg

Filmik: 5 bieg

Foto:

10.jpg

11.jpg

ps. Dzieki moritz86 za umówienie na hamownie ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

seria 1.1mpi na gazie, doładowanie 0.75 - 0.8 bara

turbina od POLO 1.4TDI (GT1544S)

intercooler omega 2.5 TD

124 KM 186 Nm

1376499_603355493039712_1594394979_n.jpg

1375295_603355236373071_1737947063_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> seria 1.1mpi na gazie, doładowanie 0.75 - 0.8 bara

> turbina od POLO 1.4TDI (GT1544S)

> intercooler omega 2.5 TD

> 124 KM 186 Nm

Pewnie jedzie podobnie do mojego pierwszego setupu, dołem ładnie a górą pęka ale i tak fajnie grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Pewnie jedzie podobnie do mojego pierwszego setupu, dołem ładnie a górą pęka ale i tak fajnie

kreski są równe prawie i na drodze też nie czuć aż tak bardzo, ciągnie równo do 6 tys rpm jakby był wolnossący 2.0 pod maską. zlosnik.gif Na wykresie widac że najbardziej użytecznym zakresem obrotów jest 2.5-4.5 tys rpm i tak też w sumie jeżdże, rzadko kiedy kręce wyżej 5 tys. Bardzo mnie cieszy że moment i moc nie leci na łeb na szyję tak jak w ihi które miałem i które ma Wojtek w 1.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

> kreski są równe prawie i na drodze też nie czuć aż tak bardzo, ciągnie równo do 6 tys rpm jakby był

> wolnossący 2.0 pod maską. Na wykresie widac że najbardziej użytecznym zakresem obrotów jest

> 2.5-4.5 tys rpm i tak też w sumie jeżdże, rzadko kiedy kręce wyżej 5 tys. Bardzo mnie cieszy

> że moment i moc nie leci na łeb na szyję tak jak w ihi które miałem i które ma Wojtek w 1.2

No to git ok.gif

Ja też nie kręcę powyżej 4.5 bo mi z niewyjaśnionych przyczyn szarpie od 4.5 do 5 hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałem, że większego TDI niż u mnie wyszło to już się nie da zrobić, ale jednak zlosnik.gif Jak na 1.1 to bardzo ładny wynik, bardzo mi się podoba jak moment trzyma biorąc pod uwagę, gdzie się zaczyna. Na wykresie tzn., bo max power masz prawie w tym samym miejscu co ja (u mnie 5300) i moc podobna (z poprawką na różnice 1.1 i 1.2, tzn u ciebie jest lepiej), co wskazywało by, że jednak ten moment się bardzo podobnie rozkłada. W sumie jak spojrzałem na swój wykres to przy 5000 rpm jeszcze cały czas jest 170 Nm, potem leci na ryj. Tak czy owak jest ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Myślałem, że większego TDI niż u mnie wyszło to już się nie da zrobić, ale jednak Jak na 1.1 to

> bardzo ładny wynik, bardzo mi się podoba jak moment trzyma biorąc pod uwagę, gdzie się

> zaczyna. Na wykresie tzn., bo max power masz prawie w tym samym miejscu co ja (u mnie 5300) i

> moc podobna (z poprawką na różnice 1.1 i 1.2, tzn u ciebie jest lepiej), co wskazywało by, że

> jednak ten moment się bardzo podobnie rozkłada. W sumie jak spojrzałem na swój wykres to przy

> 5000 rpm jeszcze cały czas jest 170 Nm, potem leci na ryj. Tak czy owak jest

ja tylko dodam że silnik jest całkowicie fabryczny z żadną górą od 1.2, z plastikowym kolektorem i tą malutką przepustnicą, (35 albo 36mm nie pamiętam) nieodprężany ani nic. Sprzęgło też jeszcze seryjne od 1.1, teraz mam przejechane jakieś 45tys od uturbienia i nie ślizga. I na dużym kompie z EOBD zlosnik.gif To ja nie wiem jak to wcześniej robili że mówili że się nie da na tym kompie wystroić i że sie mapy rozjeżdżały czy coś. Tak się może tutaj jaram i brandzluję i zalatuje troche zarozumialstwem ale naprawde jestem mega zadowolony no i poprostu muszę zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

sejo 1,2 z sienny na seryjnym wydechu 4-1 z seja, i kibel dolocie, wykres gaz/benzyna, gaz wiadomo słabszy.

47ae0cb01efb5a1am.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat SC 'Smerf Złośnik' 1.2 8v by addy

20140308-011004.jpg

Nazwa użytkownika: addy

Samochód: Fiat SC

Jednostka: 1.2 8v

Skrzynia: Sporting

Max HP: 74,8 KM @ 5728 rpm

Max moment: 103 Nm @ 2583 rpm

szczegóły:

Sterownik: IAW 49F.D1

Wtryski: 1.1 mpi IWP116

Wydech: kolektor 4-2-1 z P1, przelotowy fi 43 (wewn.) zakończony tłumikiem z DF-a

Dolot: Węglarski MAG Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie cento i nie fire ale czuję się tu zawsze jak wśród swoich więc wrzucam.

Stare 2.0 8v turbo z cromy. Slupek seria.

Turbo TD04 (dłubane przez coobcia)

1.4 bara w piku i 1.25 do końca.

IC z forda tdci

LPG - KME Diego G3, wtryski HANA 2001 niebieskie

Cyfry są jakie są ale jeździ się na prawdę przyjemnie.

1974134_653930391308995_981020496_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zmianie zamachu sprzęgła i poprawach softu u Szarego wyszło nam coś takiego:

1782312_648284628541520_590572962_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko jak wcześniej

Seicento

Auto odpala i rozgrzewa się na PB

Pełne obciążenie tylko na LPG-tak jak ten wykres

1.2 16V

K03

Przepustnica 1.6

zamiast wydechu- 47mm katalizator+tłumik środkowy+tłumik końcowy

jest--przelot 64mm z 1 tłumikiem przelotowym

doładowanie ok 1.3b

Niestety przy pomiarze puściło sprzęgło.

Możliwe że jak by dało radę to moment by nie poszedł w dół tak drastycznie.

Nie do końca też był wystrojony,bo po mianie wydechu nie miałem jeszcze na to czasu.

Jak będzie kasa i czas na wymianę to pomiar postaram się powtórzyć.

9b2cd97381ad8dfem.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wszystko jak wcześniej

> Seicento

> Auto odpala i rozgrzewa się na PB

> Pełne obciążenie tylko na LPG-tak jak ten wykres

> 1.2 16V

> K03

> Przepustnica 1.6

> zamiast wydechu- 47mm katalizator+tłumik środkowy+tłumik końcowy

> jest--przelot 64mm z 1 tłumikiem przelotowym

> doładowanie ok 1.3b

> Niestety przy pomiarze puściło sprzęgło.

> Możliwe że jak by dało radę to moment by nie poszedł w dół tak drastycznie.

> Nie do końca też był wystrojony,bo po mianie wydechu nie miałem jeszcze na to czasu.

> Jak będzie kasa i czas na wymianę to pomiar postaram się powtórzyć.

no ładnie 20 i 50Nm koni samym wydechem teraz ma czym oddychać ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa użytkownika: Rafal2188

Samochód: Fiat SC

Jednostka: 1.1 Spi z głowicą od 1.2 MPI

Skrzynia: S-ka

Przy 2 powtórkach max wyszło:

Max HP: 66,4 KM @ 5959 rpm

Max moment: 85,3 Nm @ 3327 rpm ( podobny dostępny od 2k do 6k rpm smile.gif )

szczegóły:

Seryjny dół z 1,1 SPI z seryjną górą 1.2 MPI z punto I , Komputer z Palio IAW 18F.B4

Dolot kwasiak home made ze stożkiem i dolotem ze zderzaka

Wydech - seryjne portki 4-2-1, przelotowy zamiast kata i wydech przelotowy MagSportu fi wew 43.

sej1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa użytkownika: Michaswawa

Sterowanie EMU

Odprezenie 2 mm + dwie stalowe uszczelki

Samochód: Fiat SC

Jednostka: 1.4 t-jet

Skrzynia:500 abarth

Turbo TD05

Wtryski GT2

ecaf6cb6a13a82b8m.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nazwa użytkownika: Michaswawa

> Sterowanie EMU

> Odprezenie 2 mm + dwie stalowe uszczelki

> Samochód: Fiat SC

> Jednostka: 1.4 t-jet

> Skrzynia:500 abarth

> Turbo TD05

> Wtryski GT2

Masz tam max momentu, gdzie u mnie jest już koniec wszystkiego spineyes.gif - ciekawie musi to jeździć grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Masz tam max momentu, gdzie u mnie jest już koniec wszystkiego - ciekawie musi to jeździć

Nie narzekam,trzeba ogarnac wieksze doladowanie i bedzie git 893goodvibes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

User: czubi

Samochód: Cinquecento Parch

Jednostka: 1.2 8v

Turbina: IHI RHB4

Doładowanie: 1.1 bar

Skrzynia: 6 SPEED

Max HP: 165.6 HP

Max moment: 266.3 Nm

ECU: DET 3 by Ahamay !

75c678d58ea78449.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz co tam jeszcze masz namodzone (polerka, przepustnica, itd.), jak duży intercooler, i co tam jeszcze. Bo trudno mi w ten wynik na tej turbinie uwierzyć, na takim doładowaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Napisz co tam jeszcze masz namodzone (polerka, przepustnica, itd.), jak duży intercooler, i co tam

> jeszcze. Bo trudno mi w ten wynik na tej turbinie uwierzyć, na takim doładowaniu.

Więc tak:

Głowica po obróbce , na dużych zaworach , duża P , wałek światek 259 , odprężenie 2mm + 2x 0.49 upg z grande, zamach 3.2kg , wtryski 1.8T , IC Marea JTD wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Więc tak:

> Głowica po obróbce , na dużych zaworach , duża P , wałek światek 259 , odprężenie 2mm + 2x 0.49 upg

> z grande, zamach 3.2kg , wtryski 1.8T , IC Marea JTD

No to trochę wyjaśnia, w szczególności zawory i wałek zlosnik.gif. Znaczy się to turbo ma jednak potencjał, tylko u mnie nie do końca wykorzystany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No to trochę wyjaśnia, w szczególności zawory i wałek . Znaczy się to turbo ma jednak potencjał,

> tylko u mnie nie do końca wykorzystany.

Można to tak nazwać grinser006.gif Tutaj masz mapkę na 0.8 bar ( "daily")

c8b5a7847f5cd560.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Można to tak nazwać Tutaj masz wykres na 0.8 bar ( mapka "daily")

Cały czas więcej o 10km niż u mnie na 0.8bara, musiałbym się zmierzyć kiedyś na 1 barze. Trochę ta moc w jednym i drugim przypadku wcześnie wypada, bardzo wcześnie confused.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Można to tak nazwać Tutaj masz mapkę na 0.8 bar ( "daily")

Jezdzi to jakos w ogole ? Bo z wykresu wychodzi jakby to w jednym miejscu przeladowywalo a potem wszytko leci na leb. Rozwazylbym pomiar na innej hamowni jesli auto jezdzi inaczej niz pokazuje wykres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździ jak na filmiku wyżej , co dziwne trzyma boost do samego końca i nie czuć jakiegoś spadku mocy po przejściu 4-5tys obr. ... Teraz zmiana na TD04l i zobaczymy co wyjdzie wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jeździ jak na filmiku wyżej , co dziwne trzyma boost do samego końca i nie czuć jakiegoś spadku

> mocy po przejściu 4-5tys obr. ... Teraz zmiana na TD04l i zobaczymy co wyjdzie

Żre jeb%ny grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Żre jeb%ny

Ja to sobie chyba CC kupię spineyes.gif

60 koni więcej a mógłbym z daleka wąchać spaliny facepalm%5B1%5D.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja to sobie chyba CC kupię

> 60 koni więcej a mógłbym z daleka wąchać spaliny

Masa panie grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Masa panie

O to to grinser006.gif Będzie TD04 będzie lepiej ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> O to to Będzie TD04 będzie lepiej

A jaką masz tam masę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A jaką masz tam masę?

Dokładnie nie powiem Ci bo nie ważyłem , dwa kubły , szelki , z tyłu rolka wink.gif Myślę , że granice 700kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 720?

Mój równą tonę. To jest przepaść.

Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mój równą tonę. To jest przepaść.

> Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły?

Kiedyś miałem fajną tabelkę jak ktoś chyba nawet z ak wybebeszał

cento i z tego co pamiętam 1szt seria fotel - 15kg , 1szt kubeł- mniej wiecej 7kg. Kanapa chyba 10KG

EDIT:

fca46a96f847108dm.jpg

95b46dffa18069dem.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Żre jeb%ny

I to przeokrutnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mój równą tonę. To jest przepaść.

> Ile można "odzyskać" wywalając kanapę a przednie fotele zamieniając na lekkie kubły?

Musisz zmienić budę - i jedna i druga to chu$ówka grinser006.gif, ale cento lżejsze zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Musisz zmienić budę - i jedna i druga to chu$ówka , ale cento lżejsze

Zostanę przy tym - jakoś nie mógłbym zmienić, poza tym przyzwyczaiłem się do tego kloca pod maską i wiem, że ma potencjał na duże moce grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm).

Wałki Świątek R259

Skrzynia: S

Max HP: 224 KM

Max moment: 216 NM

Turbo: Garrett GT2056s

Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000.

0.9to1.4bar.jpg

A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar:

0.9bar.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm).

> Wałki Świątek R259

> Skrzynia: S

> Max HP: 224 KM

> Max moment: 216 NM

> Turbo: Garrett GT2056s

> Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000.

> A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar:

podziwiam ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

1d3d1e02afafa1d2med.jpg

Nazwa użytkownika: TeamRallySport

Samochód: Fiat SC

Jednostka: 1.2 8V

Skrzynia: 13/64 5 speed by KMS

Max HP: 81,3KM / 6951rpm

Max moment: 86,2nm / 6160rpm

Wykonane mody:

Głowica 1.2 wraz z wałkiem przygotowana w Heinrich Tuning

Kolektor wydechowy 4-2-1 + katalizator a reszta wolna

przepustnica 42 mm

dół silnika w pełni seryjny 1.1

Silnikiem steruje DET III

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Silnik 1.2 16v (seria + przekładka 2mm).

> Wałki Świątek R259

> Skrzynia: S

> Max HP: 224 KM

> Max moment: 216 NM

> Turbo: Garrett GT2056s

> Boost: 0.9 bar rosnące liniowo od 5500 rpm do 1.4 bar przy 7000.

> A tutaj pomiar przy stałym doładowaniu 0.9 bar:

czemu tak mało tego momentu a mocy aż tyle? To ja w 1.1 mam 186Nm od 2,5tys obr przy 124 koniach

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czemu tak mało tego momentu a mocy aż tyle? To ja w 1.1 mam 186Nm od 2,5tys obr przy 124 koniach

Wałki i małe turbo

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wałki i małe turbo

a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę. Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056, więc wałki albo wałki+zapłon

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a no rzeczywiście, niedopatrzyłem sie tych wałków za pierwszym razem, może to one "psują" robotę.

> Ale jesli chodzi o turbo to ja mam jeszcze mniejsze bo od 1.4 tdi gt1544 a tam jest gt2056,

> więc wałki albo wałki+zapłon

na dole doładowania też nie ma dużego wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.