Skocz do zawartości

zbior wykresow z hamowni !!


bydluck

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy później...

Jakiś czas temu pytałem ile można ładować w nieodprężone 1.1 - odpowiedzi zgodziły się z rzeczywistością jak na razie.

1,0-1,1 bara przyjmuje, latało to pudełko po 200 km/h i więcej, w sezonie  stopiło 3 pary opon bez zająknięcia i jakiejkolwiek awarii  ;]

 

Wypluło na rolkach 140KM/178Nm szału nie ma ale w przyszłym sezonie dołożymy koksu i wystroimy z należytą starannością :)

post-168236-0-15748600-1445029954_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najnowsza modyfikacja PANDY na LPG

- wymiana jednostki fabrycznej 1.2 8v na większą 1,4 16v T-JET 120hp z fiata Linei
- wałki rozrządu z 1.2 16v
- przepustnica z fiata marei 1,6 16v

- nowe turbo kkk04
- wydech 2,5 cala ze stali nierdzewnej z jednym tłumikiem
- kolektor pod turbo "baran"
- ECU fabryczne z silnika 1.2 niemodyfikowane

Wszystko wystrojone na:
*KME NEVO PRO-DAKAR
*REDUKTOR -TUR
*WTRYSKIWACZE DYMCO YELLOW

 

Doładowanie 1,23-5 bara

 

90d7a565d8ee19f3med.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zwykłym sterowniku nevo da się to wystroić?

 

Nevo 4 jednowtyczkowe ma już takie możliwości seryjnie - konfigurowalna mapa korekt.

Ale wersja Pro ma jeszcze większe możliwości ze względu na wbudowane 2 emulatory +2 wejścia analogowe i jedno wyjście ale żeby to odpalić trzeba mieć dedykowane oprogramowanie ,czyli pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy później...
Seryjne srejczęto :phi:

 

1.4 16v 103Km/138Nm 

Ecumaster Det3

kolektor wydechowy 4-1 

przelot na jednej strumienicy fi45 końcowy 1.1

ssący 1.2 16v 

przepustnica 1.2 16v 

świece ori fiat,

kable janmor

13059917_578497098980542_413060123_n.jpg


Edytowane przez dawiddawidowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Seicento 1.4 Turbo:

- Silnik T-Jet od wersji 150KM

- Odprężony 1,5mm (chyba, już nie pamietam ile)

- Turbosprężarka Holset HX27W

- Wtryski Porsche GT2

- Intercooler FMIC 450x230x65mm

- ECU - Ecumaster EMU

- Wydech 2,75" z nierdzewki + 2 tłumiki przelotowe.

- Skrzynia zwykła 5 biegowa - już na śmietnik bo rzęzi niemiłosiernie  ;]

 

Auto hamowane na doładowaniu 1,6 bar na 5 biegu (na 4 się ślizgał). Generalnie liczyłem na więcej ale wyszło jak widać  :phi:  Zapłon podobno mam bezpiecznie ustawiony i lekko bogato przy nadciśnieniu. Ale i tak jestem zadowolony. 

 

Strojone w garażu  ;l  Podziękowania dla chłopaków z forum bo bez nich bym nie ruszył, szczególnie dla @@ahamay.

post-143999-0-23795800-1471540114_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na więcej komentarzy bo ten wykres jest jakiś z dupy. Przy samym szczycie (a czy to szczyt mocy to nie wiem) gość najwidoczniej kończył i odpuszczał gaz... czemu... nie wiem. Wydaje mi się że źle zrobiony pomiar. Muszę się wybrać na inną hamownie.

 

Zapłon i AFR pewnie z dupy ale ja się nie znam tak jak Wy  ;]

Edytowane przez dippaolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nic się tutaj nie dzieje od dłuższego czasu, to wrzucę swój wynik ;].

Po prawie 2 latach od poturbowania sejka, przyszedł czas na zweryfikowanie odczuć z dupohamowni :hehe:

Kilka suchych faktów:

Zasilanie:  podtlenek gazotu 

doładowanie 0,85-0,9 bara

silnik 1,2 16v z P1

sprzęgło seria 190mm

skrzynia 6 stilo

ślimak TD04L-13t

IC omega 2,5 TD - trochę za mały

wydech 2" na 2 tłumikach by MG motorsport

sterownik LPG KME Nevo plus

wtryski hana czerwone - więcej już nie wydolą 

reduktor KME Tur6 po modyfikacjach ( podziękowania dla kolegi @czykit :oki:

 

FIAT.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.