Jump to content
Sign in to follow this  
djluck

zbior wykresow z hamowni !!

Recommended Posts

Z racji tego, że stary wykres się już nie wyświetla i dostania w związku z tym prośby, zamieszczam nowszy (aczkolwiek i tak stary) ze specjalnym wałkiem turbo:

288334740-wykres.png

post-66042-14352529687902_thumb.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu pytałem ile można ładować w nieodprężone 1.1 - odpowiedzi zgodziły się z rzeczywistością jak na razie.

1,0-1,1 bara przyjmuje, latało to pudełko po 200 km/h i więcej, w sezonie  stopiło 3 pary opon bez zająknięcia i jakiejkolwiek awarii  ;]

 

Wypluło na rolkach 140KM/178Nm szału nie ma ale w przyszłym sezonie dołożymy koksu i wystroimy z należytą starannością :)

post-168236-0-15748600-1445029954_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najnowsza modyfikacja PANDY na LPG

- wymiana jednostki fabrycznej 1.2 8v na większą 1,4 16v T-JET 120hp z fiata Linei
- wałki rozrządu z 1.2 16v
- przepustnica z fiata marei 1,6 16v

- nowe turbo kkk04
- wydech 2,5 cala ze stali nierdzewnej z jednym tłumikiem
- kolektor pod turbo "baran"
- ECU fabryczne z silnika 1.2 niemodyfikowane

Wszystko wystrojone na:
*KME NEVO PRO-DAKAR
*REDUKTOR -TUR
*WTRYSKIWACZE DYMCO YELLOW

 

Doładowanie 1,23-5 bara

 

90d7a565d8ee19f3med.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zwykłym sterowniku nevo da się to wystroić?

 

Nevo 4 jednowtyczkowe ma już takie możliwości seryjnie - konfigurowalna mapa korekt.

Ale wersja Pro ma jeszcze większe możliwości ze względu na wbudowane 2 emulatory +2 wejścia analogowe i jedno wyjście ale żeby to odpalić trzeba mieć dedykowane oprogramowanie ,czyli pakiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Seicento

- 1.4 tjet

- holset he221w

- wałki z p1 1.2 16v

- emu

- doładowanie w peak'u 1 bar

 

218/250

 

Za złożenie podziękowania dla Majstra, za strojenie dla Szarego.... i to nie koniec :)

 

seicento%201.4%20T-Jet%20ww%201850m_zpsb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seryjne srejczęto :phi:

 

1.4 16v 103Km/138Nm 

Ecumaster Det3

kolektor wydechowy 4-1 

przelot na jednej strumienicy fi45 końcowy 1.1

ssący 1.2 16v 

przepustnica 1.2 16v 

świece ori fiat,

kable janmor

13059917_578497098980542_413060123_n.jpg


Edited by dawiddawidowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seicento 1.4 Turbo:

- Silnik T-Jet od wersji 150KM

- Odprężony 1,5mm (chyba, już nie pamietam ile)

- Turbosprężarka Holset HX27W

- Wtryski Porsche GT2

- Intercooler FMIC 450x230x65mm

- ECU - Ecumaster EMU

- Wydech 2,75" z nierdzewki + 2 tłumiki przelotowe.

- Skrzynia zwykła 5 biegowa - już na śmietnik bo rzęzi niemiłosiernie  ;]

 

Auto hamowane na doładowaniu 1,6 bar na 5 biegu (na 4 się ślizgał). Generalnie liczyłem na więcej ale wyszło jak widać  :phi:  Zapłon podobno mam bezpiecznie ustawiony i lekko bogato przy nadciśnieniu. Ale i tak jestem zadowolony. 

 

Strojone w garażu  ;l  Podziękowania dla chłopaków z forum bo bez nich bym nie ruszył, szczególnie dla @@ahamay.

post-143999-0-23795800-1471540114_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja yebe ale masz nisko szmoc max zapon i afr dalej w pupie :P

Edited by ahamay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekam na więcej komentarzy bo ten wykres jest jakiś z dupy. Przy samym szczycie (a czy to szczyt mocy to nie wiem) gość najwidoczniej kończył i odpuszczał gaz... czemu... nie wiem. Wydaje mi się że źle zrobiony pomiar. Muszę się wybrać na inną hamownie.

 

Zapłon i AFR pewnie z dupy ale ja się nie znam tak jak Wy  ;]

Edited by dippaolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic się tutaj nie dzieje od dłuższego czasu, to wrzucę swój wynik ;].

Po prawie 2 latach od poturbowania sejka, przyszedł czas na zweryfikowanie odczuć z dupohamowni :hehe:

Kilka suchych faktów:

Zasilanie:  podtlenek gazotu 

doładowanie 0,85-0,9 bara

silnik 1,2 16v z P1

sprzęgło seria 190mm

skrzynia 6 stilo

ślimak TD04L-13t

IC omega 2,5 TD - trochę za mały

wydech 2" na 2 tłumikach by MG motorsport

sterownik LPG KME Nevo plus

wtryski hana czerwone - więcej już nie wydolą 

reduktor KME Tur6 po modyfikacjach ( podziękowania dla kolegi @czykit :oki:

 

FIAT.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.