unimor Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 A ja mam pytanie, jak jade prosto to kierownica jest lekko przechylona w prawo, bo jak ustawie prosto kierownice to samochod nie jedzie prosto tylko chwile prosto i potem powoli skreca w lewo. To trzeba ustawic zbieżność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > A ja mam pytanie, jak jade prosto to kierownica jest lekko przechylona w prawo, bo jak ustawie > prosto kierownice to samochod nie jedzie prosto tylko chwile prosto i potem powoli skreca w > lewo. To trzeba ustawic zbieżność? Niekoniecznie Może to oznaczać, że ktoś po prostu przy ustawianiu zbieżności nie zwrócił uwagi na to żeby kierownica była na wprost i jeden drążek masz nieco bardziej wkręcony, drugi mniej. Jak chcesz to jedź jeszcze raz żeby to zrobili porządnie, albo odkręć kierownicę, przestaw ją na wielowypuście tak żeby była na wprost i zakręć z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > Niekoniecznie Może to oznaczać, że ktoś po prostu przy ustawianiu zbieżności nie zwrócił uwagi na > to żeby kierownica była na wprost i jeden drążek masz nieco bardziej wkręcony, drugi mniej. > Jak chcesz to jedź jeszcze raz żeby to zrobili porządnie, albo odkręć kierownicę, przestaw ją > na wielowypuście tak żeby była na wprost i zakręć z powrotem Keirownice nei da ustawic prosto bo spróbowałem, jak ustawie prosto keirownicę to samochod tez nie jedzie prosto tylko lekko skręca w lewo.jak Jedzie na koleinach czy na lekko pochylonej gorce z lewej strony to keirownice trzeba mocniej krecic w lewo zeby jechal prosto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyziu Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 Sprawdz czy hamulec nie blokuje koła,może dlatego masz taki efekt ściągania?Ja tak kiedyś miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > Sprawdz czy chamulec nie blokuje koła,może dlatego masz taki efekt ściągania?Ja tak kiedyś miałem. Kto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > Kto? chyba "co" @ dyziu zwracaj uwagę na błędy, bo chyba nie chcesz zostać wysłany w "delegację" w celu zapoznania się ze słownikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galamce Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > A ja mam pytanie, jak jade prosto to kierownica jest lekko przechylona w prawo, bo jak ustawie > prosto kierownice to samochod nie jedzie prosto tylko chwile prosto i potem powoli skreca w > lewo. To trzeba ustawic zbieżność? Nie jestem pewien, jak coś to mnie poprawcie, ale może to być również wina felg i opon (taką opinie usłyszałem od mechanika który mi sprawdzał samochód po kupnie mówił ze go znosi i mam jechać do wulkanizatora no wiec pojechałem okazało się opony i felgi do wymiany [opony sparciałe, felgi pokrzywione]). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > Sprawdz czy hamulec nie blokuje koła,może dlatego masz taki efekt ściągania?Ja tak kiedyś miałem. Eeee, ja napisałem ze kierownica nie jest prosto. Jak jadę prosto to kierownice musi być lekko w prawo żeby dało jechać prosto. Ale dodam ze ze miesiąc czy wcześniej. jechałem spokojnie gdy z naprzeciwka jechał stary BMW na środkowej drogi który mnie pchał na pobocze i wjechałem w jakaś dziurę i kierownica z całej sił skręciła w lewo i slyczałem jakiś uderzenie po skręcaniu kierownicy do końca . Dobrze ze z przeciwka nie jechał bo doszłoby do wypadku przy 90 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > Eeee, ja napisałem ze kierownica nie jest prosto. Jak jadę prosto to kierownice musi być lekko w > prawo żeby dało jechać prosto. > Ale dodam ze ze miesiąc czy wcześniej. jechałem spokojnie gdy z naprzeciwka jechał stary BMW na > środkowej drogi który mnie pchał na pobocze i wjechałem w jakaś dziurę i kierownica z całej > sił skręciła w lewo i slyczałem jakiś uderzenie po skręcaniu kierownicy do końca . Dobrze ze z > przeciwka nie jechał bo doszłoby do wypadku przy 90 km/h Po pierwsze, tego bełkotu nie da się czytać! Po drugie obejrzyj Ty se wahacze czy nie pokrzywiłeś czego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dave70 Napisano 16 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2010 > Po pierwsze, tego bełkotu nie da się czytać! > Po drugie obejrzyj Ty se wahacze czy nie pokrzywiłeś czego... popieram sprawdz wachacze bo to co opisujesz jest zazwyczaj wina albo zurzytych tuleji wachacza albo poprostu skrzywienia jego zeby przetestowac tuleje ja mam prosty sposob jedziesz na prostej w miare gladkiej drodze i trzymajac kierownice w miejscu dodajesz gazu jezeli zaczyna go sciagac puszczasz gaz i jezeli samod wraca w druga strone to masz przyczyne po protu jezeli tuleja ma luz to po dodaniu gazu wachacz sie przestawia na tym luzie i samod zaczyna skrecac w ktoras strone jak puszczasz gaz wraca na soje miejsce a kierownica caly czas w tym samym polozeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2010 > popieram sprawdz wachacze bo to co opisujesz jest zazwyczaj wina albo zurzytych tuleji wachacza > albo poprostu skrzywienia jego zeby przetestowac tuleje ja mam prosty sposob jedziesz na > prostej w miare gladkiej drodze i trzymajac kierownice w miejscu dodajesz gazu jezeli zaczyna > go sciagac puszczasz gaz i jezeli samod wraca w druga strone to masz przyczyne po protu jezeli > tuleja ma luz to po dodaniu gazu wachacz sie przestawia na tym luzie i samod zaczyna skrecac w > ktoras strone jak puszczasz gaz wraca na soje miejsce a kierownica caly czas w tym samym > polozeniu Sprawdze to,ale zauwazyłem ze podczas jazdy i lekko poruszam kierownice w lewo i w prawo to samochod nie reaguje tylko jak mocniej poruszam kierownice to zaczyna reagować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.