Skocz do zawartości

zbieżność


unimor

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie, jak jade prosto to kierownica jest lekko przechylona w prawo, bo jak ustawie prosto kierownice to samochod nie jedzie prosto tylko chwile prosto i potem powoli skreca w lewo. To trzeba ustawic zbieżność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja mam pytanie, jak jade prosto to kierownica jest lekko przechylona w prawo, bo jak ustawie

> prosto kierownice to samochod nie jedzie prosto tylko chwile prosto i potem powoli skreca w

> lewo. To trzeba ustawic zbieżność?

Niekoniecznie ok.gif Może to oznaczać, że ktoś po prostu przy ustawianiu zbieżności nie zwrócił uwagi na to żeby kierownica była na wprost i jeden drążek masz nieco bardziej wkręcony, drugi mniej. Jak chcesz to jedź jeszcze raz żeby to zrobili porządnie, albo odkręć kierownicę, przestaw ją na wielowypuście tak żeby była na wprost i zakręć z powrotem waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niekoniecznie Może to oznaczać, że ktoś po prostu przy ustawianiu zbieżności nie zwrócił uwagi na

> to żeby kierownica była na wprost i jeden drążek masz nieco bardziej wkręcony, drugi mniej.

> Jak chcesz to jedź jeszcze raz żeby to zrobili porządnie, albo odkręć kierownicę, przestaw ją

> na wielowypuście tak żeby była na wprost i zakręć z powrotem

Keirownice nei da ustawic prosto bo spróbowałem, jak ustawie prosto keirownicę to samochod tez nie jedzie prosto tylko lekko skręca w lewo.jak Jedzie na koleinach czy na lekko pochylonej gorce z lewej strony to keirownice trzeba mocniej krecic w lewo zeby jechal prosto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja mam pytanie, jak jade prosto to kierownica jest lekko przechylona w prawo, bo jak ustawie

> prosto kierownice to samochod nie jedzie prosto tylko chwile prosto i potem powoli skreca w

> lewo. To trzeba ustawic zbieżność?

Nie jestem pewien, jak coś to mnie poprawcie, ale może to być również wina felg i opon (taką opinie usłyszałem od mechanika który mi sprawdzał samochód po kupnie mówił ze go znosi i mam jechać do wulkanizatora no wiec pojechałem okazało się opony i felgi do wymiany [opony sparciałe, felgi pokrzywione]).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdz czy hamulec nie blokuje koła,może dlatego masz taki efekt ściągania?Ja tak kiedyś miałem.

Eeee, ja napisałem ze kierownica nie jest prosto. Jak jadę prosto to kierownice musi być lekko w prawo żeby dało jechać prosto.

Ale dodam ze ze miesiąc czy wcześniej. jechałem spokojnie gdy z naprzeciwka jechał stary BMW na środkowej drogi który mnie pchał na pobocze i wjechałem w jakaś dziurę i kierownica z całej sił skręciła w lewo i slyczałem jakiś uderzenie po skręcaniu kierownicy do końca . Dobrze ze z przeciwka nie jechał bo doszłoby do wypadku przy 90 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eeee, ja napisałem ze kierownica nie jest prosto. Jak jadę prosto to kierownice musi być lekko w

> prawo żeby dało jechać prosto.

> Ale dodam ze ze miesiąc czy wcześniej. jechałem spokojnie gdy z naprzeciwka jechał stary BMW na

> środkowej drogi który mnie pchał na pobocze i wjechałem w jakaś dziurę i kierownica z całej

> sił skręciła w lewo i slyczałem jakiś uderzenie po skręcaniu kierownicy do końca . Dobrze ze z

> przeciwka nie jechał bo doszłoby do wypadku przy 90 km/h

Po pierwsze, tego bełkotu nie da się czytać!

Po drugie obejrzyj Ty se wahacze czy nie pokrzywiłeś czego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po pierwsze, tego bełkotu nie da się czytać!

> Po drugie obejrzyj Ty se wahacze czy nie pokrzywiłeś czego...

popieram sprawdz wachacze bo to co opisujesz jest zazwyczaj wina albo zurzytych tuleji wachacza albo poprostu skrzywienia jego zeby przetestowac tuleje ja mam prosty sposob jedziesz na prostej w miare gladkiej drodze i trzymajac kierownice w miejscu dodajesz gazu jezeli zaczyna go sciagac puszczasz gaz i jezeli samod wraca w druga strone to masz przyczyne po protu jezeli tuleja ma luz to po dodaniu gazu wachacz sie przestawia na tym luzie i samod zaczyna skrecac w ktoras strone jak puszczasz gaz wraca na soje miejsce a kierownica caly czas w tym samym polozeniu cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> popieram sprawdz wachacze bo to co opisujesz jest zazwyczaj wina albo zurzytych tuleji wachacza

> albo poprostu skrzywienia jego zeby przetestowac tuleje ja mam prosty sposob jedziesz na

> prostej w miare gladkiej drodze i trzymajac kierownice w miejscu dodajesz gazu jezeli zaczyna

> go sciagac puszczasz gaz i jezeli samod wraca w druga strone to masz przyczyne po protu jezeli

> tuleja ma luz to po dodaniu gazu wachacz sie przestawia na tym luzie i samod zaczyna skrecac w

> ktoras strone jak puszczasz gaz wraca na soje miejsce a kierownica caly czas w tym samym

> polozeniu

Sprawdze to,ale zauwazyłem ze podczas jazdy i lekko poruszam kierownice w lewo i w prawo to samochod nie reaguje tylko jak mocniej poruszam kierownice to zaczyna reagować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.