huba301 Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 > A tak blisko głowicy to to ciśnienie nie będzie zbyt niestabilne dla mapa? i dla tego będzie kompensacja z 4 brana, jeszcze istnieje taki patent na dławik ciśnienia ale im szybszy odczyt mapa o zmianie ciśnienia tym szybsza reakcja ecu na jego zmianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 i wreszcie Panowie piszą sensownie i będzie coś dla potomków, a nie wymądrzanie o spawaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfire Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 > i dla tego będzie kompensacja z 4 brana, jeszcze istnieje taki patent na dławik ciśnienia > ale im szybszy odczyt mapa o zmianie ciśnienia tym szybsza reakcja ecu na jego zmianę Obawiałem się raczej o taki efekt że w suwie ssania w krótkim kolektorze ciśnienie zawsze będzie bardzo spadać, a przez pozostałe 3 suwy dojdzie blisko do atmosferycznego. Pomimo kompensacji z czterech i tak może się okazać że sporo zabawy będzie z dobieraniem grubości wężyków i jakimiś falami stojącymi przy rezonansowych obrotach. Przy seryjnym kompie pewnie nie ma innego wyjścia, ale gdyby sterować się np. EcuMasterem, to tam już można by podłączyć przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 > Obawiałem się raczej o taki efekt że w suwie ssania w krótkim kolektorze ciśnienie zawsze będzie > bardzo spadać, a przez pozostałe 3 suwy dojdzie blisko do atmosferycznego. > Pomimo kompensacji z czterech i tak może się okazać że sporo zabawy będzie z dobieraniem grubości > wężyków i jakimiś falami stojącymi przy rezonansowych obrotach. > Przy seryjnym kompie pewnie nie ma innego wyjścia, ale gdyby sterować się np. EcuMasterem, to tam > już można by podłączyć przepływomierz. wszyscy wywalają przepływki i zamieniają na map-y a ty chcesz z map-a na przepływke zamienić..... dajesz wszystkie 4-y gary w jedną puszkę od tej puszki idzie do map-a i zapominasz o problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 powiem ci, że ja tak w teorie sie nie zglebiam....widze, że auto Puchatego (seria 1.2 16V + 4p) zapitala to zanaczy, że bedzie działać problem to wystrugac kolektor, zdrutowac TPSa a potem to DOBRZE wystroić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 > dlatego lepiej drutować fiatowski.. > masz jakieś dokładne foty swoich przepustnic na aucie? cos zaraz poszukam. pojdzie na prv bo tutaj za duzo estetow jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 23 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2010 jak mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 jak postępy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > jak postępy? takie, że wyjeżdzam na tydzień do roboty kasy przywieść na dokończenie projektu hyhy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 ooo to przywieź kilka worków złota hehe, a chciałem pisać żebyś dziś wpadł do hellfire i pomógł mi przeszkadać mu w składaniu cento Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 ruszyło się coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sprawek Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > ruszyło się coś? nooo ja to prosze o fotorelacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > ruszyło się coś? kolektor pospawany...zostały pierdoły jak adaptacja fiatowskiego TPSa.... Projekt wstrzymany na okres 6 tygodni czyli do mojego powrotu do kraju Jako ciekawostka 4P z homo to koszt 4kpln http://www.rajdy.hoga.pl/big_fot.asp?obrazek=gielda/pokaz_zdjecie.asp?id=107706 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > kolektor pospawany...zostały pierdoły jak adaptacja fiatowskiego TPSa.... > Projekt wstrzymany na okres 6 tygodni czyli do mojego powrotu do kraju > Jako ciekawostka 4P z homo to koszt 4kpln > http://www.rajdy.hoga.pl/big_fot.asp?obrazek=gielda/pokaz_zdjecie.asp?id=107706 łojezuuuuuuuuu Kałuża w końcu zrobił 4P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > łojezuuuuuuuuu Kałuża w końcu zrobił 4P wygląda na to, że obciął seryjny w tym samym miejscu co ja + kolanka 90st (wyglądają na odlew) Przepustnice z jakiejś Alfy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > wygląda na to, że obciął seryjny w tym samym miejscu co ja + kolanka 90st (wyglądają na odlew) > Przepustnice z jakiejś Alfy nieee tam jest odlew od głowicy do P tak jak to w 2P zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > nieee tam jest odlew od głowicy do P tak jak to w 2P zrobił. oj chyba nie odlał chyba kolanka tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > oj chyba nie > odlał chyba kolanka tylko zobacz że ta część z gniazdami to odlew, IMO to w 4P tez jest tak samo zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > zobacz że ta część z gniazdami to odlew, IMO to w 4P tez jest tak samo zrobione rzeczywiście głupotą byłoby robić 4P z ori kolektora mając gotową formę z 2P wiesz może z czego są te przepustnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2010 powoli do przodu chyba pozostaniemy przy ori tps...w końcu u puchatego13 działa nie chce się dłubać adaptera na ori fiatowski ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2010 > powoli do przodu > chyba pozostaniemy przy ori tps...w końcu u puchatego13 działa nie chce się dłubać adaptera na ori > fiatowski ... strasznie długie te kanały.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2010 > strasznie długie te kanały.... fotka...w rzeczywistości mieści się pod maską ...chyba dłuższe kanały to chyba lepiej z dołu będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2010 > fotka...w rzeczywistości mieści się pod maską ...chyba > dłuższe kanały to chyba lepiej z dołu będzie Twoja rajdówka nie musi miec dołu, to ma góra zapie***ać JA bym to zrobił jakoś inaczej chyba Zresztą nie wiem, poszedłem w innym kierunku podnoszenia mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2010 > Twoja rajdówka nie musi miec dołu, to ma góra zapie***ać > JA bym to zrobił jakoś inaczej chyba > Zresztą nie wiem, poszedłem w innym kierunku podnoszenia mocy ITB będzie uwieńczeniem zabawy N/A w tym silniku (przy założonym budżecie- bo można jeszcze sporo zrobić)... Niestety fiat poczynił silnik T-Jet i grzechem byłoby nie pójść w tym kierunku... szczególnie, że sebec przetarł już szlaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2010 > ITB będzie uwieńczeniem zabawy N/A w tym silniku (przy założonym budżecie- bo można jeszcze sporo > zrobić)... Niestety fiat poczynił silnik T-Jet i grzechem byłoby nie pójść w tym kierunku... > szczególnie, że sebec przetarł już szlaki nie ma co przecierać szlaków skoro mechanicznie prawie wszystko da się ricambi zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2010 > nie ma co przecierać szlaków skoro mechanicznie prawie wszystko da się ricambi zrobić I FIAT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 > ITB będzie uwieńczeniem zabawy N/A w tym silniku (przy założonym budżecie- bo można jeszcze sporo > zrobić)... Niestety fiat poczynił silnik T-Jet i grzechem byłoby nie pójść w tym kierunku... > szczególnie, że sebec przetarł już szlaki Dzielny Dobrze dobrze, bo się też jeszcze w n/a zamierzam teraz złożyć, więc 4P to kolejny etap. Mów lepiej jaką średnice masz przepustnic i czy kanały chociaż +/- wyszły Ci na podobną długość, abstrahując od całkowitej długości czy kształtu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 > strasznie długie te kanały.... u mckena robiliśmy jeszcze dłuższe IMO, przy takiej robocie i takim podejściu do wykonania 4P to karan odpali, wysadzi i powie że 4P są do doopy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > IMO, przy takiej robocie i takim podejściu do wykonania 4P to karan odpali, wysadzi i powie że 4P > są do doopy nigdy tak nie powiem na każdy kanał została naspawana rura o tej samej średnicy co ITB. Następnie progi zostały zgrubnie usunięte frezem: widać też przyspawane serwo do jednego z runnerów... Progi w runnerach zostały wypełnione szuwaksem "aluminium w płynie" a następnie zeszlifowane na "lustro" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > nigdy tak nie powiem poczekamy zobaczymy > na każdy kanał została naspawana rura o tej samej średnicy co ITB. Następnie progi zostały zgrubnie > usunięte frezem: no i dobrze, ale tak jak pisałem od samego początku trzeba było to zrobić od gniazd wtrysków a nie za kolejnymi załamaniami. > widać też przyspawane serwo do jednego z runnerów... błąd, powinieneś brać ze wszystkich do jednej puszki/zbiornika i z tego dalej prowadzić > Progi w runnerach zostały wypełnione szuwaksem "aluminium w płynie" a następnie zeszlifowane na > "lustro" miejmy nadzieje że pod wpływem temp. nie zacznie sie łuszczyć i aluminium w płynie spłynie albo wpadnie do cylindrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > poczekamy zobaczymy > no i dobrze, ale tak jak pisałem od samego początku trzeba było to zrobić od gniazd wtrysków a nie > za kolejnymi załamaniami. wiem...ale jest jak jest...następne będzie lepsze > błąd, powinieneś brać ze wszystkich do jednej puszki/zbiornika i z tego dalej prowadzić tak duży wpływ może mieć serwo na przepływ powietrza? > miejmy nadzieje że pod wpływem temp. nie zacznie sie łuszczyć i aluminium w płynie spłynie albo > wpadnie do cylindrów heh szuwaks specjalny do naprawy bloków, skrzyń itp http://allegro.pl/klej-pasta-do-aluminium-metalu-pasta-aluminiowa-i1305751307.html mam nadzieje, że podoła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > tak duży wpływ może mieć serwo na przepływ powietrza? destrukcyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > tak duży wpływ może mieć serwo na przepływ powietrza? wspomaganie hamulca może nie domagać i chwilami może chodzić na trzy gary. I mapsensor tez powinien być skompensowany zważywszy na pulsację, bo jak dasz go do 1 runnera np tego co popdiąłeś serwo, to ładne kwiatki mogą sie dziać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > wspomaganie hamulca może nie domagać i chwilami może chodzić na trzy gary. czemu serwo ma nie działać poprawnie i czemu może chdzić przez serwo na 3 gary? >I mapsensor tez powinien być skompensowany zważywszy na pulsację, bo jak dasz go do 1 runnera np tego co popdiąłeś > serwo, to ładne kwiatki mogą sie dziać. MAP tak jak jest oryginalnie w moto podłączony pod kompensacje z 4ech garów... Regulator paliwa podłączyć wystarczy pod jeden runner czy pod kompensacje z 4ech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > destrukcyjny poprosze o szersze wyjaśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > czemu serwo ma nie działać poprawnie za mała wydajność ssąca jednego garczka. serwo będzie się 4 razy wolniej "wypełniało podciśnieniem" niż w przypadku normalnego kolektora i czasem np przy hamowaniu pulsacyjnym po pierwszym nacisnięciu pedału możesz nie mieć hamulca. i czemu może chdzić przez serwo na 3 gary? no bo będzie inne cisnienie podczas "wypełniania serwa" w tym jednym runnerze niż w 3 pozostałych. > MAP tak jak jest oryginalnie w moto podłączony pod kompensacje z 4ech garów... > Regulator paliwa podłączyć wystarczy pod jeden runner czy pod kompensacje z 4ech? nie rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 popatrz na foto ITB ...MAP podłączony na wspólnym wężu z każdej P. Regulator paliwa podłączony był tylko pod jedną P ale lepiej dać chyba na wspólnym wężu tak jak MAP... Co do serwa z jednego runnera - z tego co się dowiadywałem będzie to działać (tak mieli w swoich 4P Puchaty13, Nath) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 > wiem...ale jest jak jest...następne będzie lepsze ja rozumiem testy itp ale nie szkoda CI silnika na eksperymenty? > tak duży wpływ może mieć serwo na przepływ powietrza? na przepływ nie ale na napełnianie tak. > heh szuwaks specjalny do naprawy bloków, skrzyń itp > http://allegro.pl/klej-pasta-do-aluminium-metalu-pasta-aluminiowa-i1305751307.html > mam nadzieje, że podoła ja bym nie testował w taki sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 22 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 > popatrz na foto ITB ...MAP podłączony na wspólnym wężu z każdej P. > Regulator paliwa podłączony był tylko pod jedną P ale lepiej dać chyba na wspólnym wężu tak jak > MAP... > Co do serwa z jednego runnera - z tego co się dowiadywałem będzie to działać (tak mieli w swoich 4P > Puchaty13, Nath) ważne żeby podciśnienie było zawsze "najlepsze" czy to pod względem "ilości" czy to "płynności" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2010 > ja rozumiem testy itp ale nie szkoda CI silnika na eksperymenty? to tylko silnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 > to tylko silnik... mnie by było szkoda roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 Zdłubałem adapter na fiatowski TPS jako adapter pod ori TPS zdrutowana ośka z ori przepustnicy dystansik z castoramy i z tps...do tego śruby mocujące i fasolki na czujniku do zrobienia by ustawić czujnik coś czuje, że będzie dobrze podawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 ja tpsa miałem na fasolkach i mogłem go sobie fazować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 fiatowski TPS na ITB efekt końcowy: skróciłem sprężynkę bo talerzyki się niedomykały całe ITB...widać też wklejone gniazdo na czujnik temperatury 80% projektu ukończone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 fajnie to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2010 do poczytania swietny test wplywu dlugosci runnerow na przebieg mocy i momentu: http://forums.neons.org/viewtopic.php?f=8&t=294784 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 filtry + ITB teraz pozostaje czekac, az snieg stopnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2011 > filtry + ITB > teraz pozostaje czekac, az snieg stopnieje jeszcze jakiś airboksik by sie przydał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > jeszcze jakiś airboksik by sie przydał mial byc ori z GSXr1000 ale sprzedawda przepustnic cos doslac nie moze od pół roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Auto odpaliło na 4P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.