Skocz do zawartości

[Relacja] Budowa 4P (ITB) do 1.2 8V


karan

Rekomendowane odpowiedzi

> yebana było swapowana na 1.8T 250KM

hmm nie było poszerzeń? bo jesli to byla fabia z 1,8 z tt to ten silnik nie da rady sie upchnac w tej komorze i trzeba poszerzenia robic. chyba ze z normalnego audi silnik i po modach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm nie było poszerzeń? bo jesli to byla fabia z 1,8 z tt to ten silnik nie da rady sie upchnac w

> tej komorze i trzeba poszerzenia robic. chyba ze z normalnego audi silnik i po modach

Bzdurzysz. Silnik z 'normalnego audi' i ten z tt, to rozmiarowo to samo, bloki są identyczne. Nic nie musisz ciąć, wchodzi na seryjnych łapach. I nie pisz mi bajek, bo 'trochę' przy kilku takich skodach robiłem - właśnie fabiach swapowanych na 1.8T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ta upalania odrazu....wczoraj chciałem zakozaczyć i się capnąłem z fabią RS...moment i jej nie było

> yebana było swapowana na 1.8T 250KM

mocne dostałes baty???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 'normalnego audi' i ten z tt, to rozmiarowo to samo, bloki są identyczne.

no to dziwne, pamietam z forum fabii/octavii iz swap na 250km z t jest trudny, bo raz sa dwa intercoolre'y a dwa chodzilo o zmieszczenie wszystkiego pod macha.

edit

kurka, racja pomylilo mi sie z czerwona fabia 20vT 300 KM z czech badz ukrainy - nie pamietam 284857682-Fabia300KM.jpg

post-85974-14352512219162_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to dziwne, pamietam z forum fabii/octavii iz swap na 250km z t jest trudny, bo raz sa dwa

> intercoolre'y a dwa chodzilo o zmieszczenie wszystkiego pod macha.

> edit

> kurka, racja pomylilo mi sie z czerwona fabia 20vT 300 KM z czech badz ukrainy - nie pamietam

Nie widzę sensu upychać 2 ic, gdy FMIC jest wydajniejszy, mniej miejsca zabiera. Ale poszerzać auto dla dwóch IC, i to miernych? Ktoś musiał być łosiem, albo nie mieć zielonego pojęcia co robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

> tylko z jakiego najlepiej podejdzie rozstaw przepustnic zęby dolot nie byl zbyt "pozaginany"

na racingforum.pl pokazywali jakis czas temu przepustnice które można łatwo poszerzyć tak że rozstaw może być sporo wiekszy jak seria ale i wezszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na racingforum.pl pokazywali jakis czas temu przepustnice które można łatwo poszerzyć tak że

> rozstaw może być sporo wiekszy jak seria ale i wezszy

najłatwiej się robi do 16V ...z 8V jest dużo zabawy bo kanały ssące są niesymetrycznie ułożone wzgl siebie

\\\niektóre przepustnice można rozdzielić i ustawić wzgl kanałów, a inne są np parami zespolone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na racingforum.pl pokazywali jakis czas temu przepustnice które można łatwo poszerzyć tak że

> rozstaw może być sporo wiekszy jak seria ale i wezszy

przeszukuje racingforum i nie moge tego znalesc, mógł bys mi podeslac link albo jakies slowo kluczowe? :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.