huba301 0 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 > A tak blisko głowicy to to ciśnienie nie będzie zbyt niestabilne dla mapa? i dla tego będzie kompensacja z 4 brana, jeszcze istnieje taki patent na dławik ciśnienia ale im szybszy odczyt mapa o zmianie ciśnienia tym szybsza reakcja ecu na jego zmianę Link to post Share on other sites
moritz86 1 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 i wreszcie Panowie piszą sensownie i będzie coś dla potomków, a nie wymądrzanie o spawaniu Link to post Share on other sites
hellfire 0 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 > i dla tego będzie kompensacja z 4 brana, jeszcze istnieje taki patent na dławik ciśnienia > ale im szybszy odczyt mapa o zmianie ciśnienia tym szybsza reakcja ecu na jego zmianę Obawiałem się raczej o taki efekt że w suwie ssania w krótkim kolektorze ciśnienie zawsze będzie bardzo spadać, a przez pozostałe 3 suwy dojdzie blisko do atmosferycznego. Pomimo kompensacji z czterech i tak może się okazać że sporo zabawy będzie z dobieraniem grubości wężyków i jakimiś falami stojącymi przy rezonansowych obrotach. Przy seryjnym kompie pewnie nie ma innego wyjścia, ale gdyby sterować się np. EcuMasterem, to tam już można by podłączyć przepływomierz. Link to post Share on other sites
Tommi 5 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 > Obawiałem się raczej o taki efekt że w suwie ssania w krótkim kolektorze ciśnienie zawsze będzie > bardzo spadać, a przez pozostałe 3 suwy dojdzie blisko do atmosferycznego. > Pomimo kompensacji z czterech i tak może się okazać że sporo zabawy będzie z dobieraniem grubości > wężyków i jakimiś falami stojącymi przy rezonansowych obrotach. > Przy seryjnym kompie pewnie nie ma innego wyjścia, ale gdyby sterować się np. EcuMasterem, to tam > już można by podłączyć przepływomierz. wszyscy wywalają przepływki i zamieniają na map-y a ty chcesz z map-a na przepływke zamienić..... dajesz wszystkie 4-y gary w jedną puszkę od tej puszki idzie do map-a i zapominasz o problemie. Link to post Share on other sites
karan 8 Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 powiem ci, że ja tak w teorie sie nie zglebiam....widze, że auto Puchatego (seria 1.2 16V + 4p) zapitala to zanaczy, że bedzie działać problem to wystrugac kolektor, zdrutowac TPSa a potem to DOBRZE wystroić Link to post Share on other sites
puchaty 4 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 > dlatego lepiej drutować fiatowski.. > masz jakieś dokładne foty swoich przepustnic na aucie? cos zaraz poszukam. pojdzie na prv bo tutaj za duzo estetow jest Link to post Share on other sites
Lucasso 0 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 jak mówisz Link to post Share on other sites
moritz86 1 Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 jak postępy? Link to post Share on other sites
karan 8 Posted August 2, 2010 Author Share Posted August 2, 2010 > jak postępy? takie, że wyjeżdzam na tydzień do roboty kasy przywieść na dokończenie projektu hyhy Link to post Share on other sites
moritz86 1 Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 ooo to przywieź kilka worków złota hehe, a chciałem pisać żebyś dziś wpadł do hellfire i pomógł mi przeszkadać mu w składaniu cento Link to post Share on other sites
kiero 0 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 ruszyło się coś? Link to post Share on other sites
sprawek 0 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 > ruszyło się coś? nooo ja to prosze o fotorelacje Link to post Share on other sites
karan 8 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 > ruszyło się coś? kolektor pospawany...zostały pierdoły jak adaptacja fiatowskiego TPSa.... Projekt wstrzymany na okres 6 tygodni czyli do mojego powrotu do kraju Jako ciekawostka 4P z homo to koszt 4kpln http://www.rajdy.hoga.pl/big_fot.asp?obrazek=gielda/pokaz_zdjecie.asp?id=107706 Link to post Share on other sites
Tommi 5 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 > kolektor pospawany...zostały pierdoły jak adaptacja fiatowskiego TPSa.... > Projekt wstrzymany na okres 6 tygodni czyli do mojego powrotu do kraju > Jako ciekawostka 4P z homo to koszt 4kpln > http://www.rajdy.hoga.pl/big_fot.asp?obrazek=gielda/pokaz_zdjecie.asp?id=107706 łojezuuuuuuuuu Kałuża w końcu zrobił 4P Link to post Share on other sites
karan 8 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 > łojezuuuuuuuuu Kałuża w końcu zrobił 4P wygląda na to, że obciął seryjny w tym samym miejscu co ja + kolanka 90st (wyglądają na odlew) Przepustnice z jakiejś Alfy Link to post Share on other sites
Tommi 5 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 > wygląda na to, że obciął seryjny w tym samym miejscu co ja + kolanka 90st (wyglądają na odlew) > Przepustnice z jakiejś Alfy nieee tam jest odlew od głowicy do P tak jak to w 2P zrobił. Link to post Share on other sites
karan 8 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 > nieee tam jest odlew od głowicy do P tak jak to w 2P zrobił. oj chyba nie odlał chyba kolanka tylko Link to post Share on other sites
Tommi 5 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 > oj chyba nie > odlał chyba kolanka tylko zobacz że ta część z gniazdami to odlew, IMO to w 4P tez jest tak samo zrobione Link to post Share on other sites
karan 8 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 > zobacz że ta część z gniazdami to odlew, IMO to w 4P tez jest tak samo zrobione rzeczywiście głupotą byłoby robić 4P z ori kolektora mając gotową formę z 2P wiesz może z czego są te przepustnice? Link to post Share on other sites
karan 8 Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 powoli do przodu chyba pozostaniemy przy ori tps...w końcu u puchatego13 działa nie chce się dłubać adaptera na ori fiatowski ... Link to post Share on other sites
Lesiu_Zett 146 Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 > powoli do przodu > chyba pozostaniemy przy ori tps...w końcu u puchatego13 działa nie chce się dłubać adaptera na ori > fiatowski ... strasznie długie te kanały.... Link to post Share on other sites
karan 8 Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 > strasznie długie te kanały.... fotka...w rzeczywistości mieści się pod maską ...chyba dłuższe kanały to chyba lepiej z dołu będzie Link to post Share on other sites
Lesiu_Zett 146 Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 > fotka...w rzeczywistości mieści się pod maską ...chyba > dłuższe kanały to chyba lepiej z dołu będzie Twoja rajdówka nie musi miec dołu, to ma góra zapie***ać JA bym to zrobił jakoś inaczej chyba Zresztą nie wiem, poszedłem w innym kierunku podnoszenia mocy Link to post Share on other sites
karan 8 Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 > Twoja rajdówka nie musi miec dołu, to ma góra zapie***ać > JA bym to zrobił jakoś inaczej chyba > Zresztą nie wiem, poszedłem w innym kierunku podnoszenia mocy ITB będzie uwieńczeniem zabawy N/A w tym silniku (przy założonym budżecie- bo można jeszcze sporo zrobić)... Niestety fiat poczynił silnik T-Jet i grzechem byłoby nie pójść w tym kierunku... szczególnie, że sebec przetarł już szlaki Link to post Share on other sites
Lesiu_Zett 146 Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 > ITB będzie uwieńczeniem zabawy N/A w tym silniku (przy założonym budżecie- bo można jeszcze sporo > zrobić)... Niestety fiat poczynił silnik T-Jet i grzechem byłoby nie pójść w tym kierunku... > szczególnie, że sebec przetarł już szlaki nie ma co przecierać szlaków skoro mechanicznie prawie wszystko da się ricambi zrobić Link to post Share on other sites
karan 8 Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 > nie ma co przecierać szlaków skoro mechanicznie prawie wszystko da się ricambi zrobić I FIAT Link to post Share on other sites
katownik 0 Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 > ITB będzie uwieńczeniem zabawy N/A w tym silniku (przy założonym budżecie- bo można jeszcze sporo > zrobić)... Niestety fiat poczynił silnik T-Jet i grzechem byłoby nie pójść w tym kierunku... > szczególnie, że sebec przetarł już szlaki Dzielny Dobrze dobrze, bo się też jeszcze w n/a zamierzam teraz złożyć, więc 4P to kolejny etap. Mów lepiej jaką średnice masz przepustnic i czy kanały chociaż +/- wyszły Ci na podobną długość, abstrahując od całkowitej długości czy kształtu. Link to post Share on other sites
Tommi 5 Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 > strasznie długie te kanały.... u mckena robiliśmy jeszcze dłuższe IMO, przy takiej robocie i takim podejściu do wykonania 4P to karan odpali, wysadzi i powie że 4P są do doopy Link to post Share on other sites
karan 8 Posted November 20, 2010 Author Share Posted November 20, 2010 > IMO, przy takiej robocie i takim podejściu do wykonania 4P to karan odpali, wysadzi i powie że 4P > są do doopy nigdy tak nie powiem na każdy kanał została naspawana rura o tej samej średnicy co ITB. Następnie progi zostały zgrubnie usunięte frezem: widać też przyspawane serwo do jednego z runnerów... Progi w runnerach zostały wypełnione szuwaksem "aluminium w płynie" a następnie zeszlifowane na "lustro" Link to post Share on other sites
Tommi 5 Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 > nigdy tak nie powiem poczekamy zobaczymy > na każdy kanał została naspawana rura o tej samej średnicy co ITB. Następnie progi zostały zgrubnie > usunięte frezem: no i dobrze, ale tak jak pisałem od samego początku trzeba było to zrobić od gniazd wtrysków a nie za kolejnymi załamaniami. > widać też przyspawane serwo do jednego z runnerów... błąd, powinieneś brać ze wszystkich do jednej puszki/zbiornika i z tego dalej prowadzić > Progi w runnerach zostały wypełnione szuwaksem "aluminium w płynie" a następnie zeszlifowane na > "lustro" miejmy nadzieje że pod wpływem temp. nie zacznie sie łuszczyć i aluminium w płynie spłynie albo wpadnie do cylindrów Link to post Share on other sites
karan 8 Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 > poczekamy zobaczymy > no i dobrze, ale tak jak pisałem od samego początku trzeba było to zrobić od gniazd wtrysków a nie > za kolejnymi załamaniami. wiem...ale jest jak jest...następne będzie lepsze > błąd, powinieneś brać ze wszystkich do jednej puszki/zbiornika i z tego dalej prowadzić tak duży wpływ może mieć serwo na przepływ powietrza? > miejmy nadzieje że pod wpływem temp. nie zacznie sie łuszczyć i aluminium w płynie spłynie albo > wpadnie do cylindrów heh szuwaks specjalny do naprawy bloków, skrzyń itp http://allegro.pl/klej-pasta-do-aluminium-metalu-pasta-aluminiowa-i1305751307.html mam nadzieje, że podoła Link to post Share on other sites
Lesiu_Zett 146 Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 > tak duży wpływ może mieć serwo na przepływ powietrza? destrukcyjny Link to post Share on other sites
amazing5 2 Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 > tak duży wpływ może mieć serwo na przepływ powietrza? wspomaganie hamulca może nie domagać i chwilami może chodzić na trzy gary. I mapsensor tez powinien być skompensowany zważywszy na pulsację, bo jak dasz go do 1 runnera np tego co popdiąłeś serwo, to ładne kwiatki mogą sie dziać. Link to post Share on other sites
karan 8 Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 > wspomaganie hamulca może nie domagać i chwilami może chodzić na trzy gary. czemu serwo ma nie działać poprawnie i czemu może chdzić przez serwo na 3 gary? >I mapsensor tez powinien być skompensowany zważywszy na pulsację, bo jak dasz go do 1 runnera np tego co popdiąłeś > serwo, to ładne kwiatki mogą sie dziać. MAP tak jak jest oryginalnie w moto podłączony pod kompensacje z 4ech garów... Regulator paliwa podłączyć wystarczy pod jeden runner czy pod kompensacje z 4ech? Link to post Share on other sites
karan 8 Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 > destrukcyjny poprosze o szersze wyjaśnienie Link to post Share on other sites
amazing5 2 Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 > czemu serwo ma nie działać poprawnie za mała wydajność ssąca jednego garczka. serwo będzie się 4 razy wolniej "wypełniało podciśnieniem" niż w przypadku normalnego kolektora i czasem np przy hamowaniu pulsacyjnym po pierwszym nacisnięciu pedału możesz nie mieć hamulca. i czemu może chdzić przez serwo na 3 gary? no bo będzie inne cisnienie podczas "wypełniania serwa" w tym jednym runnerze niż w 3 pozostałych. > MAP tak jak jest oryginalnie w moto podłączony pod kompensacje z 4ech garów... > Regulator paliwa podłączyć wystarczy pod jeden runner czy pod kompensacje z 4ech? nie rozumiem? Link to post Share on other sites
karan 8 Posted November 22, 2010 Author Share Posted November 22, 2010 popatrz na foto ITB ...MAP podłączony na wspólnym wężu z każdej P. Regulator paliwa podłączony był tylko pod jedną P ale lepiej dać chyba na wspólnym wężu tak jak MAP... Co do serwa z jednego runnera - z tego co się dowiadywałem będzie to działać (tak mieli w swoich 4P Puchaty13, Nath) Link to post Share on other sites
Tommi 5 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 > wiem...ale jest jak jest...następne będzie lepsze ja rozumiem testy itp ale nie szkoda CI silnika na eksperymenty? > tak duży wpływ może mieć serwo na przepływ powietrza? na przepływ nie ale na napełnianie tak. > heh szuwaks specjalny do naprawy bloków, skrzyń itp > http://allegro.pl/klej-pasta-do-aluminium-metalu-pasta-aluminiowa-i1305751307.html > mam nadzieje, że podoła ja bym nie testował w taki sposób Link to post Share on other sites
Tommi 5 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 > popatrz na foto ITB ...MAP podłączony na wspólnym wężu z każdej P. > Regulator paliwa podłączony był tylko pod jedną P ale lepiej dać chyba na wspólnym wężu tak jak > MAP... > Co do serwa z jednego runnera - z tego co się dowiadywałem będzie to działać (tak mieli w swoich 4P > Puchaty13, Nath) ważne żeby podciśnienie było zawsze "najlepsze" czy to pod względem "ilości" czy to "płynności" Link to post Share on other sites
karan 8 Posted November 22, 2010 Author Share Posted November 22, 2010 > ja rozumiem testy itp ale nie szkoda CI silnika na eksperymenty? to tylko silnik... Link to post Share on other sites
Tommi 5 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 > to tylko silnik... mnie by było szkoda roboty Link to post Share on other sites
karan 8 Posted December 2, 2010 Author Share Posted December 2, 2010 Zdłubałem adapter na fiatowski TPS jako adapter pod ori TPS zdrutowana ośka z ori przepustnicy dystansik z castoramy i z tps...do tego śruby mocujące i fasolki na czujniku do zrobienia by ustawić czujnik coś czuje, że będzie dobrze podawać Link to post Share on other sites
Lucasso 0 Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 ja tpsa miałem na fasolkach i mogłem go sobie fazować Link to post Share on other sites
karan 8 Posted December 7, 2010 Author Share Posted December 7, 2010 fiatowski TPS na ITB efekt końcowy: skróciłem sprężynkę bo talerzyki się niedomykały całe ITB...widać też wklejone gniazdo na czujnik temperatury 80% projektu ukończone Link to post Share on other sites
tomekziomek2007 0 Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 fajnie to wygląda Link to post Share on other sites
karan 8 Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 do poczytania swietny test wplywu dlugosci runnerow na przebieg mocy i momentu: http://forums.neons.org/viewtopic.php?f=8&t=294784 Link to post Share on other sites
karan 8 Posted January 16, 2011 Author Share Posted January 16, 2011 filtry + ITB teraz pozostaje czekac, az snieg stopnieje Link to post Share on other sites
amazing5 2 Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 > filtry + ITB > teraz pozostaje czekac, az snieg stopnieje jeszcze jakiś airboksik by sie przydał Link to post Share on other sites
karan 8 Posted January 17, 2011 Author Share Posted January 17, 2011 > jeszcze jakiś airboksik by sie przydał mial byc ori z GSXr1000 ale sprzedawda przepustnic cos doslac nie moze od pół roku Link to post Share on other sites
karan 8 Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 Auto odpaliło na 4P Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.