Skocz do zawartości

[Relacja] Budowa 4P (ITB) do 1.2 8V


karan

Rekomendowane odpowiedzi

> Diabeł

Moj wałek tera za lajtowy jest...nie chcesz sie zamienić cfaniaczek.gif z moją dopłatą hmm.gif

> Czekam na wykres

może jutro się uda podjechać na hamownie

> Wywal ten filterek od odmy i pusc szlauch do butli, bo jak rzygnie oliwą to będzie bajzel

moj nie rzyga hehe.gif jeszcze...będzie to ogarnięte...

> Szacun za projekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres:

podczas 6ciu pomiarów na hamowni ustawialiśmy wałek w 3 pozycjach 0, -2.5, -5st i widać efekty jakie to przynosi icon_eek.gif

czerwony: Kółko na 0 + filtry

pomarańcz: Kółko na -2.5 i bez filtrów

3cf082e69dbfcec8gen.jpg

Teraz jeszcze airbox potrzebny i kurnik na maskę...

PS Ktos ma airboxa do GSXR1000?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co miał? Nigdy wykresu nie widziałem...

> przecież to inne silniki...moj ma seryjny dół wałek 283st....tak więc lajtowo

Nie przejmuj się, tutaj zawsze tak będzie, napocisz się, osiągniesz przez siebie założony cel, albo i nawet niechcący go przekroczysz, a i tak się dowiesz, że miało być lepiej ok.gif

Te stopnie, to domniemam ustawiane na regulowanym kółku od wałka? A oprócz mocy nie ma jakiś innych efektów ubocznych (jałowe, itd itp) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie przejmuj się, tutaj zawsze tak będzie, napocisz się, osiągniesz przez siebie założony cel, albo

> i nawet niechcący go przekroczysz, a i tak się dowiesz, że miało być lepiej

tak wiem...tutaj z palcem w d...dłubą ponad 100KM z 1.2 8V itp ale nigdy nie widziałem wykresu

całkiem mnie to wali i dlatego też robiłem 4P mimo, że kilka osób mówiło, że tego nie zrobie, że nie będzie działać itp

A ja mam 4P i jest zajebiście hehe.gif

Szczególne podziękowania dla mojego mechanika Krzysia, Huby, paluchto i innych osób, które zawsze służyły pomocą ok.gif

> Te stopnie, to domniemam ustawiane na regulowanym kółku od wałka? A oprócz mocy nie ma jakiś innych

> efektów ubocznych (jałowe, itd itp) ?

tak na regulowanym kółku ok.gif

Zadnych elektów ubocznych zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak wiem...tutaj z palcem w d...dłubą ponad 100KM z 1.2 8V itp ale nigdy nie widziałem wykresu

Ale wszystkim zapier...dziela jak złe zlosnik.gif A Tobie pewnie nie, bo przecież i tak cienko hahaha.gifzlosnik.gif

> całkiem mnie to wali i dlatego też robiłem 4P mimo, że kilka osób mówiło, że tego nie zrobie, że

> nie będzie działać itp

> A ja mam 4P i jest zajebiście

Bez filmu sie nie liczy 270751858-jezyk.gif

> Szczególne podziękowania dla mojego mechanika Krzysia, Huby, paluchto i innych osób, które zawsze

> służyły pomocą

> tak na regulowanym kółku

> Zadnych elektów ubocznych

Niech chlaok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widze ładną cha-ke na dobre pałowanie

> gratki !

gdybym go jeszcze raz budował to by się dół odelżyło/wyważyło i jakiś naprawdę męski wałek smirk.gif

A tak to bez problemu można jeżdzić po bułki...dziś odebrałem synka z przedszkola...ale młody był zajarany brawo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdybym go jeszcze raz budował to by się dół odelżyło/wyważyło i jakiś naprawdę męski wałek

> A tak to bez problemu można jeżdzić po bułki...dziś odebrałem synka z przedszkola...ale młody był

> zajarany

Moja też kocha wgniatanie w fotel i dźwięk bov'a hehe.gif

Tato, sypko sypko! Jesce sypko!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wykres:

> podczas 6ciu pomiarów na hamowni ustawialiśmy wałek w 3 pozycjach 0, -2.5, -5st i widać efekty

> jakie to przynosi

> czerwony: Kółko na 0 + filtry

> pomarańcz: Kółko na -2.5 i bez filtrów

> Teraz jeszcze airbox potrzebny i kurnik na maskę...

> PS Ktos ma airboxa do GSXR1000?

wgniata w fotel przed kompem wink.gif

zawsze to fajnie coś zbudować i się tym jarac...

a nie tam kupić jakąś serię i się podniecać, że się jest szybszym od tych co mają połowe pojemności 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mistrzu wałek ci trzeba lepszy serio. Wyścigowe seje na 1.150 silniku i 4 trąbkach robią po 120 koników i więcejl. wykresami nikt sie nie chwali poza sprzedażą. Wydaje mi się że brakuje ci właśnie wałka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O kurka, faktycznie masz, przecież ty masz ten 1.4 8V Myślałem, że mówisz o wariatorze...

Miło, że do tego doszedłeś grinser006.gif

Muszę tylko to czymś wysterować a nie znam się na elektronice na tyle, żeby układ zmajstrować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wykres:

> podczas 6ciu pomiarów na hamowni ustawialiśmy wałek w 3 pozycjach 0, -2.5, -5st i widać efekty

> jakie to przynosi

> czerwony: Kółko na 0 + filtry

> pomarańcz: Kółko na -2.5 i bez filtrów

> Teraz jeszcze airbox potrzebny i kurnik na maskę...

> PS Ktos ma airboxa do GSXR1000?

1. Wałka ci poczeba

2. Teraz to już po ptakach bo tak jak wcześniej pisałem przepływy na tył kol. Z dupy bedą i warto by na flow podjechac sprawdzić dokładnie który gar/gary maja najgozej żeby próbować sprawę ratować strojeniem...

3. Kup 4-y egt bo imo szkoda roboty żeby teraz dół popłynął...

4. Widać ze gdyby nie wałek to auto by dalej chciało jechać... Przewidziales to robiąc dół?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Wałka ci poczeba

widać, że męski wałek potrzebny ale już kończe zabawe z tym motorem raczej (chyba, że okazyjnie się wałek trafi )

> 2. Teraz to już po ptakach bo tak jak wcześniej pisałem przepływy na tył kol. Z dupy bedą i warto

> by na flow podjechac sprawdzić dokładnie który gar/gary maja najgozej żeby próbować sprawę

> ratować strojeniem...

> 3. Kup 4-y egt bo imo szkoda roboty żeby teraz dół popłynął...

co ty....jak popłynie trudno mała strata bo dół jest seryjny...

> 4. Widać ze gdyby nie wałek to auto by dalej chciało jechać... Przewidziales to robiąc dół?

jw ...dól seryjna seria skręcona odpowiednim momentem zlosnik.gif (pamiętasz może jak byłem po niego w stodole cfaniaczek.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widać, że męski wałek potrzebny ale już kończe zabawe z tym motorem raczej (chyba, że okazyjnie się

> wałek trafi )

bierz kici kici taki jak mcken, jest w stałej ofercie ok.gif

> co ty....jak popłynie trudno mała strata bo dół jest seryjny...

z jednej strony tak, z drugiej... stracony czas..... brak nowych doświadczeń..... warto uczyć się na błędach wink.gif

> jw ...dól seryjna seria skręcona odpowiednim momentem (pamiętasz może jak byłem po niego w

> stodole )

to chyba już nie za mojej kadencji....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bierz kici kici taki jak mcken, jest w stałej ofercie

Wiem...ale już raz sie wykosztowałem na kicikici...mam ten 283st 10mm....teraz żałuję, że nie brałem mocniejszego tongue.gif

> z jednej strony tak, z drugiej... stracony czas..... brak nowych doświadczeń..... warto uczyć się

> na błędach

> to chyba już nie za mojej kadencji....

no jak to nie...zdejmowałeś SMT z 1.2 16V Alfiego i robileś remap ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem...ale już raz sie wykosztowałem na kicikici...mam ten 283st 10mm....teraz żałuję, że nie

> brałem mocniejszego

tak to jest jak się buduje silnik bez planu na przyszłość wink.gif

> no jak to nie...zdejmowałeś SMT z 1.2 16V Alfiego i robileś remap

no to moje czasy zlosnik.gif poka twarz to może se przypomnę wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem...ale już raz sie wykosztowałem na kicikici...mam ten 283st 10mm....teraz żałuję, że nie

> brałem mocniejszego

kolego uderz do pawlusa z rewaru z krakowa i ci zrobi za 400 zł super wałęk i zyskasz więcej niż na kici kici. Niech ci zrobią wałek jak dla zawodników z gsmp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.