Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

karan

[Relacja] Budowa 4P (ITB) do 1.2 8V

Recommended Posts

> ta upalania odrazu....wczoraj chciałem zakozaczyć i się capnąłem z fabią RS...moment i jej nie było

> yebana było swapowana na 1.8T 250KM

Pojedź jakąs ćwiartkę, albo ustaw się z kimś normalnym grinser006.gif

Vid plz zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ta upalania odrazu....wczoraj chciałem zakozaczyć i się capnąłem z fabią RS...moment i jej nie było

> yebana było swapowana na 1.8T 250KM

to nieźle się naciąłeś zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> yebana było swapowana na 1.8T 250KM

hmm nie było poszerzeń? bo jesli to byla fabia z 1,8 z tt to ten silnik nie da rady sie upchnac w tej komorze i trzeba poszerzenia robic. chyba ze z normalnego audi silnik i po modach

Share this post


Link to post
Share on other sites

> hmm nie było poszerzeń? bo jesli to byla fabia z 1,8 z tt to ten silnik nie da rady sie upchnac w

> tej komorze i trzeba poszerzenia robic. chyba ze z normalnego audi silnik i po modach

Bzdurzysz. Silnik z 'normalnego audi' i ten z tt, to rozmiarowo to samo, bloki są identyczne. Nic nie musisz ciąć, wchodzi na seryjnych łapach. I nie pisz mi bajek, bo 'trochę' przy kilku takich skodach robiłem - właśnie fabiach swapowanych na 1.8T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ta upalania odrazu....wczoraj chciałem zakozaczyć i się capnąłem z fabią RS...moment i jej nie było

> yebana było swapowana na 1.8T 250KM

mocne dostałes baty???

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mocne dostałes baty???

tak z 10 długości hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tak z 10 długości

e, to delikatnie zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> e, to delikatnie

widocznie koles pomylil biegi / odpuścił. Te 1.8 podkręcone dają mocno rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 'normalnego audi' i ten z tt, to rozmiarowo to samo, bloki są identyczne.

no to dziwne, pamietam z forum fabii/octavii iz swap na 250km z t jest trudny, bo raz sa dwa intercoolre'y a dwa chodzilo o zmieszczenie wszystkiego pod macha.

edit

kurka, racja pomylilo mi sie z czerwona fabia 20vT 300 KM z czech badz ukrainy - nie pamietam 284857682-Fabia300KM.jpg

post-85974-14352512219162_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

> no to dziwne, pamietam z forum fabii/octavii iz swap na 250km z t jest trudny, bo raz sa dwa

> intercoolre'y a dwa chodzilo o zmieszczenie wszystkiego pod macha.

> edit

> kurka, racja pomylilo mi sie z czerwona fabia 20vT 300 KM z czech badz ukrainy - nie pamietam

Nie widzę sensu upychać 2 ic, gdy FMIC jest wydajniejszy, mniej miejsca zabiera. Ale poszerzać auto dla dwóch IC, i to miernych? Ktoś musiał być łosiem, albo nie mieć zielonego pojęcia co robi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy dolocik dla 4P:

Subaru ricambi zlosnik.gif

27d5038eb871baf4gen.jpg

cf73d312a3c05fa7gen.jpg

przyjdą nowe filtry, bo te są są do dupy...a na 1/4 bedą trąbki only

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nowy dolocik dla 4P:

> Subaru ricambi

> przyjdą nowe filtry, bo te są są do dupy...a na 1/4 bedą trąbki only

a nie lepiej takie gąbki dać? zeby syfu nie łapał? hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ta upalania odrazu....wczoraj chciałem zakozaczyć i się capnąłem z fabią RS...moment i jej nie było

> yebana było swapowana na 1.8T 250KM

1edd00811a5f6443.jpg

ta? na BL blachach grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ta paskuda...ma szczęście, że miałem filterki zlosnik2.gif

Podobno jej zostało 200-220KM ...sleeper straszny

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a nie lepiej takie gąbki dać? zeby syfu nie łapał?

molo...znajdz mi gąbki na fi54mm zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

a po co utrudniać sobie życie i zakładać 2 smice? i to w dodatku niezbyt wydajne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktos moze napisać jakie przepustnice najlepiej podejda pod 16v? smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok.gif> Czy ktos moze napisać jakie przepustnice najlepiej podejda pod 16v?

najczęściej się robi z suzuki GSXR1000 i Hayabusy...ale generalnie ze wszystkich zrobisz

Share this post


Link to post
Share on other sites

> najczęściej się robi z suzuki GSXR1000 i Hayabusy...ale generalnie ze wszystkich zrobisz

tylko z jakiego najlepiej podejdzie rozstaw przepustnic zęby dolot nie byl zbyt "pozaginany"

Share this post


Link to post
Share on other sites

> tylko z jakiego najlepiej podejdzie rozstaw przepustnic zęby dolot nie byl zbyt "pozaginany"

na racingforum.pl pokazywali jakis czas temu przepustnice które można łatwo poszerzyć tak że rozstaw może być sporo wiekszy jak seria ale i wezszy

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na racingforum.pl pokazywali jakis czas temu przepustnice które można łatwo poszerzyć tak że

> rozstaw może być sporo wiekszy jak seria ale i wezszy

najłatwiej się robi do 16V ...z 8V jest dużo zabawy bo kanały ssące są niesymetrycznie ułożone wzgl siebie

\\\niektóre przepustnice można rozdzielić i ustawić wzgl kanałów, a inne są np parami zespolone...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na racingforum.pl pokazywali jakis czas temu przepustnice które można łatwo poszerzyć tak że

> rozstaw może być sporo wiekszy jak seria ale i wezszy

przeszukuje racingforum i nie moge tego znalesc, mógł bys mi podeslac link albo jakies slowo kluczowe? :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> THX

niema problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.