Jump to content

jakie zaciski pod tarcze wentylowane 240mm??


RallyMAN22
 Share

Recommended Posts

wiem, ze temat wałkowany 100 razy ale szukajka autokącika nie powinna sie nazywać w ogóle szukajką...

chodzi o tarcze wentylowane z pandy 4x4 240mm na przód do cc... jakie zaciski do tego zastosować żeby to miało ręce i nogi no i hamowało jak należy zeby.GIF słyszałem, że ze sieny/palio pasują ale też mi się coś obiło o ucho, że miały różną średnice tłoczków? czy się myle? jak mam racje to jakie były średnice tłoczków w tych zaciskach? a może zainteresować się zaciskiem pod 257? bedzie to pasowało?

Link to comment
Share on other sites

> wiem, ze temat wałkowany 100 razy ale szukajka autokącika nie powinna sie nazywać w ogóle

> szukajką...

> chodzi o tarcze wentylowane z pandy 4x4 240mm na przód do cc... jakie zaciski do tego zastosować

> żeby to miało ręce i nogi no i hamowało jak należy słyszałem, że ze sieny/palio pasują ale

> też mi się coś obiło o ucho, że miały różną średnice tłoczków? czy się myle? jak mam racje to

> jakie były średnice tłoczków w tych zaciskach? a może zainteresować się zaciskiem pod 257?

> bedzie to pasowało?

zaciski hamulcowe Palio 1.2 pod tarcze 240mm

wentylowane tarcze hamulcowe Panda 1.3 MJ 240mm

klocki hamuclowe TRW pod tarczę 257mm

Link to comment
Share on other sites

> wiem, ze temat wałkowany 100 razy ale szukajka autokącika nie powinna sie nazywać w ogóle

> szukajką...

> chodzi o tarcze wentylowane z pandy 4x4 240mm na przód do cc... jakie zaciski do tego zastosować

> żeby to miało ręce i nogi no i hamowało jak należy słyszałem, że ze sieny/palio pasują ale

> też mi się coś obiło o ucho, że miały różną średnice tłoczków? czy się myle? jak mam racje to

> jakie były średnice tłoczków w tych zaciskach? a może zainteresować się zaciskiem pod 257?

> bedzie to pasowało?

Gdybys zainteresowal sie jezscze wiekszym zestawem - 284mm x 22mm to mam caly komplet. Zaciski, tarcze, klocki, przewody. Uzywane, ale auto nie zrobilo na nich wiecej niz 2 tys km.

Link to comment
Share on other sites

> Gdybys zainteresowal sie jezscze wiekszym zestawem - 284mm x 22mm to mam caly komplet. Zaciski,

> tarcze, klocki, przewody. Uzywane, ale auto nie zrobilo na nich wiecej niz 2 tys km.

nie jestem zainteresowany... nie wsadzę na to 13 cali...

Link to comment
Share on other sites

> wiem, ze temat wałkowany 100 razy ale szukajka autokącika nie powinna sie nazywać w ogóle

> szukajką...

> chodzi o tarcze wentylowane z pandy 4x4 240mm na przód do cc... jakie zaciski do tego zastosować

Pandziora 4x4 ma tarcze 257.

Muszisz szukac od 1,3d albo vana po 2003 roku. Wysokosc 40,5mm.

Zaciski z Palio 1,2. kliken machen

Link to comment
Share on other sites

> wg katalogu mikody panda 4x4 z motorem 1.2 miała 240mm tarcze

Interteamie i Intercarsie zakwestionowali moja sugestię i dlatego o tym wspomniałem. Ma byc 240mm srednicy i 40,5mm wysokosci. 44mm czy cos koło tego ma inne ET i opiera sie o wahacz.

Link to comment
Share on other sites

> Gdybys zainteresowal sie jezscze wiekszym zestawem - 284mm x 22mm to mam caly komplet. Zaciski,

> tarcze, klocki, przewody. Uzywane, ale auto nie zrobilo na nich wiecej niz 2 tys km.

Ale do tego to trzeba bodaj 15 cali - do seja to raczej za duża fela...

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie:

siena/palio 240mm - tloczek 48mm

siena/palio 257mm - tloczek 52mm

ale podobno zaciski z palio 240mm mialy dwa rodzaje tloczkow - 'duzy lub maly'. i jakie to sa tloczki - jeden z nich 48mm a drugi typ? (chodzi o 240mm)...

a jak to sie ma w uno turbo 240mm? jaki tam tlok jest?

i jeszcze jedno: czy ktos jezdzi na tarczach 257 z zaciskiem tez z 257mm ale jarzmem do tego z 240mm? bo cos mi sie obilo o uszy ze to by weszlo w 13 calowa felga ale czy to da sie poskladac w ogole?

Link to comment
Share on other sites

i jeszcze tak sobie mysle 270751858-jezyk.gif

seria zacisk z cc/sc ma srednice 240mm przy tloku 48mm

zacisk palio/siena 240mm ma tlok 48mm

czyli wymiarowo jest to samo. roznica tych hamulcow to tylko to ze jedne sa wentylowane a drugie nie oraz lekka roznica w klocku...

i teraz pytanie - dlaczego to ma lepiej hamowac? tlok ten sam, srednica tarczy tez - teoretycznie to to samo... wiec wykluczone ze hamulce beda 'ostrzejsze'...

ja dzisiaj zalozylem wlasnie 240mm wentyle - musze to podocierac ale pierwsze wrazenie... ze pedal stal sie miekszy troche... dlaczego? rozumiem ze jakbym zmienil hamulce na jakies np w wiekszym tloczkiem niz seria to wtedy by sie zmienila charakterystyka "twardosci" pedalu hamulca....

Link to comment
Share on other sites

> Mam jeszcze zaciski z Uno Turbo. Tam w serii były koła 13 cali. Przednie i tylne.

no to wlasnie zaciski z UT beda pasowalo do cento z przodu p&p w polaczeniu z tarcza z pandy 240x20x40,5

Link to comment
Share on other sites

> odświeżam troszkę temacik z zapytaniem: czy zaciski z uno turbo są takie same jak ze sieny/palio?

> chodzi mi o to czy klocek ze sieny/palio podejdzie do zacisku z uno turbo? lub ten klocek pod

> tarcze 257 po lekkim 'tjunie'

Zaciski są inne i klocek nie podejdzie.

Link to comment
Share on other sites

> a jeszcze jedno pytanko czy ktos wie, czy są dostępne na rynku jakieś tarcze nacinane/nawiercane?

> chodzi o te co podchodzą do cc/sc pod zaciski z UT (wentylowane 240mm na 40,5mm wysokosci)

mikoda.pl ale tam podają, ze do UT są dwa rodzaje tarcz przednich, wysokość 46.5 oraz 47mm

[edycja]

40.5 ma panda jakiś tekst ja mam takie u siebie pod zaciski palio.

czyli jezeli pod zaciski/tarcze z UT trzeba było dawać 5mm dystansu to takie tarcze z pandy powinny podejść.??

Link to comment
Share on other sites

> mikoda.pl ale tam podają, ze do UT są dwa rodzaje tarcz przednich, wysokość 46.5 oraz 47mm

> [edycja]

> 40.5 ma panda jakiś tekst ja mam takie u siebie pod zaciski palio.

> czyli jezeli pod zaciski/tarcze z UT trzeba było dawać 5mm dystansu to takie tarcze z pandy powinny

> podejść.??

no z tego co wiem to pod zaciski UT trzeba też tarczę o wysokości 40,5mm bo 47mm tarcza nie wejdzie nie ma opcji

no fajne te mikody i tanie dosyć, tylko pytanie teraz jedno, bo słyszałem, że one się krzywią, czy to prawda? jest duża różnica między seryjną tarczą a taką nacinaną i nawiercaną mikody w hamowaniu?

chciałbym docelowo wsadzić klocki ferodo ds3000

Link to comment
Share on other sites

> mikoda.pl ale tam podają, ze do UT są dwa rodzaje tarcz przednich, wysokość 46.5 oraz 47mm

> [edycja]

> 40.5 ma panda jakiś tekst ja mam takie u siebie pod zaciski palio.

> czyli jezeli pod zaciski/tarcze z UT trzeba było dawać 5mm dystansu to takie tarcze z pandy powinny

> podejść.??

Tarcza z pandy podchodzi pod zacisk z UT, FIDO tak ma u siebie wink.gif

BTW

Ty bys odpisywal na gg wink.gif

Link to comment
Share on other sites

> no z tego co wiem to pod zaciski UT trzeba też tarczę o wysokości 40,5mm bo 47mm tarcza nie wejdzie

> nie ma opcji

> no fajne te mikody i tanie dosyć, tylko pytanie teraz jedno, bo słyszałem, że one się krzywią, czy

> to prawda? jest duża różnica między seryjną tarczą a taką nacinaną i nawiercaną mikody w

> hamowaniu?

> chciałbym docelowo wsadzić klocki ferodo ds3000

Przejechałem jeden rajd w Czechach na tarczach Mikody - nacinane i nawiercane. Klocki to DS2500. Zaciski seria CCS. I trzeba powiedzieć że ten zestaw robił robotę smile.gif Tu jeden z oesów

A wczoraj założyłem klocki DS3000 - i dopiero ten zestaw hamuje!!! Prawdziwa masakra - auto już na nierozgrzanych klockach dosłownie staje w miejscu, że pasy mają co trzymać. Tak więc polecam ten zestaw. I w sumie taniej to wychodzi niż kombinacja z innymi zaciskami - klocki 300 + tarcze 200.

Co do tarcz Mikoda - przejechały ponad 100 km oesowych i nie zauważyłem, by coś z nimi się działo. Nawet na DS2500 nie starły się za mocno. Cena to ok 200 zł za dwie sztuki.

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

> no z tego co wiem to pod zaciski UT trzeba też tarczę o wysokości 40,5mm bo 47mm tarcza nie wejdzie

> nie ma opcji

> no fajne te mikody i tanie dosyć, tylko pytanie teraz jedno, bo słyszałem, że one się krzywią, czy

> to prawda? jest duża różnica między seryjną tarczą a taką nacinaną i nawiercaną mikody w

> hamowaniu?

> chciałbym docelowo wsadzić klocki ferodo ds3000

Co prawda w innym Fiacie ale latałem na zestawie zaciski brembo, klocki EBC zielone i tarcze ATM Mikoda tzw tuningowe i nic się z tarczami nie działo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

> Odgrzejemy

> Pytanie za 100 punktów:

> Czy udało się komuś upchnąć większy hamulec niż seria do felg Smoor/Rota 13" ?

> Bo albo ja mam dziwne aut abo się nie da bo grubaśne som ....

chodzi Ci o wentyle 240 mm ?

jesli tak to fido mial smoory i mial wentyle 240 mm

Link to comment
Share on other sites

> Odgrzejemy

> Pytanie za 100 punktów:

> Czy udało się komuś upchnąć większy hamulec niż seria do felg Smoor/Rota 13" ?

> Bo albo ja mam dziwne aut abo się nie da bo grubaśne som ....

Ori Smoor czy Roty masz ?

Link to comment
Share on other sites

Roty .... Wiec moze to tego kwestia. Budowa bebna jest taka, ze widac wyraznie zgrubienie juz blisko rotora, czyli dokladnie w przestrzeni na zacisk. Na serii nie ma wiele miejsca. .....

Mam zaciak gruby dosc, bo to Palio 257, jarzm mam ze 3 wersje, ale jak by nie mierzyl, na Folgiego aucie ktore de facto ma taki zestaw jak ma byc, to i tak bez kosmos dystansu nie widze opcji.

Szkoda, bo wszystko mam zupelnie nowe, w proszku, gumeczki, etc, smary, lepiej jak noje. No ale jak tak dalej to chyba to bedzie dla kogos kto ma 14tki.

Link to comment
Share on other sites

> Na moje to masz zaciski z nowego palio albo doblo, one tak maja niestety

Powiem Ci że nie, także mam inne, mniejsze, i problem w sumie ten sam. U Folgiego wszak tez jest jak być powinno.

Stąd pytam, czy to nie kwestia Felgi....

Link to comment
Share on other sites

> No to w takim razie jak działało u Fido, a on miał Roty to ja nie wiem co to może być.

> Myślałem że ori Smoor może tu jest problemem

Fido miał smoory, czyli chodzi o różnicę między Rotą a Smoorem, o ile taka jest..... muszę zdjęć poszukać....

Link to comment
Share on other sites

> Fido miał smoory, czyli chodzi o różnicę między Rotą a Smoorem, o ile taka jest..... muszę zdjęć

> poszukać....

Roty miał bo ja teraz mam jego alu wink.gif wzór tych felg może być z zewnątrz podobny, a w środku już może być zupełnie inaczej niewiem.gif

Link to comment
Share on other sites

a z ciekawości: próbowałeś z inną felga 13stką?

ja jestem na etapie odnawiania zacisków, niby są pod tarcze 240mm, ale z oględzin i tego co poczytałem w necie wcale takiej pewności nie mam, bo chociażby mają tłoczek 54mm; ale mierzyłem je bez tarcz i klocków i wchodziły pod seryjne alu z SCSa

Link to comment
Share on other sites

> Powiem Ci że nie, także mam inne, mniejsze, i problem w sumie ten sam. U Folgiego wszak tez jest

> jak być powinno.

> Stąd pytam, czy to nie kwestia Felgi....

To nie wiem, na moje hamulce wchodza seryjne felgi z scsa sick.gif

Link to comment
Share on other sites

> a z ciekawości: próbowałeś z inną felga 13stką?

> ja jestem na etapie odnawiania zacisków, niby są pod tarcze 240mm, ale z oględzin i tego co

> poczytałem w necie wcale takiej pewności nie mam, bo chociażby mają tłoczek 54mm; ale

> mierzyłem je bez tarcz i klocków i wchodziły pod seryjne alu z SCSa

Mam jeszcze western wheels i Folgiego Mattigi, seria też gdzieś jest, wiec jeszcze raz pomierzę, ale nie widzę tego, jeszcze zmierzymy zaciski raz jeszcze.

Kto ma 14tki fajne na zamianę albo chce duże heble smile.gif ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.