Skocz do zawartości

Wydech przelotowy w 1.2 8V


lukleo

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy centomaniacy podpowiedzcie mi proszę jak najlepiej zbudować przelotowy tłumik. Co zastosować.

Mam sc 1.1 z górą od 1.2 z seryjnym kolektorem i portkami tą dwururką od 1.2.

Wiem tyle że najlepiej jest dać rurę fi45 i słyszałem żeby dać jakiś przelotowy tłumik po środku i dalej to już na końcu.

Pytanie teraz co zastosować i gdzie ten środkowy zamontować. W miejsce katalizatora czy tłumika środkowego?

Na końcu mam Michaela, czy mógłbym wg Was dospawać bezpośrednio do jego puszki rurę fi45 żeby to wszystko miało jedną średnicę?

Z góry dziękuję za porady smile.gif

P.S. Gdyby już gdzieś był ten temat to sorry ale szukałem i nie znalazłem 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Drodzy centomaniacy podpowiedzcie mi proszę jak najlepiej zbudować przelotowy tłumik. Co

> zastosować.

> Mam sc 1.1 z górą od 1.2 z seryjnym kolektorem i portkami tą dwururką od 1.2.

> Wiem tyle że najlepiej jest dać rurę fi45 i słyszałem żeby dać jakiś przelotowy tłumik po środku i

> dalej to już na końcu.

> Pytanie teraz co zastosować i gdzie ten środkowy zamontować. W miejsce katalizatora czy tłumika

> środkowego?

> Na końcu mam Michaela, czy mógłbym wg Was dospawać bezpośrednio do jego puszki rurę fi45 żeby to

> wszystko miało jedną średnicę?

> Z góry dziękuję za porady

> P.S. Gdyby już gdzieś był ten temat to sorry ale szukałem i nie znalazłem

Zadbaj, aby średnica od kolektora była w miare równa... bo klepsydry i inne zwężki średnio pomagają....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja posiadam w fi 45 przelot na początku miałem tylko tłumik końcowy z 125p, niestety sąsiedzi i

> musiałem zmień teraz posiadam środkowy od poloneza w miejscu środkowego zmieścił się a

> końcowy został taki jak był i jest cicho

Tez mam tylko rurę fi45 i końcowy z 125p - jest zbyt głośno - będę montował jeszcze środkowy z golfa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tez mam tylko rurę fi45 i końcowy z 125p - jest zbyt głośno - będę montował jeszcze środkowy z

> golfa

A jakiś środkowy tłumik np. od golfa wybebeszyć czy zostawić taki jaki kupie?

Jeżdził ktoś z Was albo miał doczynienia z wydechem Węglarskiego zrobionego specjalnie pod seicento 1.2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym fi 50 to tez nie jest do końca tak, że jest super.

Oto cytat z maila od Lecha Węglarskiego odnośnie średnicy wydechu (zapytałem go czy możę wykonac wydech o średnicy 50 mm, ponieważ sprzedaje swoje wydechy o średnicy 43 mm).

Oto co mi odpisał:

Quote:

nie jest to wskazane bo 50mm to za dużo do tego silnika im większa średnica tym wolniej płyną spaliny , wydech jest głośniejszy i moment obrotowy spada 43mm to idealna średnic do 100 KM. jak startowałem CC-sportingiem to był wydech OMP wyczynowy 45 mm i był do niczego moment spadał niżej niż fabryka,. kolega miał 60mm na hamowni była totalna klapa, inny na moim wydechu 43mm i dolocie maił 63 KM

lechu."


Dodam, że pisał odnośnie silnika 1.2 8 V ze zmodyfikowaną głowicą, kolektorem, wystrojonym itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakiś środkowy tłumik np. od golfa wybebeszyć czy zostawić taki jaki kupie?

> Jeżdził ktoś z Was albo miał doczynienia z wydechem Węglarskiego zrobionego specjalnie pod seicento

> 1.2?

Ja się przymierzam do zakupu tego wydechu pod 1.2. Tyle że tam jest średnica 43 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tym fi 50 to tez nie jest do końca tak, że jest super.

> Oto cytat z maila od Lecha Węglarskiego odnośnie średnicy wydechu (zapytałem go czy możę wykonac

> wydech o średnicy 50 mm, ponieważ sprzedaje swoje wydechy o średnicy 43 mm).

> Oto co mi odpisał: Quote:

> nie jest to wskazane bo 50mm to za dużo do tego silnika im większa średnica tym

> wolniej płyną spaliny , wydech jest głośniejszy i moment obrotowy spada 43mm to

> idealna średnic do 100 KM. jak startowałem CC-sportingiem to był wydech OMP

> wyczynowy 45 mm i był do niczego moment spadał niżej niż fabryka,. kolega miał

> 60mm na hamowni była totalna klapa, inny na moim wydechu 43mm i dolocie maił

> 63 KM

> lechu."

> Dodam, że pisał odnośnie silnika 1.2 8 V ze zmodyfikowaną głowicą, kolektorem, wystrojonym itp.

1.2 z głową i 63 KM icon_eek.gif

no chyba nie o tym jednak..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście zrobiłem sobie przelot zakończony 125p bez katalizatora

1m rury nierdzewnej fi45 koszt 23PLN

2 kolanka 90* 2x 10 PLN

końcowy 125p 33 PLN

2 metry wystarczyły dosłownie idealnie, głośno sie robi jak juz ostro ciśniesz i przyśpieszasz a tak to cisza. I wychodzi niedrogo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja osobiście zrobiłem sobie przelot zakończony 125p bez katalizatora

> 1m rury nierdzewnej fi45 koszt 23PLN

> 2 kolanka 90* 2x 10 PLN

> końcowy 125p 33 PLN

> 2 metry wystarczyły dosłownie idealnie, głośno sie robi jak juz ostro ciśniesz i przyśpieszasz a

> tak to cisza. I wychodzi niedrogo

gdzie kupowałeś rury i kolanka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.eurostal-metale.pl/

Ogólnie trzeba popytać bo tez sie spotkałem z firma która robi poręcze nierdzewne i oni tez tam mieli. Na początku myślałem ze nigdzie tego nie dostane. a jak nie ma to niech zamówią bo oni sie znają na tym

na początku jest lekki bas potem robi sie cicho i bliżej spodu to juz wrc fajne brzmienie... jeździłem na ulterze wcześniej i przelotu nigdy nie oddam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Trochę odkopuje ale co tam.

Ile trzeba liczyć $ na wydech do seja - w sensie odstawiam auto robią odbieram gotowe ? Czyli części +robota. Mam na myśli jakiś fi43 + koncowyf125 i chyba by wypadało jeszcze środkowy jakiś ?

Nie chce głośnego wydechu - chce odetkać silnik wink.gif

Doradźcie - może ktoś ma jakiś namiar w Poznaniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę odkopuje ale co tam.

> Ile trzeba liczyć $ na wydech do seja - w sensie odstawiam auto robią odbieram gotowe ? Czyli

> części +robota. Mam na myśli jakiś fi43 + koncowyf125 i chyba by wypadało jeszcze środkowy

> jakiś ?

> Nie chce głośnego wydechu - chce odetkać silnik

> Doradźcie - może ktoś ma jakiś namiar w Poznaniu ?

Jedź do firmy auto-wydech w Janikowie, trasa na Gniezno przed stacja shella. Ja mam wydech przelotowy wlasnie w 1.2 robiony w całości wlasnie tam. Są dwa tlumiki przelotowe i rury giete a nie sklejane z kawalkow, do tego wszystko plecionka. Towar brany z regałów dopasowany do auta podczas montazu. Robione zaraz po swapie na przelomie 2005/ 2006 roku jezdzi na aucie do dzisiaj.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę odkopuje ale co tam.

> Ile trzeba liczyć $ na wydech do seja - w sensie odstawiam auto robią odbieram gotowe ? Czyli

> części +robota. Mam na myśli jakiś fi43 + koncowyf125 i chyba by wypadało jeszcze środkowy

> jakiś ?

> Nie chce głośnego wydechu - chce odetkać silnik

> Doradźcie - może ktoś ma jakiś namiar w Poznaniu ?

silnik modzony?

zapomnij o 125 lepiej dać fi 43 po całości + dobrany srednicą komorowy na koniec

Bedzie cicho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak tata mówi ok.gif

Tez u nich robilem. Podczas zabiegu mozesz wejsc do kanału i ustalic z majstrem szczególy. Rurki gną co bez watpienia korzystnie wplywa na trwałosc (mniej spawow- mniej potencjalnych punktów korozji).

Podam Ci nr telefonow, bo z ulicy sie tam nie dostaniesz - wszystko na konkretny dzień i godzinę.

618150318 i 618780008

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik modzony?

coś tam dłubnięte, 68 koni na seri wydechu 1.1 spi.

"wszyscy" na forach pisali o koncowym z 125... nie znam się dlatego pytam smile.gif

melon- dzieki za numer piwo.gif

Jak to wygląda finansowo - jakich kwot się spodziewać ? plus minus...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak to wygląda finansowo - jakich kwot się spodziewać ? plus minus...

Wykonaj fona i powiedz czego chcesz, a oni Ci odpowiedzą ile zabulisz. Osobiscie na Twoim miejscu poszedłbym we fi 45 koniecznie ze środkowym przelotowym w miejscu kata i na koniec równiez jakis przelotowy. Mają naprawdę duzy asortyment i cos tam wybierzesz na bank.

P.S. Tylko nie jedz przypadkiem do Chyb (Chybów niewiem.gif) zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Osobiscie na Twoim miejscu

> poszedłbym we fi 45 koniecznie ze środkowym przelotowym w miejscu kata i na koniec równiez

Nie ma co tu polemizować, z obecnych tutaj najlepiej znasz moje auto - z wykresów na autokaciku widze ze sam miales 45 w stage2.

Mam nadzieję, że nie będzie za głośno na fi45+przelotowe tlumiki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> coś tam dłubnięte, 68 koni na seri wydechu 1.1 spi.

> "wszyscy" na forach pisali o koncowym z 125... nie znam się dlatego pytam

> melon- dzieki za numer

> Jak to wygląda finansowo - jakich kwot się spodziewać ? plus minus...

Te 6 lat temu zapłaciłem bodaj 350 zł za wszystko, czyli klamoty, robocizna, pisemna gwarancja i święty spokój waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rura 45mm, kolektor palio, dwururka,kat i koncowy z alfy 155 równało się u mnie ponad 100dB grinser006.gif raz zabrali dowód, potem trudności z podbiciem przeglądu. Teraz końcowy z alfy jest w środku, a na końcu tłumik z Golfa GTI i cicho jak w serii + auto lepiej się zbiera. Jeden tłumik to jednak zbyt luźny wydech na taki mały silnik, w dodatku ryczy jak głupi na wyższych obrotach :D Motor taki jak w 1 poscie, 1.1 + 1.2MPI góra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>ze środkowym przelotowym w miejscu kata i na koniec równiez

To ma jakieś znaczenie czy środkowy bedzie w miejscu obecnego środkowego czy w miejscu kata ?

Jak to się ma do tego posta: http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&am...e#Post277424397

?

Może źle widzę, ale czy tam czasem nie ma końcowego, środkowego i... kata (za stabilizatorem) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Odkopię troszkę temat smile.gif

silnik jak w pierwszym poście ... 1.1 z górą 1.2 75

Kolektor i portki z 1.2 75 i tu pytanie ...

Jaką dać plecionkę ( obecnie nie posiadam ) oraz jaki tłumik środkowy ?

Wywalam katalizator a na końcu mam Ultera - którego chcę zostawić ...

Jakie średnice i jakie mniej więcej wymiary ( plecionki i tł. środkowego) ... całość ma nie przekraczać 100dB zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy oslabiony.gif

byłem pomierzyłem i sam już nie wiem ....

wyjście z 2 rurki mam na fi45 więc taką plecionkę muszę kupić ... później robi się problem ....

chciałem zostawić Ultera ale seryjna rura ma tylko fi 35mm ... jak to połączyć ?

Myślałem o czymś takim

4266486168_1

Uniwersalny tłumik przelotowy - robią go na zamówienie i mogą mi robić wlot fi 45 /wylot fi40 ...

ale dalej brakuje do ultera 5mm ....

Macie jakiś pomysł ? panic.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem od pleciony do koncowego robione 45mm na gietarce (43mm wew z tego co pamietam). Mialem ultera rally ciachnietego zaraz przy puszce i tam dospawane to 45mm (a wiec byla mala "zwezka").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.