Glaca Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > http://img34.imageshack.us/img34/9119/zdjcie002mu.jpg > pytanie głównie do wykonawców > czy te wężyki są dobrze wsunięte oraz od czego one są > czerwony leci do wtrysków > żielony wychodzi tak jakby z dołu wlewu oleju, ale nigdzie nie jest wpięty > pomarańczowy leci gdzieś koło podszybia i łączu się z całą wiązką No to jak czerwony leci do wtrysków to pewnie regulator ciśnienia paliwa. Pomarańczowy jak leci do wiązki to zapewne mapsensor. Zielony, hmmm, pewnie "mała odma" a jak nie jest wpięty to może spadł przy swapie albo później? Ty lepiej napisz jak tam naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba Napisano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > Zielony, hmmm, pewnie "mała odma" a jak nie jest wpięty to może spadł przy swapie albo później? a gdzie go wpiąć ? już po naprawie , jeździ od dzisiaj dzięki za wszelką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubg5 Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 Witam. jestem posiadaczem Fiata UNO 1.4 r.96 benzyna+gaz. mam problem który w sumie nie jest uciążliwy ale w moim aucie zawsze musi być na tip top więc mianowicie. Auto zapalam na benzynie gdzie po koło 5 sekundach przełącza się automatycznie na gaz . Ale problem tkwi w tym że zawsze rano gdy zapalam silnik nie odpali mi za pierwszym razem. zawsze odpala za drugim. Ale dziwne jest to że jak już go odpale to potem Auto odpali za pierwszym razem o każdej porze.Myślałem że to wina zimnego silnika no ale jak go rano odpalę (za drugim razem) to mogę już nim nie jeździć cały dzień a wieczorem (też przy zimnym silniku) odpali za pierwszym:) co tam może się dziać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > Witam. jestem posiadaczem Fiata UNO 1.4 r.96 benzyna+gaz. mam problem który w sumie nie jest > uciążliwy ale w moim aucie zawsze musi być na tip top więc mianowicie. Auto zapalam na > benzynie gdzie po koło 5 sekundach przełącza się automatycznie na gaz . Ale problem tkwi w tym > że zawsze rano gdy zapalam silnik nie odpali mi za pierwszym razem. zawsze odpala za drugim. > Ale dziwne jest to że jak już go odpale to potem Auto odpali za pierwszym razem o każdej > porze.Myślałem że to wina zimnego silnika no ale jak go rano odpalę (za drugim razem) to mogę > już nim nie jeździć cały dzień a wieczorem (też przy zimnym silniku) odpali za pierwszym:) co > tam może się dziać? Po pierwsze, to wątek ten jest o silniku 1.6 16V, a nie o 1.4 Po drugie, jeśli odpala to nie przejmował bym się tym... Po trzecie, przywitałeś się w wątku podwieszonym? Po czwarte... jeśli Cię to drażni to zacznij od resetu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > a gdzie go wpiąć ? Hmm, trudno powiedzieć skąd on się tam wziął, po tej micro-fotce nie widać a zapamiętać też nie sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 Czerwony to regulator na listwie wtryskowej. To pomarańczowe duuuże to przewód od serwa. A ten zielony jeśli idzie od rury wlewu oleju to jest mała odma i idzie pod przepustnice. Trzeba sięgnąć ręką pod spód przepustnicy i tam jest króciec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > Witam. jestem posiadaczem Fiata UNO 1.4 r.96 benzyna+gaz. takie rzeczy to tu > mam problem który w sumie nie jest > uciążliwy ale w moim aucie zawsze musi być na tip top więc więc załóż swój temat, bo ten jest o zupełnie innym silniku > Auto zapalam na > benzynie gdzie po koło 5 sekundach przełącza się automatycznie na gaz . Ale problem tkwi w tym > że zawsze rano gdy zapalam silnik nie odpali mi za pierwszym razem. zawsze odpala za drugim. > Ale dziwne jest to że jak już go odpale to potem Auto odpali za pierwszym razem o każdej > porze.Myślałem że to wina zimnego silnika no ale jak go rano odpalę (za drugim razem) to mogę > już nim nie jeździć cały dzień a wieczorem (też przy zimnym silniku) odpali za pierwszym:) co > tam może się dziać? też tak mam w 1.0 i nie martwię się póki bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba Napisano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > zielony jeśli idzie od rury wlewu oleju to jest mała odma i idzie pod przepustnice. Trzeba > sięgnąć ręką pod spód przepustnicy i tam jest króciec. o właśnie o to chodzi , dzięki wątek uważam za zawarty i robimy hample Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > o właśnie o to chodzi , dzięki > wątek uważam za zawarty > i robimy hample Kiedy kiedy hebelki ? Pisz kiedy tech spota organizujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > o właśnie o to chodzi , dzięki > wątek uważam za zawarty > i robimy hample I jak ten silnik teraz działa? Wtryski trzeba było ruszać czy ich nie zaklajstrowało? Wiesz na którym wałku i o ile przeskoczył rozrząd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba Napisano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > I jak ten silnik teraz działa? > Wtryski trzeba było ruszać czy ich nie zaklajstrowało? > Wiesz na którym wałku i o ile przeskoczył rozrząd? działa jak nowy wtryski OK, jedyne co to powiedział że krokowy w najbliższym czasie do wymiany bo się zacina a rozrząd jeden ząbek nie wiem na którym wałku, a tak to i 3 i 4 gar nie trybił, uszczelkę widziałem , przerwana zawory i inne części nie tknięte silnik był cały wyjęty więc robota raczej solidna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba Napisano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > Kiedy kiedy hebelki ? Pisz kiedy tech spota organizujesz jak zawsze nowe mody po 10 każdego miesiąca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 > silnik był cały wyjęty więc robota raczej solidna To nie poradził sobie bez wyjmowania? No fakt, jest tam ciasno przy rozrządzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba Napisano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 > To nie poradził sobie bez wyjmowania? > No fakt, jest tam ciasno przy rozrządzie wygodniej mu było chyba wyciągnąć a jeśli krokowy będe dawał nowy to muszę go jakoś zainstalować tak jak to na fajerce było że ileś tam razy musiał się wentylator załączyć ? czy wystarczy tylko zwykła zamiana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Odepnij akumulaorek. Podmień to co masz podmienić i będzie cacy. Ogólnie to wszelkie dłubanie w elektryce powinno się odbywać przy odpiętym aku. Ot tak na wszelki wypadek co by większej bidy nie narobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 > wygodniej mu było chyba wyciągnąć > a jeśli krokowy będe dawał nowy to muszę go jakoś zainstalować tak jak to na fajerce było że ileś > tam razy musiał się wentylator załączyć ? czy wystarczy tylko zwykła zamiana ? Kurcze i mi się krokowiec przycina, czasem z obrotów bardzo wolno spada... choć w sumie traktuję to jako takie swoiste "podtrzymanie turbo" więc, niech zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.