Skocz do zawartości

cc 700 nie zaciaga benzyny


michu1234

Rekomendowane odpowiedzi

sprawa taka benzyna w a baku jest nie zadużo ale jest-oprucz tego ma gaz smile.gif rezerwa się nie pali wskaznik pokazuje chyba dobrze bo opada a po przekreceniu kluczyka idzie w górę ,

a benyzny nie zaciaga nie dochodzi nic do pompki... i teraz pytanie czy ten czujnik co w baku siedzi też popmuje czy on tylko pełni rolę czujnika?! bo jesli to tylko czujnik to chyba wina leży po stronie pompki w silniku?! confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawa taka benzyna w a baku jest nie zadużo ale jest-oprucz tego ma gaz rezerwa się nie pali

> wskaznik pokazuje chyba dobrze bo opada a po przekreceniu kluczyka idzie w górę ,

> a benyzny nie zaciaga nie dochodzi nic do pompki... i teraz pytanie czy ten czujnik co w baku

> siedzi też popmuje czy on tylko pełni rolę czujnika?! bo jesli to tylko czujnik to chyba wina

> leży po stronie pompki w silniku?!

może filtr masz zapchany ? lub gdzieś po drodze elektrozawór benzyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mylę to podczas przekręcania kluczyka powinna dawać dźwięk takiego bzykania i powinno być widać w filtrze paliwa jak zaciąga paliwo. Jest jeszcze jeden sposób bo widziałem jak mechanik to robił to gdzieś pod maską blisko prawej wycieraczki jest taka mała czarna plastikowa skrzyneczka. W środku jest bezpiecznik. Jak go wypniesz i wepniesz to też powinno być słychać pompę. Możesz też odłączyć wężyk co idzie od filtra paliwa do pompy i przyłożyć palec. Wtedy też poczujesz czy zasysa czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak się nie mylę to podczas przekręcania kluczyka powinna dawać dźwięk takiego bzykania i powinno

> być widać w filtrze paliwa jak zaciąga paliwo. Jest jeszcze jeden sposób bo widziałem jak

> mechanik to robił to gdzieś pod maską blisko prawej wycieraczki jest taka mała czarna

> plastikowa skrzyneczka. W środku jest bezpiecznik. Jak go wypniesz i wepniesz to też powinno

> być słychać pompę. Możesz też odłączyć wężyk co idzie od filtra paliwa do pompy i przyłożyć

> palec. Wtedy też poczujesz czy zasysa czy nie.

to jest gaznik i tam jest mechaniczna pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W baku masz tylko plywak ktore pokazuje Ci stan paliwa i przewod paliwowy.

Pompka jest mechaniczna, napedzana przez popychacz. Spojrz na przewody paliwowe ktore do niej ida i poszukaj filtra paliwa, powinien byc zaraz przed pompa. Zobacz czy przy kreceniu pompuje paliwko, powinno to sie dac zauwazyc w filtrze paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też mam gaźnik i wiem jaka jest pompa

Chyba jednak nie wiesz. Patrząc na podpis pod avatarem to mam nadzieję że nie uczysz...

Od zarania dziejów w agencie jest tylko mechaniczna pompa paliwa napędzana trzpieniem przez wałek rozrządu, działa dopiero przy obrocie wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawa taka benzyna w a baku jest nie zadużo ale jest-oprucz tego ma gaz rezerwa się nie pali

> wskaznik pokazuje chyba dobrze bo opada a po przekreceniu kluczyka idzie w górę ,

> a benyzny nie zaciaga nie dochodzi nic do pompki... i teraz pytanie czy ten czujnik co w baku

> siedzi też popmuje czy on tylko pełni rolę czujnika?! bo jesli to tylko czujnik to chyba wina

> leży po stronie pompki w silniku?!

Stało się to nagle czy były jakieś oznaki wcześniej niedomagania?

Powody niedziałania pompy paliwa

- dziurawa membrana

- za krótki trzpień napędzający

sposoby naprawy

- wymiana membrany

- zmiana uszczelek na dwie cienkie ( oryginalnie jest jedna cienka druga gruba ), uszczelki są po obu stronach bakielitowego izolatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli jak? Jak przekręcam kluczyk i brzęczy to nie ciągnie paliwa do filtra?? To czemu mi ciągnie??

> Sam widziałem!

Czytamy słowo pisane ze zrozumieniem CC700 oznacza że jest to agent o pojemności 700ccm i fabryka montowała tam tylko jeden silnik z mechaniczną pompą paliwa. To jaki Ty masz silnik to już jest całkiem inna sprawa, niemniej ten temat tyczy się się silnika o pojemności 700ccm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najpierw palił ale przerywał ale jak już złapał to jechał na tej benzynie ... teraz nic nie podaje

> w filterku sucho i w wężykach...

Nowa pompa paliwa kosztuje około 30zł więc w naprawę starej bym się nie bawił, prawdopodobnie masz dziurkę w membranie i się zapowietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Foto:

> A chodzi mi tylko o jak ma sprawdzić czy pompa ciągnie, ale jak w filterku sucho to zapewne nie!

aby sprawdzić czy pompa pompuje odkręć ten wężyk co zaznaczyłem na foto i zapal auto na gazie (lub pokręć rozrusznikiem), powinna się wylewać benzyna z pompy (nie z wężyka).

post-118053-14352509756301_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli jak? Jak przekręcam kluczyk i brzęczy to nie ciągnie paliwa do filtra?? To czemu mi ciągnie??

> Sam widziałem!

Kolego pompa jest mechaniczna tak jak koledzy mówią, a to co "brzęczy" to zawór powietrza dodatkowego od Aisana inaczej krokowiec który jest przy lewej lampie i dochodzą do niego 4 wężyki z podciśnień do gaźnika ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak nie podawał paliwa (pusto w filtrze paliwa), mimo, że kupiłem nową pompę, to rozwiązanie leżało po stronie popychacza (był po prostu za krótki) wyrobił się.

Ten sam problem występuje zarówno w 704 fos/aisan jak i 903/899 na weberze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie jak nie podawał paliwa (pusto w filtrze paliwa), mimo, że kupiłem nową pompę, to rozwiązanie

> leżało po stronie popychacza (był po prostu za krótki) wyrobił się.

> Ten sam problem występuje zarówno w 704 fos/aisan jak i 903/899 na weberze.

Były przypadki że wyrobiła się krzywka na wałku rozrządu. biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie jak nie podawał paliwa (pusto w filtrze paliwa), mimo, że kupiłem nową pompę, to rozwiązanie

> leżało po stronie popychacza (był po prostu za krótki) wyrobił się.

> Ten sam problem występuje zarówno w 704 fos/aisan jak i 903/899 na weberze.

dlatego pisałem o nowych cienkich uszczelkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie jak nie podawał paliwa (pusto w filtrze paliwa), mimo, że kupiłem nową pompę, to rozwiązanie

> leżało po stronie popychacza (był po prostu za krótki) wyrobił się.

> Ten sam problem występuje zarówno w 704 fos/aisan jak i 903/899 na weberze.

można sprawdzić czy to nie wina popychacza składając pompę bez jednej uszczelki na dystansie ceramicznym (będzie pluło olejem ale powinno jechać dobrze-kiedyś tak zrobiłem jak mnie pompa zawiodła i do domu dojechałem bez problemu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://forum.autokacik.pl/files/284192837-P260810_06430001.jpg

> zdjołem ten wenżyk i benzyna nie leci ale jak palcem dotykam to dmucha powietrzem czyli pompka

> chyba działa?!

może ci się wydawać tylko że dmucha a tak naprawdę to może pompować tam i spowrotem (w pompce powinien być zawór zwrotny który ma za zadanie nie dopuścić właśnie do wracania paliwa - obadaj pompkę). Możesz też sprawdzić czy pompka pompuje podłączając do tego drugiego króćca kawałek wężyka i włożyć go do bańki z benzyną no bo skoro piszesz ze pompuje a w baku benzyna jest no to albo przewód paliwowy dziurawy albo jakiś cud

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.