Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

dawidp1984

1.2 8V czy 16V

Recommended Posts

Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V?? Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V??

> Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam!

16v zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V??

> Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam!

zalezy co rozumiesz pod haslem "lepszy"?

only 8v zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V??

> Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam!

zależy do czego Ci jest potrzebne autko

Share this post


Link to post
Share on other sites

będzie dym

jeśli chodzi o osiągi to seryjne 16v jest szybsze od seryjnej ósemki

Share this post


Link to post
Share on other sites

> będzie dym

> jeśli chodzi o osiągi to seryjne 16v jest szybsze od seryjnej ósemki

gdzie jest Lepo !!! zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Only 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V??

> Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam!

moim skromnym zdaniem 16v 270751858-jezyk.gif po pierwsze wiecej kucykow, po drugie to takie nowoczesniejsze jest 270751858-jezyk.gif sam, jak bym swapowal, a moze tak zrobie, bo to tylko od kasy zalezy, to bede 16v brac 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

"lepszy" bezkolizyjny cfaniaczek.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zalezy co rozumiesz pod haslem "lepszy"?

> only 8v

ok.gifzlosnik.gif

Kazdy zapewne bedzie chwalil to co ma. hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V??

> Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam!

Ja wybrałem 8V ze względu na i tak duży przyrost mocy w stosunku do Seri jaką miałem, mniej problematyczny Swap, niższe koszta, mniej problemów z serwisowaniem itd, nie trzeba mieć rąk patyków żeby coś zrobić na zamontowanym silniku zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm zeby.GIF to zależy ile chcesz wydać 16v wychodzi drożej i myślę że części są trochę droższe za to 8v jeździ wolniej ale taniej to od Ciebie zależy na c się zdecydujesz devil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
mam 8V i dziennie jadąc do roboty żałuje ze poskąpiłem 500zł na fefnastke zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam 8V i dziennie jadąc do roboty żałuje ze poskąpiłem 500zł na fefnastke

a czemu żałujesz ??

chyba mi mówiłeś przy piwie, ale nie pamiętam

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a czemu żałujesz ??

bo za nisko kręci i brakuje paru kuni 270751858-jezyk.gif

> chyba mi mówiłeś przy piwie, ale nie pamiętam

pijak zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie miałem wyboru szukałem SCs-a zółtego zeby.GIF ale trafił się ten zeby.GIF srebrny devil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> gdzie jest Lepo !!!

> Only 16v

Ktoś mnie wołał?

Powiem jedno: ostro dłubana 16v objedzie ostro dłubaną 8v, z tym, że prawdopodobnie koszta dłubania będą wyższe przy 16v.

Ale efekt jak wspomniałem będzie lepszy przy szesnastce.

Co nie zmienia faktu, że moja ósemka objeżdża średnio dłubane szesnachy, i dlatego jest spoko;)

Ale potencjał, przy odpowiednim ogarnięciu, szesnacha ma większy wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> mam 8V i dziennie jadąc do roboty żałuje ze poskąpiłem 500zł na fefnastke

Podłub, a potem powiedz co sądzisz zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Podłub, a potem powiedz co sądzisz

za 500zł zagwarantujesz mi przyrost 11kuni i 20niutkuf? zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

only 16v, miałem 8v i to jest wręcz padło które byle mocniejsze pudło da radę wciągnąć crazy.gif 16v mam już 2`gie i na pewno bym nie zamienił na 8v, chyba że by było z turbawką grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> za 500zł zagwarantujesz mi przyrost 11kuni i 20niutkuf?

Nie zlosnik.gif

Ale za trochę więcej - warto/uwierz zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> za 500zł zagwarantujesz mi przyrost 11kuni i 20niutkuf?

bez szans...

Gdybym wlozyl tyle kasy w 16v co w moje 8v to byla by to najszybsza 16ka N/A w polsce i to 1.4 grinser006.gif

a tak to 8V jedzie jak dlubane 1.2 16V skromny.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> only 16v, miałem 8v i to jest wręcz padło które byle mocniejsze pudło da radę wciągnąć 16v mam

> już 2`gie i na pewno bym nie zamienił na 8v, chyba że by było z turbawką

Miałeś po prostu lipne 8v zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Miałeś po prostu lipne 8v

Miałem po prostu seryjne 8v, i tak większość osób które robią swapa to zostawiają silniki seryjne, albo wszelkie tuningi kończą się na dolocie lub wydechu, to na kiego grzyba wsadzać 8v które jest zamulone ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Miałem po prostu seryjne 8v, i tak większość osób które robią swapa to zostawiają silniki seryjne,

> albo wszelkie tuningi kończą się na dolocie lub wydechu, to na kiego grzyba wsadzać 8v które

> jest zamulone ?

Seria nie jedzie, dłubane już jako tako daje radę zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Seria nie jedzie, dłubane już jako tako daje radę

No więc napisałem, większość i tak zostawia serie więc bardziej się opyla 16v wrzucać wink.gif z resztą 16v lepiej się kręci grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No więc napisałem, większość i tak zostawia serie więc bardziej się opyla 16v wrzucać

Nie ma to jak być rodzynkiem 8v zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie ma to jak być rodzynkiem 8v

zlosnik.gif

ale jak juz ktos zaczyna sie bawic w T to nagle 8v staje sie super 270751858-jezyk.gif

nie mowie o paru osobach ktore cos tam probowaly/probuja w 16v - ale nie wiem na jakich kompach to robia zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ale jak juz ktos zaczyna sie bawic w T to nagle 8v staje sie super

> nie mowie o paru osobach ktore cos tam probowaly/probuja w 16v - ale nie wiem na jakich kompach to

> robia

Drugi plus, nie ma jak ósemka wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Miałem po prostu seryjne 8v, i tak większość osób które robią swapa to zostawiają silniki seryjne,

> albo wszelkie tuningi kończą się na dolocie lub wydechu, to na kiego grzyba wsadzać 8v które

> jest zamulone ?

Niby czemu zmulone?

Ja tam nie narzekam zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Niby czemu zmulone?

> Ja tam nie narzekam

Jakie czy kręcisz tą ósemką?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Niby czemu zmulone?

Daj spokój, muł straszny, byle klekot to wciągnie grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jakie czy kręcisz tą ósemką?

Złe pytanie, ja nie kręce zadnych bo jeżdże tym cywilnie a nie po jakichś tam 1/4 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Daj spokój, muł straszny, byle klekot to wciągnie

E tam, zdaje ci sie, 1.1 dają rade niektórym a 1.2 w Seri nie jest złe dla kogoś kto nie pałuje do 7 tys.

Do takiej zwykłej jazdy to super w trase lepsze, spalanie to samo co 1.1 albo i mniej. Zależy kto ma jakie priorytety i tyle 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> E tam, zdaje ci sie, 1.1 dają rade niektórym a 1.2 w Seri nie jest złe dla kogoś kto nie pałuje do

> 7 tys.

> Do takiej zwykłej jazdy to super w trase lepsze, spalanie to samo co 1.1 albo i mniej. Zależy kto

> ma jakie priorytety i tyle

Mi 8v paliło 12l angryfire.gif a 16v zdłubane 10, a seria 7 tongue.gifgrinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mi 8v paliło 12l a 16v zdłubane 10, a seria 7

A mi w trasie potrafi spalić 6-6,5 zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A mi w trasie potrafi spalić 6-6,5

Moja rajdówka 1,2 16V w trasie Kraków-Borki-Kraków wyszła w trasie 5,2 waytogo.gif Duron może poświadczyć!

Nie ma takiego spalania, koniec imprezy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V??

> Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam!

Tylko 1.2, bo koszta mozesz rozlozyc sobie w czasie, czyli najpierw silnik n/a, a za jakis czzs T. I nie a bata, zeby jakas 16 dala ci rade, a wydasz grubo mniej niz 16vT

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie ma takiego spalania, koniec imprezy!

Średnio po mieście jak spokojnie jeżdże 7 pali

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mi 8v paliło 12l a 16v zdłubane 10, a seria 7

a mi od czasu do czasu 8v paliło 27L ale nie ma co narzekać hehe.gifhehe.gifhehe.gif na chwile obecną na trasie sie spokojnie w 7 mieszczę

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mi 8v paliło 12l a 16v zdłubane 10, a seria 7

zdłubane 8v paliło mi 7-8 max ok.gifoink.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki chłopaki za rady. Teraz już jestem za 16V. Gadałem już z gościem od swapów, nie wiem czy kojarzycie w Koziegłowach koło Częstochowy i powiedział mi że koszta między 8V, a 16V to 8V wychodzi od 1000 do 1500zł taniej przy CC 704 rzecz jasna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dzięki chłopaki za rady. Teraz już jestem za 16V. Gadałem już z gościem od swapów, nie wiem czy

> kojarzycie w Koziegłowach koło Częstochowy i powiedział mi że koszta między 8V, a 16V to 8V

> wychodzi od 1000 do 1500zł taniej przy CC 704 rzecz jasna.

pewnie chodzi Ci o Majstera ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dzięki chłopaki za rady. Teraz już jestem za 16V. Gadałem już z gościem od swapów, nie wiem czy

> kojarzycie w Koziegłowach koło Częstochowy i powiedział mi że koszta między 8V, a 16V to 8V

> wychodzi od 1000 do 1500zł taniej przy CC 704 rzecz jasna.

To ja jednak bym brał 8v i uturbiał. Wyjdzie ciut więcej niż 16v ale za to dużo mocniej cfaniaczek.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mi 8v paliło 12l a 16v zdłubane 10, a seria 7

Dziwne. Mi 8vT pali 13.5 przy wściekaniu się... ale GAZU hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To ja jednak bym brał 8v i uturbiał. Wyjdzie ciut więcej niż 16v ale za to dużo mocniej

Ja bym 16v uturbial, przynajmniej lyknie duzo wiecej niz ta mala 8 zaworowa glowiczka zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dziwne. Mi 8vT pali 13.5 przy wściekaniu się... ale GAZU

A mi 1.1 8v T 7,5-8 litra gazu przy jeździe do 4krpm 30procent miasto 70 poza miastem, i 10-12 przy upalaniu do 7krpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.