Skocz do zawartości

1.2 8V czy 16V


dawidp1984

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V??

> Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam!

moim skromnym zdaniem 16v 270751858-jezyk.gif po pierwsze wiecej kucykow, po drugie to takie nowoczesniejsze jest 270751858-jezyk.gif sam, jak bym swapowal, a moze tak zrobie, bo to tylko od kasy zalezy, to bede 16v brac 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V??

> Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam!

Ja wybrałem 8V ze względu na i tak duży przyrost mocy w stosunku do Seri jaką miałem, mniej problematyczny Swap, niższe koszta, mniej problemów z serwisowaniem itd, nie trzeba mieć rąk patyków żeby coś zrobić na zamontowanym silniku zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzie jest Lepo !!!

> Only 16v

Ktoś mnie wołał?

Powiem jedno: ostro dłubana 16v objedzie ostro dłubaną 8v, z tym, że prawdopodobnie koszta dłubania będą wyższe przy 16v.

Ale efekt jak wspomniałem będzie lepszy przy szesnastce.

Co nie zmienia faktu, że moja ósemka objeżdża średnio dłubane szesnachy, i dlatego jest spoko;)

Ale potencjał, przy odpowiednim ogarnięciu, szesnacha ma większy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałeś po prostu lipne 8v

Miałem po prostu seryjne 8v, i tak większość osób które robią swapa to zostawiają silniki seryjne, albo wszelkie tuningi kończą się na dolocie lub wydechu, to na kiego grzyba wsadzać 8v które jest zamulone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem po prostu seryjne 8v, i tak większość osób które robią swapa to zostawiają silniki seryjne,

> albo wszelkie tuningi kończą się na dolocie lub wydechu, to na kiego grzyba wsadzać 8v które

> jest zamulone ?

Seria nie jedzie, dłubane już jako tako daje radę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem po prostu seryjne 8v, i tak większość osób które robią swapa to zostawiają silniki seryjne,

> albo wszelkie tuningi kończą się na dolocie lub wydechu, to na kiego grzyba wsadzać 8v które

> jest zamulone ?

Niby czemu zmulone?

Ja tam nie narzekam zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj spokój, muł straszny, byle klekot to wciągnie

E tam, zdaje ci sie, 1.1 dają rade niektórym a 1.2 w Seri nie jest złe dla kogoś kto nie pałuje do 7 tys.

Do takiej zwykłej jazdy to super w trase lepsze, spalanie to samo co 1.1 albo i mniej. Zależy kto ma jakie priorytety i tyle 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> E tam, zdaje ci sie, 1.1 dają rade niektórym a 1.2 w Seri nie jest złe dla kogoś kto nie pałuje do

> 7 tys.

> Do takiej zwykłej jazdy to super w trase lepsze, spalanie to samo co 1.1 albo i mniej. Zależy kto

> ma jakie priorytety i tyle

Mi 8v paliło 12l angryfire.gif a 16v zdłubane 10, a seria 7 tongue.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam! Powiedzcie mi tak z Waszego doświadczenia, który silnik jest lepszy do CC?? 1.2 8V czy 16V??

> Bo nie wiem na który się zdecydować! Z góry dziękuję za porady! Pozdrawiam!

Tylko 1.2, bo koszta mozesz rozlozyc sobie w czasie, czyli najpierw silnik n/a, a za jakis czzs T. I nie a bata, zeby jakas 16 dala ci rade, a wydasz grubo mniej niz 16vT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki chłopaki za rady. Teraz już jestem za 16V. Gadałem już z gościem od swapów, nie wiem czy

> kojarzycie w Koziegłowach koło Częstochowy i powiedział mi że koszta między 8V, a 16V to 8V

> wychodzi od 1000 do 1500zł taniej przy CC 704 rzecz jasna.

pewnie chodzi Ci o Majstera ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki chłopaki za rady. Teraz już jestem za 16V. Gadałem już z gościem od swapów, nie wiem czy

> kojarzycie w Koziegłowach koło Częstochowy i powiedział mi że koszta między 8V, a 16V to 8V

> wychodzi od 1000 do 1500zł taniej przy CC 704 rzecz jasna.

To ja jednak bym brał 8v i uturbiał. Wyjdzie ciut więcej niż 16v ale za to dużo mocniej cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.