Skocz do zawartości

1.2 8V czy 16V


dawidp1984

Rekomendowane odpowiedzi

> O co chodzi z tym tyrkoleniem?

> dj_o miał w uno 1.2 16v, odsprzedał tschoob'owi (też do uno) i nic im nie tyrkoliło

prawda....nic nie tyrkoli....odpalone na wiazce silnikowej z 1.2 16V i na kompie z P1 16V..silnik to stilo 2003...teraz szykuje sie do T zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nooo, a jak pisałem niedawno, ze dłubnięte 1,1 posprząta ósemke 1,2 to mi kij w szprychy wkładali.

> Tu z fefnachą prawie równo idzie

nie od dziś wiadomo że im bardziej wysokoobrotowy silnik tym lepszy do ścigania. 1.1 z głowicą od 1.2 teoretycznie powinno mieć lepszą górę lub podobną ale w wyższym zakresie obrotów niż całe 1.2 i słabszy dół niż całe 1.2 i wyżej można kręcić bo moc maksymalna spada wyżej niz przy całym 1.2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie od dziś wiadomo że im bardziej wysokoobrotowy silnik tym lepszy do ścigania. 1.1 z głowicą od

> 1.2 teoretycznie powinno mieć lepszą górę lub podobną ale w wyższym zakresie obrotów niż całe

> 1.2 i słabszy dół niż całe 1.2 i wyżej można kręcić bo moc maksymalna spada wyżej niz przy

> całym 1.2.

Odpuścmy może przepychankę nt głowic (nota bene identycznych) wałków, kolektorow i czipów, bo zaraz kazdy bedzie chciał tu pokazac że jest hurra bura.

Krótko mówiąc pojemność i zdolność napełnienia (ilośc zaworów dolotowych tudziez kolektor ssacy i przepustnica (ce) to cechy decydujące. Przy 1,1 jeszcze skok wału ma znaczenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odpuścmy może przepychankę nt głowic (nota bene identycznych) wałków, kolektorow i czipów, bo zaraz

> kazdy bedzie chciał tu pokazac że jest hurra bura.

> Krótko mówiąc pojemność i zdolność napełnienia (ilośc zaworów dolotowych tudziez kolektor ssacy i

> przepustnica (ce) to cechy decydujące. Przy 1,1 jeszcze skok wału ma znaczenie...

to moze chcesz zanabyc moje 1.1 16V?...lezy i sie marnuje, a u ciebie 2 autka cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do tematu to wybieram 1.2 8V i jestem na etapie poszukiwań kompletnego silnika ze wszystkim do

> swapa i skrzyni biegów od SCS komplet z lewarkiem i półosiami. Widzę że mój temat poruszył

> małą bitwę między 8V, a 16V

Nie bierz skrzyni eskowej, na niej nic się nie dzieje od trzeciego biegu, poszukaj czegoś krótszego ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.