Tschoob Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > O co chodzi z tym tyrkoleniem? > dj_o miał w uno 1.2 16v, odsprzedał tschoob'owi (też do uno) i nic im nie tyrkoliło prawda....nic nie tyrkoli....odpalone na wiazce silnikowej z 1.2 16V i na kompie z P1 16V..silnik to stilo 2003...teraz szykuje sie do T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > a tam no ktoś musi pobic arturo powodzenia... ale wierz mi ze bedzie bardzo ciezko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > powodzenia... ale wierz mi ze bedzie bardzo ciezko.... bede sie starał, tylko 16v bedzie musiala zaczać dzwonic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > powodzenia... ale wierz mi ze bedzie bardzo ciezko.... eeee...dobrze przygotowac motor tzn walki+ glowica + 4P + wazenie/ odelzanie dolu i nawet z moja jazda czas by pekl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinMax Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 8v kontra 16 V miazgi nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > 8v kontra 16 V miazgi nie było Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > 8v kontra 16 V miazgi nie było Prawie równo szli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 zdrowe 1.2 16v gumisia moje 1.2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > Prawie równo szli Nooo, a jak pisałem niedawno, ze dłubnięte 1,1 posprząta ósemke 1,2 to mi kij w szprychy wkładali. Tu z fefnachą prawie równo idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > Nooo, a jak pisałem niedawno, ze dłubnięte 1,1 posprząta ósemke 1,2 to mi kij w szprychy wkładali. > Tu z fefnachą prawie równo idzie nie wszystkie 16v sa zdrowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > Nooo, a jak pisałem niedawno, ze dłubnięte 1,1 posprząta ósemke 1,2 to mi kij w szprychy wkładali. > Tu z fefnachą prawie równo idzie nie od dziś wiadomo że im bardziej wysokoobrotowy silnik tym lepszy do ścigania. 1.1 z głowicą od 1.2 teoretycznie powinno mieć lepszą górę lub podobną ale w wyższym zakresie obrotów niż całe 1.2 i słabszy dół niż całe 1.2 i wyżej można kręcić bo moc maksymalna spada wyżej niz przy całym 1.2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > Prawie równo szli Ja w swoim 16V dostawałem z 8V kolego Lepo U mnie był o wiele za luźny wydech, szerokie opony i koła 15". Nie wiesz jaki dokładny konfig był w tych autach ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > zdrowe 1.2 16v gumisia > moje 1.2 8v Primo Ty nie miałeś serii 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > Primo > Ty nie miałeś serii 8v wiem napisalem, moje 8v a nie seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > nie od dziś wiadomo że im bardziej wysokoobrotowy silnik tym lepszy do ścigania. 1.1 z głowicą od > 1.2 teoretycznie powinno mieć lepszą górę lub podobną ale w wyższym zakresie obrotów niż całe > 1.2 i słabszy dół niż całe 1.2 i wyżej można kręcić bo moc maksymalna spada wyżej niz przy > całym 1.2. Odpuścmy może przepychankę nt głowic (nota bene identycznych) wałków, kolektorow i czipów, bo zaraz kazdy bedzie chciał tu pokazac że jest hurra bura. Krótko mówiąc pojemność i zdolność napełnienia (ilośc zaworów dolotowych tudziez kolektor ssacy i przepustnica (ce) to cechy decydujące. Przy 1,1 jeszcze skok wału ma znaczenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 2 Października 2010 Udostępnij Napisano 2 Października 2010 > 8v kontra 16 V miazgi nie było jeśli to 8v to dół 1.1 a góra 1.2, to coś z tą 16v jest nie tak.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 1.1 z górą 1.2 wydaje mi sie lepsze... (ale może może sie nie znam ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinMax Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Dobra 8 nie jest zła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Dobra 8 nie jest zła True Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > 1.1 z górą 1.2 wydaje mi sie lepsze... > (ale może może sie nie znam ) nie znasz sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Odpuścmy może przepychankę nt głowic (nota bene identycznych) wałków, kolektorow i czipów, bo zaraz > kazdy bedzie chciał tu pokazac że jest hurra bura. > Krótko mówiąc pojemność i zdolność napełnienia (ilośc zaworów dolotowych tudziez kolektor ssacy i > przepustnica (ce) to cechy decydujące. Przy 1,1 jeszcze skok wału ma znaczenie... to moze chcesz zanabyc moje 1.1 16V?...lezy i sie marnuje, a u ciebie 2 autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Co do tematu to wybieram 1.2 8V i jestem na etapie poszukiwań kompletnego silnika ze wszystkim do swapa i skrzyni biegów od SCS komplet z lewarkiem i półosiami. Widzę że mój temat poruszył małą bitwę między 8V, a 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > zdrowe 1.2 16v gumisia > moje 1.2 8v Ty zdrowe moze jest ale na wydechuz dupy a twoj pomodzony to co to za porownanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Widzę że mój temat poruszył > małą bitwę między 8V, a 16V Tak było, jest i będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Co do tematu to wybieram 1.2 8V i jestem na etapie poszukiwań kompletnego silnika ze wszystkim do > swapa i skrzyni biegów od SCS komplet z lewarkiem i półosiami. Widzę że mój temat poruszył > małą bitwę między 8V, a 16V Nie bierz skrzyni eskowej, na niej nic się nie dzieje od trzeciego biegu, poszukaj czegoś krótszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Nie bierz skrzyni eskowej, na niej nic się nie dzieje od trzeciego biegu, poszukaj czegoś krótszego chyba napisal ze skrzyni od SCS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Nie bierz skrzyni eskowej, na niej nic się nie dzieje od trzeciego biegu, poszukaj czegoś krótszego Przecież napisał, że skrzynia SCS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Przecież napisał, że skrzynia SCS Scs to sporting? Myślałem, że eska, stąd me oburzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Przecież napisał, że skrzynia SCS Muszę to napisać... przecież pisze wyżej że skrzynie chce z SCS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Dokładnie! Chce skrzynie z Fiata Seicento Sporting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Nie bierz skrzyni eskowej, na niej nic się nie dzieje od trzeciego biegu, poszukaj czegoś krótszego jak to sie nie dzieje? to dlaczego mi koła buksują przy 80 na mokrym jak wciskam gaz do dechy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Bo kolega myślał pewnie że chce skrzynie od SX albo cóś! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > jak to sie nie dzieje? to dlaczego mi koła buksują przy 80 na mokrym jak wciskam gaz do dechy?? A czy ty masz 1.2 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > A czy ty masz 1.2 ?? 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > 1.1 1.1 T, a to jest w porównaniu do 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > 1.1 T, a to jest w porównaniu do 1.2 no wiem wiem drocze siem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Bo kolega myślał pewnie że chce skrzynie od SX albo cóś! Dla mnie scs to eska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Dla mnie scs to eska No chyba że Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > No chyba że Ogólnie przesłanie jest takie, że skrzynia eskowa nie nadaje się moim skromnym zdaniem do n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Ogólnie przesłanie jest takie, że skrzynia eskowa nie nadaje się moim skromnym zdaniem do n/a Taką mi poleconą że jest najfajniejsza! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Taką mi poleconą że jest najfajniejsza! Bierz z SCSa. Lepo nadal myśli o innej skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Bierz z SCSa. Lepo nadal myśli o innej skrzyni I tak wezme z SCSa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Jak Ci tyrkolenie przeszkadza to kup sobie 1,1 na jedno wyjdzie, jak masz 16v tylko po to zeby > jezdzic z butem w podlodze od 2000 to minoles sie z powolaniem chyba Mój nie tyrkota:). a co do powołania to na spocie moge ci je wyjawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Scs to sporting? > Myślałem, że eska, stąd me oburzenie skrót SCS SAI CENTO SZPORTING Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > skrót SCS > SAI CENTO SZPORTING Kuźwa 5 lat żyłem w błędzie, dziękówa za oświecenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Kuźwa 5 lat żyłem w błędzie, dziękówa za oświecenie To dla poszerzenia wiedzy CCS to cinkol sporting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > Kuźwa 5 lat żyłem w błędzie, dziękówa za oświecenie A Ty myślałeś że co to jest?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > A Ty myślałeś że co to jest?? S - eSka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > To dla poszerzenia wiedzy CCS to cinkol sporting Dobra, nie znęcajta się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 > A Ty myślałeś że co to jest?? Sej Cento S ze skrzynią eSkową byly tez takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.