Skocz do zawartości

1.2 8V czy 16V


dawidp1984

Rekomendowane odpowiedzi

> A mi 1.1 8v T 7,5-8 litra gazu przy jeździe do 4krpm 30procent miasto 70 poza miastem, i 10-12 przy

> upalaniu do 7krpm

A jakie doładowanie?

Ja jak jeżdżę do 120km/h bez ostrego dociskania to schodzę do 9 litrów gazu. Nie mam takiego samozaparcia, żeby zejść niżej bo to już zakrawa na emeryturę hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, najlepsze jest commodore64

> A tak serio, nie ma znaczenia czy 8 czy 16v. I tak chyba najtańszym (nie koniecznie najlepszym)

> rozwiązaniem jest komp z 8v. Ma on swoje zalety... ale ma też i wady

Iii tam, najlepsze rozwiązanie to only LPG grinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakie doładowanie?

0.7

> Ja jak jeżdżę do 120km/h bez ostrego dociskania to schodzę do 9 litrów gazu. Nie mam takiego

> samozaparcia, żeby zejść niżej bo to już zakrawa na emeryturę

niewiem.gif ją się nawet specjalnie nie staram samo jakos tak wychodzi a tez nie lubię jeździć jak dziadek biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co nie zmienia faktu, że moja ósemka objeżdża średnio dłubane szesnachy, i dlatego jest spoko;)

Seria 16v robi niskie 16s na ćwiare czyli tyle co Twoje dłubane 8v, jak 16v lekko dłubane to robi średnie-wysokie 15s na ćwiare a Ty możesz tylko spaliny wąchać zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni tu piszą ze 16V - bo szybsze kolejni że 8V a ja Ci napisze ze 16V w 99% przypadków tyrkota-czyli szarpie przerywa itp, czasem gasnie.- O tym nikt Ci nie napisze-czemu-musisz ich spytac. Moja 16 -ka tez tyrkotała i mnie to strasznie irytowało, inni z tym jeżdżą i dają rade. Jest póki co tylko jedna osoba która to ogarnia-niestety dobry z niego rownież ściemniacz i z perspektywy czasu i pieniędzy wiem że trzeba było dalej dłubać 8V a nie pchać się w 16V. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedni tu piszą ze 16V - bo szybsze kolejni że 8V a ja Ci napisze ze 16V w 99% przypadków

> tyrkota-czyli szarpie przerywa itp, czasem gasnie.- O tym nikt Ci nie napisze-czemu-musisz ich

> spytac. Moja 16 -ka tez tyrkotała i mnie to strasznie irytowało, inni z tym jeżdżą i dają

> rade. Jest póki co tylko jedna osoba która to ogarnia-niestety dobry z niego rownież

> ściemniacz i z perspektywy czasu i pieniędzy wiem że trzeba było dalej dłubać 8V a nie pchać

> się w 16V. Pozdrawiam

O co chodzi z tym tyrkoleniem?

dj_o miał w uno 1.2 16v, odsprzedał tschoob'owi (też do uno) i nic im nie tyrkoliło niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1,4 16v która "tyrkoliła" jak wściekła w zakresie 2000-3000, od kwietnia fura jest ogarnięta i jazdzi bez "tyrkolenia" i na żadne 8v bym nie zamienił, uturbianie to temat mocno angażujący spore finanse i czas, także jak chcesz N/A to 16v ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszecie to mi też tyrkoli moja fyfnastka. Czasem zgaśnie na jałowym, czasem szarpie na wolnych ale za nic nie zamieniłbym tego silnika na inny. Jak już się wkręci to istne szaleństwo zeby.GIF Dużo niutków plus spora moc w seri dla mnie przemawia za 16v choć do codziennej jazdy może być lepsze 8v. Mój Cienki to rajdówka więc serducho odpowiednie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Seria 16v robi niskie 16s na ćwiare czyli tyle co Twoje dłubane 8v, jak 16v lekko dłubane to robi

> średnie-wysokie 15s na ćwiare a Ty możesz tylko spaliny wąchać

Tylko że nie każdy robi Swap po to żeby jeździć na ćwiare, ale jak widać większość myśłi tylko w tych kryteriach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko że nie każdy robi Swap po to żeby jeździć na ćwiare, ale jak widać większość myśłi tylko w

> tych kryteriach.

Ci co robia swapa dla przyjemnosci niech sobie wsadzaja 8v

jak ktos chce zapierdylac to musi wsadzac 16v i tyle w temacie ok.gif

nawet stary obronica 8v Molo doszedl do takich samuch wnioskow zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ci co robia swapa dla przyjemnosci niech sobie wsadzaja 8v

> jak ktos chce zapierdylac to musi wsadzac 16v i tyle w temacie

> nawet stary obronica 8v Molo doszedl do takich samuch wnioskow

Ale fajnie jest przejść przez wszystkie etapy, wiesz 1.1, 1.2 8v potem 16v, 1,4 i za każdym razem poczuć moc zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale fajnie jest przejść przez wszystkie etapy, wiesz 1.1, 1.2 8v potem 16v, 1,4 i za każdym razem

> poczuć moc

przeszedlem 700.900- przez jakies 2h zlosnik.gif, 1,1 , 1.2 16v , 1,4 16v

8v nie jezdzilem nigdy jako kierowca 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedni tu piszą ze 16V - bo szybsze kolejni że 8V a ja Ci napisze ze 16V w 99% przypadków

> tyrkota-czyli szarpie przerywa itp, czasem gasnie.

nie szarpie, nie gasnie. przy starcie przy gazie w podłodze czasem zamuli.

U mnie tyrkolenie tylko na zimnym jest bardziej odczuwalne, a jakies pół roku temu nie wiedzialm co to jest tyrkolenie. Pojawiło sie z nikąd wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak Ci tyrkolenie przeszkadza to kup sobie 1,1 na jedno wyjdzie, jak masz 16v tylko po to zeby

> jezdzic z butem w podlodze od 2000 to minoles sie z powolaniem chyba

te mondrala zlosnik.gif czemu nie jezdzisz na serii programie? nie kazdy ma dobrego wujka co mu da soft prawie nie tyrkolący zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> te mondrala czemu nie jezdzisz na serii programie? nie kazdy ma dobrego wujka co mu da soft prawie

> nie tyrkolący

Na serii mi tyrkolilo na 2 pierwszych biegach i jakos bardzo mi to nie przeszkadzalo ale jak sie da to czemu tego nie zmniejszyc, ja sie tam nie prosilem to byl prezent zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na serii mi tyrkolilo na 2 pierwszych biegach i jakos bardzo mi to nie przeszkadzalo ale jak sie da

> to czemu tego nie zmniejszyc, ja sie tam nie prosilem to byl prezent

to tak jak z kobita... jednego wkur...a a drugiego nie zlosnik.gif. Mi osobiscie to bardzo przeszkadza... no ale znalazlem, tudziez dorosłem do doladowania zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to tak jak z kobita... jednego wkur...a a drugiego nie . Mi osobiscie to bardzo przeszkadza... no

> ale znalazlem, tudziez dorosłem do doladowania

Kazdy do tego dorosnie, ja tez juz powoli dochodze, szkoda ze PL mnie nie bylo stac a teraz nie mam warunkow frown.gif

Pochwal sie lepiej co to za T-jet, ktora wersja, na czym to bedziesz palic zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kazdy do tego dorosnie, ja tez juz powoli dochodze, szkoda ze PL mnie nie bylo stac a teraz nie mam

> warunkow

> Pochwal sie lepiej co to za T-jet, ktora wersja, na czym to bedziesz palic

seria 1,4 pssst... bedzie na 4 fajkocefkach + seria komp 8v i nic wiecej(napewno na start). turbina TD04 z imprezy. to tak z grubsza... jak starczy funduszy to zagosci vems ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem, zabieram sie do tego jak pies do jeza

> Czekam na kase z starej roboty w pl i jak dojdzie

ja w zasadzie miotałem sie z ta decyzja pół roku (moze wiecej)... i mysle ze jest to ostatni etap na seja zlosnik.gif

aczkolwiek na wiosne bede nowe fele (tylko 2 szt) nowy dach i turbo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja w zasadzie miotałem sie z ta decyzja pół roku (moze wiecej)... i mysle ze jest to ostatni etap

> na seja

Decyzja decyzja, u mnie juz dawno podjeta tylko jak zwykle $$$

> aczkolwiek na wiosne bede nowe fele (tylko 2 szt) nowy dach i turbo

Wiem 8 calowe smoory i faltdach 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.