Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

dawidp1984

1.2 8V czy 16V

Recommended Posts

> O co chodzi z tym tyrkoleniem?

> dj_o miał w uno 1.2 16v, odsprzedał tschoob'owi (też do uno) i nic im nie tyrkoliło

prawda....nic nie tyrkoli....odpalone na wiazce silnikowej z 1.2 16V i na kompie z P1 16V..silnik to stilo 2003...teraz szykuje sie do T zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a tam no ktoś musi pobic arturo

powodzenia... ale wierz mi ze bedzie bardzo ciezko....

Share this post


Link to post
Share on other sites

> powodzenia... ale wierz mi ze bedzie bardzo ciezko....

zlosnik.gif bede sie starał, tylko 16v bedzie musiala zaczać dzwonic tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> powodzenia... ale wierz mi ze bedzie bardzo ciezko....

eeee...dobrze przygotowac motor tzn

walki+ glowica + 4P + wazenie/ odelzanie dolu

i nawet z moja jazda czas by pekl grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 8v kontra 16 V miazgi nie było

Dokładnie ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 8v kontra 16 V miazgi nie było

Prawie równo szli icon_eek.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdrowe 1.2 16v gumisia

moje 1.2 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Prawie równo szli

Nooo, a jak pisałem niedawno, ze dłubnięte 1,1 posprząta ósemke 1,2 to mi kij w szprychy wkładali. Tu z fefnachą prawie równo idzie 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nooo, a jak pisałem niedawno, ze dłubnięte 1,1 posprząta ósemke 1,2 to mi kij w szprychy wkładali.

> Tu z fefnachą prawie równo idzie

nie wszystkie 16v sa zdrowe zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nooo, a jak pisałem niedawno, ze dłubnięte 1,1 posprząta ósemke 1,2 to mi kij w szprychy wkładali.

> Tu z fefnachą prawie równo idzie

nie od dziś wiadomo że im bardziej wysokoobrotowy silnik tym lepszy do ścigania. 1.1 z głowicą od 1.2 teoretycznie powinno mieć lepszą górę lub podobną ale w wyższym zakresie obrotów niż całe 1.2 i słabszy dół niż całe 1.2 i wyżej można kręcić bo moc maksymalna spada wyżej niz przy całym 1.2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Prawie równo szli

Ja w swoim 16V dostawałem z 8V kolego Lepo icon_rolleyes.gif

U mnie był o wiele za luźny wydech, szerokie opony i koła 15".

Nie wiesz jaki dokładny konfig był w tych autach )

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zdrowe 1.2 16v gumisia

> moje 1.2 8v

Primo

Ty nie miałeś serii 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Primo

> Ty nie miałeś serii 8v

wiem napisalem, moje 8v a nie seria 270751858-jezyk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> nie od dziś wiadomo że im bardziej wysokoobrotowy silnik tym lepszy do ścigania. 1.1 z głowicą od

> 1.2 teoretycznie powinno mieć lepszą górę lub podobną ale w wyższym zakresie obrotów niż całe

> 1.2 i słabszy dół niż całe 1.2 i wyżej można kręcić bo moc maksymalna spada wyżej niz przy

> całym 1.2.

Odpuścmy może przepychankę nt głowic (nota bene identycznych) wałków, kolektorow i czipów, bo zaraz kazdy bedzie chciał tu pokazac że jest hurra bura.

Krótko mówiąc pojemność i zdolność napełnienia (ilośc zaworów dolotowych tudziez kolektor ssacy i przepustnica (ce) to cechy decydujące. Przy 1,1 jeszcze skok wału ma znaczenie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 8v kontra 16 V miazgi nie było

jeśli to 8v to dół 1.1 a góra 1.2, to coś z tą 16v jest nie tak.... sick.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.1 z górą 1.2 wydaje mi sie lepsze...

(ale może może sie nie znam zlosnik.gif)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 1.1 z górą 1.2 wydaje mi sie lepsze...

> (ale może może sie nie znam )

nie znasz sie zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Odpuścmy może przepychankę nt głowic (nota bene identycznych) wałków, kolektorow i czipów, bo zaraz

> kazdy bedzie chciał tu pokazac że jest hurra bura.

> Krótko mówiąc pojemność i zdolność napełnienia (ilośc zaworów dolotowych tudziez kolektor ssacy i

> przepustnica (ce) to cechy decydujące. Przy 1,1 jeszcze skok wału ma znaczenie...

to moze chcesz zanabyc moje 1.1 16V?...lezy i sie marnuje, a u ciebie 2 autka cfaniaczek.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do tematu to wybieram 1.2 8V i jestem na etapie poszukiwań kompletnego silnika ze wszystkim do swapa i skrzyni biegów od SCS komplet z lewarkiem i półosiami. Widzę że mój temat poruszył małą bitwę między 8V, a 16V

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zdrowe 1.2 16v gumisia

> moje 1.2 8v

Ty zdrowe moze jest ale na wydechuz dupy a twoj pomodzony to co to za porownanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę że mój temat poruszył

> małą bitwę między 8V, a 16V

Tak było, jest i będzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Co do tematu to wybieram 1.2 8V i jestem na etapie poszukiwań kompletnego silnika ze wszystkim do

> swapa i skrzyni biegów od SCS komplet z lewarkiem i półosiami. Widzę że mój temat poruszył

> małą bitwę między 8V, a 16V

Nie bierz skrzyni eskowej, na niej nic się nie dzieje od trzeciego biegu, poszukaj czegoś krótszego ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie bierz skrzyni eskowej, na niej nic się nie dzieje od trzeciego biegu, poszukaj czegoś krótszego

chyba napisal ze skrzyni od SCS facepalm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie bierz skrzyni eskowej, na niej nic się nie dzieje od trzeciego biegu, poszukaj czegoś krótszego

Przecież napisał, że skrzynia SCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Przecież napisał, że skrzynia SCS

Scs to sporting?

Myślałem, że eska, stąd me oburzenie wink.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Przecież napisał, że skrzynia SCS

Muszę to napisać...

przecież pisze wyżej że skrzynie chce z SCS facepalm.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie bierz skrzyni eskowej, na niej nic się nie dzieje od trzeciego biegu, poszukaj czegoś krótszego

hmm.gif jak to sie nie dzieje? to dlaczego mi koła buksują przy 80 na mokrym jak wciskam gaz do dechy??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jak to sie nie dzieje? to dlaczego mi koła buksują przy 80 na mokrym jak wciskam gaz do dechy??

A czy ty masz 1.2 ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A czy ty masz 1.2 ??

1.1 skromny.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 1.1

1.1 T, a to jest w porównaniu do 1.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 1.1 T, a to jest w porównaniu do 1.2

no wiem wiem drocze siem wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Bo kolega myślał pewnie że chce skrzynie od SX albo cóś!

Dla mnie scs to eska zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> No chyba że

Ogólnie przesłanie jest takie, że skrzynia eskowa nie nadaje się moim skromnym zdaniem do n/a zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ogólnie przesłanie jest takie, że skrzynia eskowa nie nadaje się moim skromnym zdaniem do n/a

Taką mi poleconą że jest najfajniejsza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Taką mi poleconą że jest najfajniejsza!

Bierz z SCSa. Lepo nadal myśli o innej skrzyni

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Jak Ci tyrkolenie przeszkadza to kup sobie 1,1 na jedno wyjdzie, jak masz 16v tylko po to zeby

> jezdzic z butem w podlodze od 2000 to minoles sie z powolaniem chyba

Mój nie tyrkota:).

a co do powołania to na spocie moge ci je wyjawić zeby.GIFwpysk.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Scs to sporting?

> Myślałem, że eska, stąd me oburzenie

skrót SCS

SAI CENTO SZPORTING hehe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> skrót SCS

> SAI CENTO SZPORTING

Kuźwa 5 lat żyłem w błędzie, dziękówa za oświecenie ok.gif20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Kuźwa 5 lat żyłem w błędzie, dziękówa za oświecenie

To dla poszerzenia wiedzy CCS to cinkol sporting zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Kuźwa 5 lat żyłem w błędzie, dziękówa za oświecenie

A Ty myślałeś że co to jest??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A Ty myślałeś że co to jest??

S - eSka zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To dla poszerzenia wiedzy CCS to cinkol sporting

Dobra, nie znęcajta się zlosnik.gifwink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A Ty myślałeś że co to jest??

Sej Cento S ze skrzynią eSkową byly tez takie

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.