Skocz do zawartości

OCB z tym "tyrkoleniem"?


Keryp_

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko pytanie czemu w ogóle trzeba dawać innego kompa.

Jak ten sam zestaw nie tyrkoli w Punto w kompem 16v smile.gif

Dla mnie to jest zagadka hehe

Czy to wina budy Cento może ???

A propo wiązki łaczone są jakoś czy całość z Punto/Stilo czy innego dawcy idą do Cento. Bo może tutaj jakaś niespodzianka jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko pytanie czemu w ogóle trzeba dawać innego kompa.

> Jak ten sam zestaw nie tyrkoli w Punto w kompem 16v

> Dla mnie to jest zagadka hehe

> Czy to wina budy Cento może ???

> A propo wiązki łaczone są jakoś czy całość z Punto/Stilo czy innego dawcy idą do Cento. Bo może

> tutaj jakaś niespodzianka jest.

tak szczeze to łączenie wiązek silnika z kabinową nie ma wg mnie większego znaczenia. Wiązka silnika jest w sobie na tyle zintegrowana, ze wystarczy podac na krodko plus na kompa z akumulatora i da się uruchomić silnik na samej wiązce silnikowej. Bez potrzeby podłączania do wiązki kabinowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ewidentnie problem trykolenia polega na elektronice.

> Podpowiem, ze są dwie możliwości, zasadniczo to jedna... Komputer sterujący. Dla czego tak myślę?

> Załóżmy, ze mamy 16v tak jak należy. Trykoli... I jest OK I teraz zmieniamy kompa na kompa z

> 8v 75, we wtyczce mostkujemy wtryskiwacze (pin 18 z 32 - piszę z pamięci, nie chce mi się

> schematu otwierać), wgrywamy przerobiony program (w 8v wtryski mają inną wydajność. Jak

> zostawiamy wtryski z 16v to trzeba przerobić mapę bo będzie za dużo paliwa). W instalacji nie

> przerabiamy kompletnie nic więcej, te same czujniki, te same cewki, świece itp.

> Odpalamy padlinę i pytanie, trykoli czy nie?? Moja odpowiedź - nie trykoli....

prawdopodobnie ujawniles tajemna wiedze Araba, ktory za to bierze kupe siana zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> prawdopodobnie ujawniles tajemna wiedze Araba, ktory za to bierze kupe siana

arab nie zmienia kompa. Jedyną modyfikacją która przychodzi mi na myśl to zmiana wtryskiwaczy na fulgrup i podstrojenie mapy.

W tej chwili nie mam możliwości nawet tego sprawdzić.. Moje turbo działa na kompie z 8v i nie trykoli. A jedyne wolnossące 16v które miałem pod ręką własnie się zaczeło rozkładać.

Już wcześniej padła tutaj taka opcja, ze trykoli w czasie gdy wtryski działają w półsekwejcji. W 16v działają tak do pewnych obrotów silnika, powyżej tych obrotów leją razem.

Ale to nie wyjaśnia przypadłości takiej, ze w ori punto nie trykoli a w cento trykoli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może chociaż ktoś naprowadzi w miarę do celu. Ja rozumiem że jest ktoś kto sobie zarabia na tym ale

> moim zdaniem forum jest też po to aby sobie pomagać. Nie trzeba oczywiście zaraz zdradzać

> całej prawdy ale choćby w 50% naprowadzić na jakiś trop.

tak szczerze to sami nie wiemy.... jak wpadnę na to kiedyś dlaczego trykoli i co zrobić żeby nie trykoliło to z miłą chęcią opisze to na forum zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak szczerze to sami nie wiemy.... jak wpadnę na to kiedyś dlaczego trykoli i co zrobić żeby nie

> trykoliło to z miłą chęcią opisze to na forum

Pozostaje jeszcze kwestia dolotu, przecież oryginalny nie wejdzie, może tu tkwi problem i myśi mieć odpowiednie parametry, sam nie wiem

Dolot i wydech są zawsze inne, a w Punto itp jest tak jak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ewidentnie problem trykolenia polega na elektronice.

> Podpowiem, ze są dwie możliwości, zasadniczo to jedna... Komputer sterujący. Dla czego tak myślę?

> Załóżmy, ze mamy 16v tak jak należy. Trykoli... I jest OK I teraz zmieniamy kompa na kompa z

> 8v 75, we wtyczce mostkujemy wtryskiwacze (pin 18 z 32 - piszę z pamięci, nie chce mi się

> schematu otwierać), wgrywamy przerobiony program (w 8v wtryski mają inną wydajność. Jak

> zostawiamy wtryski z 16v to trzeba przerobić mapę bo będzie za dużo paliwa). W instalacji nie

> przerabiamy kompletnie nic więcej, te same czujniki, te same cewki, świece itp.

> Odpalamy padlinę i pytanie, trykoli czy nie?? Moja odpowiedź - nie trykoli....

To już pisałem wcześniej i wstawiałem film z jazdy moim na kompie od 8v. I nic nie tyrkoliło. Może kwestia pozostawienia jakichś gratów? Może większość zostawia jakieś czujniki czy uj wie co ze starej instalacji bo w 16v wyglądają tak samo a na prawdę nie pasują. Zmiana dolotu nic nie zmienia. Ktoś mi sugerował, że może odłączenie sterowania ciśnieniem paliwa ale raczej też bez zauważalnych efektów. Z resztą po co odcinać coś co być powinno.

Edit: Swapując z 899 czy 1108 pewnie wszyscy zostawiają podwójny przekaźnik. Kolega Dawidp miał wcześniej 704 więc idę tym tropem, że u mnie zostało coś z 1.1 co on ma włożone nowe. Ze strony http://www.centomania.com/index.php?opti...&Itemid=109 wnioskuję, że w 16v i w 8v różni się podłączenie zasilania oraz cewek i wtrysków do tego przekaźnika. Fakt faktem, że zasilanie tak czy siak idzie w te same piny, tylko nie przez dwa a przez jeden bezpiecznik a wtryski i cewki i tak są (tak wynika ze schematu) połączone do kupy wewnątrz przekaźników ale może ma to jakieś znaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pozostaje jeszcze kwestia dolotu, przecież oryginalny nie wejdzie, może tu tkwi problem i myśi mieć

> odpowiednie parametry, sam nie wiem

> Dolot i wydech są zawsze inne, a w Punto itp jest tak jak ma być.

Ale 8v możesz odpalić bez dolotu albo z metrową kibelrurą i nic takiego nie wystąpi confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu ja smile.gif

Przejrzałem pinouty kompów CCS 1,2 8v i 1,2 16v

Pierwsze co zauważyłem to inne podłączenie krokowca. Czy ktoś to zmienia przy swapie?

Po lewej piny kompa po prawej krokowca

CCS

2 - C

3 - D

20 - A

21 - B

8v

2 - B

3 - D

20 - A

21 - C

16v

2 - D

3 - B

20 - C

21 - A

Następnie przy kompie z CCS i w 16V sonda lambda jest podłączona identycznie a w 8v odwrotnie (chodzi o same piny tego elementu czułego, nie o ogrzewanie)

Może niestabilne obroty biegu jałowego jak i tyrkolenie to sprawka krokowca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znowu ja

> Przejrzałem pinouty kompów CCS 1,2 8v i 1,2 16v

> Pierwsze co zauważyłem to inne podłączenie krokowca. Czy ktoś to zmienia przy swapie?

> Po lewej piny kompa po prawej krokowca

> CCS

> 2 - C

> 3 - D

> 20 - A

> 21 - B

> 8v

> 2 - B

> 3 - D

> 20 - A

> 21 - C

> 16v

> 2 - D

> 3 - B

> 20 - C

> 21 - A

> Następnie przy kompie z CCS i w 16V sonda lambda jest podłączona identycznie a w 8v odwrotnie

> (chodzi o same piny tego elementu czułego, nie o ogrzewanie)

> Może niestabilne obroty biegu jałowego jak i tyrkolenie to sprawka krokowca?

Biorąc wiązkę od 1.2 16V też tyrkoli, a z tej teorii powinno wynikać że nie będzie tyrkolić, tylko na przerabianej wiązce by tyrkolił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest na styk ale jak sie pokombinuje to nie trzeba

U mnie krokowiec jest zupełnie inaczej podpięty sciana.gif

2 - D

3 - B

20 - A

21 - C

Wg mnie żadna z cewek nie działa prawidłowo i stąd u mnie falujące obroty jałowe.

Dodatkowo u mnie po wjeździe w kałużę podczas dużego deszczu jest jedno wielkie tyrkolenie. Nawet na dwójce ciężko się rozpędzić. Auto nie ma mocy i strzela w dolot i po odpięciu krokowca i nagrzaniu auta zrobiło się to samo. Wnioskuję, że gdzieś w wiązce jest bardzo słabe miejsce, które w deszczu przebija. Może w wyniku złęgo połączenia działa u mnie jedna z cewek krokowca a przy deszczy pada druga?

Edit:

W każdym modelu krokowca cewki idą pomiędzy 2 i 20 oraz 21 i 3 a u mnie jedna idzie między 2 i 21 a druga 3 i 20. Komp steruje krokowcem losowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie obstawiam ze jak dostanie gdzies wody ,zieje ogiem z rury przy przygazowce i probie krecenia wyzejco sie konczy przy 3-4 tys tylko(dlawi sie). z tyrkoleniem tez tak jest ze nie jest zawsze(czasem go niema) ale niewiem do czego to zalezy. Powrot z istwy a raczje jego brak myslicie ze niema wplywu(niemam powrotu a kolektor mam od p1 z powrotem) ostanio zaczalem nad tym rozmyslac tyrkoleniem i to wg mnei chodzi o cos malo wazne na co nikt nie zwraca uwagi.rozwiazaniem jest tez napisac prog ale to wiaze sie z kosztami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie obstawiam ze jak dostanie gdzies wody ,zieje ogiem z rury przy przygazowce i probie krecenia

> wyzejco sie konczy przy 3-4 tys tylko(dlawi sie). z tyrkoleniem tez tak jest ze nie jest

> zawsze(czasem go niema) ale niewiem do czego to zalezy. Powrot z istwy a raczje jego brak

> myslicie ze niema wplywu(niemam powrotu a kolektor mam od p1 z powrotem) ostanio zaczalem nad

> tym rozmyslac tyrkoleniem i to wg mnei chodzi o cos malo wazne na co nikt nie zwraca

> uwagi.rozwiazaniem jest tez napisac prog ale to wiaze sie z kosztami.

Właśnie, że to nie wina kompa bo wczoraj miałem u siebie kompa z nietyrkolącego auta i mój nadal tyrkolił.

Problem leży gdzieś w klamotach, w jakimś drobiazgu, który większość swapujących osób pomija. W przekaźniku, w cewkach, w krokowcu, filtrze węglowym? A może sposób podłączenia? U mnie jest na przykład inaczej. Jak możecie to sprawdźcie u Was jak to wygląda. ABCD są opisane na wtyczce do krokowca a numery pinów wewnątrz wtyczki do kompa i po kolorkach można spokojnie dojść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widze ze kolega ketchup sie zaparl i dobrze:) chetnie pomoge na jutro postaram sie sprawdzic od

> krokowca idace kable.

u mnie krokowiec był inaczej podłączony niż na schemacie. Nie działał jak powinien, podłączyłem "po swojemu" i działał dobrze zeby.GIF Praktycznie nie trykolił, delikatnie czasami miał "zadyszkę" do 2tyś obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam podobnie że w deszczu i przejechaniu przez wiekszą kałuże strasznie albo tyrkoli albo nie pali

> na przynajmniej 1 cylinder...

Jedyne elektryczne co może dostać po dupie przy wjeździe w kałużę to czyjnik położenia wału, sonda lambda ewentualni, i rzeczony elektrozawór (jeszcze czujnik oleju, ale to nie ma nic z kompem wspólnego).

W związku z tym sugestia (ponowna chyba, może nie w tym wątku) obadajcie jakość ekranowania kabli od CPW i lambdy. Ten ekran jest przypięty oczkiem do jednej ze szpilek mocowania kompa normalnie, może tam coś jest nie halo. I proponuję również posiadaczom nietrykolących odpiąć ten ekran i zobaczyć co będzie zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2 tys to nie 3-4 a mojemu nawet jak przepinam bieg z ponad 6tys i spadnie do 4tys czy 5tys to mu

> sie zatyrkoli a to jest zenujace

nie, u mnie tylko przy ruszaniu był taki efekt do 2tyś obrotów no i casami w czasie jazdy jak bieg miałem za wysoki i obroty spadały ponizej 2tyś to w momencie dodania gazu sobie kichnoł i jechał dalej.

ale tak jak pisałem wcześniej, w tej chwili nie mam mozłiwości nic z tego sprawdzić/zweryfikować. Teraz turbawka lata na całkiem innym mixie osprzętu i nie ma trykolenia zadnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie krokowiec był inaczej podłączony niż na schemacie. Nie działał jak powinien, podłączyłem "po

> swojemu" i działał dobrze Praktycznie nie trykolił, delikatnie czasami miał "zadyszkę" do

> 2tyś obrotów.

284574966-krokowce.jpg

Zastanawia mnie czy jak podłączę krokowca tak, żeby cewki były parami do pinów 20 i 2 oraz 21 i 3 to będzie ok? Czy jeszcze muszę ucelować w konkretną cewkę? Bo to będzie całkiem czarna magia. No chyba, że ktoś ma lepszy schemat krokowca?

post-71206-14352511102482_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedyne elektryczne co może dostać po dupie przy wjeździe w kałużę to czyjnik położenia wału, sonda

> lambda ewentualni, i rzeczony elektrozawór (jeszcze czujnik oleju, ale to nie ma nic z kompem

> wspólnego).

> W związku z tym sugestia (ponowna chyba, może nie w tym wątku) obadajcie jakość ekranowania kabli

> od CPW i lambdy. Ten ekran jest przypięty oczkiem do jednej ze szpilek mocowania kompa

> normalnie, może tam coś jest nie halo.

Kolega Dawid w ogóle nie miał żadnego oczka dopiętego do szpilki kompa icon_eek.gif Ale wynika to właśnie z tego, że całą wiązkę miał robioną od nowa bo wcześniej siedziała tam 700 tka.

I proponuję również posiadaczom nietrykolących odpiąć

> ten ekran i zobaczyć co będzie

O, jakby ktoś mógł zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zastanawia mnie czy jak podłączę krokowca tak, żeby cewki były parami do pinów 20 i 2 oraz 21 i 3

> to będzie ok? Czy jeszcze muszę ucelować w konkretną cewkę? Bo to będzie całkiem czarna magia.

> No chyba, że ktoś ma lepszy schemat krokowca?

Nie mam odpowiedzi, ale w sumie muszę Ci podziękować ok.gif, bo właśnie mnie olśniło, dlaczego miałem (prawdopodobnie) kłopot u siebie z (nowym zamiennikiem) krokowcem odmawiającym współpracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja latem po ulewach miałem problem, bo mi gasł i nie chciał jechać w deszczu.. Wziąłem taśmę izolacyjną i zjechałem jak się dało nią kabel od czujnika położenia wału i kabel od sondy i poprawiło się. Ale jak tyrkolił tak do 2000 obr tyrkoli. A na mrozie z rana zanim złapie 70* to i wyżej potrafi zamulić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega Dawid w ogóle nie miał żadnego oczka dopiętego do szpilki kompa Ale wynika to właśnie z

> tego, że całą wiązkę miał robioną od nowa bo wcześniej siedziała tam 700 tka.

> I proponuję również posiadaczom nietrykolących odpiąć

> O, jakby ktoś mógł

Jak Tobie tyrkoli, to też spróbuj odłączyć, nigdy nie wiadomo.

Co do Twoich falujących wolnych, walcz z tym podłączeniem krokowca, to jest prawdopodobnie ono wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega Dawid w ogóle nie miał żadnego oczka dopiętego do szpilki kompa Ale wynika to właśnie z

> tego, że całą wiązkę miał robioną od nowa bo wcześniej siedziała tam 700 tka.

> I proponuję również posiadaczom nietrykolących odpiąć

> O, jakby ktoś mógł

może i głupie pytanie zadam ale czy masy w punto 16v i cento są tak samo podpięte, jest ich jednakowa ilość ? Ile punktów masowych ma punto a ile cc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak Tobie tyrkoli, to też spróbuj odłączyć, nigdy nie wiadomo.

> Co do Twoich falujących wolnych, walcz z tym podłączeniem krokowca, to jest prawdopodobnie ono

Sprawdziłem miernikiem i okazało się, że u mnie krokowiec ma cewki A-D i B-C niewiem.gif w każdym razie jeżeli tak to jest dobrze podłączony.

Ciekawostka:

rzuciłem się pod auto żeby odpiąć wtyczkę z filtra par paliwa czy jak go tam zwał i zauważyłem, że jeden przewód jest całkiem luźny (ten gumowy) i to konkretnie ten który idzie do kolektora. Zaślepiłem więc przewód wychodzący z kolektora i odpiąłem wtyczkę z filtra i... tyrkolenie zmniejszyło się do akceptowalnego poziomu w porównaniu do tego co było.

Próbował ktoś odpalić 16v na oryginalnym dolocie?

Edit:

z tym tyrkoleniem różnica polega na tym, że wcześniej jak tyrkolił to nie jechał a teraz dźwięk jest dużo słabszy i auto przyśpiesza. Nie tak jak powinno ale przyśpiesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdziłem miernikiem i okazało się, że u mnie krokowiec ma cewki A-D i B-C w każdym razie

> jeżeli tak to jest dobrze podłączony.

> Ciekawostka:

> rzuciłem się pod auto żeby odpiąć wtyczkę z filtra par paliwa czy jak go tam zwał i zauważyłem, że

> jeden przewód jest całkiem luźny (ten gumowy) i to konkretnie ten który idzie do kolektora.

> Zaślepiłem więc przewód wychodzący z kolektora i odpiąłem wtyczkę z filtra i... tyrkolenie

> zmniejszyło się do akceptowalnego poziomu w porównaniu do tego co było.

> Próbował ktoś odpalić 16v na oryginalnym dolocie?

> Edit:

> z tym tyrkoleniem różnica polega na tym, że wcześniej jak tyrkolił to nie jechał a teraz dźwięk

> jest dużo słabszy i auto przyśpiesza. Nie tak jak powinno ale przyśpiesza.

załóż org dolot, sciagnij maske ( serio ) i polataj po miescie i nic sie nie zmieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem nadzieję własnie, że ktoś coś takiego robił Nie mam ori dolotu.

> No w każdym razie moje tyrkolenie jest teraz bardziej jak u wszystkich bo wcześniej było mega

> tyrkoleniem...

ja tylko odpalałem na takim ale nie wiem jak chodziło bo byłem zauroczony szesnatką ale krótko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawostka:

> rzuciłem się pod auto żeby odpiąć wtyczkę z filtra par paliwa czy jak go tam zwał i zauważyłem, że

> jeden przewód jest całkiem luźny (ten gumowy) i to konkretnie ten który idzie do kolektora.

> Zaślepiłem więc przewód wychodzący z kolektora i odpiąłem wtyczkę z filtra i... tyrkolenie

> zmniejszyło się do akceptowalnego poziomu w porównaniu do tego co było.

A wolne Ci się nie poprawiły? Bo luźny przewód gumowy od filtra = lewe powietrze w dolocie zeby.GIF

Zrób sobie test z dobrze podpiętym filtrem, znaczy się ten przewód co go zaślepiłeś podepnij nazad do filtra, ale tak, żeby nie "ciekł" i podłącz elektrozawór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A wolne Ci się nie poprawiły? Bo luźny przewód gumowy od filtra = lewe powietrze w dolocie

> Zrób sobie test z dobrze podpiętym filtrem, znaczy się ten przewód co go zaślepiłeś podepnij nazad

> do filtra, ale tak, żeby nie "ciekł" i podłącz elektrozawór.

Wolne niestety bez zmian. Nie wiem czego to jest wina. Na kompie z 8v wolne były idealne zarówno na ciepłym jak i na zimnym. No i tamten normalnie chodził z lewym powietrzem więc potwierdza się chyba gdybanie, że komp z 16v jest dużo czulszy na szczegóły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do falowania u mnie strasznie falowała na wolnych, ale wziąłem przeczyściłem krokowca ( a mam tego głupiego zespolonego z przepustnica 270751858-jezyk.gif ) i przestało falować i trzyma tak ok 1000... a może to nie przesto przestało falować... ale nie fafluje tak jak wczesniej 270751858-jezyk.gif

i mozesz najlepiej na zdjeciu zaznaczyć o który przewód Ci chodzi bo jakoś nie moge skojarzyć zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do falowania u mnie strasznie falowała na wolnych, ale wziąłem przeczyściłem krokowca ( a mam

> tego głupiego zespolonego z przepustnica ) i przestało falować i trzyma tak ok 1000... a może

> to nie przesto przestało falować... ale nie fafluje tak jak wczesniej

> i mozesz najlepiej na zdjeciu zaznaczyć o który przewód Ci chodzi bo jakoś nie moge skojarzyć

9861ef7df4fd6a72.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ewidentnie problem trykolenia polega na elektronice.

> Podpowiem, ze są dwie możliwości, zasadniczo to jedna... Komputer sterujący. Dla czego tak myślę?

> Załóżmy, ze mamy 16v tak jak należy. Trykoli... I jest OK I teraz zmieniamy kompa na kompa z

> 8v 75, we wtyczce mostkujemy wtryskiwacze (pin 18 z 32 - piszę z pamięci, nie chce mi się

> schematu otwierać), wgrywamy przerobiony program (w 8v wtryski mają inną wydajność. Jak

> zostawiamy wtryski z 16v to trzeba przerobić mapę bo będzie za dużo paliwa). W instalacji nie

> przerabiamy kompletnie nic więcej, te same czujniki, te same cewki, świece itp.

> Odpalamy padlinę i pytanie, trykoli czy nie?? Moja odpowiedź - nie trykoli....

A czy zmieniajac kompa z tego od 16v na tego od 8v zmieniasz wedlog swojej teorii zaplon?? Bo z budowy silnika wynika ze zaplon w 16v jest przesuniety o pewien kat w stosunku do 8v i jezeli na kompie z 8v motor 16v chodzi lepiej to znaczy ze w 16v kompie spaprany jest zaplon co by potwierdzalo moje przemyslenia o ktorych zreszta wczesniej pisalem ale nikt nie podjal tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy zmieniajac kompa z tego od 16v na tego od 8v zmieniasz wedlog swojej teorii zaplon?? Bo z

> budowy silnika wynika ze zaplon w 16v jest przesuniety o pewien kat w stosunku do 8v i jezeli

> na kompie z 8v motor 16v chodzi lepiej to znaczy ze w 16v kompie spaprany jest zaplon co by

> potwierdzalo moje przemyslenia o ktorych zreszta wczesniej pisalem ale nikt nie podjal tematu.

Również pisałem o przesuniętym zapłonie ale mi zaprzeczono. W tej chwili nie pamiętam ale zapłon jest chyba za wcześnie hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale jakie ma to znaczenie? Skoro w oryginale w punto1 nie trykoli?

U mnie jest mocno modzone miejsce usytuowania czujnika i zastanawiałem się czy wkładając 16v do cento nie trzeba zmieniać na przykład kółka zębatego a co za tym idzie sposobu mocowania czujnika i jego położenia względem oryginału w punto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie jest mocno modzone miejsce usytuowania czujnika i zastanawiałem się czy wkładając 16v do

> cento nie trzeba zmieniać na przykład kółka zębatego a co za tym idzie sposobu mocowania

> czujnika i jego położenia względem oryginału w punto.

nie sądze... sprawdzałem kiedyś różne położenia czujnika, tez mam przedłużkę z "możliwością" regulacji zeby.GIF Nie miało najmniejszego wpływu na działanie silnika przesuwanie czujnika do góry/dół o 2-3mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie sądze... sprawdzałem kiedyś różne położenia czujnika, tez mam przedłużkę z "możliwością"

> regulacji Nie miało najmniejszego wpływu na działanie silnika przesuwanie czujnika do

> góry/dół o 2-3mm

Kąt się przecież zmieniał icon_eek.gif To po co ustawianie co do stopnia skoro to jest bez większego znaczenia tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.