Skocz do zawartości

OCB z tym "tyrkoleniem"?


Keryp_

Rekomendowane odpowiedzi

> pisze do siebie bo to znowu moje przemyslenia...

> jesli coraz wiecej osob podziela opinie ze tyrkoli po naglym nacisnieciu przepustnicy to wykres

> ktory zamiescil Woj nie obrazuje tyrkolenia...

u mnie tyrkolenie wystepuje rzadko, raz na kilka razy przy podobnych warunkach i tylko w zakresie obrotów 2-3 tys

- odpięta / podpięta sonda nie ma wpływu

- raczej zdarza się to zanim silnik nagrzeje się do końca

może jakby wystepowało to za każdym razem to łatwiej byłoby namierzyć problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie tyrkolenie wystepuje rzadko, raz na kilka razy przy podobnych warunkach i tylko w zakresie

> obrotów 2-3 tys

> - odpięta / podpięta sonda nie ma wpływu

> - raczej zdarza się to zanim silnik nagrzeje się do końca

> może jakby wystepowało to za każdym razem to łatwiej byłoby namierzyć problem

A u mnie właśnie zdarzało się to jak silnik miał 90st co obrazuje filmik (słychać wentylator) i tak było przedtem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prosze oto link

>

> oceńcie sami

> "Link po reuploadzie powinno być wszystko ok"

HEhehe świetny filmik nie pokazuje nic smile.gif wrzuc 1-szy bieg jedz w okoliczy 1200 obr i naciśnij gaz do podlogi w ułamku sekundy- dowiesz sie co to tyrkolenie:). Znam 2-3 16V N/A które nie tyrkola smile.gif

Jedną nawet miałem 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> HEhehe świetny filmik nie pokazuje nic wrzuc 1-szy bieg jedz w okoliczy 1200 obr i naciśnij gaz do

> podlogi w ułamku sekundy- dowiesz sie co to tyrkolenie:). Znam 2-3 16V N/A które nie tyrkola

> Jedną nawet miałem

Kolego prosili mnie żeby nagrać na 2 i 3cim biegu od 1.5 -2 do 5-6 tys żebym sie rozpędzał a na jakim biegu jestem poznać bo na 2gim szybciej się wkręca a jak Ty nie widzisz o co chodzi to ja nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolego prosili mnie żeby nagrać na 2 i 3cim biegu od 1.5 -2 do 5-6 tys żebym sie rozpędzał a na

> jakim biegu jestem poznać bo na 2gim szybciej się wkręca a jak Ty nie widzisz o co chodzi to

> ja nie wiem

zrób na 1 szym bedzie to najbardziej widoczne smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> HEhehe świetny filmik nie pokazuje nic wrzuc 1-szy bieg jedz w okoliczy 1200 obr i naciśnij gaz do

> podlogi w ułamku sekundy- dowiesz sie co to tyrkolenie:). Znam 2-3 16V N/A które nie tyrkola

> Jedną nawet miałem

A tu masz filmik o który mnie poprosił jeden kolega na forum i masz tam na 2gim biegu w 30sek filmiku od 1200obr i nie ma tyrkolenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czy 1.2 16V T na kompie 18FD tyrkolą czy nie ?

da sie wystroić 16vturbo na kompie z 16v smile.gif Ale nie jest to takie łatwe. Chodzi oczywiście o remap a nie strojenie świnką. Próbowałem to ogarnąć, ale autoadaptacja nie dawała za wygraną 270751858-jezyk.gif Zmieniłem kompa na 8v i było ok.

Ale na kompie z 16v po strojeniu remapem nie ma trykolenia w turbo. Myślę, że w N/A też by nie było po odpowiednim programie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale na kompie z 16v po strojeniu remapem nie ma trykolenia w turbo. Myślę, że w N/A też by nie było

> po odpowiednim programie...

Może ustalmy jedną rzecz (to nie jest komentarz w Twoją stronę Lesiu wink.gif) - wszystko się da wystroić na każdym kompie, trzeba niestety tylko wiedzieć co się robi. (No chyba, że soft do ECU napisał jakiś upośledzony albo praktykant, nie chce nikogo tutaj urazić, ale widziałem już takie rzeczy w swoim zawodzie). I tyrkolenie też da się zlikwidować na pewno w 100%, tylko, że żeby to zrobić na pewniaka, to trzeba zamontować furę na odpowiedniej hamowni i spędzić tam ze 2-4 godzin, żeby obadać co się dokładnie z paliwem dzieje. Robienie sprintów po drodze krajowej numer X i łatanie map na podstawie zapisów z kamery skierowanej na wskaźnik AFR (przepraszam za przejskrawienie sprawy zlosnik.gif) nie jest niestety najlepszą metodą.

A ja czytając wasze doświdczenia po prostu usiłuję dojść co leży u podstaw tego problemu, bo dany przypadek jednostkowy jestem bardziej niż pewien, że bym naprawił w godzinę mając dostęp do samochodu i pustej drogi.

Póki co teoria z bardziej "oddychającym" dolotem i drastycznie zmienioną charakterystyką napełniania cylindrów bardzo mi pasuje. Do tego czytam tutaj o przepustnicach od 1.6, które mają dalszy wpływ na oddychanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może ustalmy jedną rzecz (to nie jest komentarz w Twoją stronę Lesiu ) - wszystko się da wystroić

> na każdym kompie, trzeba niestety tylko wiedzieć co się robi. (No chyba, że soft do ECU

> napisał jakiś upośledzony albo praktykant, nie chce nikogo tutaj urazić, ale widziałem już

> takie rzeczy w swoim zawodzie). I tyrkolenie też da się zlikwidować na pewno w 100%, tylko, że

> żeby to zrobić na pewniaka, to trzeba zamontować furę na odpowiedniej hamowni i spędzić tam ze

> 2-4 godzin, żeby obadać co się dokładnie z paliwem dzieje. Robienie sprintów po drodze

> krajowej numer X i łatanie map na podstawie zapisów z kamery skierowanej na wskaźnik AFR

> (przepraszam za przejskrawienie sprawy ) nie jest niestety najlepszą metodą.

> A ja czytając wasze doświdczenia po prostu usiłuję dojść co leży u podstaw tego problemu, bo dany

> przypadek jednostkowy jestem bardziej niż pewien, że bym naprawił w godzinę mając dostęp do

> samochodu i pustej drogi.

> Póki co teoria z bardziej "oddychającym" dolotem i drastycznie zmienioną charakterystyką

> napełniania cylindrów bardzo mi pasuje. Do tego czytam tutaj o przepustnicach od 1.6, które

> mają dalszy wpływ na oddychanie.

cos w tym jest, bo jak mialem za dluga rure dolotu, ktora wchodzila wewnatrz stozka na jakies 3/4 jego dlugosci, to nie tylkolil...teraz zmienilem dolot i rura jest na wymiar i tyrkoli skubaniec jak glupi slinka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może ustalmy jedną rzecz (to nie jest komentarz w Twoją stronę Lesiu ) - wszystko się da wystroić

> na każdym kompie, trzeba niestety tylko wiedzieć co się robi. (No chyba, że soft do ECU

> napisał jakiś upośledzony albo praktykant, nie chce nikogo tutaj urazić, ale widziałem już

> takie rzeczy w swoim zawodzie). I tyrkolenie też da się zlikwidować na pewno w 100%, tylko, że

> żeby to zrobić na pewniaka, to trzeba zamontować furę na odpowiedniej hamowni i spędzić tam ze

> 2-4 godzin, żeby obadać co się dokładnie z paliwem dzieje. Robienie sprintów po drodze

> krajowej numer X i łatanie map na podstawie zapisów z kamery skierowanej na wskaźnik AFR

> (przepraszam za przejskrawienie sprawy ) nie jest niestety najlepszą metodą.

> A ja czytając wasze doświdczenia po prostu usiłuję dojść co leży u podstaw tego problemu, bo dany

> przypadek jednostkowy jestem bardziej niż pewien, że bym naprawił w godzinę mając dostęp do

> samochodu i pustej drogi.

> Póki co teoria z bardziej "oddychającym" dolotem i drastycznie zmienioną charakterystyką

> napełniania cylindrów bardzo mi pasuje. Do tego czytam tutaj o przepustnicach od 1.6, które

> mają dalszy wpływ na oddychanie.

Ok kolego rozumimy że chcesz dojść do tego bo i my chcemy:) Woj76 mogę wrzucić ci na priv mapę na której teraz jeżdżę i zobaczysz co jest zmienione.Bo ona mocno zlikwidowała mi tyrkolenie + mod czujnika i efekty na filmiku widać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prosze oto link

>

> oceńcie sami

> "Link po reuploadzie powinno być wszystko ok"

wlasnie o cos takiego chodzilo i wedlug mnie jest ok choc podczas proby na 2gim biegu widac ze wciskasz pedla przysp do konca przy okolo 2000 tys obr i tam jest jakby delikatne zatyrkolenie ale takie minimalne

wedlug mnie nie ma sensu robic proby na 1szym biegu bo wtedy trakcje sie traci i pr obrotowa silnika za szybko wzrasta... a chodzi o to zeby zrozumiec w jakich warunkach dokladnie tyrkoli i z jakiego powodu - jesli jest to spowodowane naglym otwarciem przepustnicy to na kazdym biegu to bedzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasnie o cos takiego chodzilo i wedlug mnie jest ok choc podczas proby na 2gim biegu widac ze

> wciskasz pedla przysp do konca przy okolo 2000 tys obr i tam jest jakby delikatne zatyrkolenie

> ale takie minimalne

> wedlug mnie nie ma sensu robic proby na 1szym biegu bo wtedy trakcje sie traci i pr obrotowa

> silnika za szybko wzrasta... a chodzi o to zeby zrozumiec w jakich warunkach dokladnie tyrkoli

> i z jakiego powodu - jesli jest to spowodowane naglym otwarciem przepustnicy to na kazdym

> biegu to bedzie....

Kolego zapewniam że choć na filmiku słyszysz może takie mikro tyrkolenie:D to siedząc w autku i wciskając gaz nie czuć nic poza przyspieszaniem:) a na tej mapie nawet w dolnych obrotach czuć że się lepiej zbiera:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma wogóle tyrkolenia a u większości na 2gim i 3cim było to najbardziej widoczne wiec tak

> nagrałem.Jak będę mieć czas moge i dla ciebie specjalnie nagrać z 1szego biegu

U mnie najbardziej tyrkolil na 1 biegu przy wcisnieciu max gazu przy 1500-2000 ale to takie tyrkolenie wymuszone, na drugim zatyrkolil minimalnie a 3,4,5 juz nie bylo nic zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moge tylko napisać ze za tyrkolenie odpowiedzialne jest paliwo-zapłon. . Tyle odemnie i nie

> pytajcie dalej bo ja za tą wiedze słono musialem Arabowi zapłacić.

A ja powiem tyle, że przy ruszeniu z procedury nie tyrkoli.

Wiadomo gdzie jest wtedy zapłon.

Tylko, czy to napewno to, czy fakt, że przez kilka sekund jest pedał w podłodze.

W sumie z odpiętym TPSem też nie tyrkoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moge tylko napisać ze za tyrkolenie odpowiedzialne jest paliwo-zapłon. . Tyle odemnie i nie

> pytajcie dalej bo ja za tą wiedze słono musialem Arabowi zapłacić.

I co Ci to da ze ta wiedze zatrzymasz dla siebie? Nic, seja juz nie masz to bys sie podzielil ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i nie ma nic wspólnego z programem!! to powinno wyjasnić wszystko

i to jest jedyna prawidłowa uwaga.

Przeciez były robione testy, punto mk1 1.2 16v 86 jeździło i było ok, w ciągu jednego popołudnia silnik został przeswapowany do CC łącznie z kompletną wiązką silnika, komputerem sterującym i trykoli 270751858-jezyk.gif Pamiętacie? Sebec kiedyś opisywał ten przypadek, jeździł osobiście punto z którego swapował silnik go siebie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moge tylko napisać ze za tyrkolenie odpowiedzialne jest paliwo-zapłon.

Z własnych badań nad tyrkoleniem wydaje mi się, że paliwo-zapłon jest raczej wypadkową innej przyczyny, a nie przyczyną.

I oczywiście wykluczam sterownik i wiązkę.

Niestety badań nie dokończyłem z braku "narzędzi".

Ciągle mam szansę ale jedyny mój ostatnio pacjent wywalił UPG.

Pozostała tylko hipoteza confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z własnych badań nad tyrkoleniem wydaje mi się, że paliwo-zapłon jest raczej wypadkową innej

> przyczyny, a nie przyczyną.

> I oczywiście wykluczam sterownik i wiązkę.

> Niestety badań nie dokończyłem z braku "narzędzi".

> Ciągle mam szansę ale jedyny mój ostatnio pacjent wywalił UPG.

> Pozostała tylko hipoteza

Tylko czemu modyfikacje ktore ja zrobilem z ecu zlikwidowaly mi tyrkolenie?Skoro nie ma nic wspolnego z wiazka i sterownikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko czemu modyfikacje ktore ja zrobilem z ecu zlikwidowaly mi tyrkolenie?Skoro nie ma nic

> wspolnego z wiazka i sterownikiem?

Zlikwidowały czy złagodziły bo to dość spora różnica?

Faktem jest że Arab likwiduje tyrkolenie ale auto nawet nie ma 85 KM po takim zabiegu, to też jest nie do końca ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko czemu modyfikacje ktore ja zrobilem z ecu zlikwidowaly mi tyrkolenie?Skoro nie ma nic

> wspolnego z wiazka i sterownikiem?

Falujące obroty w 1.2 75 załatwiam na szybko kawałkiem bibuły a problem leży i tak gdzie indziej.

Przy okazji: Kto jest w stanie wyjaśnić przypadek nietyrkolącej 1.2 16v jeżdżącej na pompie 1 barowej (z chwilowego braku 3 bar)?

Pełne osiągi, brak negatywnych objawów. Ja zglupiałem icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zlikwidowały czy złagodziły bo to dość spora różnica?

> Faktem jest że Arab likwiduje tyrkolenie ale auto nawet nie ma 85 KM po takim zabiegu, to też jest

> nie do końca ok.

maly OT: uswiadomilby mnie ktos uprzejmie kim jest ten "Arab"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i to jest jedyna prawidłowa uwaga.

> Przeciez były robione testy, punto mk1 1.2 16v 86 jeździło i było ok, w ciągu jednego popołudnia

> silnik został przeswapowany do CC łącznie z kompletną wiązką silnika, komputerem sterującym i

> trykoli Pamiętacie? Sebec kiedyś opisywał ten przypadek, jeździł osobiście punto z którego

> swapował silnik go siebie :D

dokładnie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i to jest jedyna prawidłowa uwaga.

> Przeciez były robione testy, punto mk1 1.2 16v 86 jeździło i było ok, w ciągu jednego popołudnia

> silnik został przeswapowany do CC łącznie z kompletną wiązką silnika, komputerem sterującym i

> trykoli Pamiętacie? Sebec kiedyś opisywał ten przypadek, jeździł osobiście punto z którego

> swapował silnik go siebie :D

Co pozostało??Pytanie czy przełożył pompę paliwa a jeżeli tak to jedyna rzecz jaka się zmieniła to przewody paliwowe...pewnie pozostały te z 1.1...czyżby to miało wpływ??pytanie jaka jest średnica w punto.Jeżeli może ktoś sprawdzić to proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co pozostało??Pytanie czy przełożył pompę paliwa a jeżeli tak to jedyna rzecz jaka się zmieniła to

> przewody paliwowe...pewnie pozostały te z 1.1...czyżby to miało wpływ??pytanie jaka jest

> średnica w punto.Jeżeli może ktoś sprawdzić to proszę

nie sądze, wydjność układu paliwa jest na tyle wysoka, ze nie będzie spadkow paliwa na tyle drastycznych przy bucie. Pompa pomimo tego, że się mówi iż jest 3bar to pompuje nawet do 5bar. Resztę załatwia (czyli ciśnienie stałe3bar) regulator paliwa. uważam to za ślepy trop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie sądze, wydjność układu paliwa jest na tyle wysoka, ze nie będzie spadkow paliwa na tyle

> drastycznych przy bucie. Pompa pomimo tego, że się mówi iż jest 3bar to pompuje nawet do 5bar.

> Resztę załatwia (czyli ciśnienie stałe3bar) regulator paliwa. uważam to za ślepy trop

Nie wiem ale myśle co sie mogło zmienić jeżeli gościu zmienił silnik kompletny z osprzętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obstawiam ze seryjnego kompletnego ukladu dolotowego z punto nie zalozyl... (wylotowego pewnie tez

> nie)

nie jestem pewien, ale chyba ktoś robił testy z otwartą maską zeby zmieścić orygianlny plastikowy dolot. Nie pomogło,.

Poza tym to nie jest argument, punciaki też jezdzą z filtrami stożkowymi i na przelotowych wydechach i nie trykolą...

no i sprawa kolejna, na kąciku UNO są/jest/były uniaki swapowane na 1.2 16v z punto i nie trykoliły :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie jestem pewien, ale chyba ktoś robił testy z otwartą maską zeby zmieścić orygianlny plastikowy

> dolot. Nie pomogło,.

> Poza tym to nie jest argument, punciaki też jezdzą z filtrami stożkowymi i na przelotowych

> wydechach i nie trykolą...

> no i sprawa kolejna, na kąciku UNO są/jest/były uniaki swapowane na 1.2 16v z punto i nie trykoliły

> :D

Heh, jedyne co mi przychodzi do głowy, i o czym już wcześniej z kimś (prawdopodobnie prywanie) dyskutowałem, to to, że Uno/Punto/każdy większy samochód mają przyzwoite układy chłodzenia (długie przewody, duża chłodnica), a CC/SC taką w sumie imitację zlosnik.gif Może to powodować parę stopni różnicy na czujniku temperatury wody, takie pare stopni jest czasem kolosalną różnicą dla ECU confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Heh, jedyne co mi przychodzi do głowy, i o czym już wcześniej z kimś (prawdopodobnie prywanie)

> dyskutowałem, to to, że Uno/Punto/każdy większy samochód mają przyzwoite układy chłodzenia

> (długie przewody, duża chłodnica), a CC/SC taką w sumie imitację Może to powodować parę

> stopni różnicy na czujniku temperatury wody, takie pare stopni jest czasem kolosalną różnicą

> dla ECU

To chyba w punto wentyl wlacza sie chyba przy 80 stopniach, do seja sa przynajmniej dwa rodzaje czujnikow, ja mam ten co pozniej zalancza, chyba 95 stopni a sa takie co zalaczaja 87, chyba nie w tym droga zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Heh, jedyne co mi przychodzi do głowy, i o czym już wcześniej z kimś (prawdopodobnie prywanie)

> dyskutowałem, to to, że Uno/Punto/każdy większy samochód mają przyzwoite układy chłodzenia

> (długie przewody, duża chłodnica), a CC/SC taką w sumie imitację Może to powodować parę

> stopni różnicy na czujniku temperatury wody, takie pare stopni jest czasem kolosalną różnicą

> dla ECU

to by sugerowało, ze trykolenie występuje tylko w maksymalnie rozgrzanym silniku. W każdym innym pośrednim stanie powinnio być ok, a tak nie jest./

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To tak jeszcze, cobyście się pośmiali, ale kiedyś niedawno mi przeszło przez myśl, że być może w

> Punto silnik jest inaczej wypoziomowany i ma to wpływ na to jak i gdzie się paliwo w dolocie

> osadza

Myślałem, że tylko mi podobne rzeczy do głowy przychodzą.

Ale zastanawiałem się nad czymś innym.

Tyrkolenie zachodzi przy gwałtownym dodaniu gazu, prawda?

W tym momencie cały zespół napędowy ulega mocnemu szarpnięciu.

W cc i sc ten ciężki silnik jest ciągle zawieszony na tych słabiutkich poduszeczkach, więc wychyla się dość znacznie.

Przyglądałem się rozwiązaniu w puncie i bravo, to nie ma takiego zjawiska.

Pewnie kolejna fantazja, ale...

Czy takie bujnięcie może mieć wpływ na pracę silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Heh, jedyne co mi przychodzi do głowy, i o czym już wcześniej z kimś (prawdopodobnie prywanie)

> dyskutowałem, to to, że Uno/Punto/każdy większy samochód mają przyzwoite układy chłodzenia

> (długie przewody, duża chłodnica), a CC/SC taką w sumie imitację Może to powodować parę

> stopni różnicy na czujniku temperatury wody, takie pare stopni jest czasem kolosalną różnicą

> dla ECU

a ja się zgadzam z tą wypowiedzią bo ja modyfikując czujnik temp sprawiłem że ecu widzi silnik jako "chłodniejszy" niż jest w rzeczywistości więc może a według mnie temperatura ma wpływ na tyrkolenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślałem, że tylko mi podobne rzeczy do głowy przychodzą.

> Ale zastanawiałem się nad czymś innym.

> Tyrkolenie zachodzi przy gwałtownym dodaniu gazu, prawda?

> W tym momencie cały zespół napędowy ulega mocnemu szarpnięciu.

> W cc i sc ten ciężki silnik jest ciągle zawieszony na tych słabiutkich poduszeczkach, więc wychyla

> się dość znacznie.

> Przyglądałem się rozwiązaniu w puncie i bravo, to nie ma takiego zjawiska.

> Pewnie kolejna fantazja, ale...

Ja mam poduszki beton i tyrkoli. sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślałem, że tylko mi podobne rzeczy do głowy przychodzą.

> Ale zastanawiałem się nad czymś innym.

> Tyrkolenie zachodzi przy gwałtownym dodaniu gazu, prawda?

> W tym momencie cały zespół napędowy ulega mocnemu szarpnięciu.

> W cc i sc ten ciężki silnik jest ciągle zawieszony na tych słabiutkich poduszeczkach, więc wychyla

> się dość znacznie.

> Przyglądałem się rozwiązaniu w puncie i bravo, to nie ma takiego zjawiska.

> Pewnie kolejna fantazja, ale...

to jeszcze jedna z teoriiii... podobno czerwone sa najszybsze... obstawiam ze te co nie tyrkola to sa czerwone a cala reszta nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i sprawa kolejna, na kąciku UNO są/jest/były uniaki swapowane na 1.2 16v z punto i nie trykoliły

> :D

Otóż to ok.gif

Moje 1.2 16v w uno w konfiguracji:

- słupek stilo

- osprzęt z P I 16v - tj. ssący, wiązka, czujniki, ecu - dawcy nawet nie widziałem na oczy wink.gif

- cewki jeszcze z 8v

- przewody zapłonowe low budget - hart z bravo/a

- dolot - długa rura + stożek

- przepustnica - najpierw 1.2 , później 1.6 16v

- wydech - najpierw przerobiony kolektor z 8v, później wyspawany, później znowu ten pierwszy, wywalony kat, jeden tłumik przelotowy, później wydech z uno turbo

- ecu w pełni seryjne, później przesunięta odcinka

- pompa - jakaś z mpi, później z punto gt

- chłodnica - najpierw malutka z 1.0 (mniejsza niż w cc/sc), później największa z możliwych z n/a - uno conditionair

Nigdy nie było żadnych problemów, w żadnej z konfiguracji.

Następnie zespół napędowy poszedł do uno kolegi Tschooba (z przepustnicą z 1.2)

Tam tego też nie było.

Obecnie jeździ w kolejnym uniaku - zmienił się zmienił się wydech, dolot, a problemów nie ma ok.gif

Ktoś kiedyś forsował teorię o "nietyrkolącym" czujniku VR - oczywiście jest to bzdura - ja jeździłem z takim z 1.6 16v, teraz jest jakiś dobrany z podobną rezystancją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.