Ketchup87 Napisano 7 Maja 2012 Udostępnij Napisano 7 Maja 2012 > Heh, jedyne co mi przychodzi do głowy, i o czym już wcześniej z kimś (prawdopodobnie prywanie) > dyskutowałem, to to, że Uno/Punto/każdy większy samochód mają przyzwoite układy chłodzenia > (długie przewody, duża chłodnica), a CC/SC taką w sumie imitację Może to powodować parę > stopni różnicy na czujniku temperatury wody, takie pare stopni jest czasem kolosalną różnicą > dla ECU A ja się zastanawiałem nad umiejscowieniem czujnika położenia wału. W CC/SC trzeba coś rzeźbić, żeby wlazł altek i nie przycierał o łapę/podłużnicę. Czy trzeba razem z tą modyfikacją zmieniać koło pasowe na wale? U mnie czujnik był założony na trytrytce bo oryginalne mocowanie nie trafiało w koło. Czy to nie jest takie zjawisko, że pod dużym obciążeniem zapłon jest wyprzedzany za bardzo bo czujnik jest w złym miejscu i dlatego wypadają cykle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 7 Maja 2012 Udostępnij Napisano 7 Maja 2012 > A ja się zastanawiałem nad umiejscowieniem czujnika położenia wału. W CC/SC trzeba coś rzeźbić, > żeby wlazł altek i nie przycierał o łapę/podłużnicę. Czy trzeba razem z tą modyfikacją > zmieniać koło pasowe na wale? U mnie czujnik był założony na trytrytce bo oryginalne mocowanie > nie trafiało w koło. Czy to nie jest takie zjawisko, że pod dużym obciążeniem zapłon jest > wyprzedzany za bardzo bo czujnik jest w złym miejscu i dlatego wypadają cykle? To też nie to, bo mam 1.2 16V z nie ruszanym mocowaniem czujnika położenia wału i tyrkoli. Jeżeli miały by być problemy z czytaniem impulsów z czujnika to im wyższe obroty tym więcej błędów odczytu by było. Tak mi się wydaje przynajmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 7 Maja 2012 Udostępnij Napisano 7 Maja 2012 > Otóż to > Moje 1.2 16v w uno w konfiguracji: > - słupek stilo > - osprzęt z P I 16v - tj. ssący, wiązka, czujniki, ecu - dawcy nawet nie widziałem na oczy > - cewki jeszcze z 8v > - przewody zapłonowe low budget - hart z bravo/a > - dolot - długa rura + stożek > - przepustnica - najpierw 1.2 , później 1.6 16v > - wydech - najpierw przerobiony kolektor z 8v, później wyspawany, później znowu ten pierwszy, > wywalony kat, jeden tłumik przelotowy, później wydech z uno turbo > - ecu w pełni seryjne, później przesunięta odcinka > - pompa - jakaś z mpi, później z punto gt > - chłodnica - najpierw malutka z 1.0 (mniejsza niż w cc/sc), później największa z możliwych z n/a - > uno conditionair > Nigdy nie było żadnych problemów, w żadnej z konfiguracji. > Następnie zespół napędowy poszedł do uno kolegi Tschooba (z przepustnicą z 1.2) > Tam tego też nie było. > Obecnie jeździ w kolejnym uniaku - zmienił się zmienił się wydech, dolot, a problemów nie ma > Ktoś kiedyś forsował teorię o "nietyrkolącym" czujniku VR - oczywiście jest to bzdura - ja > jeździłem z takim z 1.6 16v, teraz jest jakiś dobrany z podobną rezystancją. Jeździ, jeździ i ma się dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawid000898989 Napisano 7 Maja 2012 Udostępnij Napisano 7 Maja 2012 > A ja się zastanawiałem nad umiejscowieniem czujnika położenia wału. W CC/SC trzeba coś rzeźbić, > żeby wlazł altek i nie przycierał o łapę/podłużnicę. Czy trzeba razem z tą modyfikacją > zmieniać koło pasowe na wale? U mnie czujnik był założony na trytrytce bo oryginalne mocowanie > nie trafiało w koło. Czy to nie jest takie zjawisko, że pod dużym obciążeniem zapłon jest > wyprzedzany za bardzo bo czujnik jest w złym miejscu i dlatego wypadają cykle? U mnie też czujnik jest w miejscu gdzie powinien być i tyrkoliło.To raczej nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 elektrykiem nie jestem ale byc moze wina lezy w ktoryms elemencie wiazki (juz o tym bylo wiele razy ale....) i przez to np czujnik MAP pokazuje nieco inne wartosci niz powinien a co za tym idzie ECU mysli ze jestesmy w innym stanie pracy silnika niz jest w rzeczywistosci przez co z kolei daje zaplon w innym miejscu i czas wtrysku tez jest inny... z tym ze wkladajac oryginalna wiazke to nie powinno sie dziac raczej.... co myslicie?? idac w druga strone, zakladajac ze problem lezy rzeczywiscie w nieprawidlowym skladzie mieszanki i wyprzedzeniu zaplonu to modyfikujac sygnal idacy z czujnika MAP uzyskamy inne parametry wtrysku i zaplonu i byc moze bez ingerencji w ECU naprawimy tyrkolenie??? co myslicie 2?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > elektrykiem nie jestem ale byc moze wina lezy w ktoryms elemencie wiazki (juz o tym bylo wiele razy > ale....) i przez to np czujnik MAP pokazuje nieco inne wartosci niz powinien a co za tym > idzie ECU mysli ze jestesmy w innym stanie pracy silnika niz jest w rzeczywistosci przez co z > kolei daje zaplon w innym miejscu i czas wtrysku tez jest inny... > z tym ze wkladajac oryginalna wiazke to nie powinno sie dziac raczej.... > co myslicie?? > idac w druga strone, zakladajac ze problem lezy rzeczywiscie w nieprawidlowym skladzie mieszanki i > wyprzedzeniu zaplonu to modyfikujac sygnal idacy z czujnika MAP uzyskamy inne parametry > wtrysku i zaplonu i byc moze bez ingerencji w ECU naprawimy tyrkolenie??? > co myslicie 2?? > pozdr a po co myslec ? przeciez wiadomo czemu tyrkola mozna to usuwac na taki lub owaki sposób i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > a po co myslec ? > przeciez wiadomo czemu tyrkola > mozna to usuwac na taki lub owaki sposób i tyle no wlasnie od 21 stron nie wiadomo czemu tyrkola ;p sa tylko domysly , nikt nie podal gotowego rozwiazania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 Testowałem Punto 1.2 16V i powiem że strasznie tyrkoli, po zmianie dolotu i wydechu zaczęło masakrycznie tyrkolić tak więc nie prawdą jest że Punto nie tyrkoli nawet ze zmodzonym dolotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 odpowiadam akurat na posta huby, bo taki miałem ostatni wszyscy mówią, ze 1.2 16V tyrkolą... a co z 1.4 16V? ten sam problem występuje, czy już nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > odpowiadam akurat na posta huby, bo taki miałem ostatni > wszyscy mówią, ze 1.2 16V tyrkolą... > a co z 1.4 16V? ten sam problem występuje, czy już nie? Wystepuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawid000898989 Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > odpowiadam akurat na posta huby, bo taki miałem ostatni > wszyscy mówią, ze 1.2 16V tyrkolą... > a co z 1.4 16V? ten sam problem występuje, czy już nie? Dlatego winne musi być coś co zostaje z cc po swapie jak 1.4 tyrkolą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 > Dlatego winne musi być coś co zostaje z cc po swapie jak 1.4 tyrkolą Raczej nie to co zostaje w CC, tylko to czego się nie zabiera z Punto, a mianowicie cały dolot z puszką filtra. Inna rzecz, która jeszcze przychodzi do głowy, to przecież w Cento silnik jest na pewno inaczej "pomasowany" niż w Punto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawid000898989 Napisano 12 Maja 2012 Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 > Raczej nie to co zostaje w CC, tylko to czego się nie zabiera z Punto, a mianowicie cały dolot z > puszką filtra. > Inna rzecz, która jeszcze przychodzi do głowy, to przecież w Cento silnik jest na pewno inaczej > "pomasowany" niż w Punto. Ale ktoś tu już pisał że wsadził puszke z punto z dolotem i tyrkoliło.Chyba że źle kojarzę.A co do mas na silniku to raczej nie może mieć wpływu bo silnik cały przewodzi mase wiec obojętnie w którym miejscu mu damy masę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 12 Maja 2012 Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 > Ale ktoś tu już pisał że wsadził puszke z punto z dolotem i tyrkoliło.Chyba że źle kojarzę.A co do > mas na silniku to raczej nie może mieć wpływu bo silnik cały przewodzi mase wiec obojętnie w > którym miejscu mu damy masę W Punto na 100% jest do skrzyni, podłużnicy i aku jednym przewodem. Dolot w Punto ogranicza ilość powietrza, dość ciasny wydech z katalizatorem wycisza efekt tyrkolenia ale sądzę że i tak przymuła łapie seria Punto przy gazie na maxa na niskich obrotach tylko nie słychać tyrkolenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 12 Maja 2012 Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 > Dlatego winne musi być coś co zostaje z cc po swapie jak 1.4 tyrkolą Tylko weź pod uwagę fakt, że najczęściej 1.4 w CC/SC uruchamia się na osprzęcie z 1.2 16V... chociaż... czy ja wiem czy to może mieć jakiś związek, tak tylko sobie gdybam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 12 Maja 2012 Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 prawdopodobnie cały pic polega na rożnicy w masie punto i sc/cc Niedoskonałość programu się ''uwydatnia'' w lżejszym aucie... tak samo rożnych budach silniki 1.2 16V miały rożne koła zamachowe (wagi) więc to też nie jest bez wpływu Trza wkładać EMU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 12 Maja 2012 Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 > prawdopodobnie cały pic polega na rożnicy w masie punto i sc/cc > Niedoskonałość programu się ''uwydatnia'' w lżejszym aucie... > tak samo rożnych budach silniki 1.2 16V miały rożne koła zamachowe (wagi) więc to też nie jest bez > wpływu > Trza wkładać EMU Weź pod uwagę że w czwartek bawiłem się Punto 1.2 16V i przed remapem tyrkoliło niemiłosiernie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 12 Maja 2012 Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 > prawdopodobnie cały pic polega na rożnicy w masie punto i sc/cc > Niedoskonałość programu się ''uwydatnia'' w lżejszym aucie... > tak samo rożnych budach silniki 1.2 16V miały rożne koła zamachowe (wagi) więc to też nie jest bez > wpływu > Trza wkładać EMU Ale przecież masa cc z czterema osobami na pokładzie jest już chyba większa od masy punta, a i tak tyrkoli. A tak wracając do tematu araba to w końcu co on robi z tą wiązką, że nie tyrkoli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 12 Maja 2012 Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 Nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 12 Maja 2012 Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 Filmik z FF: >> KLIK << Czeskie 1.4 16V na kompie IAW 18FD, na moje ucho nie tyrkoloące. Jeżeli dobrze ślidziłem wątek z budowy (lewym okiem ) to koleś założył zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa, żeby skompensować różnice w zapotrzebowaniu paliwa między 1.2 i 1.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawid000898989 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > prawdopodobnie cały pic polega na rożnicy w masie punto i sc/cc > Niedoskonałość programu się ''uwydatnia'' w lżejszym aucie... > tak samo rożnych budach silniki 1.2 16V miały rożne koła zamachowe (wagi) więc to też nie jest bez > wpływu > Trza wkładać EMU Nie trzeba bo u mnie już nie tyrkoli:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawid000898989 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > Filmik z FF: > >> KLIK > Czeskie 1.4 16V na kompie IAW 18FD, na moje ucho nie tyrkoloące. Jeżeli dobrze ślidziłem wątek z budowy (lewym okiem ) to koleś założył zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa, żeby skompensować różnice w zapotrzebowaniu paliwa między 1.2 i 1.4. A jeżeli chodzi o reg to raczej założył go nie ze względu na skompensowanie zapotrzebowania bo jeździłem w moim 1.2 na wtryskach 1.4 i pompa spokojnie dawała rade i było wszystko jak najbardziej ok:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > A jeżeli chodzi o reg to raczej założył go nie ze względu na skompensowanie zapotrzebowania bo > jeździłem w moim 1.2 na wtryskach 1.4 i pompa spokojnie dawała rade i było wszystko jak > najbardziej ok:) Na tych plastikowych wtryskach od Boscha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawid000898989 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > Na tych plastikowych wtryskach od Boscha? Nie na stalowych takich samych jak są w 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > Nie na stalowych takich samych jak są w 1.2 To albo ja czegoś nie zakumałem, albo sugerujesz, że 1.4 16V było oryginalnie na tych samych metalowych wtryskach co 1.2 16V z p1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > Nie na stalowych takich samych jak są w 1.2 to nie z 1.4 16v, ale z 1.2 8v mpi albo jakieś inne, może 1.6 16v ze STILO. Bo 1.4 16v nie miało metalowych wtryskiwaczy? Kolor ich to takie różowe, plastikowe. 1.2 16v "nowe" ma plastikowe wtryski kolor błękitny. Zresztą te metalowe to ich jest tyle rodzai, że głowa mała. Jak możesz to podaj ich oznaczenie IAWxxx to zobaczymy co to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawid000898989 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > to nie z 1.4 16v, ale z 1.2 8v mpi albo jakieś inne, może 1.6 16v ze STILO. > Bo 1.4 16v nie miało metalowych wtryskiwaczy? Kolor ich to takie różowe, plastikowe. 1.2 16v "nowe" > ma plastikowe wtryski kolor błękitny. > Zresztą te metalowe to ich jest tyle rodzai, że głowa mała. Jak możesz to podaj ich oznaczenie > IAWxxx to zobaczymy co to jest te blękitne 1.2 16V dostałem z osprzętem silnika jak kupiłem a teraz mam z 1.2 16V metalowe ze względu na listwe(te błekitne były za długie) a później kupiłem z grande punto z 1.4 aha i nie jestem pewien czy to było 1.4 16 V czy 8V ale być może 8V bo nie pamiętam czy grande miało 16 V ale chyba nie. więc sorki za błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > a później kupiłem z grande punto z 1.4 tak, to 8v a nie 16v jak sugerujesz wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawid000898989 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > tak, to 8v a nie 16v jak sugerujesz wyżej No domyśliłem się że źle napisałem:) ale kopa to miało fajnego:) tylko wałki ostre dać i git:) tylko paliwa ciągnelo ze masakra:) a że nie jeźdzę w rajdach więc daliśmy je do rajdówki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 dzis popatrzylem troche na afr i jak jechalem np na 2 biegu, 3k rpm, to afr bylo w polowie skali, po naglym wcisniecu gazu w podloge wskazowka opadla prawie do zera, w tym czasie tyrkolil jak szalony, i w momencie jak przestal tyrkolic, wskazowka wskoczyla na koniec skali i byla tam do samego odciecia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > dzis popatrzylem troche na afr i jak jechalem np na 2 biegu, 3k rpm, to afr bylo w polowie skali, > po naglym wcisniecu gazu w podloge wskazowka opadla prawie do zera, w tym czasie tyrkolil jak > szalony, w lewo? Zalany?? > i w momencie jak przestal tyrkolic, wskazowka wskoczyla na koniec skali i byla tam do > samego odciecia... w prawo... Ubogo... Chyba coś nie tak z Twoim pomiarem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > w lewo? Zalany?? ja pomieszalem mam prymitywna skale, sa pola ubogo, optymalnie i bogato. spadla do samego konca ubogo, a po tyrkoleniu zatrzymala sie na granicy optimum i bogato > w prawo... Ubogo... Chyba coś nie tak z Twoim pomiarem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > ja pomieszalem mam prymitywna skale, sa pola ubogo, optymalnie i bogato. spadla do samego konca > ubogo, a po tyrkoleniu zatrzymala sie na granicy optimum i bogato > > w prawo... Ubogo... Chyba coś nie tak z Twoim pomiarem :D Ale to rozumiem do wąskopasmowej sondy podłączony pomiar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > Ale to rozumiem do wąskopasmowej sondy podłączony pomiar? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > w lewo? Zalany?? Chyba raczej niedolany;d > w prawo... Ubogo... Chyba coś nie tak z Twoim pomiarem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > Chyba raczej niedolany;d dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > Chyba raczej niedolany;d > > w prawo... Ubogo... Chyba coś nie tak z Twoim pomiarem :D na "normalnym" wskaźniku AFR z szerokopasmówki masz skalę od lewej 5 do prawej AFR 20 (przykładowe dane) czyli od lewej zalany do prawej ubogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > na "normalnym" wskaźniku AFR z szerokopasmówki masz skalę od lewej 5 do prawej AFR 20 (przykładowe > dane) czyli od lewej zalany do prawej ubogo. to ja mam nie normalny wskaznik w kazdym razie przy tyrkoleniu robi sie bardzo ubogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > na "normalnym" wskaźniku AFR z szerokopasmówki masz skalę od lewej 5 do prawej AFR 20 (przykładowe > dane) czyli od lewej zalany do prawej ubogo. A Co Ty opowiadasz. Na prawo jest zalany a na lewo ubogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > A Co Ty opowiadasz. Na prawo jest zalany a na lewo ubogo no nie wiem u mnie na innovate jest od lewej do prawej od 5 do 20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > no nie wiem u mnie na innovate jest od lewej do prawej od 5 do 20 Odwrotnie:P coś popsute masz 0:47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > Odwrotnie:P coś popsute masz > 0:47 > ja mam "stare" XD16 o takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 13 Maja 2012 Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > ja mam "stare" XD16 > o takie troche mylące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 wgl jak jade spokojnie, to wskazowka lata po skali w ta i z powrotem, jak mu butuje, to jest na granicy bogato/optymalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > wgl jak jade spokojnie, to wskazowka lata po skali w ta i z powrotem, jak mu butuje, to jest na > granicy bogato/optymalnie Latanie na lekkich obciążeniach jest normalne, dla wąskopasmowej lambdy, na tym cała korekta polega, na oscylacjii. Bogato na bucie też, ale oczywiście ubogo nigdy w życiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > Latanie na lekkich obciążeniach jest normalne, dla wąskopasmowej lambdy, na tym cała korekta > polega, na oscylacjii. Bogato na bucie też, ale oczywiście ubogo nigdy w życiu. no ubogo to jak tyrkoli jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juliusz64 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > no ubogo to jak tyrkoli jest... Może większe wtryski by podlało go bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > Może większe wtryski by podlało go bardziej To jest poważny temat, więc proszę bez żartów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juliusz64 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > To jest poważny temat, więc proszę bez żartów Sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy90 Napisano 16 Maja 2012 Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 Witam. Tak przeczytałem cały temat bo się poważnie zastanawiam nad zakupem seja i wsadzeniu w niego własnie 16v i śmiem postawić teze, że chodzi o wydech, a konkretnie o jego rezystancje. przez to, że większość osób przy swapie od razu robi przelot i wydech nie pracuje silnik nie pracuje pod optymalnie bo wydech mu na to nie pozwala. Bo i przelot i Sei/CC krótsze od Punta. http://web.me.com/grzegorzgrabowski/Witryna/Wydechy.html tutaj taki mały link na poparcie. Z autopsji natomiast wiem, że jak niedawo urwałem wydech tuż przed tłumikiem końcowym to mulił własnie tak do 2,5 niemiłosiernie mimo, że ryku robił co nie miara. Na uczelni wpajali nam, że wydech ważna sprawa i przelot nie zawsze robi robotę. więc Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.