Skocz do zawartości

Czy 1.1 jest kolizyjny?


tweety

Rekomendowane odpowiedzi

> Chodzi o silnik 1.1 mpi czy po urwaniu paska rozrzadu zawory sie gną czy silnik jest bezkolizyjny i

> wystarczy wymienic tylko rozrzad i smigac dalej?

W pełni bez kolizyjny, chyba ze masz ostro zjechaną głowice smile.gif

Mi się odkręciło koło zębate od wałka, ścięło klin czyli praktycznie tak jak przy zerwaniu paska i nic się nie stało.( 1.1 spi, mpi 1.2 8v )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest bezkolizyjny, tak samo miałem przestawiony rozrząd w 1.2 i jeździłem sporo tak nie wiedząc o

> tym i nic się nie stało.

> tylko pamiętaj żeby nie przekraczać sporych obrotów, bo niestety mi się udało pokrzywić zawory

Je też jeździłem sporo w 1.1. Nawet nie wiedziałem nic że o ząbek przestawiony był. Dopiero jak przyszedł termin na zmianę oleju i przy okazji rozrządu to się zorientowałem. Dziwna opcja ale czuć podczas jazdy nic nie było to jak tu się zorientować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi o silnik 1.1 mpi czy po urwaniu paska rozrzadu zawory sie gną czy silnik jest bezkolizyjny i

> wystarczy wymienic tylko rozrzad i smigac dalej?

było kilka razy.

zależy od tego w jakich warunkach zerwiesz pasek. Teoretycznie bezkolizyjny. Ale jeśli przy ostrym upalaniu zamiast trójki wbijesz jedynkę mogą się zawory z tłokami spotkać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.