tweety Napisano 31 Października 2010 Udostępnij Napisano 31 Października 2010 Chodzi o silnik 1.1 mpi czy po urwaniu paska rozrzadu zawory sie gną czy silnik jest bezkolizyjny i wystarczy wymienic tylko rozrzad i smigac dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patryk89 Napisano 31 Października 2010 Udostępnij Napisano 31 Października 2010 > Chodzi o silnik 1.1 mpi czy po urwaniu paska rozrzadu zawory sie gną czy silnik jest bezkolizyjny i > wystarczy wymienic tylko rozrzad i smigac dalej? W pełni bez kolizyjny, chyba ze masz ostro zjechaną głowice Mi się odkręciło koło zębate od wałka, ścięło klin czyli praktycznie tak jak przy zerwaniu paska i nic się nie stało.( 1.1 spi, mpi 1.2 8v ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 31 Października 2010 Udostępnij Napisano 31 Października 2010 dobrze mówisz, mi pasek sie przestawił w czasie jazdy , był tylko metaliczny dźwięk i cza było rozrząd eno zrobić 1.1 spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patryk89 Napisano 31 Października 2010 Udostępnij Napisano 31 Października 2010 > dobrze mówisz, mi pasek sie przestawił w czasie jazdy , był tylko metaliczny dźwięk i cza było > rozrząd eno zrobić 1.1 spi Uuu ? ale że głowica tak lizniętak ? czy czegoś nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 31 Października 2010 Udostępnij Napisano 31 Października 2010 jest bezkolizyjny, tak samo miałem przestawiony rozrząd w 1.2 i jeździłem sporo tak nie wiedząc o tym i nic się nie stało. tylko pamiętaj żeby nie przekraczać sporych obrotów, bo niestety mi się udało pokrzywić zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aniol2060546 Napisano 31 Października 2010 Udostępnij Napisano 31 Października 2010 > jest bezkolizyjny, tak samo miałem przestawiony rozrząd w 1.2 i jeździłem sporo tak nie wiedząc o > tym i nic się nie stało. > tylko pamiętaj żeby nie przekraczać sporych obrotów, bo niestety mi się udało pokrzywić zawory Je też jeździłem sporo w 1.1. Nawet nie wiedziałem nic że o ząbek przestawiony był. Dopiero jak przyszedł termin na zmianę oleju i przy okazji rozrządu to się zorientowałem. Dziwna opcja ale czuć podczas jazdy nic nie było to jak tu się zorientować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 1 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2010 ja czułem że to auto nie szło jak powinno brakowało mocy :/ w przedziale powyżej 5 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 1 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2010 > Chodzi o silnik 1.1 mpi czy po urwaniu paska rozrzadu zawory sie gną czy silnik jest bezkolizyjny i > wystarczy wymienic tylko rozrzad i smigac dalej? było kilka razy. zależy od tego w jakich warunkach zerwiesz pasek. Teoretycznie bezkolizyjny. Ale jeśli przy ostrym upalaniu zamiast trójki wbijesz jedynkę mogą się zawory z tłokami spotkać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.