wojtala Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > W moim przypadku jest tak że gdy ruszam autem np. po nocy to pierwsze kilka nawet lekkich hamowań = > blokada tylnych kół. Po kilku hamowaniach jest mniej więcej ok... > Mniej więcej oznacza że w lecie jest w miarę ok, ale przy deszczu i w zimie przy trochę mocniejszym > hamowaniu tył blokuje się na szlag > Też tak ktoś ma? dokladnie taki sam przypadek mam w jednym sc i chyba zaczne od oryginalnych szczek na tyl, bo pojawilo sie to gdy ktos zmienil hamulce z tylu. Co do przypadku SirJohn to tez juz sie z tym spotkalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > W moim przypadku jest tak że gdy ruszam autem np. po nocy to pierwsze kilka nawet lekkich hamowań = > blokada tylnych kół. Po kilku hamowaniach jest mniej więcej ok... > Mniej więcej oznacza że w lecie jest w miarę ok, ale przy deszczu i w zimie przy trochę mocniejszym > hamowaniu tył blokuje się na szlag > Też tak ktoś ma? Ja tak mam niestety:( Na początku wymieniłem korektory i pomogło było git. A teraz znowu. Zastanawiałem się nad korektorem z regulacją, ale najpierw chce jeszcze założyć oryginalne szczęki jak post wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korass Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 A może ktoś polecić jakiś sklep/sprzedającego u którego można kupić oryginalne i odpowiednie szczęki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy90 Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 tak nazywa się ASO szczęki pewnie nie będą jakoś baaardzo drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korass Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 W ASO mają tylko Fomar czyli syf który też blokuje koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > W ASO mają tylko Fomar czyli syf który też blokuje koła. Prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > A może ktoś polecić jakiś sklep/sprzedającego u którego można kupić oryginalne i odpowiednie > szczęki? http://unto.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amator13 Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > http://unto.pl w tym sklepie ma oryginaly bębny ale szczeki magneti marelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > w tym sklepie ma oryginaly bębny ale szczeki magneti marelli a ricambi sa robione przez ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 To w końcu jakie te szczęki trzeba kupić? Magnetti Marelli czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > To w końcu jakie te szczęki trzeba kupić? Magnetti Marelli czy co? tak magnetti marelli, mam te z unto.pl i nie blokują koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > To w końcu jakie te szczęki trzeba kupić? Magnetti Marelli czy co? MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 Panowie powiedzcie mi, samoregulatory szczek smarowac czy maja pozostac suche, bo jak narazie w opiniach na ten temat 2:2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2012 Ja nie smarowałem Robiłem remont hebli na wiosnę i nic mi nie blokuje.Oto jak to wygląda: Pompa - została stara Serwo - również Regulatory - regeneracja według opisu w domowym zaciszu Nowe wszystkie przewody miedziane + elastyczne Przód tarcze MM + klocki ferodo + nowe zaciski BOSCH Tył - bębny MM, cylinderki DELPHI, szczęki Ferodo, wszystkie spinki + sprężynki nowe, rozpierajki jakieś zamienniki ale sztywno spasowane i wyglądały na solidne No i linka ręcznego MM + płyn BOSCH 4.0 Z hamulcami kompletnie nic się nie dzieje. Wszystko działa jak należy. Zaraz po złożeniu i dotarciu ( ok 200km ) tył blokuje jedynie na piasku po depnięciu ile tylko sił w nodze W normalnej jeździe nigdy tego nie doświadczyłem PS. oczywiście wszystko robiłem sam co by wiedzieć na sto procent, że wszystko zostało zrobione jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 Jestem kolejnym który wygrał z blokującym tyłem, a recepta to rzeczywiście sprawne (naprawione wg zaleceń marcelmaxa) korektory i szczęki Magnetti Marelli. Wczoraj zamontowane i efekt natychmiastowy plus ręczny na 2 ząbki przy lince odpuszczonej do min. na regulacji. Pozdrawiam wszystkich hamujących tyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 Również miałem problem z blokującym prawym tylnym kołem, wymieniłem szczęki na magnetti marelli i jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 moglbys mi napisac jaki tam ma oring byc ten cienki uszczelniajacy ?? Bo czyscilem ten korektor, wszystko fajnie tylko kapie mi teraz z niego i bede musial to znow rozebrac :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 W mojej miejscowości już się przyjeło SC - tył pierwszy później przód Mojego SC tez się tyczy ten temat... w sumie lubie w lewą sobie polatać bo do tego to się fajne spisuje ... choć raz miałem niespodziewane hamowanie przed zakrętem przy 90km/h i skończyło sie to lecieniem bokiem cały zakręt na szczęście pusta droga... Ktoś pisał że sprawa wagi tez ma znaczenie... i tu bym się zgodził bo gdy mam z tyłu choć 1 osobe to efekt nie występuje nawet i nadsterowności podczas hamowania w zakręcie. Tył lekki w SC Co do szczęk to tez się zgodzę Wiekszość prywaciarzy robi okładziny z materiałów które powodują duże tarcie aby były tzw. żyletki... tylko że w 126p to może sie sprawdza ale gdzie na przodzie tarcza a tył bęben sprawa się zmienia już Przy najbliższej wymianie pójdą szczęki MM Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.