Skocz do zawartości

Duże spalanie i wysokie obroty


tomi84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkującym kierowcą uno, samochód bardzo dużo pali i ma wysokie obroty na luzie.

Czytałem kilka tematów o tym i moje spostrzeżenia padły na silniczek krokowy. Znalazłem zdjęcia jak on wygląda, wyszukałem go i podczas pracy zimnego silnika wypiołem złącze kabli od silniczka. Silnik zmniejszył obroty na 3 sek. po czym powrócił na swoje wysokie obroty.

Chciałbym zapytać też o regulator podciśnieniowy że to może być też uszkodzonej membrany w nim.

Problem polega na tym że ja go nie widze u siebie pod maską (silnik 899).

Wyczytałem też że to może być wina czujnika temperatury jakiegoś niebieskiego. Znalazłem takie złącze przy chłodnicy na dole. Po wyciągnięciu złącza było właśnie niebieskie i domyślam się że to o ten czujnik temperatury chodzi.

Co należy wymienić i jak sie resetuje komputer jeśli mam 899 silnik bo nie wiem czy taki silnik ma jakiś tam komputer.

Dzięki za odpowiedź.

Zapomniałem dodać że jak wczoraj wyjechałem w dłuższą trase aby sie silnik dogrzał więcej to obroty spadały na niskie w ciągu 1-2 sekund po czy po 1-2 sekundzie znów wzrastały i tak w kółko przez czas stania na czerwonym świetle oczywiście na luzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co sobie odpiąłeś to jest czujnik temperatury ale... płynu chłodniczego, który steruje wentylatorem chłodnicy...

Czujnik temperatury silnika "do kompa" jest w termostacie - po prawej stronie (jak stoisz przed autem i patrzysz na silnik) na górze, tam gdzie wchodzą i wychodzą węże wodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chciałbym zapytać też o regulator podciśnieniowy że to może być też uszkodzonej membrany w nim.

> Problem polega na tym że ja go nie widze u siebie pod maską (silnik 899).