Skocz do zawartości

kulka od short shiftera (foto)


Molouse

Rekomendowane odpowiedzi

> z ciekawości zapytam, wiercone wpierw żeby wpuścic tą szpilke tak jakby i dopiero obspawane?, czy

> poprostu obspawane?

ja mam wywiercony otwor, i wbita kulke na sile do tego obspawane z 2 strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorki za głupie pytanko, ale opłaca się robić ten short shifter? Duża jest różnica w zapinaniu

> biegów?

Naprawdę się opłaca. Skok o wiele mniejszy, pierwsze przepinanie biegów i banan na twarzy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzieś znalazłem foto, nie wiem czyje

fota jest moja zlosnik.gif i kulka jest zle wspawana sick.gif... pisalem to, juz ze sto razy, ze musi byc (patrząc na foto)bardziej po lewej str ok.gif jesli pozostawimy tak jak na foto to to biegi beda bardzo przesynięte do tyłu (1 gdzies w okolicy polozenia luzu, 2 bardzo do tyłu i reszta analogicznie) skoki oczywiscie bedą krotkie ale cala dzwignia pojdzie w tył oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze, że napisałeś sebec, bo sporo osób dzięki temu tematowi zamówiło kulke i zamierzało spawać jak na fotce hehe.gif

generalnie wydaje mi się, że kulka powinna być wspawana na linii przechodzącej przez środek starej kulki i środek mocowania tej wajchy całej lub minimalnie bliżej w kierunku jak na fotce.

Chyba najlepiej jednak odmierzyć odległość równą odległości starej kulki od mocowania linki do skrzyni (wybierak w położeniu luzu) i wtedy powinno być idealnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fota jest moja i kulka jest zle wspawana ... pisalem to, juz ze sto razy, ze musi byc (patrząc na

> foto)bardziej po lewej str jesli pozostawimy tak jak na foto to to biegi beda bardzo

> przesynięte do tyłu (1 gdzies w okolicy polozenia luzu, 2 bardzo do tyłu i reszta

> analogicznie) skoki oczywiscie bedą krotkie ale cala dzwignia pojdzie w tył

a wzialbys w paincie poprawil jak to ma byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos ciezko wyliczyc... tym bardziej, ze samo kowadełko tez jest wygiete, linka idzie ze skosa itd... tak jak na foto wyzej jest ok ok.gif wbijając 2 wajcha lewara bedzie szła tylko troche do tyłu a nie jak w wersji pierwszej (mozna było sobie łokciem nere uszkodzic zlosnik.gif)

roznica po przespawaniu kulki polega na pozycji lewarka, a nie na skoku miedzy biegami (w obu przypadkach skok jest identyczny). łopatologicznie w 1 przypadku pozycja jedynki (patrząc na lewar) jest w miejscu luzu. wbijając 2 lewar idzie jeszcze bardziej do tyłu. natomiast w 2 przypadku wbijając jedynke lewar idzie do przodu a wbijając 2 lekko do tylu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fota jest moja i kulka jest zle wspawana ... pisalem to, juz ze sto razy, ze musi byc (patrząc na

> foto)bardziej po lewej str jesli pozostawimy tak jak na foto to to biegi beda bardzo

> przesynięte do tyłu (1 gdzies w okolicy polozenia luzu, 2 bardzo do tyłu i reszta

> analogicznie) skoki oczywiscie bedą krotkie ale cala dzwignia pojdzie w tył

dzięki za poprawę ok.gif u siebie ciągle jeszcze tego nie zrobiłem stąd brak własnej fotki i pomiarów grinser006.gif

dla zainteresowanych zakupem: moje zapasy już się skończyły, jak będę miał więcej to wrzucę na c.giełdę skoro zainteresowanie jest ok.gif chyba, że kolega mar-wal zasyci rynek zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> na samochodzie to może być ciężko ale można zdjąć sam wybierak 5 śrub, odpiąć linki, czujnik

> wstecznego i odkleić z silikonu

No tak się domyślałem, że bez zdjęcią pokrywki się nie obędzie, mimo, że mam całą zapasową skrzynię do optymalizacji zadania, ale to nic nie pomoże, tylko kulkę mogę sobie z zapasowej wyekstraktować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak się domyślałem, że bez zdjęcią pokrywki się nie obędzie, mimo, że mam całą zapasową skrzynię

> do optymalizacji zadania, ale to nic nie pomoże, tylko kulkę mogę sobie z zapasowej

> wyekstraktować...

To przerób ten co masz luzem, a potem podmień wybieraki zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To przerób ten co masz luzem, a potem podmień wybieraki

Słuszna racja, tylko że nie mam do tej starej skrzyni zaufania za grosz, totalny złom, jedyne co do czego mam jakąkolwiek wiarę to kulki właśnie, nic pozatym zeby.GIF Inna sprawa, że moja aktualna skrzynia to igła wyjęta z jakiegoś rozbitego Seja, i na prawdę nie chcę jej "rozszczelniać".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słuszna racja, tylko że nie mam do tej starej skrzyni zaufania za grosz, totalny złom, jedyne co do

> czego mam jakąkolwiek wiarę to kulki właśnie, nic pozatym Inna sprawa, że moja aktualna

> skrzynia to igła wyjęta z jakiegoś rozbitego Seja, i na prawdę nie chcę jej "rozszczelniać".

Od starej weźmiesz wybierak, rozbierzesz go wymienisz co trzeba, przespawujesz kulkę i przekładasz do skrzyni na samochodzie.

Prawda jest taka że odkręcenie wybieraka nie zepsuje ci skrzyni no chyba żebyś śrutu lub nakrętek nasypał do środka.

Życzę powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem sciana.gif Kulka o której mowa w temacie jest w moim CC trochę zniekształcona, pewnie poprzedni właściciel torturował ją jakimiś narzędziami tuk.gif proszę o radę co można z tym poradzić... Czy idzie kupić nową kulkę, czy idzie ją wogóle wymontować...? Proszę o pomoc... Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.