prebek Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Jestem w trakcie zakupu Jeep Patriot 2,0 CRD Wszędzie piszą że to ma silnik od VW pojemność 1968 cm3 i 140 kucyków. Wie ktoś jaki to silnik w gamie VW ile do tego kosztuje rozrząd i jak to się zachowuje po "schipowaniu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > Jestem w trakcie zakupu Jeep Patriot 2,0 CRD > Wszędzie piszą że to ma silnik od VW pojemność 1968 cm3 i 140 kucyków. > Wie ktoś jaki to silnik w gamie VW ile do tego kosztuje rozrząd i jak to się zachowuje po > "schipowaniu" 2.0 TDI miał 140 KM i pękające głowice Czy to ta pompowtryskiwaczowa jednostka czy może już coś na wtrysku bezpośrednim ( 2.0 TDI-CR DPF 140 KM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 silnik VW 2,0 TDI 16V PD straszny syf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Tutaj jest ładnie opisane który silnik to trochę mniejszy "syf" a który większy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > Tutaj jest ładnie opisane który silnik to trochę mniejszy "syf" a który większy jest podobny opis do 1,9? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > jest podobny opis do 1,9? do 1.9 nie ma bo w porównaniu do 2.0 są bezawaryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > do 1.9 nie ma bo w porównaniu do 2.0 są bezawaryjne nie ma bezawaryjnych silników. 1,9 to już można powiedzieć - stare kible - ale podobno nie do zajechania, mam przynajmniej nadzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > nie ma bezawaryjnych silników. 1,9 to już można powiedzieć - stare kible - ale podobno nie do > zajechania, mam przynajmniej nadzieje te na pompie wtryskowej takie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > 2.0 TDI miał 140 KM i pękające głowice > Czy to ta pompowtryskiwaczowa jednostka czy może już coś na wtrysku bezpośrednim ( 2.0 TDI-CR DPF > 140 KM) Żeby nie było niedomówień przecież pompowtryskiwacze czyli PD to także wtrysk bezpośredni , tak samo jak starsze TDI 90 i 110 na pompie rotacyjnej/rozdzielaczowej to także wtrysk bezpośredni... TDI - Turbo Direct Injection i nazwa mówi, że silnik ma turbo i wtrysk bezpośredni, a czy to jest pompa wtryskowa rotacyjna, czy pompowtryskiwacze, czy common-rail to już konkretne rozwiązania podawania tego wtrysku bezpośredniego tak mówiąc po ludzku Te silniki 2.0 140KM na CR są już raczej pozbawione wad silników 2.0 140KM PD, ale te silniki są dosyć świeże nie wiem dokładnie od kiedy instalowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > Żeby nie było niedomówień przecież pompowtryskiwacze czyli PD to także wtrysk bezpośredni , tak > samo jak starsze TDI 90 i 110 na pompie rotacyjnej/rozdzielaczowej to także wtrysk > bezpośredni... TDI - Turbo Direct Injection > i nazwa mówi, że silnik ma turbo i wtrysk bezpośredni, a czy to jest pompa wtryskowa rotacyjna, czy > pompowtryskiwacze, czy common-rail to już konkretne rozwiązania podawania tego wtrysku > bezpośredniego tak mówiąc po ludzku > Te silniki 2.0 140KM na CR są już raczej pozbawione wad silników 2.0 140KM PD, ale te silniki są > dosyć świeże nie wiem dokładnie od kiedy instalowane... Patriota zaczęli tłuc od 2007 i ma CRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > Patriota zaczęli tłuc od 2007 i ma CRD No to w takim razie moim zdaniem silnik OK jeździłem w Golfie 6 GTD w tym silniku w wersji 170KM i dosyć przyjemny w jeździe, a do tego na obrotach bardzo nie słychać klekotu tylko ładny dźwięk nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > No to w takim razie moim zdaniem silnik OK jeździłem w Golfie 6 GTD w tym silniku w wersji 170KM i > dosyć przyjemny w jeździe, a do tego na obrotach bardzo nie słychać klekotu tylko ładny dźwięk > nawet jaki ma symbol ten silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > jaki ma symbol ten silnik? Ojj nie znam takich detali autko od kumpla, który aktualnie ma tam wirusa na 205KM i jeździ to zacnie bo troszkę sobie go testowałem, ale szczegółów nie znam co do symbolu silnika itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > Patriota zaczęli tłuc od 2007 i ma CRD CRD to jest tylko oznaczenie przez Jeep. Mitsubishi ma oznaczenie chyba DiD a też ma silnik z grupy VW TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 > CRD to jest tylko oznaczenie przez Jeep. Mitsubishi ma oznaczenie chyba DiD a też ma silnik z grupy > VW TDI. Oo kolega napisał "CRD" ja z rozpędu przeczytałem "CR" bo byłem pewny, że pisze w odniesieniu do mojego posta o typach układów zasilania, ale rok 2007 to hmm może to już był CR, a nie PD ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-mimx- Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 > Oo kolega napisał "CRD" ja z rozpędu przeczytałem "CR" bo byłem pewny, że pisze w odniesieniu do > mojego posta o typach układów zasilania, ale rok 2007 to hmm może to już był CR, a nie PD ?? Nie, nie był. Ani Chrysler (Jeep, Dodge), ani Mitsu nigdy nie dostali TDI CR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-mimx- Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 > Jestem w trakcie zakupu Jeep Patriot 2,0 CRD > Wszędzie piszą że to ma silnik od VW pojemność 1968 cm3 i 140 kucyków. Wg mnie tam siedział BKD, ale z kolei Jeep podaje dwa różne (swoje) kody silnika na 2.0 CRD w tym modelu (ECD i ECE) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 > Wg mnie tam siedział BKD, ale z kolei Jeep podaje dwa różne (swoje) kody silnika na 2.0 CRD w tym > modelu (ECD i ECE) No właśnie i OCB (O Co Biega) jak z tym żyć? za jakiś czas będę zmuszony do zakupu rozrządu i który tu wstawić? Bo w sumie dla tego pytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 > Nie, nie był. Ani Chrysler (Jeep, Dodge), ani Mitsu nigdy nie dostali TDI CR. Dzięki za wyjaśnienie czyli to jest 140KM na PD, ale one niby później też już były wyleczone z chorób wieku dziecięcego ? Prebek w katalogu powinni znaleźć po VIN Twojego auta jaki rozrząd potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 > Patriota zaczęli tłuc od 2007 i ma CRD Jak sie w ogóle tłumaczy skrót CRD? Common Rail Diesel? czy może ChRysler Diesel? Zawsze myślałem że to ta druga opcja ale nigdy do końca nie wiedziałem czy mam racje..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 > Nie, nie był. Ani Chrysler (Jeep, Dodge), ani Mitsu nigdy nie dostali TDI CR. Serwisówka do silnika Patriota zaczyna się od zdania: This is a 2.0L common rail turbo diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 > Serwisówka do silnika Patriota zaczyna się od zdania: This is a 2.0L common rail turbo diesel. w 2007 roku także? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 > w 2007 roku także? Katalog nic nie wie o silnikach w 2007. Od stycznia 2008 jest diesel z CR, żadnego innego diesla nie widzę. Mój egzemplarz jest z 2008 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-mimx- Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Serwisówka do silnika Patriota zaczyna się od zdania: This is a 2.0L common rail turbo diesel. Pewnie zrobili kopiuj/wklej z instrukcji czegoś, co miało 2.8/3.0 Aż sprawdziłem w Audateksie (dla obu kodów) - w silniku siedzą pompowtryskiwacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.